Netjes, ik heb nu 523 leden, en dat met een 5de plek in de 8ste divisie.quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:32 schreef qyn het volgende:
[..]
Whoo hoo! Vandaag voor het eerst sinds de start van m'n team weer boven de 500 supporters... 502 om precies te zijn..

Idem, maar dan met 500 leden en een 4e plek in divisie 8quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:32 schreef pekel het volgende:
[..]
Netjes, ik heb nu 523 leden, en dat met een 5de plek in de 8ste divisie..
Maar ik ben wel vanuit een kanslose plek aardig opgeklommen, nu is het de zaak om dit seizoen zonder problemen af te maken en een goed team neer te zetten om volgend seizoen te promoveren....

Hehe, dit is mijn 3e alquote:en een verdediger die stijgt in positiespel...

Aardige speler, jammer van z'n conditiequote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:50 schreef forza22 het volgende:
Mijn eerste speler die ik tot uitstekend getrained heb. hoeveel zou ik er denk je voor kunnen krijgen?
Conditie: slecht Keepen: waardeloos
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Weet niet wat ie oplevert als ie 21 isquote:1. ´akas Jacinskas 765 000 ¤ (FC Sopranos)
Belongs to: The BartStars
Value: 178 000 ¤
Deadline: 29-05-2004 at 07:45
Stamina: inadequate Keeper: disastrous
Playmaking: passable Passing: passable
Winger: excellent Defending: poor
Scoring: wretched Set Pieces: poor

Hij is 21. ik ga hem tussen de seizoenen door op conditie laten trainen. als ik er 5 ton of meer voor kan krijgen doe ik het zeker, maar hij mag eerst nog wat wedstrijden met me meespelen in het begin van volgend seizoen.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:05 schreef qyn het volgende:
[..]
Aardige speler, jammer van z'n conditie.. Het ligt een beetje aan z'n leeftijd, voor hoeveel je hem kwijt kunt. Om een idee te geven, op deze speler is 765K geboden (18 jaar):
[..]
Weet niet wat ie oplevert als ie 21 is.. Ik zou hem wel eerst tussen de seizoenen door op conditie trainen, des te interessanter wordt ie
![]()

je vraagt erom en ze maken in hattrick meteen een extra tabje aan.quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:40 schreef forza22 het volgende:
Waar kan je de poules zien van de nationale elftallen onder de 20 voor het wk?
ik kan alleen zien welke 16 landen er nog inzitten op het wk

Spannend en saaiquote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:55 schreef forza22 het volgende:
vanavond trouwens de belangrijke wedstrijd belgie u20 - nederland u20

dat team zie je over een week of 2,3 niet meer... veel te hoge lasten, veel te weinig inkomen..quote:Op zondag 30 mei 2004 12:34 schreef qyn het volgende:
Zit ik naar het team van de nummer 7 in m'n league te kijken... Heeft 12-5 z'n team gekregen, laatste verbetering aan stadion heeft plaatsgevonden op 23-5 en z'n stadion is nu:
Total capacity: 27300
Terraces: 15000
Basic seating: 7000
Seats under roof: 5000
Seats in VIP boxes: 300

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |