Als het nou een echte game met 3d werelden waarin je kon rondlopen aka fable enzo dan zou hij wel heel cool kunnen worden enzoquote:Op woensdag 19 mei 2004 19:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wou dat er een echte 3D Pokémon game uitkwam, dan kocht ik hem meteen :0
en dan zonder al die nieuwe pokemon. die zien er echt niet uit.quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:05 schreef gieling het volgende:
[..]
Als het nou een echte game met 3d werelden waarin je kon rondlopen aka fable enzo dan zou hij wel heel cool kunnen worden enzo
ik vind pokemon niet echt tof moet ik zeggen alleen de games op de gameboy zijn wel goed, stadium heb ik ook gespeeld om dan te battlen tussen de pokemons van je gameboy spel maar verder was dat niet zoveel aan (alhoewel button bashen met die minigames was ook wel geinig maar daar kun je dan weer beter mario party voor kopen lijkt me)quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hebben de mensen hier, die Pokemon niet tof vinden, Pokemon uberhaupt weleens gespeeld?
Ik heb alleen red gespeeld, en die heb ik inderdaad supervaak gespeeld. Alleen vind ik dat colloseum (oja stadium heb ik ook gespeeld) en stadium zulke uitmelk-kut spellenquote:Op woensdag 19 mei 2004 19:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gieling bijv
preciesquote:Op woensdag 19 mei 2004 19:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, nou, ik ben het gedeeltelijke eens met jullie mor en giebel. Ik hoef Stadium en Colesseum ook niet echt, maar het is voor de echte fans wel leuk om hun pokemon in 3D te zien en tegen vrienden te battlen.
Maar ik wil gewoon Pokemon Blue op de Cube ofzo, en dan niet zo commercieel als de laatste delen, maar gewoon terug naar het begin.
*eenschquote:Op woensdag 19 mei 2004 19:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, nou, ik ben het gedeeltelijke eens met jullie mor en giebel. Ik hoef Stadium en Colesseum ook niet echt, maar het is voor de echte fans wel leuk om hun pokemon in 3D te zien en tegen vrienden te battlen.
Maar ik wil gewoon Pokemon Blue op de Cube ofzo, en dan niet zo commercieel als de laatste delen, maar gewoon terug naar het begin.
Niet een of ander ego versterkend antwoord?quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Netjesquote:Op woensdag 19 mei 2004 19:57 schreef speknek het volgende:
*intensief gelobbyd heeft*
Schouderklopjes meldtopic deel 1
en waarom sta ik er niet tussen?quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:57 schreef speknek het volgende:
*intensief gelobbyd heeft*
Schouderklopjes meldtopic deel 1
Het is niet het banmeldtopic hoorquote:Op woensdag 19 mei 2004 20:16 schreef capibar het volgende:
[..]
en waarom sta ik er niet tussen?![]()
Omdat jij nog niets nuttigs hebt toegevoegd?quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:16 schreef capibar het volgende:
[..]
en waarom sta ik er niet tussen?![]()
En dat is nog een understatement.quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Omdat jij nog niets nuttigs hebt toegevoegd?
Watr moet je anders? Na de E3 is er een tijdlang nauwelijks gamenieuws.quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:22 schreef gieling het volgende:
ow w8! Dit is niet het slowchat topic!
Yep gespeeld en het was wel een beetje geinig maar ik had het na 2 dagen wel gezien hoor (das dus ongeveer uurtje of 3 gegamed)quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hebben de mensen hier, die Pokemon niet tof vinden, Pokemon uberhaupt weleens gespeeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |