mwah, moet je ff vmoo downloaden (www.vmoo.com) dan werkt het uitstekend...quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:41 schreef Jump het volgende:
[..]
het zier er niet echt schoon uit in dos
ietsje te breed voor dos-breedte denkek
Nee ik heb gewoon admin rechtenquote:Op woensdag 19 mei 2004 14:27 schreef Jump het volgende:
[..]
zolang ie fok niet blokkeert is er geen probleem zeker ?
Je kan hem gewoon verkleinen in kladblokquote:Op woensdag 19 mei 2004 14:41 schreef Jump het volgende:
[..]
het zier er niet echt schoon uit in dos
ietsje te breed voor dos-breedte denkek
Mwah, dit keer zijn ze snel met oplossenquote:Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Can't create a new thread (errno 11). If you are not out of available memory, you can consult the manual for a possible OS-dependent bug in blaat on line 2
MySQL down
laat het weten als je op vakantie gaat, dan zullen we de laatste post voor jou overhoudenquote:Op woensdag 19 mei 2004 15:21 schreef Godlike02 het volgende:
Whoeiiiiiiii Deel 5!!
Ik heb geloof ik in elk deel gepost
Nu kan ik GVD nooit meer op vakantie
Eejquote:Op woensdag 19 mei 2004 17:25 schreef Slarioux het volgende:
Ha luitjes, ik is terug uit de zon
Blijf maar met je poten van de TT afquote:Op woensdag 19 mei 2004 18:08 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
EejGPRS in de trein is ook OK, en ik zie net een wifi-plekkie voorbijschieten in de trein ook
eej verzin jij wat leuks danquote:Op woensdag 19 mei 2004 18:14 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Blijf maar met je poten van de TT af
plezier zal wel lukken;quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:15 schreef Troel het volgende:
Veel plezier QG en groetjes aan Renee
Wij verstaan elkaarquote:Op woensdag 19 mei 2004 18:40 schreef Marty26 het volgende:
WWWIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEND![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
have fun marty26quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:04 schreef Marty26 het volgende:
Hey mensen ik wens jullie allemaal een fijne avond
Ik ga met me reet op een terrasje zitten![]()
Tot vanavond laat of morgen.
![]()
![]()
Allebei gaaf!quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:17 schreef yootje het volgende:
Note aan mezelf: Ga A Clockwork Orange en Dawn of the Dead es kijken!
Heb Dawn of th Dead van 2004 al gezien, ben wel benieuwd naar de originele versiequote:Op woensdag 19 mei 2004 23:01 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Allebei gaaf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |