abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 mei 2004 @ 14:15:41 #1
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_19243867
Wat me met dit mooie weer opvalt is dat zoveel vrouwen zo slecht lopen. Ze lopen dan voornamelijk met hun voeten helemaal naar buiten en lopen alsof ze constant een voetbal naar voren trappen. Echt geen gezicht.
In de winter valt dat minder op door misschien ander schoeisel en ik denk ook de bedekte benen, maar nu met de korte rokjes e.d. valt het echt enorm op. Vandaag in mijn pauze zag ik al gauw 6 op de 10 vrouwen enorm fout lopen, waardoor de hele vrouw in kwestie eigenlijk meteen een stuk minder leuk is.
Ga je daar en tegen naar mannen kijken dan lopen zij plotseling een stuk eleganter terwijl je dit een stuk minder verwacht.

Waar word dit door veroorzaakt? Is dat gewoon van jongs af aan slecht lopen of komt dit door verkeerde schoenen?
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  woensdag 19 mei 2004 @ 14:16:36 #2
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_19243891
Ze lopen op hogere hakken.
Daar komt dat door.
ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
  woensdag 19 mei 2004 @ 14:18:54 #3
31816 thumper
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻlaklaarzen zijn geil
pi_19243960
Sorry WaSTeiL, maar ik weet opeens niet meer wat ik wilde reageren...
Jouw user-icon leidt me af
volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
  woensdag 19 mei 2004 @ 14:18:54 #4
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_19243961
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 14:16 schreef ZX9R het volgende:
Ze lopen op hogere hakken.
Daar komt dat door.
Ook bij vrouwen in muiltjes geldt het.. dus niet alleen voor hoge hakken.
  woensdag 19 mei 2004 @ 14:20:03 #5
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_19243993
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 14:18 schreef thumper het volgende:
Sorry WaSTeiL, maar ik weet opeens niet meer wat ik wilde reageren...
Jouw user-icon leidt me af
Misschien handig om ook even te kijken in een ander topic van mij die vandaag geopend is: Vergeetachtig
pi_19244094
ik denk dat het te maken kan hebben met verkeerde schoenen, je ziet wel eens dat sommige mensen daardoor 'ingezakte' voeten krijgen. Verder denk ik ook de de gehele lichaamshouding belangrijk is.. Het kan goed zijn dat ze al van jongs af aan 'verkeerd' hebben leren lopen..
Ik weet nog een keer vroeger toen ik nog heel klein was, dat mn mama zei: loop maar met je voeten recht voor uit ipv zo opzij.
  woensdag 19 mei 2004 @ 14:25:26 #7
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_19244157
je ziet het vaker ja...hangende schouders, voeten opzij...alsof ze constant met twee zware tassen lopen
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  woensdag 19 mei 2004 @ 14:27:57 #8
31816 thumper
pi_19244215
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 14:22 schreef bl0emetjE het volgende:
ik denk dat het te maken kan hebben met verkeerde schoenen, je ziet wel eens dat sommige mensen daardoor 'ingezakte' voeten krijgen. Verder denk ik ook de de gehele lichaamshouding belangrijk is.. Het kan goed zijn dat ze al van jongs af aan 'verkeerd' hebben leren lopen..
Ik weet nog een keer vroeger toen ik nog heel klein was, dat mn mama zei: loop maar met je voeten recht voor uit ipv zo opzij.
Ik denk wel dat je gelijk hebt...
Als mijn vriendin op 'platte' schoenen loopt, dan krijgt ze ook de neiging om als Katriien Duck te gaan lopen, terwijl ze op (hoge) ( ) hakken weer perfect ( ) loopt
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
pi_19244251
Ze gaan gebukt onder de zware collectieve emotionele last die het jarenlang onderdrukt worden door mannen heeft veroorzaakt.

Is gelukkig een sluimerend iets, komt maar één keer per maand in alle hevigheid naar de oppervlakte
  woensdag 19 mei 2004 @ 14:30:09 #10
19242 yavanna
Results may vary.
pi_19244267
Toen ik 'klein' was, kreeg ik imo vreselijk lelijke laarsjes, die ervoor zouden zorgen dat mijn voeten stand anders zou worden.
Wat uitmuntend hielp, aangezien ik nu mooi met mijn voeten vooruit loop ipv van zo lelijk met de voeten wijd, zoals je idd erg veel ziet. Ook als ik hoge hakken draag

Volgens mij, gaat het dus in de jeugd al mis, wat dat aangaat.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  woensdag 19 mei 2004 @ 14:31:49 #11
31816 thumper
pi_19244294
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 14:30 schreef yavanna het volgende:
Toen ik 'klein' was, kreeg ik imo vreselijk lelijke laarsjes, die ervoor zouden zorgen dat mijn voeten stand anders zou worden.
Wat uitmuntend hielp, aangezien ik nu mooi met mijn voeten vooruit loop ipv van zo lelijk met de voeten wijd, zoals je idd erg veel ziet. Ook als ik hoge hakken draag

Volgens mij, gaat het dus in de jeugd al mis, wat dat aangaat.
offtopic: Mooie usernaam, is dat ook je echte naam?
  woensdag 19 mei 2004 @ 14:34:55 #12
19242 yavanna
Results may vary.
pi_19244361
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 14:31 schreef thumper het volgende:

[..]

offtopic: Mooie usernaam, is dat ook je echte naam?
offtopic: Nee
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  woensdag 19 mei 2004 @ 14:35:02 #13
12851 Buggle
The saga continues...
pi_19244367
Een vrouw hoort een klein beetje met haar voeten naar buiten te lopen, anders gaan de knieen teveel naar elkaar toestaan en dat is werkelijk geen gezicht. En ik begrijp niet goed wat je met "tegen voetbal aanschoppen" bedoelt.
Mijn vriendin loopt gelukkig ontzettend elegant... echt heerlijk om naar te kijken
"There is no much you can do about being an idiot, but about being an ignorant you have an option."
  woensdag 19 mei 2004 @ 14:40:42 #14
31816 thumper
pi_19244513
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 14:34 schreef yavanna het volgende:

[..]

offtopic: Nee
Oh, ok, mooie usernaam
  woensdag 19 mei 2004 @ 14:41:42 #15
31816 thumper
pi_19244540
Maarre, mijn ervaring is dat vrouwen 'mooier/eleganter/sexier' lopen op hoge (hoge!) hakken, dan op platte schoenen.
Ook zien de billen er dan steviger uit
  woensdag 19 mei 2004 @ 14:44:11 #16
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19244599
Ja, ik zie het ook hoor, vrouwen worden over het algemeen ook steeds 'lomper'. Er kan geen rokje of hakje meer vanaf. Ok, ik vind het ook lekker om mijn Docs of gympen aan te hebben, maar kan me ook nog wel in een rokje en hakken vertonen. Naar mijn weten loop ik ook normaal, voeten vooruit en niet te grote stappen.
pi_19244604
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 14:41 schreef thumper het volgende:
Maarre, mijn ervaring is dat vrouwen 'mooier/eleganter/sexier' lopen op hoge (hoge!) hakken, dan op platte schoenen.
Ook zien de billen er dan steviger uit
En dat is de kracht van lotte's hakjes ;-)
Ik loop graag op hakken, maar kan ook 'normaal' lopen op schoenen zonder hak. Ik denk dat iedereen wel een verkeerde houding kan aanleren maar als je erop let en genoeg andere beweging krijgt... dan kan alleen denk ik een lichamelijke afwijking ervoor zorgen dat je echt niet anders kan.
** 100% * P * U * R * E -- L * O * T * H **
Mijn fotoboek
  woensdag 19 mei 2004 @ 14:49:27 #18
31816 thumper
pi_19244734
Nu ik erover nadenk, volgens mij heeft het ook met de houding van de rug te maken: op hoge hakken wordt je als het ware gedwongen om je rug rechtop te houden, waardoor je houding zowieso eleganter wordt
En deze redenering komt van een man, dus mocht * thumper * het mis hebben...
pi_19244824
Mee eens, het ziet er soms echt niet uit.

Zelf ben ik enkele keren door wildvreemden gecomplimenteerd op mijn loopwijze, ik neem aan dat het dan bij mij wel goed zit..of ze maakten een grapje..
Eentje zei er dat ik zo mooi recht liep, hij zag doorgaans alleen maar vrouwen die een beetje voorovergebogen en met hangende schouders liepen.
Ik hou mijn rug en schouders iig recht en mijn voeten wijzen gewoon naar voren
No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.
  woensdag 19 mei 2004 @ 15:40:32 #20
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_19245951
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 14:35 schreef Buggle het volgende:
Een vrouw hoort een klein beetje met haar voeten naar buiten te lopen, anders gaan de knieen teveel naar elkaar toestaan en dat is werkelijk geen gezicht. En ik begrijp niet goed wat je met "tegen voetbal aanschoppen" bedoelt.
Mijn vriendin loopt gelukkig ontzettend elegant... echt heerlijk om naar te kijken
Ik heb al gekeken of ik een voorbeeld kan vinden van een plaatje waarop een vrouw zo loopt, maar nog niet kunnen vinden. Met de voetbal houding bedoel ik dat de hak gewoon op een normale plaats zit, maar de punt van die voet naar buiten wijst. Waardoor het lijkt alsof ze constant bezig is met het voorduwen van een voetbal.
Ik heb toch iets kunnen vinden waar het misschien duidelijker mee word:

Zoals je kan zien staan de punt van de voeten iets naar buiten. Bij een rechte voet zou je de punten van de teen niet zien als je achter een persoon loopt omdat die achter de enkel/been valt.
Zouden de hakken tegen elkaar staan dan zie je ongeveer een V-vorm tussen de voeten zien..
  woensdag 19 mei 2004 @ 16:18:51 #21
75760 Archeodude
Doet zn eigen ding vanaf 1983.
pi_19246912
Vrouwen lopen heel typisch...meer wil ik er niet over kwijt
"Wat maakt t uit,
Doe me nog een glas,
Die kater die komt morgen pas,
Doorgaan tot de bodem van t vat!"
  woensdag 19 mei 2004 @ 16:21:45 #22
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_19246993
Vrouwen hebben toch eerder X-benen (voeten naar binnen) en mannen O-benen (voeten naar buiten? Over het algemeen gesproken vind ik amnnen nu niet bepaald charmanter lopen dan vrouwen.

Ikzelf loop wel een beetje raar: ik zou best hakken willen dragen, maar ik mag het niet van de dokter omdat ik nogal opgerekte enkelbanden heb na 3 keer de ene enkel breken en 2 keer de andere. Misschien zijn die blessures ook wel de reden van mijn a-charmante loopje, ik loop iig een beetje als een eend
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_19247037
Ik schijn erg mooi te lopen

Zo wordt mij met enige regelmaat verteld, door bekenden en onbekenden

behalve dan op de dagen dat ik met mijn zimmerframe in de weer ben
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_19247087
Nou, ik heb mezelf aangeleerd om een klein beetje met mijn tenen naar buiten te lopen, simpelweg om het feit dat ik het er lomp uit vind zien om recht naar voren te lopen.
Mijn schouders zijn ver naar achteren mijn borst vooruit, dat heb ik sinds de puberteit afgeleerd, uit de onzekere periode.
Billie Holiday is Lady Day!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')