Ja stom is dat hè. Ik heb over het algemeen wel een redelijk taalgevoel, maar lelijke woorden wil ik bijna altijd fout opschrijven. Een soort onbewuste poging tot (tevergeefs) opleuken, of zo.quote:Op woensdag 19 mei 2004 01:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja enorm lelijk woord, iedereen wil het dus ook altijd fout schrijven uit gevoel van esthetiek. Maar het is officieel gewoon dat lelijke 'omtrent'.
En de feestvreugde, uiteraard. Ook niet onbelangrijk.quote:Op woensdag 19 mei 2004 02:00 schreef Uiteraard het volgende:
ik steek er nog 1 op.. verhoogt de bloeddruk misschien nog wat
uiteraard.quote:Op woensdag 19 mei 2004 02:03 schreef Eska het volgende:
[..]
En de feestvreugde, uiteraard. Ook niet onbelangrijk.![]()
Kijk aan, jij neemt de grote stap!quote:Op woensdag 19 mei 2004 02:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga nu echt slapen... gaap. Het was weer een verrukkend allesomvattend doch ook nagenoeg bijna om en na bij omtrent & circa- ervaring die ik niet had willen missen
Sorry, uiteraard. Gisternacht mijn (spaarzame) energie al vergeven.quote:Op woensdag 19 mei 2004 02:03 schreef Uiteraard het volgende:
Ben jij nog wakker Eska ?
Dan doe ik dat ook, dear!quote:Op woensdag 19 mei 2004 02:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Truste liefkeEn ik vertrouw op jouw knop
Mogguh Sharkie...quote:Op woensdag 19 mei 2004 07:50 schreef Shark.Bait het volgende:
Mogguh lui![]()
![]()
Zo... bijna tijd om naar het werk te gaan, alwaar ik even zal bijlezen. Op het eerste gezicht niet zoveel gebeurd.
Enne, ik heb net een senseo kopje koffie op, maar het smaakt hetzelfde als gewone koffie. Met dezelfde smerige nasmaak
Dus wat is er dan zo speciaal aan?
Wil iemand mij dat uitleggen? Dan heb ik een idee.
Mogguh Obli... Dat schuimkraagje was toch van de cappuciono?!?quote:Op woensdag 19 mei 2004 07:59 schreef Oblivion het volgende:
Het schuimkraagje...![]()
Zeggen ze...![]()
Goedemorgen...![]()
Nee, een cappucino heeft een melkkraag.quote:Op woensdag 19 mei 2004 08:29 schreef -PatrickO- het volgende:
Mogguh Obli... Dat schuimkraagje was toch van de cappuciono?!?
Idem... Vroeger wel geprobeerd, met veel melk en suiker, en dat ging nog wel, maar een keer tijdens het lessen (autorijden) moesten we langs het examencentrum wat afgeven... Mijn instructeur besteld direct 2 koffie, en voor ik door heb wat er gebeurd staat er zo'n dampende bak zwarte vloeistof voor me... Ook hier veel koffiemelk en suiker in gedonderd, maar na een half bakkie werd ik toch behoorlijk misselijk... Het rijden ging daarna ook neit zo heel erg goed meer... Sindsdien geen bak koffie meer aangeraakt... Tot vorig jaar, bij een klant, waar uit de automaat een cappuciono kwam met heeeeeeel veel choco en weinig koffie... En die was heel goed te drinken... Dus ik direct oploscappucionokoffie gekocht... BLEGGGHHH!!! Nooit meer...quote:Op woensdag 19 mei 2004 08:33 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik lust helemaal geen koffie, niet te drinken...
Zelfs dan was het niet te drinken...quote:Op woensdag 19 mei 2004 08:56 schreef Oblivion het volgende:
Moet je er wel cacao bij doen, Pats...
Anders heb je een gewoon bakkie pleur...![]()
Wat zou er met Lula moeten zijn dan?!? Ik heb niet alles gevolgt namelijk... Wel verbazingwekkend dat ze d'r kids nog niet uitgezwaaid heeft natuurlijk, maar heeft ze een nieuwe 'lovurh'?!? OF is het weer gewoon zo'n dakloze die langsgewipt is?!? Of bedoel je te vragen of ze soms nog moe is van het kinderfeestje?!? Of ziek van d'r appeltaart?!?quote:Hoe zou het met Lula zijn?
Yep, veel kutten hier...quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:08 schreef milagro het volgende:
wat een kutreeks![]()
teveel kutten jaquote:Op woensdag 19 mei 2004 09:09 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Yep, veel kutten hier...![]()
Sommige kunnen niet te veel kutten hebben....quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:11 schreef milagro het volgende:
teveel kutten ja
Jij ook...quote:Vroegah was het leukah!
quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:11 schreef milagro het volgende:
[..]
teveel kutten ja
Het is of een eindeloos gehakketak tussen Stali en Ryan of je kan genieten van Duderinnetje en haar horigen..
quote:ho·ri·ge (de ~ (m.), ~n)
1 halfvrije dienstman van een middeleeuws heer
Haagsche Harrie!!! Maar vroeger was alles leuker, goedkoper, mooier, schoner, beter, kortom vroeger...quote:Vroegah was het leukah!
Duderinnetje is er niet... Dus ff wachten tot ze wakker is... Dan mag jij gaan rellen, en wordt je er binnen 15 minuten weer uitgetrapt... Deal?!?quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:11 schreef Armageddon het volgende:
Ik hoorde dat je hier goed kunt rellen?
Zoals ruk?!?quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:15 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Sommige kunnen niet te veel kutten hebben....
quote:[..]
Jij ook...![]()
Hahahaha...quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:19 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Duderinnetje is er niet... Dus ff wachten tot ze wakker is... Dan mag jij gaan rellen, en wordt je er binnen 15 minuten weer uitgetrapt... Deal?!?
Ik kan niet wachten!quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:19 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Duderinnetje is er niet... Dus ff wachten tot ze wakker is... Dan mag jij gaan rellen, en wordt je er binnen 15 minuten weer uitgetrapt... Deal?!?
Veel incrowdquote:Op woensdag 19 mei 2004 09:21 schreef milagro het volgende:
Te veel incrowd gemuts hiero.
Te weinig humor.
Te veel wijven.
Je valt in herhaling...quote:Wat een kutreeks.
Dus je drijft van je stoel af?quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:08 schreef milagro het volgende:
wat een kutreeks![]()
incrowd vind je okay dusquote:Op woensdag 19 mei 2004 09:25 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Veel incrowd
Weinig humor
Veel wijven
[..]
Je valt in herhaling...
dat bedoel ik nu.quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:30 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dus je drijft van je stoel af?
zie je nu hoe vervelend dat is en ik doe het slechts 1 malig.quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:25 schreef -PatrickO- het volgende:
Je valt in herhaling...
En nog lelijk ook zeker?quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:31 schreef milagro het volgende:
[..]
Logisch want er zijn teveel wijven zonder humor hier.
Ik heb geen problemen met incrowd... Als ik ga stappen doe ik dat ook niet elke keer met nieuwe "vrienden"... Dus doodsteek, neuh... Minder toegankelijk voor buitenstaanders, ja...quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:31 schreef milagro het volgende:
[..]
incrowd vind je okay dus
dat is dom , dat is de doodsteek voor je reeksje, dat weet je toch wel, hè
Dus jij hebt ook geen ballen... Okay...quote:en weinig humor, ja, de meeste wijven zijn sowieso niet grappig, enkel zij die ballen hebben , maar die zie je hier niet
Logisch want er zijn teveel wijven zonder humor hier.
Mogguh Lula... Al wat beter?!?quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:32 schreef Lula het volgende:
mogge even bijlezen
Herhaling is voor sommigen pure noodzaak (school e.d.), voor andere een stukje vertrouwdheid, een stukje geborgenheid... De enige herhaling die ik echt vervelend vind is het "hoor, ja toch, niet dan", zelfs de "tietuh" van ruk zijn redelijk goed te verdragen...quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:33 schreef milagro het volgende:
[..]
zie je nu hoe vervelend dat is en ik doe het slechts 1 malig.
Tuurlijk, anders zit je niet te surfen, maar ben je aan het flaneren op de boulevard... Mooie mannen scoren...quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:33 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En nog lelijk ook zeker?![]()
meestal gaat dat samen, ja..quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:33 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En nog lelijk ook zeker?![]()
Mogguh Shin... Werkt je HD weer?!?quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:40 schreef Shinadul het volgende:
goeiemorgen allemaal
Mogguh Mem...quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:41 schreef MeMpHiSGT500 het volgende:
lekker bezig zie ik hier
morguh allemaal trouwens.
Mwah gaat.....quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:37 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Mogguh Lula... Al wat beter?!?
Yup, ik kan nu vanaf mijn werk lekker prutsen met mijn thuis computerquote:Op woensdag 19 mei 2004 09:42 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Mogguh Shin... Werkt je HD weer?!?
Dat schuim vond ik erg irriquote:Op woensdag 19 mei 2004 07:59 schreef Oblivion het volgende:
Het schuimkraagje...![]()
Zeggen ze...![]()
Goedemorgen...![]()
Die senseo is nog groter en lomper dan mijn laatste en eerste koffiezet apparaat dat ik nooit gebruikt heb..quote:Op woensdag 19 mei 2004 08:28 schreef -PatrickO- het volgende:
"Het is snel (1 minuut), je hebt verschillende varianten en maar 1 apparaat nodig, je hoeft geen lomp koffiezet apparaat meer te hebben (maar je krijgt het flitsende Senseo design), het is nieuw trendy en leuk"...![]()
Gelukkig maar... Hopelijk ben je morgen op je vrije dag dan helemaal weer het vrouwtje...quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:43 schreef Lula het volgende:
[..]
Mwah gaat.....gister het ergste gehad denk ik. En pilletjes doen de rest. Gewoon een griepje waar ik al een week mee doorliep eigewijsje die ik ben.....
Dat is een waardeoordeel. Jij hebt gelijk als jij dat geen humor vind. Ik vind het wel humor.quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:32 schreef milagro het volgende:
dat bedoel ik nu.
geen humor.
Hallooooooo ik werk ook nog wel eens. Ga vrijdag weer fijn de nacht in....quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:45 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Gelukkig maar... Hopelijk ben je morgen op je vrije dag dan helemaal weer het vrouwtje...
Oeps stom van me, voor jou is het altijd een vrije dag...
alleen sommigen die bijten een beetjequote:Op woensdag 19 mei 2004 09:45 schreef Lula het volgende:
Goh wat gezellig, zie allemaal nieuwe gezichten in deze reeks.
zeik dan niet over mijn in herhaling vallenquote:Op woensdag 19 mei 2004 09:40 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Herhaling is voor sommigen pure noodzaak (school e.d.), voor andere een stukje vertrouwdheid, een stukje geborgenheid... De enige herhaling die ik echt vervelend vind is het "hoor, ja toch, niet dan", zelfs de "tietuh" van ruk zijn redelijk goed te verdragen...
Wat heeft dat met je HD te maken?!? Even iets anders, jij als beheerder zal dat misschien wel weten, mijn twee 7200 toeren HD's van 120GB draaien vaak overuren, en dat maakt mijn PC nogal traag... CPU usage is slechts een 30%, maar het lijkt alsof het 100% is... Zitten op een RAID controller (moederbord), Ultra DMA is ingeschakeld. Wat zie ik over het hoofd?!?quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:43 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Yup, ik kan nu vanaf mijn werk lekker prutsen met mijn thuis computer
quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:41 schreef milagro het volgende:
[..]
meestal gaat dat samen, ja..
Hey Arma
Long time no see
Nee.quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:50 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Alles goed?
Ik ben trouwens 1 november pas 30. Mag ik hier nu wel posten?
/incrowd jargon voor IT onquote:Op woensdag 19 mei 2004 09:48 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Wat heeft dat met je HD te maken?!? Even iets anders, jij als beheerder zal dat misschien wel weten, mijn twee 7200 toeren HD's van 120GB draaien vaak overuren, en dat maakt mijn PC nogal traag... CPU usage is slechts een 30%, maar het lijkt alsof het 100% is... Zitten op een RAID controller (moederbord), Ultra DMA is ingeschakeld. Wat zie ik over het hoofd?!?
quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:51 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee.
Want je hebt humor.
kort maar krachtigquote:Op woensdag 19 mei 2004 09:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik maar weer!
Meiske toch... Het was alleen een bevinding op het feit dat je zelf riep dat iedereen hier in herhaling viel, en je het vervolgens zelf deed... Als ik ga zeiken dan merk je dat wel hoor...quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:47 schreef milagro het volgende:
[..]
zeik dan niet over mijn in herhaling vallen
jullie doen niet anders dan.
Ik ben pas sinds kort (enkele weken) in dit topic verzeild geraakt... Ik ben niet direct naar buiten geveegt... Dus die gastvrijheid is best redelijk...quote:ik lees nu nooit eens wat leuks hier
geen leuke anecdotes, geen ge"remmenis", geen conversaties die voor iedereen toegankelijk zijn.
weinig gastvrijheid voor de enkeling die een poging waagt zich er tussen te begeven.
Stali = Ryan, Ryan = Stali?!? Dan heeft Stali echt een full-time job aan FOK! En bovendien moet ze dan ook nog een behoorlijke dosis intelligentie bezitten... Niet zozeer om het zo goed te kunnen verbergen, maar vanwege de uiteenlopende topics, waar toch behoorlijk goed op gereageerd wordt (lees: inhoudelijk sterk, vooral door Ryan)...quote:het is ons kent ons, of zodra Ryan binnendwarrelt (die ik overigens zeer waardeer) een 1-2 tje tussen hem en Stali (zie Ryan) ..
Al was je 15!quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:50 schreef Armageddon het volgende:
Alles goed?
Ik ben trouwens 1 november pas 30. Mag ik hier nu wel posten?
Als Stali en Ryan3 hetzelfde usertje zijn, is Ryan3 in het echt een vrouw.quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:57 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Stali = Ryan, Ryan = Stali?!? Dan heeft Stali echt een full-time job aan FOK! En bovendien moet ze dan ook nog een behoorlijke dosis intelligentie bezitten... Niet zozeer om het zo goed te kunnen verbergen, maar vanwege de uiteenlopende topics, waar toch behoorlijk goed op gereageerd wordt (lees: inhoudelijk sterk, vooral door Ryan)...
Nachtzuster, wat moet ik zonder jou beginnen... Nachtzuster... Zoiets?!?quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:46 schreef Lula het volgende:
[..]
Hallooooooo ik werk ook nog wel eens. Ga vrijdag weer fijn de nacht in....
Dat zijn dus de haaienquote:Op woensdag 19 mei 2004 09:47 schreef MeMpHiSGT500 het volgende:
alleen sommigen die bijten een beetje![]()
Mogguh Dude... Je kan weer mensen wegjagen... Als ik tenminste Milago moet geloven...quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Mogge Fok! Fijn dat het weer wat beter gaat Lula!!
of zoiets jaquote:Op woensdag 19 mei 2004 09:58 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Nachtzuster, wat moet ik zonder jou beginnen... Nachtzuster... Zoiets?!?
Okay, striping aan gaan zetten dus... Wat veel IO vraagt?!? Een aantal processen... QuickPAR, WinRAR, kopieeren met TotalCommander en natuurlijk GrabIT...quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:53 schreef Shinadul het volgende:
[..]
/incrowd jargon voor IT on
IDE of SCSI.... IDE is retetraag, maar met striping kan je dat behoorlijk verhelpen
S-ATA is al iets beter, maar dat zit vol met DRM.
SCSI blijft het beste als je tegen performance problemen met je harddisk aanloopt.
Wat ook enorm helpt is uitzoeken welke processen veel IO vragen (drukke website bijvoorbeeld)
/incrowd jargon off
Volgens mij heb je gelijkquote:Op woensdag 19 mei 2004 10:00 schreef Lula het volgende:
het is toch wel duidelijk dat Stali en Thumb één en dezelfde persoon zijn hoop ik?
En ryan3 een ander
Dat had ze zelf gezegd ja... Duh...quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:00 schreef Lula het volgende:
het is toch wel duidelijk dat Stali en Thumb één en dezelfde persoon zijn hoop ik?
Okay...quote:En ryan3 een ander
Ah, joh dat is je probleem.... Windowsquote:Op woensdag 19 mei 2004 10:01 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Okay, striping aan gaan zetten dus... Wat veel IO vraagt?!? Een aantal processen... QuickPAR, WinRAR, kopieeren met TotalCommander en natuurlijk GrabIT...
Stali is de brombeer en Ryan en de leuke vrouw... Hmmm. Toch eens wat meer topics van Ryan gaan opzoeken dan...quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:01 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gelijkDe een is een oude brombeer, de ander een leuke vrouw van begin 30
Nou dan bljif ik nog even hangen.quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Al was je 15!
Tis een vrij forum, en iedereen die wil mag hier posten
Hoe meer zielen, hoe meer potentieel voor vreugd
Hardware, via het moederbord (MSI KT7 Ultra3)... Kon inderdaad kiezen voro striping tijdens de installatie, maar zag daar niet het voordeel van...quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:04 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Heb je software of hardware raid ?
Helemaal geen behoefte aan hoor! Is een vrij land toch?quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:58 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Mogguh Dude... Je kan weer mensen wegjagen... Als ik tenminste Milago moet geloven...
Snap jij 1-2 tje welquote:Op woensdag 19 mei 2004 09:57 schreef -PatrickO- het volgende:
Stali = Ryan, Ryan = Stali?!? Dan heeft Stali echt een full-time job aan FOK! En bovendien moet ze dan ook nog een behoorlijke dosis intelligentie bezitten... Niet zozeer om het zo goed te kunnen verbergen, maar vanwege de uiteenlopende topics, waar toch behoorlijk goed op gereageerd wordt (lees: inhoudelijk sterk, vooral door Ryan)...
Ik ze mezelf niet als nerd, maar daarom ben je nog niet minder welkom... Wat doe je als ik vragen mag?!?quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:06 schreef Armageddon het volgende:
Ik zie dat er hier ook allemaal moeilijke termen rond geslingerd worden. Ik ben ook ICT nerd!
Nog wel ja...quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Helemaal geen behoefte aan hoor! Is een vrij land toch?![]()
Zou hij ook voor het rode schoppenaas werkenquote:Op woensdag 19 mei 2004 10:09 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Ik ze mezelf niet als nerd, maar daarom ben je nog niet minder welkom... Wat doe je als ik vragen mag?!?
Denk je dat de bezetters weer gaan binnevallen dan??quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:09 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Nog wel ja...
Striping verhoogt de efficiency van je harddisks , door een file om en om op te slaan op andere harddisks. Stel dat je IDE bus 100Mhz is, en je processor 300 (voor het rekengemak) dan zorgt striping over 3 harddisks er dus voor dat je theoretisch net zo snel met je harddisks bent als je processor. Technisch gezien natuurlijk onhaalbaar omdat je overhead hebt, maar je snapt het idee hoop ikquote:Op woensdag 19 mei 2004 10:06 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Hardware, via het moederbord (MSI KT7 Ultra3)... Kon inderdaad kiezen voro striping tijdens de installatie, maar zag daar niet het voordeel van...
Nee , maar vrijheid van meningsuiting blijkt onmogelijk in dit k*t landquote:Op woensdag 19 mei 2004 10:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Denk je dat de bezetters weer gaan binnevallen dan??![]()
Samenspel / discussie tussen twee personen...quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:08 schreef milagro het volgende:
[..]
Snap jij 1-2 tje wel
Dat idee had ik al, maar door jouw opmerking ging ik twijfelen...quote:Stali is niet Ryan, duh.
Stali komt in vele vormen, al tijden, maar Ryan, neuh.. die is uniek
Stali heeft het meeste gepost, als ze ook nog onder andere pseudoniemen post (waaronder dat van Ryan), dan kun je geen herzenloze zombie zijn...quote:En wat hebben intelligentie en andere topics er nu weer mee te maken?
quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:10 schreef Shinadul het volgende:
Zou hij ook voor het rode schoppenaas werken
Als dat zo is, dan hebben ze daar te weinig te doen...quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:10 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Zou hij ook voor het rode schoppenaas werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |