quote:Volgens mij is dat dat levels met die dino's. Daar moet je alles super snel doen.
Op zaterdag 5 juli 2003 21:34 schreef Denni5 het volgende:[..]
Ik ben ook weer aant Super Mario World gegaan, maar weet iemand toevallig nog hoe je de special exit krijgt in choco island 1? Want op de een of andere manier heb ik al een aantal verschillende exits gehad, maar nog steeds niet de special exit...
quote:Ik heb ale en SNES, maar ik wil juist een NES kopen.
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:13 schreef Hooghoudt het volgende:
Bah als ik dit leest, krijg ik ook zin om er eentje te kopen, terwijl ik al bezig ben met het bij elkaar krijgen van een redelijk NES-verzameling.
quote:Overleden omdat iemand er op staat? Jezus man die dingen zijn gebouwd alsof het een Abrams Tank is.
Op zaterdag 9 augustus 2003 12:02 schreef child_of_the_damned het volgende:
mijn zus ging op mijn NES staan dus dies overleden mar keb alle Mario's die voor de NES uitkwamen nog steeds ergens liggen, en voor de NES had ik ook nog zonpistooltje waarmee je vogels kon afknallen GENIAAL!, die bazooka voor de SNES was ook wel leuk maar wel anders
quote:Klopt jah, bij mij is het gelukt
Op vrijdag 8 augustus 2003 19:46 schreef snesfan het volgende:[..]
Volgens mij is dat dat levels met die dino's. Daar moet je alles super snel doen.
Damn vandaag weer eens aan de Street Fighter II gegaan.....wat is die Vega lastig zeg...
quote:ja inderdaad, ik heb Super Mario World al weer een tijdje op 96 staan, dus ik ben weer tevreden.
Op vrijdag 8 augustus 2003 19:46 schreef snesfan het volgende:[..]
Volgens mij is dat dat levels met die dino's. Daar moet je alles super snel doen.
quote:Ik heb hem ook uitgespeeld. Maar Bowser's laatste zoon is moeilijker dan bowser zelf. Echter, ik heb hem nog niet op 96. Wel weet ik dat ik bij de rode levels moet zoeken. Maar ik weer niet welke ik nog moet doen.
Op maandag 11 augustus 2003 19:45 schreef Denni5 het volgende:[..]
ja inderdaad, ik heb Super Mario World al weer een tijdje op 96 staan, dus ik ben weer tevreden.
En aangezien ik nu Kirby's Funpack binnen heb, speel ik daar meer mee:Y.
Een of ander 2e hands zakje geweest en daar een verkoper gevraagd. Hij kende misschien iemand die hem wel had. Morgen moet ik weer langs!
Keep your fingers crossed !
Hij moet trouwens wel boxed en compleet zijn... Anders doe ik het niet
quote:Wat heb je voor Chrono Trigger neergeteld? Zo rond de 80 euro schat ik zo?
Op dinsdag 12 augustus 2003 07:52 schreef SDSNATCHERII het volgende:
kijk eens wat ik gister heb gewonnen:woepie....... En Final Fantasy 3 in deze staat compleet.
Ik heb laatst Harvest Moon(met boekje, helaas geen doosje) op de kop getikt voor slechts 20 euro. Terwijl dat spel wel meer waard is. Verder heb ik Super Mario World en Zelda: ALTTP gekocht, die had ik al, maar deze zijn helemaal compleet.
Ook Kirby's Funpack en Hook(compleet). Maar nu ga ik ook voor Chrono Trigger, de Final Fantasies, Earthbound en meer^O^.
+ 15 euro verzendkosten. (Duitsland)
quote:Dat is nog eens een koopje. Ik denk wel dat ik zo'n 85 euro moet neertellen voor chrono trigger.
Op dinsdag 12 augustus 2003 12:33 schreef SDSNATCHERII het volgende:
61 euro voor deze Chrono trigger,
En 64 voor FINAL FANTASY 3.
En 3 euro voor SUPER BONK compleet.+ 15 euro verzendkosten. (Duitsland)
quote:Ja, maar misschien z'n zus ook wel
Op maandag 11 augustus 2003 11:31 schreef Khadgar het volgende:[..]
Overleden omdat iemand er op staat? Jezus man die dingen zijn gebouwd alsof het een Abrams Tank is.
quote:Das wel heel erg rot... Ach joh ga je volgende maand toch weer naar Amerika?
Op woensdag 13 augustus 2003 03:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen CT gekocht, was card only en de card was verrot, geen sticker meer enzo
(Het is mijn eerste, ik had er zelf nooit een gehad.)
Ik ben heftig aan het Mario World-en. Ik heb de groene switch al gevonden, maar nu kreeg ik na het uitspelen van een kasteel ineens de vraag: Have you found the green and red switch?
Die rode dus niet...
Waar vind ik die?
Ik ben nu trouwens bij het level waar ik eigenlijk onder de finish door moet vliegen. Maar het lukt me steeds niet om met mijn vliegende Yoshi het eind te bereiken...
quote:De SNES is steviger
Op maandag 11 augustus 2003 11:31 schreef Khadgar het volgende:
Overleden omdat iemand er op staat? Jezus man die dingen zijn gebouwd alsof het een Abrams Tank is.
quote:Oh en dat lor wou je aan mij verkopen? Vuile oplichter
Op maandag 25 augustus 2003 15:58 schreef Kiff het volgende:[..]
De SNES is steviger
Daar heb ik er ooit moedwillig een van gesloopt (stomme actie....). Die ging i.i.g. niet kapot door er op te staan en springen. Tegen een ijzeren balkonrand beuken had meer effect
quote:Nee, dat lor had ik gekocht voor dat ik écht met verzamelen begon. En ik dacht dat hij het niet deed... (misschien deed hij het wel bedacht ik me achteraf... had geen goede converter
Op maandag 25 augustus 2003 16:31 schreef Khadgar het volgende:[..]
Oh en dat lor wou je aan mij verkopen? Vuile oplichter
quote:NES'sen gaan ERG moeilijk kapot..
Op maandag 25 augustus 2003 16:55 schreef Kiff het volgende:[..]
Nee, dat lor had ik gekocht voor dat ik écht met verzamelen begon. En ik dacht dat hij het niet deed... (misschien deed hij het wel bedacht ik me achteraf... had geen goede converter
).
Ik heb er nu nog 3 of vier rondslingeren die het OOK niet doen (en ook nog wat NES'en en een Master System. Ik zou nooit iets defects verkopen zonder het te vermelden. Misschien dat ik de hele stapel defecte shit in 1 ebaylot onderbreng om te kijken of er gekken zijn die er iets voor geven ofzo. Ben zelf te lui/atechnisch om ze te fixen eigenlijk.
quote:Uit ervaring?
Op maandag 25 augustus 2003 16:57 schreef Oksel het volgende:[..]
NES'sen gaan ERG moeilijk kapot..
Die nes-controllers gaan trouwens wel snel kapot, ik sloeg er altijd vriendjes mee als ze van me wonnen
.
Kon nooit zo goed tegen mijn verlies
Mijn oude SNES (Amerikaanse) is stukgegaan en zoek nog iemand die 'm kan maken. Heeft te maken met beeld, printplaatje binnenin zal wel niet meer goed aansluiten ivm wrikken copybox (is eigenlijk een europese copybox -Wildcard- met floppysysteem).
De copybox is nog wel goed in tact, maar werkt nu alleen op Amerikaans systeem. Ik vraag me af of die weer omgezet kan worden voor een Europese systeem (is toen iets mee gedaan zodat ik 'm voor de Amerikaanse kon gebruiken), weet iemand dat??. In dat geval kan ik namelijk een Europese SNES kopen voor een zacht prijsje en al mijn 800 spellen weer spelen!
Graag contact met iemand over oplossingen, ik mis mijn oude spellen!
R.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |