Hoi.quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:35 schreef BansheeBoy het volgende:
gaarne meer reacties
Dank je ! Jij bent de eerste hierop Fok! die dat zegtquote:Op woensdag 19 mei 2004 10:44 schreef BobRooney het volgende:
wat kan jij mooi tekenen
quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:44 schreef BrauN het volgende:
Maak d'r eens eentje van mij a.u.b.!
Lijkt me schitterend
quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:21 schreef HenK. het volgende:
wat kan jij mooi tekenen! (en nu snel eentje van mij maken)
Nu welquote:Op woensdag 19 mei 2004 17:01 schreef idiotforaliving het volgende:
doetut niet
Ga maar lekker verder met tekenen!quote:Op woensdag 19 mei 2004 17:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Nu begin ik me af te vragen of iemand een Poll kan openen:
1. Bansheeboy kan beter essay's schrijven !
2. Bansheeboy kan beter tekenen !
3. Bansheeboy is geen mens !
Onze vriend Balkenende moet er ook maar aan gelovenquote:Op woensdag 19 mei 2004 17:21 schreef navvy het volgende:
[..]
Ga maar lekker verder met tekenen!
jij kan tekenen, ik nietquote:Op donderdag 20 mei 2004 01:17 schreef BansheeBoy het volgende:
* Jipje meldt zich ook aan !
juistquote:Op donderdag 20 mei 2004 17:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Niemand ?
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 09:33 schreef hicham het volgende:
Teken eens iets leuks & barmhartigs over Youssef
Ik check uiteraard eerst de postgeschiedenis van de user in kwestie, van Youssef hoefde ik niks op te zoeken, wij respecteren elkaar enorm en kennen elkaar als geen anderquote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:47 schreef Weemz het volgende:
Teken je zomaar wat of probeer je eerst wat te weten te komen over de mensen die je tekent?
Terugstelenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:27 schreef Dagonet het volgende:
Topic steel ik toch naar LIT
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:32 schreef JaWi het volgende:
[..]
Terugstelen!
Het gaat toch over onz users enz
Wat is dat voor vlag op die moskee?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:08 schreef X-Ray het volgende:
[afbeelding]
Prachtig!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:08 schreef X-Ray het volgende:
[afbeelding]
Okquote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Gaat over fokkers en dat is veel groter dan alleen ONZ
Ik ben wel blij dat ik eindelijk waardering krijg en dat voor het eerst in de geschiedenis van fok een topic uit onzin wordt verplaatst naar een serieus subforumquote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:40 schreef JaWi het volgende:
In nuchtere staat zou ik dit ontkennen
Van jou dan.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat ik eindelijk waardering krijg en dat voor het eerst in de geschiedenis van fok een topic uit onzin wordt verplaatst naar een serieus subforum
Laat dan eens wat zienquote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:35 schreef Twinky het volgende:
haha, ik moet zachtjes lachen hier :-)
ik kan alleen maar 'mooi' tekenen en niet 'leuk', jammer...
Iddquote:(al gaan 'leuke' verhalen met net zo goed af als 'mooie')
hm.. dan moet ik gaan scannen. morgen ofzo okay?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Laat dan eens wat zien
Hehehe, leuk bedacht DERCT14quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:17 schreef DeRCT14 het volgende:
[afbeelding]
The_Viper
http://forum.fok.nl/user/history/69293
Is de gelijkenis niet verbluffend?quote:Op zondag 23 mei 2004 09:39 schreef Twinky het volgende:
mag er een foto naast?
Je sarcasme is op een uitstekend pijl :')quote:Op zondag 23 mei 2004 12:57 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Is de gelijkenis niet verbluffend?
zo.. jij kan goed mensen mooier maken danze zijnquote:Op zondag 23 mei 2004 12:57 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Is de gelijkenis niet verbluffend?
Ik haal hem wel weer wegquote:Op maandag 24 mei 2004 09:15 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
je haar is te lang sweety
tekening is leuk. Lijkt alleen niet op je. Je hebt gene puntige kin of lange harenquote:Op maandag 24 mei 2004 09:27 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik haal hem wel weer weg
En ik ging nog wel voor de 'realistische' lookquote:Op maandag 24 mei 2004 09:32 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
tekening is leuk. Lijkt alleen niet op je. Je hebt gene puntige kin of lange haren
Oe! ik wachtquote:Op maandag 24 mei 2004 09:34 schreef kLowJow het volgende:
[..]
En ik ging nog wel voor de 'realistische' look
Wacht maar tot ik van de week tijd heb jou eens onder handen te nemen
HAHAHAHAHAHAHA.quote:
Inderdaad, jij hebt betere humor...ik wacht daarom nog op een tekening van je.quote:Op maandag 24 mei 2004 19:34 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA.
Wat een humor.
.
Ik kan niet tekenen.quote:Op maandag 24 mei 2004 19:45 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Inderdaad, jij hebt betere humor...ik wacht daarom nog op een tekening van je.
Vind je ?quote:Op maandag 24 mei 2004 18:33 schreef Monidique het volgende:. Die tekeningen van BSB, bijna net zo goed als z'n essay's.
Tijd voor wat nieuwe, of archief tekeningen Bansheeboy.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vind je ?
Ik zal wat oude tekeningen plaatsen, morgen komen er versequote:Op maandag 24 mei 2004 20:06 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Tijd voor wat nieuwe, of archief tekeningen Bansheeboy.
Hmm, dan wordt het tijd dat ik er een kloon van aanmaak: Bushquote:Op maandag 24 mei 2004 20:48 schreef ShaoliN het volgende:
![]()
Alleen 1 probleem. Bush is geen user BansheeBoy.
quote:
Ben je een meid dan ?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:30 schreef Twinky het volgende:
oh.. nou weer wel
(ik zit trouwens nu in de bieb en 1 of andere 'kleurling' probeert me te versieren met de woorden "weet jij misschien nog een leuke chatsite?" waar gaat het heen met deze wereld....)
Links of rechts?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:18 schreef Twinky het volgende:
ja, wist je dat niet?
[afbeelding]
(heel oude foto, mijn haar is nu voor de helft korter ofzo)
O, ik dacht rechts! Leuk hoor!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:37 schreef Twinky het volgende:
links, duh...
das m'n oppaskindje. schattig hequote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:02 schreef kLowJow het volgende:
[..]
lief
..........quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:18 schreef Twinky het volgende:
ja, wist je dat niet?
[afbeelding]
(heel oude foto, mijn haar is nu voor de helft korter ofzo)
Ja... dat oppaskindje.. dat is inderdaad heel schattigquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:27 schreef Twinky het volgende:
[..]
das m'n oppaskindje. schattig he
Heb je nog meer leuke foto's van je... oppaskindje?quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:41 schreef Twinky het volgende:
bupatih vindt 'r zelfs om te kwijlen. pedo
ik had het over jouquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:41 schreef Twinky het volgende:
bupatih vindt 'r zelfs om te kwijlen. pedo
hmm... ff zoeken.. deze hierquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:57 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Heb je nog meer leuke foto's van je... oppaskindje?
Wie weet zit er iets tussen dat inspiratie biedt voor een mooie tekening
ik vind hem sexyquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:05 schreef Twinky het volgende:
[..]
hmm... ff zoeken.. deze hier
[afbeelding]
toen werd 'ze' net wakker na een nacht feesten. zo van 'Hawy!' 'ja...?' FLITS!
(reden dat ik deze post is dat iedereen 'm sexy vindt :S)
oh shitquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:10 schreef Twinky het volgende:
[..]
ziejewel
Een beetje overbelicht, maar het straalt wel iets uit ja... erg sprekende ogen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:10 schreef Twinky het volgende:
[..]
ziejewel
Wat is er islam getint aan danquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:20 schreef Ludwig het volgende:
BSB, maak eens wat minder islam getinte tekeningen. De meeste Fokkers waarderen dat niet zo...
Dat is grappig noch leukquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:20 schreef Ludwig het volgende:
BSB, maak eens wat minder islam getinte tekeningen. De meeste Fokkers waarderen dat niet zo...
de beroemde avrilfoto van twee jaar geleden? wow wat had ik toen lang haarquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:31 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Een beetje overbelicht, maar het straalt wel iets uit ja... erg sprekende ogen.
Echt geschikt voor een tekening is het echter (helaas) niet
Kun je niet iets vinden dat wat meer van de persoon in kwestie laat zien, liefst met (lichte) schaduwen
Jaquote:Op donderdag 27 mei 2004 21:40 schreef Dagonet het volgende:
Kunnen de foto's en bewondering van Twinky in B&H worden voortgezet?
Maak anders een tekening van twiggyquote:Op donderdag 27 mei 2004 21:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar hier mogen ze ook blijven![]()
Ik vind RQ en BSB wel aardigquote:Op vrijdag 28 mei 2004 07:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
the fat fuck, also known as Bansheeboy, wat hij ook schrijft, niemand neemt het serieus, niemand vind hem aardig en iedereen zou willen dat hij morgen in een of ander rattenhol in Irak wordt gedumpt.
[afbeelding]
Skinny white ass cracker bitch, also known as RichardQuest, zie Bansheeboy minus de mongoloide "essays"
je hebt erom gevraagd, nu hebben we ruzie.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 08:00 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik vind RQ en BSB wel aardig
Jij hebt gewoon geen gevoel voor humor
Veroordeel je iemand nu om een mening die anders is dan de jouwe?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 08:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
je hebt erom gevraagd, nu hebben we ruzie.
quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:59 schreef kLowJow het volgende:
whehehe.. ik wil er 1 van mezelf in chilaba met fez op
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 07:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
the fat fuck, also known as Bansheeboy, wat hij ook schrijft, niemand neemt het serieus, niemand vind hem aardig en iedereen zou willen dat hij morgen in een of ander rattenhol in Irak wordt gedumpt.
[afbeelding]
Skinny white ass cracker bitch, also known as RichardQuest, zie Bansheeboy minus de mongoloide "essays"
Zo mooiquote:Op vrijdag 28 mei 2004 07:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
Kom maar opquote:Op vrijdag 28 mei 2004 08:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
je hebt erom gevraagd, nu hebben we ruzie.
Wanneer ga jij tekeningen van Fok!kers posten?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:46 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Kom maar op
Nietquote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wanneer ga jij tekeningen van Fok!kers posten?
Ryan3 volgens mij heb ik daar een heele rg verkeerd beeld van ben ik bang.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:20 schreef Dagonet het volgende:
Jij en knut natuurlijk.
Oh, en doe Ryan3 maar
Ow das ook ene leuk id ja.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:23 schreef Dagonet het volgende:
En een groepstekening van POL SC
Nee ik was beleefd aan het zijnquote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:26 schreef Dagonet het volgende:
Jezelf natuurlijk
Dan doe ik het zelf welquote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:27 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee ik was beleefd aan het zijn
Dagonet, van jou ga ik ook een tekening maken als je het goed vindtquote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan doe ik het zelf wel
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dagonet, van jou ga ik ook een tekening maken als je het goed vindt
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dagonet met borstjesquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Shit, een spelfout, voor het eerst, essy's moet essay's zijn![]()
Het is toch een zij ?? Of heb ik het mis ?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:31 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dagonet met borstjes![]()
![]()
*kuchquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is toch een zij ?? Of heb ik het mis ?
kijk, dit noem ik nou tekeningenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
Misvormde tieten, uitdagende houding, een arrogante blik in haar ogen... het is dus overduidelijk
dit is:
[afbeelding]
Tnxquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
kijk, dit noem ik nou tekeningen![]()
![]()
![]()
Oe gaaf alleen zijn mijn slotjes er al jaren af zijn mijn tieten groter heb ik geen lang haar en draag ik lenzenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
Een mutserig uiterlijk, wanhopige blik die verscholen gaat achter vettig lang haar en een dikke bril, gelijke doch hangende boezem een gebit zo Brits als Charles, een kleding keuze die stamt uit een tijdperk dat nooit geweest is, en niet te vergeten haar twijfelende verhullende houding.
oh en een ranzige admiratie voor BSB.
Dit is het prototype van een BSB-liefhebber, iemand die hem "aardig" vind en hem een "gevoel voor humor" vind hebben...
Dames en heren ik presenteer u....
[afbeelding]
jaloers?quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:40 schreef Dagonet het volgende:
Kunnen de foto's en bewondering van Twinky in B&H worden voortgezet?
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:59 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Oe gaaf alleen zijn mijn slotjes er al jaren af zijn mijn tieten groter heb ik geen lang haar en draag ik lenzen
quote:
Waarop? Maar foto's zijn geen tekeningen.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:23 schreef Twinky het volgende:
[..]
jaloers?![]()
Hoe kom jij aan je mooie bruine kleurtje?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]!
Meer tekeningen mogen!
Graag zelfs!
Ik zit nu op m'n werkquote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:14 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan je mooie bruine kleurtje?
en waarom zie ik je nooit meer op IRC
Oh natuurlijk... blanke spelers zijn duidelijk in de minderheidquote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik zit nu op m'n werk
En bruin kleurtje? Ik ben nog steeds blauwHeb alleen een EK icoon
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:23 schreef Twinky het volgende:
[..]
jaloers?![]()
Die is goedquote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
The one and only kink-mistress of Literatureluurs... ISABEAU!
[afbeelding]
Zo knap is hij niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:54 schreef Mattt het volgende:
[afbeelding]
Snorcy hier , ik heb mn best gedaan hoor![]()
Ik voel me net een comic-figuur die straks spiderman gaat aanvallenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
The one and only kink-mistress of Literatureluurs... ISABEAU!
[afbeelding]
heb je 'n foto? dan teken ik 'm naquote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:24 schreef RichardQuest het volgende:
Maak 's een mooie tekening van Bansheeboy, Twinky
Doegquote:Op zondag 30 mei 2004 17:01 schreef Twinky het volgende:
hallo?
Whehehehehe.............een beverquote:Op zondag 30 mei 2004 17:09 schreef Bosbeetle het volgende:
Paarse_paashaas sorry ik konhet niet laten
[afbeelding]
nietus. pinkpaashaas.quote:Op maandag 31 mei 2004 10:52 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Whehehehehe.............een bever
mail maar naar mij dan zet ik hem er wel opquote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:32 schreef Twinky het volgende:
kan je een ding van je computer hier neerzetten? eventjes proberen
*edit* niet dus. jammer dan, hij was eindelijk ingescand
Hier issie dan... de bijdrage van Twinky.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:46 schreef Twinky het volgende:
de scanner vermormt 'm helemaal :S maar is goed, haal je e-mail adres maar weg
Hoe kom je aan mijn foto ?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:26 schreef Twinky het volgende:
hij is helemaal vervormd door de scanner :S
Twinky is een kloon van me ! Zie je toch aan de tekeningen ?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:44 schreef Dagonet het volgende:
Twinky? Joepie is geen FOK!ker zeker? Mooi getekend hoor, dat wel
Maar een eigen portret teken topic? Heb je er nog meer?
En dagonet.... En ikquote:Op woensdag 2 juni 2004 17:04 schreef Bosbeetle het volgende:
BSB waarom maak jij alleen maar tekeningen van ongelovelijk onbekende fok!kers (op knut na ! )
wie ?quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:05 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
En dagonet.... En ik
Beter onbekend dan zulke foto's als jij hebt online staanquote:Op woensdag 2 juni 2004 17:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
wie ?
quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:07 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Beter onbekend dan zulke foto's als jij hebt online staan
whehehehehequote:Op woensdag 2 juni 2004 17:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]![]()
ik zoek ook altijden medestandes maar veel zijn er niet
Het voor de verademing lelijke mannen topic !!
dat waren slaap foto's daadwerkelijke kotsfotows heb ik nog niet gezienquote:Op woensdag 2 juni 2004 17:14 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
whehehehehe
je kots fotos waren wel ok hoor
Same difference. Doe je dat op de volgende meet ook dan kom ikquote:Op woensdag 2 juni 2004 17:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat waren slaap foto's daadwerkelijke kotsfotows heb ik nog niet gezien
volgende meet is een andere GPDer aan de beurtquote:Op woensdag 2 juni 2004 17:18 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Same difference. Doe je dat op de volgende meet ook dan kom ik
O dan ben ik er iigquote:Op woensdag 2 juni 2004 17:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
volgende meet is een andere GPDer aan de beurt
al wordt mijn volgende meet waarschijnlijk de 5 jaar meet
Geweldigquote:Op woensdag 2 juni 2004 17:20 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
O dan ben ik er iig
quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:30 schreef Bosbeetle het volgende:
weer iets nieuws op mijn lijstjePOLers zijn ook eng
Je kan echt goed tekenen, mijn complimenten ! Maar moet je nou in elk topic het over homo's hebben ?quote:Op donderdag 3 juni 2004 07:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
Knut, the wild man from Borneo...
[afbeelding]
..or just some hairy dude that is rumoured to be the missing link between Homo Sapiens Sapiens and the Neanderthal?
Ik doe het ook gewoon met een standaard pen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:01 schreef Silmarwen het volgende:
heb net knut en dago getekend ga ze zo inscannen.
Beetje jammer dat mn goede tekenspullen niet hier liggen alleen
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:09 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik doe het ook gewoon met een standaard pen.
Ken je nagaan, ik herken overigens wel invloeden van Amerikaanse comics en manga in je stijl .quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:09 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik doe het ook gewoon met een standaard pen.
nopes, ik heb nooit iets gehad waarvan ik het echt af moest maken, ik doodle eigenlijk alleen maar, aangezien ik geen motivatie heb om zaken verder uit te werkenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ken je nagaan, ik herken overigens wel invloeden van Amerikaanse comics en manga in je stijl .
Heb je misschien ander werk wat je kunt inscannen ? En dat bedoel ik geen schetsen maar definitief materiaal
Niet.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 05:32 schreef Vampier het volgende:
hehehe leuk topic... vraag me af hoe mensen mij zien
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 05:32 schreef Vampier het volgende:
hehehe leuk topic... vraag me af hoe mensen mij zien
yeah, I'm waiting !quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:30 schreef Silmarwen het volgende:
Als de pc beneden vrij is komt Twinky er aan.
Get in linequote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:45 schreef convinced het volgende:
[..]
Ik zou zo verliefd op je worden!![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:38 schreef Twinky het volgende:
als ik pot was, ik ook hoor convinced
sow inso heeft wel grote oren !quote:
Daar kan ze extra goed mee horen!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
sow inso heeft wel grote oren !
Dat is Knut al, en geloof me, hij laat haar niet los tenzij je meer dan 30 euro geeft aan hemquote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:45 schreef convinced het volgende:
[..]
Ik zou zo verliefd op je worden!![]()
Waar blijft een tekening van mijquote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:03 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Daar kan ze extra goed mee horen!
Laat maar...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 19:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is Knut al, en geloof me, hij laat haar niet los tenzij je meer dan 30 euro geeft aan hem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |