Alsof FoK! zo veel werk stelt in het onderhouden van sociale contactenquote:Op woensdag 19 mei 2004 13:46 schreef godard_k het volgende:
[..]
ja man!!. ZO maak je nog eens vrienden ..![]()
vind fok! ook echt lekker
omdat jogy dan zijn macht misbruikt en jij geen macht meer hebtquote:Op woensdag 19 mei 2004 13:45 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Waarom misbruiken wij onze macht als user niet? Open achter mekaar 100 baggertopics, ofzo.
omdat dan Yvonne/Nikky/enz hun macht gaan misbruiken en jij het dan een tijdje niet meer kan mischienquote:Op woensdag 19 mei 2004 13:45 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Waarom misbruiken wij onze macht als user niet? Open achter mekaar 100 baggertopics, ofzo.
Hoe kunnen we ervoor zorgen dat Jogy geen machtsmisbruik meer kan plegen?quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:47 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
omdat jogy dan zijn macht misbruikt en jij geen macht meer hebt
doodknuppelen. Give it a try.quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:48 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Hoe kunnen we ervoor zorgen dat Jogy geen machtsmisbruik meer kan plegen?![]()
nee jij doet hier hard je best om vrienden te makenquote:Op woensdag 19 mei 2004 13:47 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Alsof FoK! zo veel werk stelt in het onderhouden van sociale contacten![]()
joegoslavische huurlingquote:Op woensdag 19 mei 2004 13:48 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Hoe kunnen we ervoor zorgen dat Jogy geen machtsmisbruik meer kan plegen?![]()
Na de 5de krijg je een periode rust, en dan hoop ik dat je heeeeel veeel kloontquote:Op woensdag 19 mei 2004 13:45 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Jolan..quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:48 schreef Jolan het volgende:
[..]
doodknuppelen. Give it a try.
quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Na de 5de krijg je een periode rust, en dan hoop ik dat je heeeeel veeel kloont.
Ook gij, Brutusquote:Op woensdag 19 mei 2004 13:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Jolan..
nee.. niet jij....
Hij gaf net al aan over een grote knuppel te beschikken, dus.....quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:50 schreef jogy het volgende:
Jolan..
nee.. niet jij....
Jolan gaat Jogy doodknuppelen: Kastanova Stylequote:Op woensdag 19 mei 2004 13:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij gaf net al aan over een grote knuppel te beschikken, dus.....
waarschijnlijk heeft ie ook een hele oude bril dus is zijn zicht een beetje beinvloed. dus daar hebben we niks aan.quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij gaf net al aan over een grote knuppel te beschikken, dus.....
WATJE als je zoveel mans bent als je beweert dan misbruik je hem zelfquote:Op woensdag 19 mei 2004 13:52 schreef HTT-Thalan het volgende:
Jolan, wat kost het als ik jou Jogy zwaar sexueel laat misbruiken?
het was een valstrik voor hem, Joog.quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Jolan..
nee.. niet jij....
je weet niet wat je er aan over houdtquote:Op woensdag 19 mei 2004 13:53 schreef DaMook het volgende:
WATJE als je zoveel mans bent als je beweert dan misbruik je hem zelf![]()
Wanneer heb ik beweerd zo mans te zijn als dat jij nu insinueert?quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
WATJE als je zoveel mans bent als je beweert dan misbruik je hem zelf![]()
Je milt.quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:52 schreef HTT-Thalan het volgende:
Jolan, wat kost het als ik jou Jogy zwaar sexueel laat misbruiken?
ik ga tog voor het huurlingen idquote:Op woensdag 19 mei 2004 13:52 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft ie ook een hele oude bril dus is zijn zicht een beetje beinvloed. dus daar hebben we niks aan.
Behalve dan over hem komenquote:Op woensdag 19 mei 2004 13:54 schreef Jolan het volgende:
[..]
het was een valstrik voor hem, Joog.
Alsof ik jou ooit iets zou laten overkomen.
Zullen we samen HTT zwaar verminken in zijn kruisgebied?quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:54 schreef Jolan het volgende:
[..]
het was een valstrik voor hem, Joog.
Alsof ik jou ooit iets zou laten overkomen.
jij was degene die een rel wildequote:Op woensdag 19 mei 2004 13:54 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Wanneer heb ik beweerd zo mans te zijn als dat jij nu insinueert?![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Zullen we samen HTT zwaar verminken in zijn kruisgebied?.
nounouquote:Op woensdag 19 mei 2004 13:56 schreef jogy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:56 schreef jogy het volgende:
[..]
may be, maar zijn wijf slaat als Regilio Tuur met een ochtendhumeur.quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:58 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Alsof je daar mans genoeg voor bent, volgens mij sla je als een wijf![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:00 schreef Jolan het volgende:
[..]
may be, maar zijn wijf slaat als Regilio Tuur met een ochtendhumeur.
So be warned.
quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:00 schreef Jolan het volgende:
So be warned.
Slaan?quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:58 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Alsof je daar mans genoeg voor bent, volgens mij sla je als een wijf![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:01 schreef Adelante het volgende:
[..]Anosmie
![]()
![]()
![]()
sie's toch de onschuldige maagd zelve
Dus hij heeft iets met een negerin met pijpekrullen? Dat verklaart dat hij zich beter voelt bij Jolanquote:Op woensdag 19 mei 2004 14:00 schreef Jolan het volgende:
[..]
So be warned.
Mietjequote:Op woensdag 19 mei 2004 14:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Slaan?
Een taser en een potje zoutzuur moet genoeg zijn hoor.
[13.gif]quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:03 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Dus hij heeft iets met een negerin met pijpekrullen? Dat verklaart dat hij zich beter voelt bij Jolan
Zal ik jou eens effe komen uitwonen, pisventje?quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:04 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Mietje![]()
Ja, hoor.quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:05 schreef Insomaniac het volgende:
Is het leuk hier?
quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:05 schreef Insomaniac het volgende:
Is het leuk hier?
Mwoa, HTT heeft weer een gevalletje van aandacht tekortquote:Op woensdag 19 mei 2004 14:05 schreef Insomaniac het volgende:
Is het leuk hier?
Je hebt inderdaad een bril nodigquote:Op woensdag 19 mei 2004 14:06 schreef Jolan het volgende:
[..]
Ja, hoor.
Ik heb net onze beruchte "magical newbslayer" () sexueel geïntimideerd.
En Inso verveelt zich weer, waarschijnlijk.quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Mwoa, HTT heeft weer een gevalletje van aandacht tekort.
straks ga ik zeggen dat 'ie stinkt.quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:06 schreef godard_k het volgende:
what a lovely topic , met de meest suffe bedreigingen erin![]()
Hij mocht er weer niet op gister na afloop van GTST?quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Mwoa, HTT heeft weer een gevalletje van aandacht tekort.
en een kuthomo is.quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:08 schreef Jolan het volgende:
[..]
straks ga ik zeggen dat 'ie stinkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |