Zeg.. Jij bent jarig!quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:22 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
je mag me uitdagen als je wilt..
volgende week ok?, er was een deens team die mij uitgedaagd had in mijn stadionquote:je mag me uitdagen als je wilt..
geen enkel probleem..quote:Op donderdag 20 mei 2004 08:02 schreef Grumpey het volgende:
[..]
volgende week ok?, er was een deens team die mij uitgedaagd had in mijn stadion
daar wordt aan gewerktquote:Op donderdag 20 mei 2004 11:01 schreef Sandyman het volgende:
Misschien een idee om in de op de teameigenaren op aflabet te zetten?
zeer klote voor je.. succesquote:Op donderdag 20 mei 2004 12:52 schreef qyn het volgende:
Er is een ongelukje gebeurd met het bieden
mjin teamgeest was geïrriteerd, omdat ik een niet zo populaire keeper heb aangetrokkenquote:Op woensdag 19 mei 2004 18:36 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
![]()
je moet ze beter in bedwang houden trainer
Als je eens goed zoekt tussen de nieuwe functies die het Hattrick supporterschap met zich meebrengt staan er ergens een heel stel linkjes naar allerhande sites. En op 1 van die sites staat een fantastisch tabelletje waar dat allemaal instaat.quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:45 schreef sir_dalord het volgende:
zeg, hoeveel kosten een coaches met skills 'redelijk' of 'goed'?
quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:47 schreef engessa het volgende:
[..]
Als je eens goed zoekt tussen de nieuwe functies die het Hattrick supporterschap met zich meebrengt staan er ergens een heel stel linkjes naar allerhande sites. En op 1 van die sites staat een fantastisch tabelletje waar dat allemaal instaat.
Tis voornamelijk dat ik zelf te lui ben om het op te zoeken.. maar er is dus wel ergens een mooi tabelletje te vinden waar het in staat.quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:01 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik deed ff dom zeg maar...
kan je gewoon opzoeken via 'verander coach'![]()
maar dat kost me toch niet iets teveel zeg maar...
dan doe ik het maar met deze matige coach![]()
Het wachten duurt lang. En daarna duurt het wachten tussen de wedstrijden ook lang. En het wachten op de deadline van die ene transfer die je dan net weer misloopt omdat je te weinig poen hebt duurt ook lang. En het duurt lang om spelers te trainen. En de rust tijdens de wedstrijd duurt ook lang. En de weken dat je sterspeler geblesseert aan de kant staat terwijl je allemaal belangrijke punten misloopt duurt ook lang.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:17 schreef jpzegthallo het volgende:
Hoi
Ik ga ook meespelen!
Ik moet alleen wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |