Omdat ze wil weten of er meer mensen last van hebben..quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:37 schreef Bioslock het volgende:
Waarom open je een topic in plaats van te bellen met die Orange vent?
ff kijken of er meer mensen zijn met dat probleeem...quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:42 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Wat heeft hij daar nou weer aan?
Zodat ze weet of het probleem mogelijk bij haar provider ligt.quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:55 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Wat heeft hij daar nou weer aan?
Heb ik uiteraard bekeken maar zie geen hele gekke dingen. Behalve dan, dat het heel veel telefoontjes zijn, meer dan gewoonlijk. Ja heel veel afgeschermde nummers zitten ertussen. Ik vind dat wel raar.quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:59 schreef blackie007 het volgende:
Je kan bij www.orange.nl je telefoonrekening bekijken, inclusief de nummers die je gebeld heb.
even bellen met de helpdesk?quote:Op woensdag 19 mei 2004 17:04 schreef Aventura het volgende:
[..]
Heb ik uiteraard bekeken maar zie geen hele gekke dingen. Behalve dan, dat het heel veel telefoontjes zijn, meer dan gewoonlijk. Ja heel veel afgeschermde nummers zitten ertussen. Ik vind dat wel raar.
erg herkenbaar helaas..quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:48 schreef Aventura het volgende:
heb helpdesk trouwens al gebeld, die kunnen niks voor je doen, 'het staat zo geregeistreerd dus je zult het wel verbeld hebben', zeggen ze dan.
Als je ergens moeite mee hebt ofzo, waarom meldt je het niet even in het Feedback topic? Net een burger, altijd kankeren, maar meer dan een vage aanwijzing krijg je niet.quote:Op woensdag 19 mei 2004 17:08 schreef donald_dick het volgende:
fijn als zo;n moderator een topic opent dat er wel meteen gemodereerd wordt...
net de politie, dan kan het wel ineens snel
als ik ga kankerenin het feedback topic, heb ik ook zo een ban aan me broek.quote:Op woensdag 19 mei 2004 17:26 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Als je ergens moeite mee hebt ofzo, waarom meldt je het niet even in het Feedback topic? Net een burger, altijd kankeren, maar meer dan een vage aanwijzing krijg je niet.
Nee, met prepaid bel je lekker goedkoopquote:Op zondag 23 mei 2004 13:55 schreef pieter_pontiac het volgende:
Wen er maar vast aan, ik kreeg bij Dutchtone ook altijd de grootste rekeningen terwijl ik amper belde. Die lui bedonderen de boel gewoon. Nu zit ik bij Vodafone en is het al een stukje goedkoper, maar ik neem straks mooi beltegoed. Abo = genaaid worden
Die 70 euro in de maand die ik nu moet lappen en nooit verbel, verbel ik ook niet met Prepaid maar hoef het dan ook niet te lappenquote:Op zondag 23 mei 2004 14:05 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Nee, met prepaid bel je lekker goedkoop
helaas voor jou, wordt je dan gewoon afgesloten, en mag je nog wel de resteerde tijd van je abbo afbetalen, en zolang je dat niet doet, krijg je van je leven geen abbo meerquote:Op woensdag 26 mei 2004 12:02 schreef Bright het volgende:
Aventura, dan betaal je toch niet? Laat Orange maar bewijzen dat jij zoveel hebt gebeld. En dan niet met die afgeschermde nummers, daat koop je niks voor. Je wilt gewoon alle telefoontjes zien, met alle numers erbij.
Wat is het nou voor onzin om afgeschermde nummers op de lijst te hebben! Je zou ze zelf gebeld moeten hebben, dus voor jou zouden ze toch al bekend moeten zijn.
Dat is wel even 30 euro. Toch een fors bedrag. Heb jij toevallig ook een 30 Free-bundel?quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:04 schreef Joene het volgende:
ik moest opeen 110 betalen , normaal rond de 80 euro , dus het is me eigenlijk niet zo opgevallen.
Stuur je een brief met daarin ook dat je een klacht bij de klachtencommissie neerlegt dat Orange niet wil bewijzen dat je gebeld hebt en ze je dus zonder bewijs verplichten te betalen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:42 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
helaas voor jou, wordt je dan gewoon afgesloten, en mag je nog wel de resteerde tijd van je abbo afbetalen, en zolang je dat niet doet, krijg je van je leven geen abbo meer
Inderdaad beter de resterende termijnen tegen het lage tarief betalen dan nog tig van die spookrekeningen als ze weigeren.quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:53 schreef Bright het volgende:
[..]
Stuur je een brief met daarin ook dat je een klacht bij de klachtencommissie neerlegt dat Orange niet wil bewijzen dat je gebeld hebt en ze je dus zonder bewijs verplichten te betalen.
Uiteraard stuur je de brief ook naar de klachtencommissie. Als die voldoende van die brieven krijgt, wordt er wel degelijk iets aan gedaan.
Abo niet betalen, gewoon lekker naar een ander toestappen; er zijn genoeg providers. Pas als je een goede hebt, kun je tevreden zijn.
Probleem met je telefoon? Kun je gemakkelijk en legaal unlocken. Als Orange vraagt om de rest van je telefoon af te betalen, prima. Daarna ben je van ze af.
Staat er in het contract dat je wordt afgesloten als je niet betaald hebt? Of dat het contract dan afloopt of zoiets?
Ja, minder nutteloze gesprekken voeren en geen 0900 nummers bellen, zijn je kosten ook niet zo hoog.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:33 schreef pieter_pontiac het volgende:
Gaat Vodafone binnenkort ook het tarief wijzigen
Ik wil ook van mijn abo af, die dikke rekeningen komen me echt de strot uit.
Of zijn er andere trucjes om er onderuit te komen zonder de resterende contractduur te hoebven betalen?
Ik heb een orange free 60 +20 limiet ingesteld.quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:00 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat is wel even 30 euro. Toch een fors bedrag. Heb jij toevallig ook een 30 Free-bundel?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |