tja, we willen onze spullen (net als de 1e IA) gewoon z.s.m. hebbenquote:Op woensdag 19 mei 2004 16:35 schreef postman het volgende:
hmm jammer dat de inschrijftijd zo kort is, ik zou eerst m'n spullen uit de 1ste inkoopactie willen hebben eigelijk. maarja anders doen we gewoon een derde IA
tegen die tijd is er vast ook weer nieuwe collectiequote:Op woensdag 19 mei 2004 16:35 schreef postman het volgende:
hmm jammer dat de inschrijftijd zo kort is, ik zou eerst m'n spullen uit de 1ste inkoopactie willen hebben eigelijk. maarja anders doen we gewoon een derde IA
Het klinkt misschien erg ongeloofwaardig... maar ze hebben de prijzen er bij gezet...quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:16 schreef mymoodfentje het volgende:
is het heel duur?
Gluur eens in de openingspost.quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:16 schreef mymoodfentje het volgende:
is het heel duur? en is het ook mogelijk jassen, broeken e.d te bestellen? en hoelang duurt het voordat je het binnen hebt?
quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:17 schreef DJ-Maurits het volgende:
Het klinkt misschien erg ongeloofwaardig... maar ze hebben de prijzen er bij gezet....
[relativerende modus]quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:16 schreef mymoodfentje het volgende:
is het heel duur? en is het ook mogelijk jassen, broeken e.d te bestellen? en hoelang duurt het voordat je het binnen hebt? en wat is er zo bijzonder aan dit merk dat ik het moet kopen?
omdat het aanbod in (de winkels in) Nederland erg beperkt isquote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:03 schreef schatje het volgende:
Het is ook gewoon te koop bij American Today hoor.
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan??
Kut he.. net een mooi overhemd gevonden...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:00 schreef Vision het volgende:
*tip*
kijk even of bepaalde shirts/kleuren wel in jou maat te krijgen zijn. Ik kwam er net achter dat sommige dingen alleen in S te krijgen zijn
-edit-
het verschilt dus per kleur. sommige types zijn in S-XL te krijgen in blauw terwilj ze in wit alleen maar in S te krijgen zijn. Let hier even op bij de bestelling a.u.b.
Echt? Ook in die in Amsterdam?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:03 schreef schatje het volgende:
Ik heb hem binnen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:44 schreef DJ-Maurits het volgende:
Bestelling is verzonden!.
Daar moest ik dan maar eens even gaan kijken, heb ik tenminste zekerheid wat betreft de maten.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:03 schreef schatje het volgende:
De kosten van de doune neem ik mee in de factuur die ik iedereen stuur (natuurlijk weg ik mee hoeveel iedereen besteld). Wat aan de douane aan kosten in rekeningen brengt is afhankelijk van het totale bedrag van de bestelling.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:34 schreef Desiderius het volgende:
Ik wil ook wel meedoen voor een paar tshirts en polo maar,
komen we niet voor onverwachte kosten te staan bij de douane?
Wat zal er ongeveer bovenop komen aan extra kosten?
ik mail je morgen even mijn order (zit nu op mijn werk en moet na mijn werk eigenlijk meteen weg).quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:48 schreef Steijn het volgende:
Ik heb hem binnen.
Je bent trouwens pas de derde (inclusief mijzelf) die een bestelling heeft gedaan, waar blijft de rest?
Dat klopt helemaalquote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:13 schreef Vision het volgende:
[..]
omdat het aanbod in (de winkels in) Nederland erg beperkt is
Dat vind ik dus ook, een van de redenen om niet mee te doen en het zelf in te kopen voor mij was dat als je zelf in koopt je hogere verzendkosten hebt maar grotere kans hebt om niet door de duane opgemerkt te worden. Je bespaart dan de BTW en de duanerechten. Ik koop regelmatig iets bij Amazon en ik heb nog nooit iets hoeven te betalen ook niet voor bedragen boven de $100. *kow* Een grotere zending valt meer op dan vele kleine.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:54 schreef Steijn het volgende:
[..]
Er moet dus inderdaad een vrij fors bedrag worden betaald om alles in toe voeren. Een beetje een domper vind ik zelf.
Ja, ik heb je mail ontvangen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:12 schreef Coconut het volgende:
Ik doe ook mee! Mailtje komt z.s.m. naar je toe![]()
You've got mail!
donequote:Op zondag 23 mei 2004 02:31 schreef Steijn het volgende:
Vision, zou je dit in de OP willen zetten?Ik kan niet meer editten.
En Vision bang dat hij er mee blijft zittenquote:Op zondag 23 mei 2004 11:13 schreef pAin het volgende:
Het idee van eerst geld over namen schrikt mij een beetje terug aan de ene kant, aan de andere kant vind ik het wel weer erg toffe spullen.....
Jammer dat ik het niet bij Vision kan komen ophalen, dan had ik meteen contant betaald, geeft mij weer extra zekerheid.....
Ik denk dat hij nogal wat boze mensen op z'n dak krijgt als hij er met het geld vandoor gaat... is dus verre van aantrekkelijk. En aan de andere kant, een stukje vertrouwen kan ook geen kwaad, toch?quote:Op zondag 23 mei 2004 11:13 schreef pAin het volgende:
Het idee van eerst geld over namen schrikt mij een beetje terug aan de ene kant, aan de andere kant vind ik het wel weer erg toffe spullen.....
Jammer dat ik het niet bij Vision kan komen ophalen, dan had ik meteen contant betaald, geeft mij weer extra zekerheid.....
Als de order wordt afgewerkt gewoon een mailtje sturen met contactgegevens er bij....wel zo handig en vertrouwelijk.quote:Op zondag 23 mei 2004 12:24 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nogal wat boze mensen op z'n dak krijgt als hij er met het geld vandoor gaat... is dus verre van aantrekkelijk. En aan de andere kant, een stukje vertrouwen kan ook geen kwaad, toch?.
Dat je de verzendkosten kunt spreiden. Anders betaal je al gauw 30 dollar aan verzendkosten. Nu delen we die kosten. Wat ik ook kan doen is eens met Abercrombie bellen en kijken of ze korting ofzo kunnen geven omdat we veel kopen.quote:Op zondag 23 mei 2004 17:29 schreef 3FM het volgende:
Wat is nu het voordeel ten opzichte van zelf bestellen ( qua financiën) ?
Dat hangt idd af van het aantal mensen dat meedoet. Maar je moet op verzendkosten en douanekosten.quote:Wat is de indicatie van de bijkomende kosten per persoon?
(of hangt dat van het aantal mensen af dat meedoet?)
A&F geeft vier weken op als maximum.quote:Hoelang duurt het ongeveer voor het er is?
Ik heb van 4 mensen inclusief mezelf de bestelling binnen, verder doet Vision ook zeker mee dus dan zitten we in ieder geval op 5.quote:Hoeveel mensen doen er al mee?
Iedereen die meedoet kan mijn adres gegevens krijgen als ze willen, is iig een teken van wederzijds vertrouwen nietwaar?quote:Op zondag 23 mei 2004 17:52 schreef pAin het volgende:
DJ Maurits; Natuurlijk, een beetje vertrouwen mag wel, maar ik was dan eigenlijk van plan om voor een redelijk bedrag (voor een student dan) in te kopen....
Mighty; goed idee, dan kan ik hem altijd nog thuis op zoeken als ik mn spullen niet krijg![]()
Ach ja....als het niet te veel scheelt...lijkt het me dat het delen door het aantal personen makkelijker is dan bijvoorbeeld de verdeling per rato. In ieder geval voor verzendkosten, anders moet je wil je het het eerlijkst houden het inderdaad per euro berekenen.quote:Op maandag 24 mei 2004 13:40 schreef Desiderius het volgende:
Kan'k nog meedoen?
En wat zijn ,indicatief, de extra kosten bovenop de verzendkosten voor, ik noem wat, een tshirt en een polo?
En ik neem aan dat de Douanekosten en BTW gewoon verdeeld worden naar de grootte van je bestelling?
Als je dat gelijk verdeeld betalen immers de mensen die weinig bestellen voor de mensen die grote aantallen bestellen , maar dat zal ook wel in jullie opgekomen zijn
klopt .. hopelijk maken ze het weer open ..quote:Op maandag 24 mei 2004 14:12 schreef Chillmeister het volgende:
had nog gezegd in topic #1, sluit hem nou niet af na x aantal paginas want dat zal er verwarring onstaan met topic #2, wat een totaal andere inkoop actie is.
Daar kunnen ze weinig aan doen. De forumomgeving is zo gemaakt dat een topic na 256 posts direct op slot gaat.quote:Op maandag 24 mei 2004 14:12 schreef Chillmeister het volgende:
had nog gezegd in topic #1, sluit hem nou niet af na x aantal paginas want dat zal er verwarring onstaan met topic #2, wat een totaal andere inkoop actie is.
Stijn als jij morgenavond gaat bestellen wil ik graag bij jou doen .. Maar je moet mij even helpen met invoerkosten en btw enzo ..quote:Op maandag 24 mei 2004 14:17 schreef Steijn het volgende:
[..]
Daar kunnen ze weinig aan doen. De forumomgeving is zo gemaakt dat een topic na 256 posts direct op slot gaat.
De verzendkosten blijven in principe gelijk en zijn goed deelbaar, maar bij grens kijken ze naar het aantal stuks en dan berekenen ze een prijs voor invoer en btw, dus als er iemand zit met 2 stuks en iemand met 15 stuks (á zoveel euro invoer + btw) , en je deelt dat door 2 wordt het wel een beetje krom.quote:Op maandag 24 mei 2004 13:54 schreef Mighty het volgende:
[..]
Ach ja....als het niet te veel scheelt...lijkt het me dat het delen door het aantal personen makkelijker is dan bijvoorbeeld de verdeling per rato. In ieder geval voor verzendkosten, anders moet je wil je het het eerlijkst houden het inderdaad per euro berekenen.
En nu met z'n zevenen.quote:Op zondag 23 mei 2004 23:43 schreef Steijn het volgende:
Ik heb weer een bestelling binnen!! Dus we zijn al met z'n zessen.
Ik wil ook meedoenquote:Op maandag 24 mei 2004 14:44 schreef Steijn het volgende:
[..]
En nu met z'n zevenen.![]()
Je kunt beter gewoon even een mailtje sturen met je bestelling er in. Als de inschrijftermijn gesloten is maak ik voor iedereen even een factuur op waarbij ik alles netje uitsplits wbt. de kosten. Laten we afspreken dat ik je een factuur stuur en als je deze dan te hoog vind stuur je maar even mailtje.quote:Op maandag 24 mei 2004 14:19 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Stijn als jij morgenavond gaat bestellen wil ik graag bij jou doen .. Maar je moet mij even helpen met invoerkosten en btw enzo ..
Je moet rekenen op 33,2% douanekosten (1,12*1,19 = 1,332) en verzendkosten (zal niet hoger zijn dan een paar euro mits je het komt ophalen anders komen er nog verzendkosten bij voor het versturen in Nederland.quote:Ik heb een bestelling van $225 .. Wat ben ik straks uiteindelijk kwijt?
De koers is inderdaad laag, gelukkig maar want anders zou het niet echt rendabel zijn.quote:Dollarkoers is ook mooi laag
Amerikaanse dollar 0.806186 0.847026
dat ben ik neem ik aan???quote:Op maandag 24 mei 2004 14:44 schreef Steijn het volgende:
[..]
En nu met z'n zevenen.![]()
Naar mijn weten worden de doaunekosten over het totale waarde van het pakket berekend, tenminste zo staat het op de site van de douane. Naar aantallen wordt niet gekeken. Natuurlijk zal ik de kosten van douane evenredig verdelen met de waarde van een bestelling. Iemand die een dure bestelling doet moet meer douanekosten betalen dan iemand bijvoorbeeld maar voor 50 euro bestelt heeft. Wel zo eerlijk lijkt me.quote:Op maandag 24 mei 2004 14:19 schreef Desiderius het volgende:
De verzendkosten blijven in principe gelijk en zijn goed deelbaar, maar bij grens kijken ze naar het aantal stuks en dan berekenen ze een prijs voor invoer en btw, dus als er iemand zit met 2 stuks en iemand met 15 stuks (á zoveel euro invoer + btw) , en je deelt dat door 2 wordt het wel een beetje krom.
Ja dat klopt, ik je bestelling even bevestigen.quote:Op maandag 24 mei 2004 14:53 schreef huupke het volgende:
[..]
dat ben ik neem ik aan???
Rustig maar hoor.quote:Op maandag 24 mei 2004 14:49 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Wil je mijn bovenstaande vraag eerst even beantwoorden?
Uit A&F topic #1:quote:Op maandag 24 mei 2004 17:21 schreef Desiderius het volgende:
Trouwens, ook wel belangrijk:
Weet iemand hoe A&F 'valt'?
Heb er nog niet eerder shirts van gehad namelijk.
Heb een normaal postuur en haal meestal maatje L (Hilfiger, Gant)
quote:ik heb wel eens online via a&f besteld ja,
van ralph lauren draag ik in NL een "L"
maar de a&f muscle fit "L" zat wel erg
strak (dus die ging naar m'n broertje).
de bestelling gaat sowieso niet vanavond gebeuren, ik heb namelijk weinig behoefte (sterker nog ik kan het niet eens) om meer dan 1000 euro voor te gaan schieten.quote:Op maandag 24 mei 2004 14:19 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Stijn als jij morgenavond gaat bestellen wil ik graag bij jou doen .. Maar je moet mij even helpen met invoerkosten en btw enzo ..
Ik heb een bestelling van $225 .. Wat ben ik straks uiteindelijk kwijt?
Dollarkoers is ook mooi laag
Amerikaanse dollar 0.806186 0.847026
Ik merk het ja, ik heb me rot gezocht.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 10:18 schreef Vision het volgende:
Ik heb overigens de topictitel even veranderd omdat (zoals andere terecht al aangaven) "inkoop actie #2" wel erg verwarrend was aangezien het topic over de andere inkoopactie al vol is en dat nu wsl ook als #2 bestempeld gaat worden
Tot en met 26 mei. Morgen is dus de laatste dag.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:18 schreef Catbert het volgende:
Tot wanneer kan je uiterlijk bestellen? Want die andere inkoopactie schiet niet op, ik krijg maar geen bevestiging.
Joah het zou toch kunnenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:48 schreef arj1o1 het volgende:
wrom denk je dat er een inkoopactie is
Ren even langs de America Today. Als er in Nederland Abercrombie & Fitch verkocht wordt dan is het daar. Ze hebben geen uitgebreide collectie maar misschien hebben ze wel een polo liggen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:56 schreef Robzilla het volgende:
[..]
Joah het zou toch kunnen
Ik wil eigenlijk ff passen
Voor een krat bier.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:54 schreef Desiderius het volgende:
Kan ik nog iets toevoegen Steijn?
Laat het maar gewoon zoals het is, zie namelijk net dat ze m'n maat niet meer hebben van wat ik wilde toevoegen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:02 schreef Steijn het volgende:
[..]
Voor een krat bier.Mail de wijziging maar dan verwerk ik hem wel even. Ik stuur je dan even een ontvangstbevestiging met je totale bestelling er in.
Voor die prijs mag je wel wat verwachten, ik ga uit van degelijke kwaliteit die je ook oversized en zonder colbert kunt dragen. Gokje dus. Maar anders verkoop ik ze wel door aan m'n pa.quote:Op woensdag 26 mei 2004 01:26 schreef Desiderius het volgende:
Weet iemand trouwens of die 'shirts' op de site, van die dunne/fladderige shirts zijn die je onder een colbert aantrekt (echte overhemden dus) of dat het iets dikkere casual te dragen shirts zijn?
Kan het niet zo goed zien
My Active Topics / Bookmarksquote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:51 schreef Steijn het volgende:
Ik merk het ja, ik heb me rot gezocht.![]()
Hm, dat gaat niet lukken denk ik. Ik zag net nog een andere inkoopactie, ik kijk wel even verder.quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:01 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ren even langs de America Today. Als er in Nederland Abercrombie & Fitch verkocht wordt dan is het daar. Ze hebben geen uitgebreide collectie maar misschien hebben ze wel een polo liggen.
vandaag is de laatste dag dat er besteld kan worden. Steijn mailed vandaag iedereen terug welke bedragen de mensen over kunnen maken en naar welke rekening.quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:18 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Hmm andere actie is volgens mij doodgelopen ..
Hoe zit het hier?
quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:58 schreef JAY-T het volgende:
Mijn bestelling heb je binnen nu en een kwartiertje..
Edit: je hebt mn bestelling nu binnen als het goed is
Jullie hebben mail terug.quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:52 schreef Catbert het volgende:
Steijn, ik heb besteld.
Die garantie kan niet gegeven worden. De verzending van A&F uit de VS naar Vision neemt volgens hun 2-4 weken in beslag. Verder moet Vision nog alles uitsorteren en door zenden. Dus daar komt dan nog een paar dagen bij.quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:47 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
ja ik zou graag mee willen doen vision maar je moet mij kunnen garanderen dat de bestelling echt heel snel wordt afgehandeld .. Ik ga 20 juni met vakantie ...
Donderdag, in de loop van de dag zal ik proberen de facturen verzenden. Mocht het uitlopen, dan mail ik dat even aan iedereen, in het uiterste geval wordt het vrijdag. Het zou dan mooi zijn als iedereen zijn geld in het weekend kan overmaken (iedereen zal wel iets van internet bankieren hebben neem ik aan).quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:25 schreef Vision het volgende:
vandaag is de laatste dag dat er besteld kan worden. Steijn mailed vandaag iedereen terug welke bedragen de mensen over kunnen maken en naar welke rekening.
Wat een uitdaging.quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:01 schreef Chillmeister het volgende:
als het zo doorgaat is jullie bestelling sneller gedaan dan die van maertz
Top gozer! Gaat voorspoedig...quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:56 schreef Steijn het volgende:
[..]
Donderdag, in de loop van de dag zal ik proberen de facturen verzenden. Mocht het uitlopen, dan mail ik dat even aan iedereen, in het uiterste geval wordt het vrijdag. Het zou dan mooi zijn als iedereen zijn geld in het weekend kan overmaken (iedereen zal wel iets van internet bankieren hebben neem ik aan).
Verder stuur ik jou even een overzichtje van welke bedrag je van iedereen moet ontvangen en een overzicht met alle bestellingen.
Als het geld maar binnen komt.quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:11 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Top gozer! Gaat voorspoedig.... Is Girofoon ook goed?
. Heb je het iig binnen een dag, max 2 dagen binnen..
.
top. mocht het erg kort dag worden voor je vakantie dan ben jij iig de eerste naar wie ik het verstuur zodat je het voor je vakantie hebt. (Als A&F laat is met leveren kan ik er echter niets aan doen...)quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:23 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Ik heb je gemailt Steijn over mijn bestelling. Ik doe ook mee
ik hoop dat je donderdag die facturen stuurt want ik heb namelijk niet iets van internetbankieren en dan kan ik hem donderdag meteen op de bus doen...quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:56 schreef Steijn het volgende:
[..]
Donderdag, in de loop van de dag zal ik proberen de facturen verzenden. Mocht het uitlopen, dan mail ik dat even aan iedereen, in het uiterste geval wordt het vrijdag. Het zou dan mooi zijn als iedereen zijn geld in het weekend kan overmaken (iedereen zal wel iets van internet bankieren hebben neem ik aan).
Verder stuur ik jou even een overzichtje van welke bedrag je van iedereen moet ontvangen en een overzicht met alle bestellingen.
Dank je wel Visionquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:40 schreef Vision het volgende:
[..]
top. mocht het erg kort dag worden voor je vakantie dan ben jij iig de eerste naar wie ik het verstuur zodat je het voor je vakantie hebt. (Als A&F laat is met leveren kan ik er echter niets aan doen...)
nog BTW en invoerrechten betaald?quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:47 schreef KlaasWinters het volgende:
Ik heb (los van deze actie dus) zaterdag bij A&F besteld en ik had ze vandaag al binnen!!!
Super dus, hopen dat het bij jullie ook zo snel gaat.
Die paarAF-kledingstukken die bij AT liggen is een fractie van de collectie en ook nog eens van vorig jaar of daarvoor.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:03 schreef schatje het volgende:
Wat ik er van begrepen heb gaat elk pakketje door de douane. De postbedrijven hebben daar internationale afspraken over. Bij verzending wordt er een sticker met de waarde van het pakket op het pakket geplakt, de douane verrekend die met de vervoerder en deze stuurt een acceptgiro ofzo met het bedrag aan BTW en douanerechten dat je aan hun moet voldoen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:52 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
nog BTW en invoerrechten betaald?
Dat is heel erg goed nieuws. Wij bestellen natuurlijk wel wat meer maar ik dat het bij ons inderdaad ook zo snel gaat.quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:47 schreef KlaasWinters het volgende:
Ik heb (los van deze actie dus) zaterdag bij A&F besteld en ik had ze vandaag al binnen!!!
Wat heb jij aan ze betaald wil je dat misschien aan ons vertellen? Heb je ook nog douanekosten en btw moeten betalen? Hoe duur was de verzending?quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:47 schreef KlaasWinters het volgende:
En op zo'n 300 euro moet er ook wel een extra'tje vanaf kunnen..quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:33 schreef Catbert het volgende:
Ik heb er geen enkel probleem mee een paar euro extra te betalen. Op een bedrag van 100 euro maakt 't weinig uit, en bovendien steken jullie er erg veel tijd in.
Ik wacht trouwens met smart op m'n factuurtje
300 euro, heb je voor een heel weeshuis besteld? Als iedereen bovenquote:Op donderdag 27 mei 2004 14:30 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
En op zo'n 300 euro moet er ook wel een extra'tje vanaf kunnen.....
Valt wel mee hoor.. vier overhemden en een polo'tje..quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:34 schreef Mighty het volgende:
[..]
300 euro, heb je voor een heel weeshuis besteld? Als iedereen boven
de 100 euro zit moet Vision wel lekker veel krediet hebben op zijn
creditcard....![]()
Ik denk dat ik ook al aan 300 euro zit..quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:38 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.. vier overhemden en een polo'tje... Ik zal echt niet de enige zijn, en mocht dat wel zo zijn: "Sorry, Vision..
"
klopt. Steijn miste namelijk nog mijn bestelling die hij uiteraard ook mee moet nemen in de verzend/douane kosten. Hij heeft mijn bestelling nu iig gevonden dus ik neem aan dat ie vanavond de betalingsgegevens doorstuurt zodat ik (hopelijk) maandag alles binnen heb en kan bestellenquote:Op donderdag 27 mei 2004 16:37 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Ik heb gisteren een bevestiging ontvangen maar nog geen prijs. Ben ik de enige?
Dat had ik dus ook dat mijn maat niet meer beschikbaar was en nog wel van de polo die ik het mooiste vond.quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:23 schreef Steijn het volgende:
Ik moet nog van een iemand een wijziging ontvangen (maat was niet meer verkrijgbaar)
Ja, ik heb hem ontvangen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:39 schreef Desiderius het volgende:
je hebt mijn wijziging ontvangen steijn?
Nou vooruit dan maar, je kunt nog meedoen. Maar dan moet je bestelling wel voor 21 uur toezenden.quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:34 schreef AltamirA het volgende:
Maar ik merk dus dat ik te laat ben als ik nog wil bestellen?
Nee dat lukt niet, maar toch bedanktquote:Op donderdag 27 mei 2004 18:41 schreef Steijn het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar, je kunt nog meedoen. Maar dan moet je bestelling wel voor 21 uur toezenden.Hoe je bestelling er uit moet zien kun je lezen in de OP.
Is idd wel handig dat ik weet wat ik moet bestellen en naar wie ik het mag gaan versturen.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:48 schreef Steijn het volgende:
Ik heb nog wat fouten gevonden in mijn facturen, ik moet ze even opnieuw aanmaken. Eind van de middag liggen ze bij jullie in de bus.
En Vision, ik stuur jou ook even een totaal overzicht van de bestellingen, dat is wel zo handig bij het bestellen bij A&F.
Ik hanteer een koers van 0,8391. Maar die veranderd natuurlijk elk ogenblik, dat is de enige variabele factor in de kosten. Ik heb de facturen af en ik loop ze nog even na. Daarna stuur ik ze iedereen in PDF toe.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:11 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Den Euro is weer gestegen t.o.v. den Dollar
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:35 schreef P.U.N.T het volgende:
Ik ben te laat neem ik aan![]()
Misschien kun je een alternatieve alternatieve Abercrombie & Fitch inkoopactie starten. Deze actie werd ook gestart door mensen die te laat waren bij de eerste A&F inkoopacite.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:35 schreef P.U.N.T het volgende:
Ik ben te laat neem ik aan![]()
Ik heb net 5 min geleden mijn bestelling gedaan bij zequote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:57 schreef Mighty het volgende:
[..]
Misschien kun je een alternatieve alternatieve Abercrombie & Fitch inkoopactie starten. Deze actie werd ook gestart door mensen die te laat waren bij de eerste A&F inkoopacite.![]()
Ik heb het nu naar het mail-adres van fok gestuurd.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:41 schreef Steijn het volgende:
Vision je mail-adres doet het niet, welke moet ik hebben?
Ik heb het adres van Vision eigenlijk niet. Het adres van mij zal ik je even toezenden via de e-mail. Vision krijgt trouwens de acceptgiro van de douane, dat hoef jij niet te regelen.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:05 schreef Mighty het volgende:
*ja.....* factuurtje is binnen...staan alleen geen adresgegevens van jullie in....maar goed...hoop dat de invoerrechten en BTW er toch af kunnen door een knipoogje van de duane..
Ik wierp stiekumpjes de hoop op dat de duane ons geen heffingen ging opleggen.....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:16 schreef Steijn het volgende:
[..]
Vision krijgt trouwens de acceptgiro van de douane, dat hoef jij niet te regelen.
Hmmm, vreemd. Ik heb je maar even een nieuwe gestuurd.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:14 schreef Rover het volgende:
Ik krijg alleen een blanko pdfje te zien![]()
hij is ook maar 0.9 kb groot..
Ik denk dat het verstandig is als je dit even mailt naar Vision. Dan weet je zeker dat er geen misverstanden kunnen optreden.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:22 schreef Mighty het volgende:
Ja, alleen hoop ik dat alsnog de door mij geliefde Sevey Corners Polo: Color Red: Size L volgende week wel beschikbaar is. Dat stond er toch wel bij vermeldt Vision??? Qua geld maakt het niet uit.
edit: voor de volledigheid.deze had ik dus besteld, maar bleek niet beschikbaar in maat L toen Steijn de bestellingen verifieerde.....misschien is hij dus wel in die maat beschikbaar als Vision bestelt.
Ontvangenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:41 schreef Steijn het volgende:
[..]
Hmmm, vreemd. Ik heb je maar even een nieuwe gestuurd.![]()
Ik heb hem opnieuwe verzonden.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 09:21 schreef Vision het volgende:
Ik heb het zelfde probleem als Rover, ik ontvang alleen een blanco pdf bestand
Zou je 'm opnieuw kunnen sturen Steijn?
zal ik doen. als meerdere personen per girofoon dingen overmaken zou ik graag je giro nummer en username per email willen zodat ik weet van wie welke "bestelling" isquote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:13 schreef DJ-Maurits het volgende:
Ik heb het geld zojuist telefonisch overgemaakt, omdat je bij de girofoon geen teksten kan invoeren zal er bij mededeling "bestelling" komen te staan...
Wil je het me laten weten als je het geld binnen hebt?
Oke, ik zal je de hele riedel nog even toezenden.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:30 schreef Vision het volgende:
ik heb alleen mijn bestelling per pdf gekregen. de rest is (denk ik) ook gebounced
ik heb gister mijn overschrijvingformulier naar de bank gedaan, maar dus door pinksteren zullen ze er vandaag mee beginnen en zal het denk ik donderdag wel bij je binnen zijn...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:36 schreef Vision het volgende:
Van de volgende personen heb ik het geld ontvangen:Steijn Catbert Jess25 Rover DJ-Maurits
En van nog een persoon van wie ik de nick niet kan achterhalen. In het bestand van Steijn staat zijn nickname er toevallig niet bij. Denk niet dat hij het op prijs zal stellen als ik hier zijn gegevens post, dus dat doe ik dan ook niet. Ik mail Steijn er even over, die weet vast wel wie het is
van 6 man heb ik dus nog niets binnen, dat zal later vandaag of (over)morgen wel verschijnen.
In mijn factuur staat 2 juni..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:17 schreef Mighty het volgende:
Deadline was toch dat het vrijdag bij hem moest zijn, zodat hij kon bestellen. Dan zie ik het probleem niet dat je het dan overmaakt in plaats van meteen. De bestelling ligt dan op schema.
Hij is verschoven. Ik ging er vanuit dat iedereen iets van internet bankieren heeft. Ik kreeg direct een mailtje terug van iemand die het niet heeft, dus vandaar dat de deadline verschoven is. Tel de pinksterdagen op hier bij op en al met al leek vrijdag mij een datum waarop het dan wel binnen moest zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:23 schreef Rover het volgende:
[..]
In mijn factuur staat 2 juni..
Ah ja ik zie het staan nu.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:08 schreef Steijn het volgende:
[..]
Hij is verschoven. Ik ging er vanuit dat iedereen iets van internet bankieren heeft. Ik kreeg direct een mailtje terug van iemand die het niet heeft, dus vandaar dat de deadline verschoven is. Tel de pinksterdagen op hier bij op en al met al leek vrijdag mij een datum waarop het dan wel binnen moest zijn.
Nouja, je had 'em vrijdagavond ook op de post kunnen doen. Nu kunnen we met z'n allen op jouw overschrijving gaan zitten wachten, beetje jammer.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:16 schreef huupke het volgende:
omdat we toen nog geen factuur hadden, nou ja vrijdag middag tegen het weekend aan dus geen geld meer kon overmaken en er tevens de pinskterdagen tussen zaten..
Nou van 5 anderen is het geld ook nog niet binnen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nouja, je had 'em vrijdagavond ook op de post kunnen doen. Nu kunnen we met z'n allen op jouw overschrijving gaan zitten wachten, beetje jammer.
!!!!!!!!!OHHHHHHHHHHHHHHHHhhh,,,,nu moeten de verzendkosten opnieuw berekent worden en moet iedereen weer extra geld overmaken.....ik stel voor dat Vision gewoon besteld vrijdag..en dat we dan allemaal het kleine bedrag binnen een week ofzo overmaken en anders wacht hij met opsturen voordat het geld binnen is...trouwens giro -> giro..toch meteen via mijnpostbank.nl? dacht het wel.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:26 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Jongens mijn welgemeende excuses maar ik moet afhaken. Een financiele tegenvaller heeft ervoor gezorgd dat ik de 300 euro aan bestelling moet annuleren.![]()
![]()
Ik heb net uitgevogeld dat je met twee acties mee doet. Welke bestelling wil je annuleren? Graag snel duidelijkheid want ik vind dit eigenlijk geen stijl.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:26 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Jongens mijn welgemeende excuses maar ik moet afhaken. Een financiele tegenvaller heeft ervoor gezorgd dat ik de 300 euro aan bestelling moet annuleren.![]()
![]()
Mooi dan hoef ik me niet schuldig te voelenquote:Op woensdag 2 juni 2004 00:00 schreef Steijn het volgende:
[..]
Volgens mijn gegevens doe je niet eens mee.![]()
Ben jij Daghan? In dat geval doe je wel mee.quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:12 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Mooi dan hoef ik me niet schuldig te voelen
Ik delete wel je mail
Dan moet je bij Vision zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:21 schreef PimZ het volgende:
Steijn,
kun je hier even posten als het geld van mij binnen is? Heb het zondag via telebankieren overgemaakt maar rabobank naar giro wil soms wel even duren.
Dat is een mogelijkheid. Het kan wel zijn dat je een fractie meer verzendkosten en organisatie toeslag moet betalen. Dit gaat echter hooguit om een euro of 6 extra, ik neem aan dat dit geen bezwaar is. Voorwaarde is wel dat je het geld voor vrijdag moet kunnen overmaken.quote:Op woensdag 2 juni 2004 01:03 schreef amokjeeh het volgende:
Ik begrijp dat er iemand uitgevallen is, ik lees dat de producten snel verstuurd worden door A&F dus zou in principe wel mee willen doen. als het kan: 03401187@student.inholland.nl.
Ps: beschik over internetbankieren dus zou het nog voor vrijdag over kunnen maken
Ongeveer 6 euro (uitgaande van een gemiddelde bestelling), maar als je veel besteld wordt dit een stuk lager.quote:Op woensdag 2 juni 2004 01:13 schreef amokjeeh het volgende:
ik ga even uitzoeken en dan mail ik je, kan je me dan vertellen wat het totale extra bedrag word?
Ik heb je bestelling verwerkt en de factuur naar je toe gestuurd.quote:Op woensdag 2 juni 2004 01:18 schreef amokjeeh het volgende:
prima!
als ik het vrijdagavond bij de bank binnen had geduwd dan was het nog nie voor dinsdag bij de bank verwerkt lijkt me, ken iig weinig banken die in het weekend werkenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nouja, je had 'em vrijdagavond ook op de post kunnen doen. Nu kunnen we met z'n allen op jouw overschrijving gaan zitten wachten, beetje jammer.
Nee hoor, maar wilde even toelichten dat ik er ook niks aan kan doen dat het vrijdag binnen is. En het moest ook vrijdag binnen zijn dus ja weet niet waar ze zich druk om maken...quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:11 schreef DJ-Maurits het volgende:
Dames, dames! We gaan nu toch geen ruzie maken he?.
ik heb even gekeken maar het is er nog niet bijgeschreven. het zal er morgen dan wel op staanquote:Op donderdag 3 juni 2004 11:16 schreef amokjeeh het volgende:
Betaling net verzonden via de online bankieren, zou er op moeten staan
Bij mij staat het er in ieder geval niet meer opquote:Op donderdag 3 juni 2004 11:20 schreef Vision het volgende:
[..]
ik heb even gekeken maar het is er nog niet bijgeschreven. het zal er morgen dan wel op staan
waarschijnlijk welquote:Op donderdag 3 juni 2004 11:47 schreef amokjeeh het volgende:
Bij mij staat het er in ieder geval niet meer opZe zullen er nog wel even rente van trekken voordat je het krijgt denk ik.
Als het goed is, is er enkele dagen geleden via rabo-telebankieren geld overgemaakt , zou er dus wel moeten zijn dacht ik.quote:Op donderdag 3 juni 2004 09:49 schreef Vision het volgende:
de betalingen van Mighty en Pimz zijn ook binnen
-edit-
overzichtje:
Betaling ontvangen:Steijn Catbert Jess 25 Rover DJ-Maurits drbob Mighty Pimz
Betaling nog niet ontvangen:Coconut huupke desiderius Amokjeeh
je email heb ik ontvangen, maar het staat nog niet op mijn rekening. zal wel door de vertraging van de banken komen. komt vanzelf goedquote:Op donderdag 3 juni 2004 13:09 schreef Desiderius het volgende:
Als het goed is, is er enkele dagen geleden via rabo-telebankieren geld overgemaakt , zou er dus wel moeten zijn dacht ik.
(Niet via de achternaam die je verwacht trouwens, dus dat je er niet overheen leest? Maar daar heb ik je ook over gemaild dus..)
Ik overleg even met Steijn. Ik neig ernaar om nog even tot maandag te wachten op het geld van amokjeeh. Die banken zijn af en toe zo sloomquote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:40 schreef Rover het volgende:
Wil je nog tot maandag wachten met bestellen?
vandaag bestellen gaat toch niet meer bedenk ik me net. ik zit op mijn stage en heb de cc van mijn pa nodig om te bestellen. (mijn limiet is nl. niet hoog genoeg).quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:43 schreef Mighty het volgende:
HEhe..als het geld zeker onderweg is kun je toch ook vandaag bestellen ...de betaling via de creditcard verloopt toch pas aan het eind van de maand tegen die tijd zou het geld wel binnen moeten zijn.....en de kleertjes ook! Als je niets hebt gehoord van Coconut..zou ik haar bestelling laten varen.
Ik wil het nog een keertje doen, maar dit had Steijn toch al een paar dagen geleden gedaan???quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:08 schreef postman het volgende:
mag ik iedereen aanraden zijn/haar bestelling nog eens na te kijken of alles nog leverbaar is ? al mijn spullen die ik besteld had uit de eerste IA zijn helemaal niet meer leverbaar
klopt. is dus niet nodig denk ik. tenzij ze echt dagelijks zooi aan 't veranderen zijn (wat wel extreem kut zou zijn).quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:30 schreef Mighty het volgende:
Ik wil het nog een keertje doen, maar dit had Steijn toch al een paar dagen geleden gedaan???
heb 'm gezien. ik denk dat ik vanavond de bestelling de deur uit doe en dat Coconut pech heeft gehad als ze niet meer reageert....quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:10 schreef amokjeeh het volgende:
@ vision, ik heb even een mail gestuurd naar je fok mail zodat je mijn overboeking kan zien. voorzie geen problemen maar just to be sure.
Ze veranderen volgens mij dagelijks de collectie.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:35 schreef Vision het volgende:
klopt. is dus niet nodig denk ik. tenzij ze echt dagelijks zooi aan 't veranderen zijn (wat wel extreem kut zou zijn).
Ja, dat vraag ik me ook afquote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:38 schreef Desiderius het volgende:
Is er al besteld vision?
En anders ik wel..quote:Op zondag 6 juni 2004 13:18 schreef Rover het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook af
Me 3quote:Op zondag 6 juni 2004 13:19 schreef DJ-Maurits het volgende:
En anders ik wel...
Hij is er vast vandoor gegaan met ons geldquote:Op zondag 6 juni 2004 23:04 schreef Desiderius het volgende:
Whehe
Vision blijft expres weg denk ik omdat we zo zeuren
Je kunt zelf toch ook gewoon even je bestelling nakijken.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:06 schreef Desiderius het volgende:
Was alles te bestellen Vision? Daar ben ik wel benieuwd naar, aangezien in het andere topic een aantal mensen teleurgesteld moest worden..
Ik zal voor je duimen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 01:27 schreef Rover het volgende:
Nu maar hopen dat ik het pas![]()
mocht je nog wat anders willen bestellen dan svp z.s.m. laten weten. betaling verrekenen we daarna wel. Als we iig vandaag alles kunnen bestellen dan krijgen we niet nog meer artikelen die niet meer leverbaar zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:53 schreef Catbert het volgende:
Crap, 1 van de polo's is niet meer beschikbaar
F*CK het hele weekend was ie in voorraadquote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:42 schreef Vision het volgende:
Er zijn een aantal dingen die niet meer leverbaar waren. Aangezien het toch best een aantal items waren zou ik graag wat feedback hebben over wat te doen. Gewoon bestellen en refunds voor de mensen wiens item(s) niet leverbaar zijn.
Of vandaag tot 17.00 wachten en dan bestellen zodat mensen nog last minute changes kunnen doorgeven?
De dingen die niet meer leverbaar zijn:
Amokjeeh:
Black Brook Graphic Polo -> alleen nog in wit te krijgen (wel in jouw maat)
13 van de 36 artikelen zijn niet (meer) leverbaar, das toch best veel
Prima, het heeft geen haast, hoeft niet meteen vandaag kan ook deze week hoor. Zorg eerst maar dat je de rest besteld hebt en doe dan de refund maar.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:47 schreef Vision het volgende:
Het forum crashte net toen ik mijn vorige bericht wilde plaatsen:
ah, erg jammer amokjeeh. refund word geregeld als ik thuis kom, dat is uiteraard geen probleem.
staat onder de surfshortsquote:Desiderius:
Lake George Solid Tugger -> kon 'm niet vinden
Vervang maar door:quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:20 schreef Vision het volgende:
Mighty:
DeBar Trail Striped Polo -> jouw maat niet leverbaar (alleen nog in oranje)
---
Mail ze anders even of ze jouw 2 orders samen kunnen voegen of dat je ze per email stuurt.....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:21 schreef Vision het volgende:
ARGH!!!!!!!!!!!
krijg ik nu de melding "Your shopping cart is full. You must have less than 25 items in your cart to complete the checkout process. Please remove some items and update your cart. ".
*diepe diepe zucht*
-edit-
ik heb nu 28 producten in de bestelling staan.
ben even aan het denken hoe we het dan moeten doen... Of 2 orders plaatsen, of de niet leverbare artikelen alleen vervangen voor de mensen die het eerst gereageerd hebben tot aan de 25 producten max.
Tis wel lullig, maar een andere oplossing weet ik zo ook niet. Buiten dat worden 2 orders wel prijzig ben ik bang.
Hmm, dat klopt, ik had van de week al een mailtje gestuurd naar je dat deze niet meer beschikbaar was, ik vroeg of je hem wil veranderen in:quote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:47 schreef Vision het volgende:
Steijn, jouw polo Sentinel Range Blues, Navy/Green Moose is niet leverbaar in je maat. Blue/Green Moose wel.
Dat is goed, maar dat zal er dan wel op uitdraaien dat sommigen nog wat geld bij moeten storten.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:20 schreef Vision het volgende:
Mag Steijn alleen wel even uitrekenen hoe het dan met de verzendkosten zit
Ik heb 3 opties op het oog.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:29 schreef Vision het volgende:
ik zou eigenlijk wel nog even willen weten hoe jij denkt dat we het moeten doen met de bestelling. jij bent immers (ook) de organisator
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:55 schreef DJ-Maurits het volgende:
Wat?. Heb ik de grootste bestelling?
.
Pimz heeft als laatst besteld, hij heeft twee items besteld dus dat is dan precies voldoende. Zit mijn polo daar wel bij?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:03 schreef Vision het volgende:
hmm, zelfs als ik alle 'vervangingen' weg laat kom ik nog op 27 producten uit
wie is de laatste die besteld heeft Steijn?
Ja idd.. want volgens mij loopt de eerste actie nu een beetje in het honderd daardoor..quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:29 schreef Desiderius het volgende:
Ik vind het daadkrachtig opgelost.
Trouwens Vision wist je dat je een confirmation moet sturen omtrent je creditcard betaling? (las ik in het andere A&F topic)
ja, lach er maar om!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:02 schreef DJ-Maurits het volgende:
ja idd.. want volgens mij loopt de eerste actie nu een beetje in het honderd daardoor...
quote:As soon as we have shipped your order (pending credit authorization),
we will send you another e-mail confirming shipment. Any tracking
information will be included at that time.
Pfoe, blij dat ik overgestapt ben naar deze IAquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:02 schreef DJ-Maurits het volgende:
Ja idd.. want volgens mij loopt de eerste actie nu een beetje in het honderd daardoor...
Ik geloof dat een fokker die eerder wat besteld had bij A&F in een van de topics meldde dat hij iets moest confirmen..quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:58 schreef Vision het volgende:
ik kan overigens niks vinden over een bevestiging van de credit card gegevens op de website. iemand die dit zou kunnen toelichten ??
in de bevestigingsmail die ik kreeg stond dit:
[..]
een willekeurig afschrift neem ik aan?quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:26 schreef KingSois het volgende:
Ik heb twee weken geleden kleren besteld bij abercrombie en ze vragen de dag nadat je hebt betaald om een rekeningafschrift van je credit card binnen drie dagen faxen. Als je dit hebt gedaan wordt meteen de bestelling de deur uitgedaan en ik had daarna mijn kleren na twee dagen binnen.
Ik kan je zeggen dat de kleren echt supergaaf zijn, echt super veel mensen vragen waar die kleren vandaan komen en of je ze ook in NL kan kopen. Vooral die cobble hill polo's zijn zo gaaf...
Bedankt voor de snelle servicequote:Op woensdag 9 juni 2004 10:37 schreef Vision het volgende:
de refunds van amokjeeh, pimz, drbob en huupke zijn zojuist overgemaakt. Als het goed is hebben jullie dus deze week nog je geld terug.
quote:Wooohoooo er zijn nu extra SALE dagen bij AF! 50% DISCOUNT op een ruime collectie!
Even kijken hoe goedkoop het nu voor mij wordt .. (ook huidige dollar koers is erg gunstig)
als je nu cancelt (dus wachten met confirmen) dan heb je ook weer kans dat er vanalles is uitverkocht voordat je wel bestelt :Squote:Op woensdag 9 juni 2004 14:53 schreef Mighty het volgende:
Hehehe..bestelling cancellen (dat cc-afschrift niet sturen)....en opnieuw plaatsen....of gewoon een mailtje sturen...zeggen dat ze de korting die ze nu geven ook maar moeten doorberekenen op onze bestelling.
edit: wel weer vermoeiend trouwens....lukt het eindelijk gebeurd er weer dit.
Als zij zelf niet om een fax vragen hoeft het ook niet lijkt mijquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:13 schreef Vision het volgende:
ik wil wel een mailtje sturen waarin ik korting vraag maar ik heb inmiddels 2 mailtjes die kant uit gestuurd met vragen en heb nog steeds niks terug, dus ik vraag me af of ze uberhaupt gaan antwoorden op mijn vraag over het cc afschrift.
Ik zou nl. niet weten wat ze nou psies bedoelen en waar ik het naar toe moet faxen. Misschien dat KingSois me daar even over kan mailen?
- rekeningafschrift scannen en reply-en op het ontvangen mailtjequote:Op woensdag 9 juni 2004 15:13 schreef Vision het volgende:
ik wil wel een mailtje sturen waarin ik korting vraag maar ik heb inmiddels 2 mailtjes die kant uit gestuurd met vragen en heb nog steeds niks terug, dus ik vraag me af of ze uberhaupt gaan antwoorden op mijn vraag over het cc afschrift.
Ik zou nl. niet weten wat ze nou psies bedoelen en waar ik het naar toe moet faxen. Misschien dat KingSois me daar even over kan mailen?
en wat als je geen scanner hebt?quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:18 schreef Adelante het volgende:
- rekeningafschrift scannen en reply-en op het ontvangen mailtje
met het afschrift als bijlage toegevoegd
Het enige wat ik eruit kan opmaken is dat ze het opsturen zodra de cc authorisatie gedaan is (wat normaal gesproken gebeurd via een bank nietwaar?). Ik kan hier echt niets uit opmaken dat ik nog wat moet gaan opsturen. Jullie wel?quote:Thank you for ordering from Abercrombie & Fitch at
www.abercrombie.com.
You will find your order summary listed below:
Order #: <ordernummer weggehaald>
Received: 6/08/04
Track Your Gear:
http://www.abercrombie.co(...)rder=<ordernr>
Billed to:
<mijn adres gegevens>
Shipped via Fed Ex International to:
<mijn adres gegevens>
Item # Qty Price Availability
---------------------------------------------------------------------
<lijst met alle producten>
---------------------------------------------------------------------
Subtotal: <subtotaal bedrag>
Shipping: 47.95 *Usually arrives within 5-7 business days*
Taxes:
----------------------------------
Total billing to MASTERCARD: <totaal bedrag>
As soon as we have shipped your order (pending credit authorization),
we will send you another e-mail confirming shipment. Any tracking
information will be included at that time.
Any questions, email us at abercrombie@abercrombie.com or
call 1-888-856-4480 or 1-614-219-5380 (International).
dit is het orderbevestigingsmailtje, je krijgt een aparte mail waarin ze verzoekenquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:29 schreef Vision het volgende:
Het enige wat ik eruit kan opmaken is dat ze het opsturen zodra de cc authorisatie gedaan is (wat normaal gesproken gebeurd via een bank nietwaar?). Ik kan hier echt niets uit opmaken dat ik nog wat moet gaan opsturen. Jullie wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |