kheb het opgezocht, je moet em dan 120 keer uitspelen...iets waar ik duidelijk geen zin in heb....quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:35 schreef rockstah het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar ik heb een tyfus tyfus tyfus hekel aan survival mode omdat ik in DOA 3 daar 5 jaar aan gezeten heb en maar één pakje heb weten te unlocken....
Maar eerlijk, het is toch veel leuker en uitdagender om het spel op alle moeilijkheidsgraden door te spelen dan een beetje gefrustreerd items te gaan zitten verzamelen?

Dit neem ik terug, ik zit nu al sinds 10 uur in een potje met een paar Amerikaanse n00bs en ik heb de lol van mijn leven, serieusquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:51 schreef rockstah het volgende:
Online vind ik trouwens niet zo heel veel aan. Je hebt overal van die Winner-Stays potjes waarin er één kerel met rank S/SS zit die altijd dezelfde mensen kiest (meestal Ein, Hayabusa/Jann Lee, Hayabusa) en altijd maar blijft winnen. 'T is misschien leuker met mensen die het wél gewoon voor hun lol spelen, maar die kom je maar zelden tegen.

jah, maar ze zwiept de hele tijd rond, ik kan die bitch amper onder controle houden. Doe mij maar Sophiaquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:22 schreef rockstah het volgende:
Hitomi, dat mens slaat zo achterlijk hard daar wor' je bang van
En Kasumi op 2 omdat die lekker toegankelijk is en ayane op 3 omdat ze zo takke veel aanvallen heeft.

Story op normal met Ein uitspelen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:28 schreef rijkv het volgende:
Hoe kom je nou aan die Hitomi-chick?

Wie heb je het nou over, ayane? Moet je eens wat minder spastisch gaan button bashenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:40 schreef rijkv het volgende:
[..]
jah, maar ze zwiept de hele tijd rond, ik kan die bitch amper onder controle houden.
Kan ook gewoon op easy hoor, maar je moet wel een doa3 of doax save hebben.quote:

Dan zal het op hard ook wel lukken. Leuke avatar trouwens.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:51 schreef rockstah het volgende:
[..]
Wie heb je het nou over, ayane? Moet je eens wat minder spastisch gaan button bashen
[..]
Kan ook gewoon op easy hoor, maar je moet wel een doa3 of doax save hebben.
En Tengu unlock je door story mode 1 keer met alle characters door te spelen.

quote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:51 schreef rockstah het volgende:
[..]
Wie heb je het nou over, ayane? Moet je eens wat minder spastisch gaan button bashen
[..]
Kan ook gewoon op easy hoor, maar je moet wel een doa3 of doax save hebben.
En Tengu unlock je door story mode 1 keer met alle characters door te spelen.

Verder alles goed met jou?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:13 schreef rijkv het volgende:
[..]
Ik vind het een gekke bitch.
Ik word bash de buttons op spastische wijze omdat ik steeds een zenuwaanval krijg van dat achterlijke paarse haar.

Rockstah stelt niet veel voor dus kom en haal je rank opquote:Op woensdag 6 april 2005 23:04 schreef rockstah het volgende:
Ik en Demon zijn trouwens praktisch elke avond wel online aan het vechten dus als mensen willen joinen, graag

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |