gevolgd door Robben, Kluivert, Nistelrooy, Sneijder, vdV, Bouma, Holland en ga maar zo doorquote:Op woensdag 19 mei 2004 01:37 schreef RuudGullit het volgende:
De Belgen zijn in ieder geval al druk in de voorbereiding voor dit duel, en Ajacied v. Damme heeft afgezegd.
Waarom zouden PSV-fans die moeten zien?quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:17 schreef methodmich het volgende:
Kunnen de PSV-fans Pieroni eens zien..
Dat gevoel van laaTdunkendheid ofwel arrogantie heeft Oranje zeker t.o.v. België. Dat maakt de onderlinge wedstrijden wel mooi. Volgens de Belgen zijn we diknekken. Ja, zo nu en dan krijg je de deksel op de neus. Maar Oranje wint vaker van België dan omgekeerd.quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:23 schreef superjoden het volgende:
Belgie is natuurlijk geen grootmacht in Europa, maar Nederland doet nogal laagdunkend over de Belgen wat in hun kamp als extra motivatie dient en Sonck gaat weer scoren.
agree!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:03 schreef shepherd1 het volgende:
[..]
Dat gevoel van laaTdunkendheid ofwel arrogantie heeft Oranje zeker t.o.v. België. Dat maakt de onderlinge wedstrijden wel mooi. Volgens de Belgen zijn we diknekken. Ja, zo nu en dan krijg je de deksel op de neus. Maar Oranje wint vaker van België dan omgekeerd.
p.s. als er toch een Belg moet scoren tegen Oranje laat het dan een keer Buffel zijn.
Sonck speelt niet mee.quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:23 schreef superjoden het volgende:
Belgie is natuurlijk geen grootmacht in Europa, maar Nederland doet nogal laagdunkend over de Belgen wat in hun kamp als extra motivatie dient en Sonck gaat weer scoren.
yep ga denk ik ook maar niet kijkenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:49 schreef Buddha_Monk het volgende:
zal wel weer een loeisaaie wedstrijd worden...
hee andere johan derksen !quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:34 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik rook een sigaar, verzucht om de klasse die er niet uit komt, en bel mijn collega Hugo naderhand op om hem te troosten
Die transfer is ondertussen toch rond, dat was hij eigenlijk al , maar Auxerre ontkende dat omdat in Frankrijk de transfermarkt nog gesloten was en ze officieel nog geen spelers mochten laten tekenen.quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:39 schreef methodmich het volgende:
Hij zei zelf naar Auxerre te gaan, maar Guy Roux ontkende.
Ik heb het doorgegeven.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:34 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ga denk ik wel ffies kijken, maar het moet wel boeiend worden, anders schakel ik over naar ned3
Dank je.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb het doorgegeven.
Hij heeft nog gelijk ook. Maar ja ik verwacht een 5-3 voor Nederlandquote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:22 schreef Duiveltja het volgende:
Toen een belgische journalist vroeg wat Dick van Belgie wist, zei Dick: "ze spelen in het rood"
ik voorspel een 1-2 winst voor België. jaja, ben optimistquote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:31 schreef stame het volgende:
[..]
Hij heeft nog gelijk ook. Maar ja ik verwacht een 5-3 voor Nederland
Nee, de Duitse en Franse bekerfinale is wel op tv vanavond.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:07 schreef the_butler het volgende:
Komt deze wedstrijd ook op de Engelse tv?
als belgie verliest pas afgang. ze hebben al drie oefeninterlands achter elkaar verlorenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:16 schreef Heero87 het volgende:
Nederland wint, anders is het echt wel afgang.
Voor België is het wel afgang om te verliezen van Frankrijk, Turkije en Duitsland he... Zo'n kleine teams.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:17 schreef Jump het volgende:
[..]
als belgie verliest pas afgang. ze hebben al drie oefeninterlands achter elkaar verloren
Oranje is verwarrend bij rood (belgen).quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:36 schreef tong80 het volgende:
Waarom speelt oranje niet in het oranje.
idd, nu moet ik m'n icon wéér aanpassenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:36 schreef tong80 het volgende:
Waarom speelt oranje niet in het oranje.
slechte capture wel:quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:43 schreef funmaster het volgende:
Bijna goal voor NLHij moest er in gewoon
Ja idd zegquote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:47 schreef Jump het volgende:
zit maar weinig actie in de wedstrijd
Radio 1 zendt het volgens mij toch ook uit?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:49 schreef the_butler het volgende:
fantastisch, doe mij meer screenshots en meer info over de wedstrijd! ik kan het hier waar ik ben niet volgen. Of is een een live Inet audio stream van Jack van Gelder?
als ik een screenshot heb upload hem direct, maar een capture van gewoon het middenveld niet echt veelquote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:49 schreef the_butler het volgende:
fantastisch, doe mij meer screenshots en meer info over de wedstrijd! ik kan het hier waar ik ben niet volgen. Of is een een live Inet audio stream van Jack van Gelder?
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:59 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Come on, van Hooijdonk
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:08 schreef tong80 het volgende:
Komt door de Belgen nederlanders.
zeker en vast voor zen eerste interlandquote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:10 schreef P4nic het volgende:
Wanneer gaan jullie eens scoren tegen ons (België) onze keeper doet het wel behoorlijk moet ik zeggen... tot nu toe althans
Wacht maar af.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:10 schreef P4nic het volgende:
Wanneer gaan jullie eens scoren tegen ons (België) onze keeper doet het wel behoorlijk moet ik zeggen... tot nu toe althans
Wie dan wel...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:13 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Hey, Belgie heeft ook een Jaap Stam! sort of
Dheedene bedoel je, misschien erop lijken maar toch niet zo goed hoor :-)quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:15 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Die kale verdediger. Geen idee hoe hij heet. Hij leek er net wel een beetje op in close-up.
Bij nader inzicht lijken ze toch niet zo op elkaar hoorquote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:16 schreef P4nic het volgende:
[..]
Dheedene bedoel je, misschien erop lijken maar toch niet zo goed hoor :-)
Vond het al zo raar dat die speler de bal in z'n handen nam.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:22 schreef KiwiTjuHh het volgende:
En toen was het rust.
ik denk dat ze net andere dingen willen uitproberen...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:17 schreef Qwea het volgende:
Nah, sorry hoor...maar ik vindt ze echt fucking slecht spelen. En wrom doen ze niet gewoon de nederland schotland opstelling.![]()
Jij bent wel goed in de komische opmerkingen niet?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vond het al zo raar dat die speler de bal in z'n handen nam.
Hij neemt gemiddeld zo'n 45 pogingen per dagquote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Jij bent wel goed in de komische opmerkingen niet?
Ik zat dus ook ff ergens anders..quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oei.. Begin gemist. Zijn er wissels?
Je ziet het ook aan de tijd hoorquote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:40 schreef Jump het volgende:
bah, nu moet ik elke screencapture spiegelen, want anders zie je niet dat ze van de tweede helft zijn
Je bent goed bezig met die capsquote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:44 schreef Jump het volgende:
[afbeelding]
op http://users.telenet.be/monkeytail/fok/nedbel/ staan er nog meer. momenteel al 66quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:45 schreef funmaster het volgende:
[..]
Je bent goed bezig met die caps
Dank jequote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wat een leuk vlaggetje funmaster
Ik wil er ook nog 1 op mn EK-avatar.. die komt volgende week
Die is nu helaas op slotquote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:53 schreef funmaster het volgende:
[..]
Dank je
Het is een mix van mijn nogmale avatar, en mijn koninginnedagavatar. Vervolgens is er in [ICONS] Laat hier je icon EK-proof maken!! dat vlaggetje opgezet
open deel 2 ?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Die is nu helaas op slot
[afbeelding] Dit is de mijne tot nu toe..
Heb in topic in GC gevraagt of ze er nog een vlaggetje bij kunnen doen.. ben benieuwd!
Nog een nieuwtje w.b. Overmars: Hij wil graag naar Qatar.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Overmars erin
Had ik vorige week al gedaan, maar die werd toen weer geslotenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:56 schreef Jump het volgende:
[..]
open deel 2 ?
die is er al [ICONS] Laat hier je icon EK-proof maken, part 2quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:56 schreef Jump het volgende:
[..]
open deel 2 ?
Tiemie, je bent geweldig! Haha.. ik had hem nog niet gezienquote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:00 schreef Tiemie het volgende:
[..]
die is er al [ICONS] Laat hier je icon EK-proof maken, part 2
omdat dat dit algemeen is. als je achter staat met 1 punt ga je automatisch beter spelen. bij 2 punten nog iets meer, en bij 3 geef je het opquote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:18 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Waarom gaat Nederland altijd pas fel spelen als ze achter staan?
iddquote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:22 schreef Viola_Holt het volgende:
wat stom van Stam...hij was de bal al kwijt eigenlijk
Mja, zulke wedstrijden zul alleen allleen in de eerste ronde krijgen, tegen landen als Letland.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nou, dit geeft hoop
Dat hopen we dan maar hequote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:30 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Mja, zulke wedstrijden zul alleen allleen in de eerste ronde krijgen, tegen landen als Letland.
Tegen Duitsland kan nederland voetballen.
de belgen komen altijd stunterig overquote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:31 schreef P4nic het volgende:
Stam,Sneijder,Bouma(op zijn fout na) goed gespeeld, rest niet echt opgelet.
Bij de belgen jah, niet echt iemand die uitblinkt, kwamen nogal stunterlig over vond ik.
Idd, was penalty ! maarja domme scheidsrechter zag het weer niet.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:51 schreef e-leven het volgende:
http://www.mcnews.nl/inde(...)howcomments=1&id=794
vierde plaatje, duidelijk hands ook van Vermant![]()
Helemaal mee eens. Met name Bouma vond ik erg sterk (op die ene fout na dus).quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:31 schreef P4nic het volgende:
Stam,Sneijder,Bouma(op zijn fout na) goed gespeeld
Bedankt van de Nederlandse supporters moeten we het niet hebben. Tot ze de eerste wedstrijd wi nen. Dan zijn ze er weer.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:50 schreef P4nic het volgende:
ah op Portugal presteren jullie wel beter dit hoop ik althans !!! Hup holland hup
doet raar om dit te zeggen als Belg
Bwaa echt absurd zou ik het nu ook niet noemen, het gebeurde allemaal in een fractie van een seconde, mocht mbo geen tik aan de bal gegeven hebben was het zuivere tackle, veel zou ik hem niet verwijten het merendeel van ons zou hetzelfde zijn tegengekomen in zo'n actie...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:51 schreef Daniel.San het volgende:
jammere wedstrijd zeg,..![]()
vooral die rijkaart actie van bouma was echt absurd. wat was hij nou aan het denken,.. helemaal niets, gewoon dwangmatische aanval ofzo?![]()
![]()
Opvallend dat je dat zegt. Hier hebben we altijd de discussie wie er in de spits moet staan, omdat ze allemaal zo goed zijn. Als je kijkt naar de clubs waar ze spelen, zijn het natuurlijk ook allemaal topspelers. We laten zelfs de clubtopscorer van Chelsea thuis..quote:Op zondag 30 mei 2004 00:44 schreef P4nic het volgende:
en in de spits jah Van Nistelrooy maar voor de rest heb ik niet zo'n hoge hoed op van de andere spitsen eerlijk gezegd, denk dat jullie probleem vooral daar zal liggen op het EK.
Meldt.quote:Op zondag 30 mei 2004 01:56 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Zijn er nog steeds mensen die geloven in Kluivert?
wmb alleen Makaay, desnoods met Kluivert maar het liefst met vdVaart.quote:Op zondag 30 mei 2004 01:56 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Zijn er nog steeds mensen die geloven in Kluivert? Zet alsjeblieft V.Nistelrode en Makaay er neer in Portugal, Dick.
Ik heb nu toch al n paar wedstrijden van Duitsland gezien , en ik kan je bijna garanderen, Duitsland gaat tegen Nederland gewoon spelen zoals de Belgen vanavond. Verdedigend en uitgaand van een strakke organisatie met een reeks vechters op het middenveld.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:30 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Mja, zulke wedstrijden zul alleen allleen in de eerste ronde krijgen, tegen landen als Letland.
Tegen Duitsland kan nederland voetballen.
Die heb ik eens in het echie ontmoet. Leuke man! Helaas kost het hem iets te veel geld om bij alle wedstrijden aanwezig te zijn (ondanks dat hij centjes van Mandemakers keukens kreeg).quote:
Als dat echt zo is, dan voel ik me dubbel genaaid als ze verliezen. Geld en training helpen niet, maar een "wraakafspraak" wel? Laat ze maar zonder afspraak goed gaan voetballen dan, krijgen ze ook meer supporters.quote:Op zondag 30 mei 2004 04:37 schreef logisnack het volgende:
Hup supporters hup.. laat het elftal niet in zijn eentje staan..
We zijn altijd zo goed in het verliezen van de moed na 1 nederlaag (let wel de eerste oefen nederlaag in 4 jaar).
Dit geeft mij weer het nl-schotland gevoel.
Nederland verliest de uitwedstrijd met een beetje pech en een niet al te beste wedstrijd...
Wat hebben de jongens dan nodig denk je?
Juist.. een steun in de rug.. een volk die achter ze staat en zegt: Jullie kunnen het.
Maar nederland haakt massaal af.
Als "we" tegen schotland thuis ook hadden verloren was het rechtstreeks de schuld geweest van de pers en de "suporters"
Gelukkig hebben de jongens toen een wraak afspraak gemaakt tegen de pers waardoor ze dik wonnen.
Vertrouwen is minimaal (Van Bommel, Bouma én Van Der Meijden....zucht...stuur dat brandhout toch naar huis, allemaal van dat "net niet"-spul á la Bruggink en Musampa).quote:Komop allemaal blijf achter oranje staan.
Als jullie willen dat we kampioen worden moeten we er met zijn allen ook een beetje vertrouwen in hebben.
HUP!
Acht niet erg, de Belgen gaan wel in jullie plaats supporteren :-pquote:We zijn altijd zo goed in het verliezen van de moed na 1 nederlaag (let wel de eerste oefen nederlaag in 4 jaar).
Dit geeft mij weer het nl-schotland gevoel.
Nederland verliest de uitwedstrijd met een beetje pech en een niet al te beste wedstrijd...
Wat hebben de jongens dan nodig denk je?
Juist.. een steun in de rug.. een volk die achter ze staat en zegt: Jullie kunnen het.
Maar nederland haakt massaal af.
Hoppaquote:Op donderdag 20 mei 2004 18:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Laat die Belgen maar winnen, even de boel op scherp zetten...
Ik was eigenlijk nog positief verrast door Pi-air, hij speelde best goed vond ik voor zijn doen.quote:Op zondag 30 mei 2004 11:56 schreef FrankyMcG het volgende:
Pffff, wat een ruk wedstrijd!
Kluivert was echt dra-ma-tisch slecht! Pi-Air is ook duidelijk een pinch-hitter en niet iemand voor een hele wedstrijd te spelen.
Ik vond Seedorf de eerste helft best aardig spelen, maar de tweede helft was hij kut met peren! Giovanni vond ik daarentegen wel zeer verdienstelijk spelen, net als Sneijder!
Tegen Duitsland lekker beginnen met Ruud en Makaay in de basis! Kluivert op de bank!
quote:Op zondag 30 mei 2004 01:56 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Zijn er nog steeds mensen die geloven in Kluivert?
Qua teamprestatie misschien niet, maar als speler persoonlijk heeft ie juist een zeer goed seizoen achter de rug!quote:Op zondag 30 mei 2004 13:15 schreef ErikT het volgende:
Kluivert heeft een dramatisch seizoen gehad, Makaay niet heel denderend
Ze moeten ook niet zo hard met die toeters in m'n oren blazenquote:Op zondag 30 mei 2004 13:49 schreef Jump het volgende:
Arrestaties na oefenduel Nederland-België
het moest ervan komen
Waarom kunnen ze niet doen zoals in de VS bij baseball,american football, basketball games ? Daar zijn nog veeeel meer mensen, nooit problemen, zitten ze gewoon gemengd in het publiek, lekker naast elkaar, daar maken ze eerder grapjes over elkaars team en hier beginnen ze op elkaar te kloppen. triestig...quote:Op zondag 30 mei 2004 13:49 schreef Jump het volgende:
Arrestaties na oefenduel Nederland-België
het moest ervan komen
idd. ze zitten er vredig naast elkaar en ze roepen zelfs mee met de tegenstanders. Ik snap echt niet hoe het komt komt dat dit hier niet luktquote:Op zondag 30 mei 2004 13:56 schreef P4nic het volgende:
[..]
Waarom kunnen ze niet doen zoals in de VS bij baseball,american football, basketball games ? Daar zijn nog veeeel meer mensen, nooit problemen, zitten ze gewoon gemengd in het publiek, lekker naast elkaar, daar maken ze eerder grapjes over elkaars team en hier beginnen ze op elkaar te kloppen. triestig...![]()
Op dit vlak kan Europa nog heel wat leren van de amerikanen, die weten tenminste nog dat het een spelletje is... om zich te amuseren !!quote:Op zondag 30 mei 2004 13:58 schreef Jump het volgende:
idd. ze zitten er vredig naast elkaar en ze roepen zelfs mee met de tegenstanders. Ik snap echt niet hoe het komt komt dat dit hier niet lukt
ik roel altijd zo hard met mijn voorspelling. Check vooral even de datumquote:Op woensdag 19 mei 2004 00:28 schreef Flaman het volgende:
0-1
Weet niet of je ooit de beelden hebt gezien van een stad na het winnen van een bepaalde grote wedstrijd (weet even niet meer welke geloof Stanleycup), maar goed toen hebben honderden mensen de halve stad afgebroken.quote:Op zondag 30 mei 2004 14:00 schreef P4nic het volgende:
[..]
Op dit vlak kan Europa nog heel wat leren van de amerikanen, die weten tenminste nog dat het een spelletje is... om zich te amuseren !!
Niet alleen gisteren. Die jongen is al 27 jaar een drama.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:15 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Kluivert was gister inderdaad dramatisch..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |