Ook bij vrouwen in muiltjes geldt het.. dus niet alleen voor hoge hakken.quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:16 schreef ZX9R het volgende:
Ze lopen op hogere hakken.
Daar komt dat door.
Misschien handig om ook even te kijken in een ander topic van mij die vandaag geopend is: Vergeetachtigquote:Op woensdag 19 mei 2004 14:18 schreef thumper het volgende:
Sorry WaSTeiL, maar ik weet opeens niet meer wat ik wilde reageren...
Jouw user-icon leidt me af
Ik denk wel dat je gelijk hebt...quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:22 schreef bl0emetjE het volgende:
ik denk dat het te maken kan hebben met verkeerde schoenen, je ziet wel eens dat sommige mensen daardoor 'ingezakte' voeten krijgen. Verder denk ik ook de de gehele lichaamshouding belangrijk is.. Het kan goed zijn dat ze al van jongs af aan 'verkeerd' hebben leren lopen..
Ik weet nog een keer vroeger toen ik nog heel klein was, dat mn mama zei: loop maar met je voeten recht voor uit ipv zo opzij.
offtopic: Mooie usernaam, is dat ook je echte naam?quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:30 schreef yavanna het volgende:
Toen ik 'klein' was, kreeg ik imo vreselijk lelijke laarsjes, die ervoor zouden zorgen dat mijn voeten stand anders zou worden.
Wat uitmuntend hielp, aangezien ik nu mooi met mijn voeten vooruit loop ipv van zo lelijk met de voeten wijd, zoals je idd erg veel ziet. Ook als ik hoge hakken draag
Volgens mij, gaat het dus in de jeugd al mis, wat dat aangaat.
offtopic: Neequote:Op woensdag 19 mei 2004 14:31 schreef thumper het volgende:
[..]
offtopic: Mooie usernaam, is dat ook je echte naam?
Oh, ok, mooie usernaamquote:Op woensdag 19 mei 2004 14:34 schreef yavanna het volgende:
[..]
offtopic: Nee![]()
En dat is de kracht van lotte's hakjes ;-)quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:41 schreef thumper het volgende:
Maarre, mijn ervaring is dat vrouwen 'mooier/eleganter/sexier' lopen op hoge (hoge!) hakken, dan op platte schoenen.
Ook zien de billen er dan steviger uit
Ik heb al gekeken of ik een voorbeeld kan vinden van een plaatje waarop een vrouw zo loopt, maar nog niet kunnen vinden. Met de voetbal houding bedoel ik dat de hak gewoon op een normale plaats zit, maar de punt van die voet naar buiten wijst. Waardoor het lijkt alsof ze constant bezig is met het voorduwen van een voetbal.quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:35 schreef Buggle het volgende:
Een vrouw hoort een klein beetje met haar voeten naar buiten te lopen, anders gaan de knieen teveel naar elkaar toestaan en dat is werkelijk geen gezicht. En ik begrijp niet goed wat je met "tegen voetbal aanschoppen" bedoelt.
Mijn vriendin loopt gelukkig ontzettend elegant... echt heerlijk om naar te kijken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |