gefeliciteerd man! geniet ervan.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:25 schreef Johan-Derksen het volgende:
1. Hoolieganzen 13 63 - 8 39
2. MGR ahead 13 45 - 19 33
3. Bas1234 13 55 - 20 27
4. FC Bovenhei 13 20 - 32 16
5. Dragon boys 13 16 - 38 13
6. Ajakkes 13 16 - 38 12
7. FiNaL fIgHtErS 13 21 - 42 8
8. fc bulder 13 9 - 48 6
De champagne is lekker

Wow! Mooi logo!quote:Op maandag 31 mei 2004 14:18 schreef DIFFR3NC3 het volgende:
[afbeelding]
Kampioen geworden
gelijk maar een totaal nieuw logo gemaakt:)
*feest*
tekst gaat over paar weken er weer uit
Wat een k*&@keeperquote:Volgens HAM is ie 130.000 waard
Heb hem maar voor 100.000 in de aanbieding...
Denk dat niemand hem koopt ;P

Jammer van z'n conditie.. en z'n positiespel.. en z'n passen.. en z'n verdedigen....quote:Op maandag 31 mei 2004 23:04 schreef forza22 het volgende:
beste aankoop tot nu toe denk ik voor mij.
44 000 ¤, 18 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
voor maar 4000 euro, ja je leest het goed vierduizend euro
nog even doortrainen tot uitstekend vleugelspel, en dan gaat hij weer lekker de verkoop in voor een leuk bedrag hoop ik

met waardeloos passen, slecht positiespel en slecht verdedigen, moet je wel een enorme kneus vinden die die speler van je wil kopen.quote:Op maandag 31 mei 2004 23:04 schreef forza22 het volgende:
voor maar 4000 euro, ja je leest het goed vierduizend euro
nog even doortrainen tot uitstekend vleugelspel, en dan gaat hij weer lekker de verkoop in voor een leuk bedrag hoop ik

dat is een goede zaak. Zo kunnen meer mensen lid worden van hattrick. En bovendien, wordt divisie vIII dan ook een stuk aantrekkelijkquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:07 schreef Keano het volgende:
En de kogel is door de kerk!
Veel landen krijgen extra divisies, waardoor nederland over twee weken dus 9 divisies heeft
Dat zal de wachtlijst goed doen denk ik. Ben wel benieuwd of WO teams nu helemaal terug moeten zakken naar de VIIIe voordat ze opnieuw gebruikt gaan worden.

trouwens, welkom terug timmyquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:55 schreef TimmyAsd het volgende:
ben er weer, veel problemen met firewall en fok..
maargoed, zondag gewonnen, ga denk ik 3e worden, mijn spots topscorer.. volgend seizoen kampioen

quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:17 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
trouwens, welkom terug timmy![]()

Bind me er niet op vast, maar ik geloof vanaf pos. nr. 5 in de VI dat je meedoet in de beker!!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:32 schreef Vision het volgende:
mag je in divisie VI al mee doen met de beker?
*te lui is om de spelregels door te bladeren*

mag dat niet al in divisie VII?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:32 schreef Vision het volgende:
mag je in divisie VI al mee doen met de beker?
*te lui is om de spelregels door te bladeren*

dus ik mag idd nog langer wachtenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:38 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Bind me er niet op vast, maar ik geloof vanaf pos. nr. 5 in de VI dat je meedoet in de beker!!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |