Ja, die is top natuurlijk. Maar die had ik als GoodFellas-fan zelf ooit al gekocht.quote:Op maandag 14 november 2005 19:42 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Wat dacht je van GoodFellas of blieft u ze nog klassiekerder?
ikke nog nietquote:Op maandag 14 november 2005 15:24 schreef Frenkel het volgende:
Zo vandaag alweer het nieuwe nummer samen met Heat binnen gekregen!
Gladiator.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:39 schreef UIO_AMS het volgende:
Ah, geen idee of ik deze maand de keuze heb ingevuld.
Wat is ook alweer de vaste dvd bij komend nummer?
En weer niet bij de postquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:51 schreef Timo20 het volgende:
En `t nieuwe nummer is weer binnen, met de Heat SE als dvd
quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:40 schreef pascalheister het volgende:
mezelf vandaag ook maar even lid gemaakt
Goed bezig!quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:40 schreef pascalheister het volgende:
mezelf vandaag ook maar even lid gemaakt
13 december verschijnen de nieuwe keuze-dvd's op de website dus zo rond die datum neem ik aanquote:Op woensdag 7 december 2005 20:22 schreef Mike het volgende:
Iemand enig idee wanneer het volgende nummer uitkomt?
ik voor Muppets Treasure Islandquote:Op woensdag 7 december 2005 21:00 schreef linebear het volgende:
deze keer voor Goodfellas gekozen
Blad is net terug van de drukker en ligt volgende week dinsdag bij de abo's en donderdag dus in de winkel. Met een grote Aap op de coverquote:Op woensdag 7 december 2005 20:22 schreef Mike het volgende:
Iemand enig idee wanneer het volgende nummer uitkomt?
Das Experimentquote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 14:19 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Blad is net terug van de drukker en ligt volgende week dinsdag bij de abo's en donderdag dus in de winkel. Met een grote Aap op de cover
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |