quote:Op woensdag 19 mei 2004 17:40 schreef Fugie het volgende:
lol wallpaper van een toyota, ben je gek ofzo
scherp gezienquote:Op woensdag 19 mei 2004 17:44 schreef LinuxCultVapor het volgende:
Van de voorkant lijkt hij best op de nieuwe Lexus. Maar ja, ik vind niks aan die off-road 4x4 auto's.
neej ben niet gek, heb verstand van auto'squote:Op woensdag 19 mei 2004 17:40 schreef Fugie het volgende:
lol wallpaper van een toyota, ben je gek ofzo
quote:Op woensdag 19 mei 2004 17:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
neej ben niet gek, heb verstand van auto's![]()
In sommige landen zoals in de VS is de Landcruiser(90) van hier de Prado en de Landcruiser 100 gewoon de landcruiser en na de landcruiser(100) komt dan de Sequoia, die is het grootst, die hebben wij in NL niet.quote:Op woensdag 19 mei 2004 17:45 schreef DIJK het volgende:
Wat houdt zo'n prado eigenlijk in, is er verschil met de Landcruiser? Of heet ie gewoon Prado in sommige landen? En het vorige model (90) heette dan toch Landcruiser Prado, hebben ze nu het Landcruiser geschrapt zoals ze hier het 90 hebben geschrapt?
Mooie wagen trouwens, maar ik hou meer van de 5deurs.
Yup thx..quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ik hoop dat het zo duidelijk is
Ah vandaar dat t niet de NL versie mocht zijn.quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
b.t.w. die 4.0 V6 heeft in NL 183KW
Toyota face-lift eens in de 3 jaar en verandert ALTIJD van model na 6 jaar... ja OOK met de vorige Corolla Verso die reed namelijk al 4 jaar rond in Japan voordat deze in NL kwam.quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:09 schreef DIJK het volgende:
[..]
Yup thx..
[..]
Ah vandaar dat t niet de NL versie mocht zijn.
Het wordt ook tijd voor een nieuwe 100 trouwens.
aardappeltjes met witlofsla en slavinkje, was weer mmmmm van mammaquote:Op woensdag 19 mei 2004 17:57 schreef BazzoS het volgende:
frisse start in een nieuwe SC
Wat eten we vandaag? Of wat hebben we gegeten?
Grote jongenquote:Op woensdag 19 mei 2004 18:50 schreef PeuRac het volgende:
Zo ik ga over 10min hopenlijk eindelijk eten![]()
Damn... Ik kan zondag niet...quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:15 schreef jacco het volgende:
Wie afgelopen zondag met verbazing naar de supersnelle Supra van Arnout heeft gekeken. Dan moet hij/zij zeker morgen naar Zandvoort toe. Want ze hebben namelijk 100 liter racefuel gescoort:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:15 schreef jacco het volgende:
Wie afgelopen zondag met verbazing naar de supersnelle Supra van Arnout heeft gekeken. Dan moet hij/zij zeker morgen naar Zandvoort toe. Want ze hebben namelijk 100 liter racefuel gescoort:
[afbeelding]
Morgen is het donderdagquote:Op woensdag 19 mei 2004 19:34 schreef MutZ het volgende:
[..]
Damn... Ik kan zondag niet...Anders had het me wel leuk geleken...
quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
leg uit![]()
Dat is idd een Small Body.quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:03 schreef Alfisti het volgende:
@ Peurac: Je hebt helemaal gelijk hier [TK] Alfa 155 1.8TS E2 Widebody
Ik ben 155 kenneren het IS een small body
Widebody's waren er pas vanaf Juni / Juli 1995
@ BoJo: APK Keurmeester voor de schijf gezet?
*kijkt naar haarkleur...*quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Morgen is het donderdag
MutZ!quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:28 schreef MutZ het volgende:
[..]
*kijkt naar haarkleur...*
blond...
LWaS!quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:28 schreef LWaS het volgende:
[..]
MutZ!![]()
nou vooruit, omdat het moergen een feestdag isquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:48 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ja![]()
* BazzoS die gauw zijn biertje op drinkt, een aanloop neemt, en in zijn bed springt, laturrquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:51 schreef LWaS het volgende:
[..]
nou vooruit, omdat het moergen een feestdag is
weer een mannenavondjequote:Op woensdag 19 mei 2004 23:38 schreef LWaS het volgende:
iemand nog bier?
mietjequote:Op woensdag 19 mei 2004 23:54 schreef BazzoS het volgende:
[..]
* LWaS die gauw zijn biertje op drinkt, een aanloop neemt, en in zijn bed springt, laturr
vertel ff hoe het ging tegen een Honda Civic Type R...quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:15 schreef jacco het volgende:
[afbeelding]
is toch ruim op tijd?quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:59 schreef hermandeperman het volgende:
danku danku!!!
werd wel tijd... had nog 3 weken
hehe ja zeker....quote:Op donderdag 20 mei 2004 00:12 schreef LWaS het volgende:
[..]
is toch ruim op tijd?
Hoi BazzoSquote:Op donderdag 20 mei 2004 10:15 schreef BazzoS het volgende:
goeiemorgen MUTZZZ!
geweldige uitvinding, zo'n apparaatquote:Op donderdag 20 mei 2004 10:53 schreef LWaS het volgende:
Scheveningen?
goeiemorgen trouwens
We hebben eindelijk een Senseo hiero![]()
ik zou beter uitkijken voor ook_gek, dan andersomquote:Op donderdag 20 mei 2004 10:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hoi BazzoS
Ik ben er weer vandoor... Ga ff naar Scheveningen... So beware ook_gek...
quote:Op donderdag 20 mei 2004 11:03 schreef BazzoS het volgende:
[..]
geweldige uitvinding, zo'n apparaat
jazekerquote:Op donderdag 20 mei 2004 11:06 schreef LWaS het volgende:
[..]
altijd koffie zonder geouwehoer
SHIT * ook_gek in paniek raaktquote:Op donderdag 20 mei 2004 10:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hoi BazzoS
Ik ben er weer vandoor... Ga ff naar Scheveningen... So beware ook_gek...
Gaaf ding hequote:Op donderdag 20 mei 2004 11:14 schreef GotenSSJ het volgende:
Hey ook_gek ik ben gister in schevningen geweest.
En heb eindelijk die zandkleurige hummer gezienstond ook nog een zwarte trouwens
Zekerquote:Op donderdag 20 mei 2004 11:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
SHIT * GotenSSJ in paniek raakt
* GotenSSJ helm pakt en gat graaft.
[..]
Gaaf ding he
Hoiquote:Op donderdag 20 mei 2004 12:03 schreef ijsmeis het volgende:
Hallo
quote:Op donderdag 20 mei 2004 12:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
Hoi
Kom jij ook gezellig naar Scheveningen
Me kamer opruimen (vrindje komt morgen slapen maar het andere bed is bezet door rommelquote:Op donderdag 20 mei 2004 12:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
ghehehe flauw hoor, wat ga jij doen vandaag?![]()
Saaie lul ben je dan.quote:Op donderdag 20 mei 2004 12:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Me kamer opruimen (vrindje komt morgen slapen maar het andere bed is bezet door rommel)
Aan mijn project werken en douchen.. en.. dat was het
Lekker saai dus.
Die heb ik nietquote:Op donderdag 20 mei 2004 12:13 schreef retep22 het volgende:
[..]
Saaie lul ben je dan.
Das lekker vroegquote:Op donderdag 20 mei 2004 12:19 schreef LWaS het volgende:
Waarom moek nou werken vandaag?
trouwens net berichyt van de Tigraclub: Ik ga naar het Duits autofestival..moek om 4.45 uur bij DNA - Zevenhuizen zijn
quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:09 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik niet ben ook wel benieuwd eigenlijk.
quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:09 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik niet ben ook wel benieuwd eigenlijk.
Zie het maar als een complimentquote:Op donderdag 20 mei 2004 17:29 schreef GotenSSJ het volgende:
Stelletje na-apers
quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zie het maar als een compliment![]()
*springt*quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:57 schreef Fugie het volgende:
zow, lekker dood hier![]()
Vanavond naar Troy, iemand die al gezien hier ?
istie de moeite waard ?quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:35 schreef MutZ het volgende:
[..]
*springt*
Ikke...
quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:46 schreef Fugie het volgende:
[..]
istie de moeite waard ?
Ik heb hem lekker al gezien...quote:En voor de rest: nenenen ik ga hem lekker kijken![]()
Veel plezier...quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:44 schreef BoJo het volgende:
Ik ga werken, doeiiii
Shit, ik droom van zo'n auto manquote:Op donderdag 20 mei 2004 18:47 schreef Thermo het volgende:
argh het is ongelooflijk, ze waren hier thuis al tijdje geheimzinnig aan het doen, nu weet ik waarom..
Alsmaar grapjes maken over het feit dat ik geen cabrio meer heb dankzij die alfa GT enzo, en toch wel jammer he geen cabrio grrrr
En wat heeft me pa gekocht om de volvo 850 te vervangen?
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
2 liter turbo, creme leer, dolby set etc etc
Ik zat naar auto's van 6 jaar oud te kijkenquote:Op donderdag 20 mei 2004 19:58 schreef Thermo het volgende:
25kIets meer , hij is nog niet zo oud
Me pa doet het niet meer voor de pk'sMaar echt super mooi model, als coupé en als cabrio.
geef mij de poen, en ik loop dan ff door naar Flevoland, naar Spyker, koop ik ff een C8 Spyerquote:Op donderdag 20 mei 2004 20:09 schreef ook_gek het volgende:
neem liever een mercedes sl55 AMG met 500 PK
Spykerquote:Op donderdag 20 mei 2004 20:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
geef mij de poen, en ik loop dan ff door naar Flevoland, naar Spyker, koop ik ff een C8 Spyer
quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:09 schreef ook_gek het volgende:
neem liever een mercedes sl55 AMG met 500 PK
Die Stutterheim (zoiets heet ie volgens mij) heeft iig wel aardig geld, dus het zou best kunnen. Zou der es een oude quote op na moeten slaan, daar heeft ie wel es in gestaan....quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:24 schreef ook_gek het volgende:
Ag als geld geen rol speeld
Heej weten jullie dat.
M,n collega woont in ijselstijn. En daar komt hij nog wel eens een spyker tegen.
Nu zit daar een sticker op van ID&T is het bekend of iemand van ID&T een spyker bezit?
M,n collega gaat eens proberen foto,s te maken
Ik meende dat er nog niemand een Spyker had? Dat er alleen nog maar test auto's zijn? Maar dat zal ik wel fout hebben dan. Ik weet wel dat Maarten de Bruin, het brein achter Spyker, de (deels) eigenaar, in een Aston Martin Vanquish rijdtquote:Op donderdag 20 mei 2004 20:24 schreef ook_gek het volgende:
Ag als geld geen rol speeld
Heej weten jullie dat.
M,n collega woont in ijselstijn. En daar komt hij nog wel eens een spyker tegen.
Nu zit daar een sticker op van ID&T is het bekend of iemand van ID&T een spyker bezit?
M,n collega gaat eens proberen foto,s te maken
Ze worden al geproduceert en er zijn ook al mensen die er in rijden; alleen de wachttijd is volgens mij 2 jaar.....quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik meende dat er nog niemand een Spyker had? Dat er alleen nog maar test auto's zijn? Maar dat zal ik wel fout hebben dan. Ik weet wel dat Maarten de Bruin, het brein achter Spyker, de (deels) eigenaar, in een Aston Martin Vanquish rijdt
Een Donkervoort is ook wel iets anders als een Spyker, de enige 2 overeen komsten zijn: ze zijn beide Nederlands, en ze hebben beide een Audi motorblok.quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb een aantal weken terug een Donkervoort gezien.. 'k vin ze wel leuk om te zien, maar hebben.. nee dank je...
Moet je tegen ze zeggen.quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zijn niet naar scheveningen geweest, wel naar de Maasvlakte.. Naja 't strand boeit me toch niet.. maar schoonouders wilden perse de zee en de schepen zien ofzo..
doe maar 4 keer duurderquote:Op donderdag 20 mei 2004 20:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een Donkervoort is ook wel iets anders als een Spyker, de enige 2 overeen komsten zijn: ze zijn beide Nederlands, en ze hebben beide een Audi motorblok.
Verder is een Spyker een paar keer duurder als een Donkervoort, wat groter, en veel zwaarder. Dus echt vergelijken kun je ze niet.
Waarom heb ik er nog nooit een in een Gumball gezien danquote:Op donderdag 20 mei 2004 20:30 schreef carfreak het volgende:
[..]
Ze worden al geproduceert en er zijn ook al mensen die er in rijden; alleen de wachttijd is volgens mij 2 jaar.....
Maar later!!!....nog steeds niet waarschijnlijk.....quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:34 schreef ook_gek het volgende:
lekker belangrijk wat het kost. Wij met z,n alle bij elkaar kunnen het niet kopen
ALs je mij dan niet mee telt
Die worden al verkocht en rijdt volgens mij ook al rond..quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:44 schreef ook_gek het volgende:
ik heb ook gen maybach gezien in de gumball.
Betekend dat dan dat ze ook niet verkocht worden![]()
tuurlijk rijden die rond. Ik heb er al 2 gezien.quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:47 schreef carfreak het volgende:
[..]
Die worden al verkocht en rijdt volgens mij ook al rond..
Is ie niet al eens gespot in dat "gespot' topic??
Een Maybach is niet echt een auto om mee te racen, en dat weet jij ook heel goed stress kipquote:Op donderdag 20 mei 2004 20:44 schreef ook_gek het volgende:
ik heb ook gen maybach gezien in de gumball.
Betekend dat dan dat ze ook niet verkocht worden![]()
Slaap al een beetjequote:Op donderdag 20 mei 2004 20:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
tuurlijk rijden die rond. Ik heb er al 2 gezien.
Maar omdat PeuRec vertelde dat een spyker niet in de gumball mee deed. En dus ook niet verkocht zou worden
Snap je![]()
quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een Maybach is niet echt een auto om mee te racen, en dat weet jij ook heel goed stress kip
Dat is ook de reden dat er geen Rolls Royce mee doet, maar wel een Bentley, een Bentley is een sportauto. T zou me niks verbazen als er volgend jaar een Maserati Quatroporte meedoet.
Daar heb ik t niet over, maar met een auto welke op 250 is begrenst is t niet leuk racen, en heb je wel eens aan het gewicht gedacht, bij een Maybach is zo'n H2 een lichtgewicht.quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kom op man. Een maybach trekt een ferrari er nog leuk uit hoor bij het stoplicht. En wel zeker dat die bak als een gek kan rijden. paar honder pk,s man!
En als of een hummer een race bak is. Daar reden er van ook dit jaar een kleine 4 van mee.
Jezus wat kan jij uit je nek lullen zegquote:Op donderdag 20 mei 2004 20:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar heb ik t niet over, maar met een auto welke op 250 is begrenst is t niet leuk racen, en heb je wel eens aan het gewicht gedacht, bij een Maybach is zo'n H2 een lichtgewicht.
En verder zullen Maybach eigenaren ook wel niet zo snel aan zoiets meedoen.
ER zijn genoeg leuke race tripjes zo iets als de gumball. Die niet veel kosten om mee te doen. Dus dat is ook een optiequote:Op donderdag 20 mei 2004 21:03 schreef carfreak het volgende:
Ik wil ook meedoen.....![]()
Je hebt ook van die klassiekerrally's enzo. Lijkt me idd heel gaaf!!!quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ER zijn genoeg leuke race tripjes zo iets als de gumball. Die niet veel kosten om mee te doen. Dus dat is ook een optieEn daar rijd ook erg veel lekkere auto,s in mee
Ik doe mee!! (desnoods in de auto van m'n ma....)quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:07 schreef PeuRac het volgende:
Je kunt ook zelf wat organiseren, hier in NL, van t zuiden van Limburg tot ergens in Friesland oid, 's avonds laat, en dan in 2u de boel rijdendaar heb ik wel eens aan zitten denken, en dan met 'gewone' auto's. Alleen hoe krijg je die lui bij elkaar
Precies, ik zou dan wel in de auto van m'n pa mee willen doenquote:Op donderdag 20 mei 2004 21:08 schreef carfreak het volgende:
[..]
Ik doe mee!! (desnoods in de auto van m'n ma....)
Ik denk dat mijn pa én mijn vaders werkgever het niet goed vindenquote:Op donderdag 20 mei 2004 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Precies, ik zou dan wel in de auto van m'n pa mee willen doenalleen zou hij dat nooit goed vinden. Plus dat je wat moet vinden op die flitspalen.
Zondagquote:Op donderdag 20 mei 2004 21:09 schreef carfreak het volgende:
Hoeft niet perse 's avonds, kan ook op zondag ofzo; is t ook niet zo druk
Als jij nu gewoon zo'n mx-5 koopt.....quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:13 schreef ook_gek het volgende:
ik had meer het idee om echt los te gaan. Gewoon paar landen in europa doen
En gewoon goed hard rijden
Precies, dat heb ik nou ook, de leasemaatschappij zal dat niet zo kunnen waarderen. Als ik nou gewoon zo'n 200sx al kon betalen, was er niks aan de hand geweest.quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:14 schreef carfreak het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn pa én mijn vaders werkgever het niet goed vinden![]()
Daarom: als ik nu gewoon es mijn eigen autootje had......
niet zo vaak neequote:Op donderdag 20 mei 2004 21:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zondag![]()
jij komt zondags zeker nooit op de snelweg, dan is 140 al levensgevaarlijk
![]()
kloteleasemaatschappijen ook!!quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Precies, dat heb ik nou ook, de leasemaatschappij zal dat niet zo kunnen waarderen. Als ik nou gewoon zo'n 200sx al kon betalen, was er niks aan de hand geweest.
ALs je een paar landen doet wordt het al meteen te duur. Ik zat aan een budget gumball te denken, goedkope auto's, maximaal 300 km oid, in een dag/avond/nacht te rijden.quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:13 schreef ook_gek het volgende:
ik had meer het idee om echt los te gaan. Gewoon paar landen in europa doen
En gewoon goed hard rijden
Waarom heeft die collega van jou die DB7 Vantage niet nog ff gehoudenquote:Op donderdag 20 mei 2004 21:16 schreef ook_gek het volgende:
Gewoon iemand anders z,n auto pakken
Ik weet niet of ik het al verteld heb een keer.
Maar een collega van mij werkte bij een bedrijf dat door z,n geld heen was. Ze hadden uitstel tot betalen al aan gevraagt. Op een avond heeft hij en een collega de BMW M5 van z,n baas gepakt en zijn ze richting helmond of zo iets gaan rijden. Op weg daar heen zou een hele lange weg zijn met om de 20KM flitspalen. MAar het is 1 lange kaars rechte weg. Daar hebben ze dus over heen gegaan met de M5 tot de max. En om de 20KM *FLITS* Ze hebben snelheden gehaalt van dik 290. Die BMW was ook serieus onder handen genomen. Dus die wilde wel. En s,nachts op een kaars rechte weg was de 290 geen probleem. Ze zijn heel veel geflits. En de boete,s kwamen op de naam van de zaak. Alleen was die er niet meer de volgende dan
Kijk dat lijkt me nou eens gaaf om te doen![]()
dan ben je wel in 2 uur klaarquote:Op donderdag 20 mei 2004 21:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ALs je een paar landen doet wordt het al meteen te duur. Ik zat aan een budget gumball te denken, goedkope auto's, maximaal 300 km oid, in een dag/avond/nacht te rijden.
Omdat die opeens werd opgehaald bij hem thuisquote:Op donderdag 20 mei 2004 21:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom heeft die collega van jou die DB7 Vantage niet nog ff gehouden
door het verhuurbedrijf?quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Omdat die opeens werd opgehaald bij hem thuis
Ik denk eerder door de lease maatschappij, HOERENLOPERS zijn tquote:Op donderdag 20 mei 2004 21:22 schreef carfreak het volgende:
[..]
door het verhuurbedrijf?![]()
Gewoon via duitsland gaan en netjes 170 rijdenquote:Op donderdag 20 mei 2004 21:29 schreef ook_gek het volgende:
maar uhm PeuRac ik denk niet dat ik aan zo een race mee ga doen. Ben ik zo m,n rijbewijs kwijt en m,n auto. Lijkt me niet zo een strak plan
Dan kan je beter met een zooi mensen naar duitsland gaan om daar eens gas te gaan geven
Privat leas doet 2 ruggen in de maand.quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:30 schreef carfreak het volgende:
Een AM leasen, das 6000 p/mnd ofzo???
Als ik een auto koop doet die minimaal 200quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:31 schreef carfreak het volgende:
[..]
Gewoon via duitsland gaan en netjes 170 rijden
Je zou toch niet veel harder kunnen met een eigen auto; ikke tenminste niet als ik een polo zou kopen ofzo...
Ok, das nog best goedkoop; een audi A8 leasen begint ook bij 2000...quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Privat leas doet 2 ruggen in de maand.
Echter moet onderhoud zelf betaald worden. Want hij heeft ooit een reparatie gehad van 1400 euro aan z,n versnellingsbak
Er lag wat olie onder de auto. En hij had zo iets van. LEKKER belangrijk
Tot dat op een dag er een gehele nieuwe versnellingsbak er onder moest. 14000 euro. Ophalen vervangen. Uurloon noem maar op
Dan win jij de racequote:Op donderdag 20 mei 2004 21:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als ik een auto koop doet die minimaal 200![]()
Dat doen we al met een paar vrienden, gemiddeld 1x per maand, juist dat je het rijbewijs en je auto kwijt kunt raken maakt t zo spannend hier.quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:29 schreef ook_gek het volgende:
maar uhm PeuRac ik denk niet dat ik aan zo een race mee ga doen. Ben ik zo m,n rijbewijs kwijt en m,n auto. Lijkt me niet zo een strak plan
Dan kan je beter met een zooi mensen naar duitsland gaan om daar eens gas te gaan geven
Opzich wel een strak plan, ware het niet dat ik geen eigen auto heb, en mijn ouders geven mij de auto van m'n ma echt niet mee om een dagje een racewedstrrijd te houden in duitsland.....quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat doen we al met een paar vrienden, gemiddeld 1x per maand, juist dat je het rijbewijs en je auto kwijt kunt raken maakt t zo spannend hier.
Als wij met ons groepje racen/rallyen in Duitsland dan hebben we ook vaak een route van 200 tot 250km in totaal, maar het is altijd dezelfde die wint, dat is m'n neef, de nummer 2 is ook bekent. Alleen de nummer 3 t/m 7 is altijd wel spannend, maar verder is er weinig lol aan. Kijk als je eens met anderen zoiets doet is het veel spannender, je weet niet hoe iedereen rijdt, of iedereen met zijn pk's om kan gaan (in m'n neef's auto heb ik ook moeit om 1e te worden, terwijl t verschil met nr 2 bijna 100pk is).
Haha, ach ik zorg er altijd voor dat ik nooit harder dan 170 rijdt op de snelweg, heb je daar ook geen zorgen over....quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:37 schreef ook_gek het volgende:
ik ben blij dat ik m,n rijbewijs heb
Die ga ik niet kwaat raken
Ik heb al een paar keer geluk gehad. Dus daar trap ik ECHT niet meer in![]()
Een MX-5 doet geen 200quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als ik een auto koop doet die minimaal 200![]()
Dan plaats ik een andere waste-gate en chip, heb ik ruim over de 200pk, (standaard 170), met in en uitlaat kom ik zeker richting de 220pk dan is hetquote:Op donderdag 20 mei 2004 21:39 schreef ook_gek het volgende:
Een MX-5 doet 220
Wel de snelle type he
En 0 naar 100 in 8sec![]()
Is dat ff balen. dat geldt niet voor elke Mercedes trouwens, keb een E320 cdi ook wel eens op 200 de cruise control aangezet.quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:41 schreef ook_gek het volgende:
een cruise control gaat niet harder dan 180
200+ met dakje openquote:Op donderdag 20 mei 2004 21:42 schreef ook_gek het volgende:
hardtopje er op zetten. Nergens last van
Of gewoon dakje open
Die bak van je pa is ook te sloomquote:Op donderdag 20 mei 2004 21:44 schreef ook_gek het volgende:
ik krijg echt de bak niet mee van m,n pa
Grote onzin, ik heb in een V70 gereden waar je gewoon de cruisecontrol op 220 kon zetten en die klom daar gewoon heen.quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:41 schreef ook_gek het volgende:
een cruise control gaat niet harder dan 180
Geen idee. Moet nog een gesprek krijgen over m,n salarisquote:Op donderdag 20 mei 2004 21:44 schreef carfreak het volgende:
maar ook_gek, gaat zo'n mx-5 nog door?
De auto van mijn pa is lekker sneller, zovel op acceleratie en top en zuinigerquote:Op donderdag 20 mei 2004 21:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geen idee. Moet nog een gesprek krijgen over m,n salaris
En wie weet ga ik wel het huis uit. Dat kan ook
En die bak van me pa is ook te sloom jha. Maar die trek ik wel door tot de 180
En hij trekt lekker snel op
ik kan er mee door de blubber. Jij nietquote:Op donderdag 20 mei 2004 21:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De auto van mijn pa is lekker sneller, zovel op acceleratie en top en zuiniger![]()
Kan ik ook welquote:Op donderdag 20 mei 2004 21:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik kan er mee door de blubber. Jij niet![]()
Dan moet je in een land gaan wonen waar ze weinig wegen hebben.quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik kan er mee door de blubber. Jij niet![]()
Nu komt de vraag, wat rijdt je pa? (omdat het sneller is als de mijnequote:Op donderdag 20 mei 2004 21:54 schreef carfreak het volgende:
Topsnelheid 203 km/h, acceleratie 0-100 km/u 10,3 s, 80-120 km/u in 4/5 8,5/11,3 s, testverbruik 6,6 l/100 km, geluid bij 100/120 km/u 64,7/66,7 dB.
Welke tdi?quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:58 schreef carfreak het volgende:
A6 tdi
Lonman heeft een GT2 en kenteken CPU lquote:Op donderdag 20 mei 2004 21:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jezus wat kan jij uit je nek lullen zeg
Een mercedes SL55 is ook begrenst. Denk je niet dat die gasten die begrenser er uit slopen
Een mayback heeft wel een dikke 500PK motor er in liggen. Trekt leuk op naar de 100. En zal echt wel de 280 halen zonder begrenser. Dus dat is het probleem niet. Daar bij komt dat BV een mini ook mee doet. Wat jij vergeet is dat de Gumball geen race is. MAar een rally. Dat is ook wat veel mensen zeggen die mee doen. Er is maar een klein groepje mensen die lekker scheuren.
Lonman met de GT3 kenteken CPU II
De ferrari F50
Lambo,s
en nog een zooi auto,s.
De meeste rijden niet de gehele race hard. Ja soms effe het gas in trappen. Maar meer ook niet.
ook_gek houdt van overdrijvenquote:Op donderdag 20 mei 2004 21:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Lonman heeft een GT2 en kenteken CPU l
Dit is een 1.9 tdi handgeschakeld.quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welke tdi?
Dit deed m'n stage auto btw:
PRESTATIES
topsnelheid 215 km/h
acceleratie 0-100 km/h 10,5 s
verbruik binnen b.k. 9.4 l/100km
verbruik buiten b.k. 5.1 l/100km
verbruik gecombineerd 6,7 l/100km
CO2 uitstoot 177 g/km
was een 2.2 diesel automaat
Geloof ik best ja, de 150pk versie? Ofis er ook een sterkere?quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:01 schreef carfreak het volgende:
[..]
Dit is een 1.9 tdi handgeschakeld.
Rijdt echt als een trein
Speedster :quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:02 schreef carfreak het volgende:
Opel Speedster: mmmm
Neem ik de Speedster wel voor je mee, mag je mee rijdenquote:Op donderdag 20 mei 2004 22:01 schreef GotenSSJ het volgende:
Het is dat ik geen rijbewijs heb
Had ik met de auto van me pa gegaan (Fiat Stilo Abarth of Opel Speedster)
nee de 130 pk.quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geloof ik best ja, de 150pk versie? Ofis er ook een sterkere?
Ik had op m'n stage een C220 CDI automaat en ik moet zeggen, dat reed super. 143pk, automaat (was ook nog eens een Avantgarde, de meest luxe verise)
HEY, dat is niet eerlijk, en dan nog sneller als 'mijn' C-klassequote:Op donderdag 20 mei 2004 22:07 schreef carfreak het volgende:
[..]
nee de 130 pk.
quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neem ik de Speedster wel voor je mee, mag je mee rijden
Tja, audi hequote:Op donderdag 20 mei 2004 22:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
HEY, dat is niet eerlijk, en dan nog sneller als 'mijn' C-klasse
Ze kijkt alsof iemand net een tarzan haar maagdelijke kontje binnen geschoven heeftquote:Op donderdag 20 mei 2004 22:10 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Wat een gekke plekjes op haar buikje![]()
Welke plekjes?quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:10 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Wat een gekke plekjes op haar buikje![]()
Volgens mij heeft ze een piercing in een roze achtige kleur, waardoor het zo lelijk lijkt.quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Welke plekjes?
wel een lelijke navel
![]()
quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:19 schreef ook_gek het volgende:
nee bedoel onder haar linker tiet. Voor ons gezien dan. Allemaal bulten die spieren moeten lijken.
quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:21 schreef ook_gek het volgende:
ik vind haar om te
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:14 schreef ijsmeis het volgende:
Goeiemorgen![]()
Jajaquote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
wat is daar lekker aan?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:43 schreef carfreak het volgende:
![]()
Vanmiddag lekker naar Amsterdam!
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ijsmeis
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]Moet je naar de toyota dealer gaan.. hebben ze toyota snoepjes
Haribobeertjes toevallig?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
die zijn wel lekker trouwens... alleen TE zoet
ff goed geld uitgeven...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat is daar lekker aan?
Misschien ook ff naar de PC autootjes kijken!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat is daar lekker aan?
gaan ze het eindelijk afmaken?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:00 schreef ook_gek het volgende:
* LWaS gaat om kwart over 2 naar de kapper
Net door mams bijgeknipt (gratis!!)quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:00 schreef ook_gek het volgende:
* carfreak gaat om kwart over 2 naar de kapper
Hehequote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:04 schreef LWaS het volgende:
[..]
gaan ze het eindelijk afmaken?
Dat is spammen denk ikquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:09 schreef BoJo het volgende:
Goeiemorgen![]()
(wat is dat voor bullshit dat ik niet 2x dezelfde reactie in een topic mag plaatsen???)
Ik wil helemaal geen spam, ik lust geen spamquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is spammen denk ik
Moet je er een spatie achterzetten.. dan lukt het namelijk wel![]()
Dan pak je toch een boterham met kaas.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen spam, ik lust geen spam![]()
ik moet vanmiddag naar een klant in Adam.. lekker klote als het weer zo druk isquote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:54 schreef carfreak het volgende:
[..]
Misschien ook ff naar de PC autootjes kijken!
Vrijdagmiddag is het vaak druk, dus is er vast wel wat moois te zien![]()
en duur....quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik moet vanmiddag naar een klant in Adam.. lekker klote als het weer zo druk is
en parkeren
gewoon kut eigenlijk...
wel als je daar prive heen gaat = oke, ole, ole .. maar zakelijkquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:15 schreef BoJo het volgende:
Amsterdam is oke ole ole![]()
trein is natuurlijk voor mij geen optiequote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:16 schreef carfreak het volgende:
[..]
en duur....
ik ga lekker met de trein (OV)
Amateurquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:17 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben pas 2x in Adam geweest
Waar moet je psies wezen dan?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:16 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wel als je daar prive heen gaat = oke, ole, ole .. maar zakelijk
voor mij over 1,5 jaar ook niet meerquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
trein is natuurlijk voor mij geen optie![]()
![]()
3 uur rijden??quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:17 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben pas 2x in Adam geweest
Eigenlijk de enige grote stad waar ik zou willen wonen, of utrecht misschienquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:19 schreef LWaS het volgende:
ik ben as 3 keer in A'dam geweest. Niet mijn stad.
Vinden jullie Amsterdam zo eng dan?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:19 schreef LWaS het volgende:
ik ben as 3 keer in A'dam geweest. Niet mijn stad.
Even kijkenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:19 schreef carfreak het volgende:
[..]
3 uur rijden??![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:20 schreef carfreak het volgende:
[..]
Eigenlijk de enige grote stad waar ik zou willen wonen, of utrecht misschien
Den haag en rotterdam![]()
Zie je, dat valt best mee. Wanneer kom je?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Even kijken
*surf surf*
De snelste route van Gennep naar Amsterdam over 143.9 km in ongeveer 1 uur en 34 minuten.
Nietquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
Zie je, dat valt best mee. Wanneer kom je?![]()
![]()
ik niet hoor.. maar bij sommige klanten is het kut parkeren en/of 4 uur file in de stad..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
Vinden jullie Amsterdam zo eng dan?![]()
5 minuten lopenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:29 schreef BoJo het volgende:
Er is een parkeergarage onder het museumplein, 5 min lopen naar het concertgebouw dus prima te doen![]()
CRX????quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niet
Ik heb geen tijd en geen geld![]()
en geen auto
Waar woon je in A'dam??quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
Zie je, dat valt best mee. Wanneer kom je?![]()
![]()
die is toch van Timmetjetjeihteuhtuhethuhquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:32 schreef carfreak het volgende:
[..]
CRX????
Timmetjuh.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
die is toch van Timmetjetjeihteuhtuhethuh
Ja dat snap ik dan wel weer, misschien heb je geluk en kan je je auto voor de deur kwijtquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
5 minuten lopen
kijk dat bedoel ik.. prive oke te doen..
maar ik ga geen 5 minuten lopen met een server
Amsterdam Zuid-Oost , dus ik heb nergens last vanquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:32 schreef carfreak het volgende:
[..]
Waar woon je in A'dam??
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dan wel weer, misschien heb je geluk en kan je je auto voor de deur kwijt
yeah right![]()
![]()
![]()
Bijlmerquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
Amsterdam Zuid-Oost , dus ik heb nergens last van![]()
waar in Z-O?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
Amsterdam Zuid-Oost , dus ik heb nergens last van![]()
Je kan natuurlijk ook even voor de deur neerpleuren, server eruit tillen en binnen zetten dan kan de ander ff de auto parkeren.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]zoveel mzzl zal ik niet hebben... ik neem wel een collega mee, die kan dan mooi tillen
![]()
![]()
Wel in de buurt maar niet erinquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:37 schreef carfreak het volgende:
[..]
Bijlmer![]()
of niet daar in de buurt?
Gaasperdam/Reigersbos , naast Gaasperplas.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
waar in Z-O?
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:37 schreef ThaFreak het volgende:
morguh mensen en dieren
ja dat ga ik ook wel doen.. alleen dan zo: ik ga naar binnen begroet klant, roep collega met server, wacht tot collega server heeft gebracht, vraag collega of hij de auto ff wilt parkerenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook even voor de deur neerpleuren, server eruit tillen en binnen zetten dan kan de ander ff de auto parkeren.![]()
Delegeren, zo hoort dat !quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja dat ga ik ook wel doen.. alleen dan zo: ik ga naar binnen begroet klant, roep collega met server, wacht tot collega server heeft gebracht, vraag collega of hij de auto ff wilt parkeren
hij mag niet voor niks mee naar amsterdam!!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
Delegeren, zo hoort dat !![]()
![]()
het werkt wel soms..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
Delegeren, zo hoort dat !![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |