quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:38 schreef TimmyAsd het volgende:
Dankje, ik wacht met smart op de jouwe over 2 weken
in mijn topic hequote:Op woensdag 19 mei 2004 16:59 schreef sir_dalord het volgende:
[..]ik ga mijn best doen
Ohja
IK HEB EEN LOGO
WOEI!!!
dankzij fokuser Markster
dat is waarquote:Op woensdag 19 mei 2004 17:01 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
in mijn topic he
quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:25 schreef TimmyAsd het volgende:
9.-Welke Fok! Hattricker krijgt jouw respect en waarom?
Als ik er 1 moet noemen, dan toch Engessa. Hij heeft me geholpen met supporter worden. Daarvoor mijn dank EngessaVerder ook NicoMart voor het fok-cup-idee, hoewel ik er na de poulewedstrijden al uitlag...
quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:34 schreef The_Hives het volgende:
hmm, 1-1 in de rust tegen een fransoos. Ik heb al 3 gele kaarten.
-edit- 2 keer geel is rood. Heb dus nu 2 geel en 1 rood.
Gelukkig telt dit niet door voor de competitie....
Loting komt er zo aanquote:Op woensdag 19 mei 2004 11:03 schreef Lortnoc het volgende:
Verder nog iets...wil de organisatie van de Fok! Cup misschien even loten voor volgende week?
hoe oud is tie dan? want daar is het ook van afhankelijk..quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:00 schreef Keano het volgende:
Wat een Ramp!!
3 min voor tijd is mijn redelijke keeper van het veld gedragen en is nu voor 3 weken geblesseerd. Ik ben dan ook zo stom om geen reservekeeper te hebben maar goed. Ik heb net meteen een hoog-matige keeper gekocht voor 8000.
O ja 2-1 verloren ook nogalhoewel dat wel verwacht was.
Hoe lang is de keeper denken jullie echt geblesseerd met 10 dokters?
Pull gewoon een keeper zondag, doe ik ook meestal bij blessures. Heb er zelfs een solid aan overgehoudenquote:Op woensdag 19 mei 2004 19:00 schreef Keano het volgende:
Wat een Ramp!!
3 min voor tijd is mijn redelijke keeper van het veld gedragen en is nu voor 3 weken geblesseerd. Ik ben dan ook zo stom om geen reservekeeper te hebben maar goed. Ik heb net meteen een hoog-matige keeper gekocht voor 8000.
O ja 2-1 verloren ook nogalhoewel dat wel verwacht was.
Hoe lang is de keeper denken jullie echt geblesseerd met 10 dokters?
Dit wordt dus in het vervolg vraag 12 van het interview, het wordt er dus elke keer eentje meerquote:In hoeverre speelt Hattrick een rol in jouw leven?
je mag me uitdagen als je wilt..quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:18 schreef Grumpey het volgende:
iemand nog een oefenpotje tegen mij![]()
Geaccepteerd! Een derby is altijd leukquote:Op woensdag 19 mei 2004 20:12 schreef sir_dalord het volgende:
met 5-1 gewonnen van een 6e klasser... wel een blessure van mijn beste speler
maar goed, mijn seizoen begint toch pas volgend seizoen
qyn, er ligt een uitdaging op je te wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |