abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1366008
wie heeft hier ervaring mee en hoe was het enz. misschien waarscheindelijk na zaterdag ook mijn eerste ervaring maar hoe was het bij jullie enz.
pi_1366074
Je bent 15 meid, ga je niet iets te snel?
pi_1366108
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 14:15 schreef Aneurism het volgende:
nee en maandag en dan een maand ben ik 16 en ik ben er aan toe en dan heb ik zoiets van waarom niet
  woensdag 8 augustus 2001 @ 14:19:16 #4
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_1366109
Riann: onze huis-nymphomane.
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_1366121
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 14:19 schreef Hooghoudt het volgende:
ik heb nog nooit van het woord gehoord wat is nymphomane ik heb ook maar vbo gehad
  woensdag 8 augustus 2001 @ 14:24:03 #6
989 Jeromar
Trots op NL (Bijna altijd)
pi_1366165
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 14:19 schreef Hooghoudt het volgende:
Als ze 16 is is 't legaal he
Je moet niks!
  woensdag 8 augustus 2001 @ 14:28:08 #7
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_1366204
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 14:20 schreef Riann het volgende:

[..]

ik heb nog nooit van het woord gehoord wat is nymphomane ik heb ook maar vbo gehad

Heb je geen woordenboek in de kast staan?
pi_1366209
ik bedoel het ECHT niet lullig riann maar wil je pleaeaeaeaease met punten en komma's praten please..

om de een ofandere reden erger ik me heel erg aan de manier waarop jij schrijft

pi_1366223
quote:

[..]

zeg maar sexverslaafde..

[off-T]
Valt het ook iemand op dat er meer jongens(tot nu toe 100%) dan vrouwen op lesbo topics akomen?
[/off-T]

I wish for just once, somebody would call me "Sir" without adding the words: "You're making a scene"
  woensdag 8 augustus 2001 @ 14:31:25 #10
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_1366237
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 14:30 schreef D-RiSe het volgende:

[..]

zeg maar sexverslaafde..

[off-T]
Valt het ook iemand op dat er meer jongens(tot nu toe 100%) dan vrouwen op lesbo topics akomen?
[/off-T]

totaal niet
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  woensdag 8 augustus 2001 @ 14:36:38 #11
14491 wob
U want chickin now?
pi_1366285
Veel plezier zaterdag! Ik ben heel benieuwd naar den photo's!
pi_1366323
quote:

[..]

Je bent toch student?!
[b]Ik duw liever een Renault, dan dat ik in een Golf stap![/b]
  woensdag 8 augustus 2001 @ 14:44:40 #13
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_1366374
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 14:28 schreef Taurus het volgende:
ik bedoel het ECHT niet lullig riann maar wil je pleaeaeaeaease met punten en komma's praten please..

om de een ofandere reden erger ik me heel erg aan de manier waarop jij schrijft

Jah, die schrijfstijl doet pijn aan mijn puristenoogjes...
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_1366387
lieverd, je moet niet zomaar met iedereen het bed in duiken. Sex is iets wat speciaal hoort te zijn en dit doe je niet met iemand omdat deze persoon aardig voor je is. Straks ben je wat ouder, en krijg je spijt over sommige dingen.
pi_1366455
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 14:45 schreef Aneurism het volgende:
lieverd, je moet niet zomaar met iedereen het bed in duiken. Sex is iets wat speciaal hoort te zijn en dit doe je niet met iemand omdat deze persoon aardig voor je is. Straks ben je wat ouder, en krijg je spijt over sommige dingen.
ik doe het ook niet zomaar met iedereen dit is mijn beste vriendin van me en wij willen dat zaterdag is doen kijken of we echt bi zijn en dat soort dingen
  woensdag 8 augustus 2001 @ 14:53:42 #16
989 Jeromar
Trots op NL (Bijna altijd)
pi_1366459
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 14:52 schreef Riann het volgende:

[..]

ik doe het ook niet zomaar met iedereen dit is mijn beste vriendin van me en wij willen dat zaterdag is doen kijken of we echt bi zijn en dat soort dingen

Mag ik meedoen ?
Je moet niks!
pi_1366531
quote:

[..]

Eerste tip:
Probeer je tekst eens met wat interpunctie op te vrolijken, je zult zien dan dan ook de respons toeneemt.

Tweede tip:
Ik ben bi-seksueel en kan je vertellen dat je "door het gewoon een keertje te doen" er niet achter komt of je bi bent of niet. Je kunt uiteraard ook bi-seksueel zijn in diverse gradiaties. Zo hou ik er wel van om met andere vrouwen te vrijen, maar zou ik bijvoorbeeld nooit geen relatie met een vrouw willen. Ook verliefd worden kan ik alleen maar op mannen.
Gelukkig heb ik een schat van een vriend die dit begrijpt en me hierin ook steunt (wellicht helpt het ook wel wat dat hij er ook van kan meegenieten, maar dit terzijde). Ik mag bv van hem best sex met een andere vrouw hebben, zolang hij het maar wel weet.

Een keertje met een vriendin van je vrijen is helemaal niet zo raar, maar praat er wel eerlijk over met haar. Wat ga je bijvoorbeeld doen als het jou enorm bevalt, maar haar niet en zij schaamt zich er opeens voor? Jij zou nog wel een kertje willen en wordt misschien zelfs verliefd op haar, maar zij wil het het liefst vergeten?

Alleen door praten kun je dna voorkomen dat je een goeie vriendin verliest.

Succes en als je nog eens wat wilt weten moet je maar een keertje mailen.

"All the ills of mankind, all the tragic misfortunes that fill the history books, all the political blunders, all the failures of the great leaders, have arisen merely from a lack of skill at dancing - Moliere"
pi_1366644
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 15:01 schreef Sony het volgende:

[..]

Eerste tip:
Probeer je tekst eens met wat interpunctie op te vrolijken, je zult zien dan dan ook de respons toeneemt.

Tweede tip:
Ik ben bi-seksueel en kan je vertellen dat je "door het gewoon een keertje te doen" er niet achter komt of je bi bent of niet. Je kunt uiteraard ook bi-seksueel zijn in diverse gradiaties. Zo hou ik er wel van om met andere vrouwen te vrijen, maar zou ik bijvoorbeeld nooit geen relatie met een vrouw willen. Ook verliefd worden kan ik alleen maar op mannen.
Gelukkig heb ik een schat van een vriend die dit begrijpt en me hierin ook steunt (wellicht helpt het ook wel wat dat hij er ook van kan meegenieten, maar dit terzijde). Ik mag bv van hem best sex met een andere vrouw hebben, zolang hij het maar wel weet.

Een keertje met een vriendin van je vrijen is helemaal niet zo raar, maar praat er wel eerlijk over met haar. Wat ga je bijvoorbeeld doen als het jou enorm bevalt, maar haar niet en zij schaamt zich er opeens voor? Jij zou nog wel een kertje willen en wordt misschien zelfs verliefd op haar, maar zij wil het het liefst vergeten?

Alleen door praten kun je dna voorkomen dat je een goeie vriendin verliest.

Succes en als je nog eens wat wilt weten moet je maar een keertje mailen.

ik heb met mijn vriendin hier heel goed overgehad en ik ben ook nog nooit verliefd geworden op een meisje en dat denk ik ook dat ik dat nooit word maar net als sex en zo wil ik wel en zei ook.
pi_1367377
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 15:12 schreef Riann het volgende:

[..]

ik heb met mijn vriendin hier heel goed overgehad en ik ben ook nog nooit verliefd geworden op een meisje en dat denk ik ook dat ik dat nooit word maar net als sex en zo wil ik wel en zei ook.

alleen een punt op 't einde van je zin is al een verbetering, maar 't kan NOG beter!
  woensdag 8 augustus 2001 @ 17:39:17 #20
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_1367906
Ppl, een beetje lief doen tegen Riann. Ik vind ook dat haar teksten wat beter leesbaar zijn met interpunctie en hoofdletter, maar niet zo overdreven nep doen

Riann; ik hoop dat je weet wat je doet, lijkt er wel op iig en tja... veel plezier

Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_1368046
quote:

Dat vindt JIJ!
Andere mensen zijn daar anders in.

En als je spijt hebt van sommige dingen, dan was je toen al stom bezig. Nutteloos dus.
Heb ik nog nooit last van gehad.
Negatief gelul altijd

pi_1368077
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 16:15 schreef Taurus het volgende:
alleen een punt op 't einde van je zin is al een verbetering, maar 't kan NOG beter!
Met een hoofdletter aan het begin?

Riann, waarom met je beste vriendin? Als een van jullie twee het anders bevalt dan de ander, hebben jullie straks ruzie. Dat is zonde van de vriendschap.

pi_1368285
Je weet nu al dat je a.s zaterdag sex met haar zult hebben..

Is dat niet een beetje teveel van het goeie? ik bedoel ik heb ook een keer sex gehad met een vrouw...maar dat gebeurde spontaan.

Dus niet met het uitgangspunt ...nu moet ik erachter komen of ik bi ben of niet.

Jeetje en je bent nog zo jong...vanwaar die haast?
Laat alles spontaan op je afkomen...dan zul je er ook meer van genieten, en ook ik zeg : pas op met je beste vriendin...

woensdag 8 augustus 2001 @ 18:59:42 #24
2558 misterM
__-not-yet-__
pi_1368345
LesBi's zijn enorm Geil.
Echt waar als ik ergens geil van word is het wel van Lesbi's
Zeker als 2 knappe meiden met elkaar aan het zoenen en/of beffen !
RRIAN Maak aub foto's

Greeetz Marcel

...Let me R o c k you..girl you make me loving the bad things,,
pi_1368366
quote:

[..]

Ok, maar zelfs op het vbo leer je het woord "waarschijnlijk" toch niet als "waarscheindelijk" schrijven lijkt me?
pi_1368389
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 19:02 schreef StrayDog het volgende:

[..]

Ok, maar zelfs op het vbo leer je het woord "waarschijnlijk" toch niet als "waarscheindelijk" schrijven lijkt me?

Klopt, maar we gaan een beetje offtopic. Ik heb dus al een tijdje geen school gehad. Eerst had ik dat ook nooit hoor schreef ik het goed. Maar ik hoop dat ik nu alvast mijn leestekens goed heb geplaatst.

En nu AUB weer ontopic.

woensdag 8 augustus 2001 @ 19:20:18 #27
7569 merulez
ergo sum cool
pi_1368478
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 14:40 schreef PocketRocket het volgende:

[..]

Je bent toch student?!

heeft niet voor niks vbo gedaan

volgens mij kan ze dat woord ook beter opzoeken

[i]"Heaven is to blame, for taking you away..."[/i] ; Smasing Pumpkins - Tear [br][br]R.I.P. 20 - 9 - 1995, my good friend [b]Yovan[/b]
pi_1368554
Riann: als je bi bent weet je dat echt wel en dan kom je daar niet achter door sex.

Verder vind ik dat iedereen gigantisch zit te mekkeren. Als zij nou sex wil dan moet zij dat weten. 15 is niet eens zo heel jong. Gemiddelde leeftijd voor vrouwen om met een jongen naar bed te gaan is 17, geloven jullie dan dat mensen van 15 er niet aan toe kunnen zijn om sex met een vrouw te hebben?

Sanity is (not) statistical
pi_1368589
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 19:20 schreef merulez het volgende:

[..]

heeft niet voor niks vbo gedaan

volgens mij kan ze dat woord ook beter opzoeken

volgens mij moet jij beter nadenken. Want ik ga over een paar weekjes naar vervolgopleiding en dan zal ik ook moeten studeren om er voor te zorgen dat ik mijn beroep kan uitoefenen.
pi_1368788
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 19:38 schreef Riann het volgende:

[..]

volgens mij moet jij beter nadenken. Want ik ga over een paar weekjes naar vervolgopleiding en dan zal ik ook moeten studeren om er voor te zorgen dat ik mijn beroep kan uitoefenen.

Aaaah.. kijk.. dit ziet er al een stuk intelligenter uit

( check de hoofdletter, check de hoofdletter)

pi_1368860
Een nymphomaan is iemand waarbij sex zodanig zijn of haar leven beinvloed, dat je er zelf (of anderen) last van krijgt. Dus inderdaad een verslaving, maar dan op negatieve manier.. En dus helemaaaal niet leuk..

Vooral niet als je telkens vriendinnen hebt die sex wel 'leuk' vinden, maar hooguit één of twee keer per dag.. En ja, hoe vertel je aan de psych dat je verslaafd ben aan sex!? Ik praat misschien wel niet zo makkelijk over sex irl, maar goed...

woensdag 8 augustus 2001 @ 21:37:12 #32
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_1369410
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 18:19 schreef Xenia het volgende:

Riann, waarom met je beste vriendin? Als een van jullie twee het anders bevalt dan de ander, hebben jullie straks ruzie. Dat is zonde van de vriendschap.

Hmmz..good point!
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  woensdag 8 augustus 2001 @ 21:38:15 #33
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_1369420
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 19:06 schreef Riann het volgende:

[..]

Klopt, maar we gaan een beetje offtopic. Ik heb dus al een tijdje geen school gehad. Eerst had ik dat ook nooit hoor schreef ik het goed. Maar ik hoop dat ik nu alvast mijn leestekens goed heb geplaatst.

Ja, hoor..is prima
pi_1369421
* Aernout is hard toe aan een lesbisch avontuurtje
  woensdag 8 augustus 2001 @ 21:39:45 #35
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_1369428
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 21:38 schreef Aernout het volgende:
* Aernout is hard toe aan een lesbisch avontuurtje
Oh, komt mooi uit.. ik ben lesbisch
pi_1369528
Ik ben ook lesbisch, maar ik zit gevangen in een mannenlichaam.
pi_1370218
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 21:55 schreef Bijsmaak het volgende:
[b]You are an insult to my intelligence...[/b]
pi_1370273
ja en ik ben een pot maar ik heb verkering met een nicht...
pi_1388633
Wat ben je eigenlijk precies van plan Riann?
Beetje zoenen...of vingeren of zelfs beffen of zo?
pi_1388705
quote:
Op donderdag 09 augustus 2001 00:05 schreef Maeghan het volgende:
ja en ik ben een pot maar ik heb verkering met een nicht...
En is het wat zo een incestieuze relatie? Ik zoek het persoonlijk liever buiten de familie.
inu-oniichan : "The dog-eared bro"
  zaterdag 11 augustus 2001 @ 17:40:37 #41
14688 Hadiewoezee
dj Paul Elstak fan!
pi_1389733
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 14:15 schreef Aneurism het volgende:
Te jong om bi of lesbisch te zijn?
  zaterdag 11 augustus 2001 @ 19:47:38 #42
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_1390301
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 19:38 schreef Riann het volgende:

[..]

dat noem je naar school gaan. Studeren doe je aan de universiteit.
En ze leefden nog lang en gelukkig
  zaterdag 11 augustus 2001 @ 20:00:15 #43
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_1390388
quote:
suffe moraliserende opmerking foei!
als je ergens trek in hebt moet je ervan proeven....zolang je er niemand mee kwetst, en het geweldloos is, zeg ik, probeer er op los!!!

lekker spannend toch?

ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_1391548
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2001 13:36 schreef MiSS_TiquE het volgende:

[..]

En is het wat zo een incestieuze relatie? Ik zoek het persoonlijk liever buiten de familie.

Ik bedoel natuurlijk mijn lieve vriendje...
  zaterdag 11 augustus 2001 @ 23:40:01 #45
14688 Hadiewoezee
dj Paul Elstak fan!
pi_1392125
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2001 20:00 schreef DaBuzzzzz het volgende:

[..]

als je ergens trek in hebt moet je ervan proeven....zolang je er niemand mee kwetst, en het geweldloos is, zeg ik, probeer er op los!!!

lekker spannend toch?

Spannend op je 18e een reputatie hebben dat je een slet bent en binnen 10 jaar dood gaat aan aids.....
Ik zeg het nu misschien vrij zwart/wit, maar volgens mij is er niks mis met enige moraal hebben.
  zaterdag 11 augustus 2001 @ 23:41:14 #46
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_1392134
Maar welke moraal, dat is de vraag.
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
pi_1392145
En dan te bedenken dat Riann zich nu vermaakt in de rol van speleoloog...

.

Verbaal genie in love!
pi_1392209
quote:
Nou ja..je raakt iig nooit je dildo zomaar kwijt...
pi_1392273
en was het lekker...
  zondag 12 augustus 2001 @ 00:07:45 #50
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_1392302
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 00:04 schreef MissX het volgende:
en was het lekker...
misschien is ze nog bezig...
pi_1392332
tja , ik ben hartstikke bi, zelfs meer op vrouwen gericht, terwijl ik nog geeneens een vrouw gekust heb, ach dat ben je of dat ben je niet...
  zondag 12 augustus 2001 @ 13:42:53 #52
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_1395029
Nou, waar blijft dat verslag?
pi_1395078
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2001 20:00 schreef DaBuzzzzz het volgende:

[..]

Weg met alle moraal

*schudt aan de grondvesten van onze samenleving en de maatschappij*

Weg met de bestaande moraal, vreemdgaan en alles uitproberen moet de moraal worden. Maak drugs gratis, sex met verschillende personen ( en sexen) de regel.

zondag 12 augustus 2001 @ 14:23:45 #54
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_1395287
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 13:48 schreef Tranceptor het volgende:

Weg met alle moraal

Weg met de bestaande moraal, vreemdgaan en alles uitproberen moet de moraal worden. Maak drugs gratis, sex met verschillende personen ( en sexen) de regel.

Jaja....
pi_1395291
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 13:48 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Weg met alle moraal

*voor*
pi_1395422
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 14:24 schreef Ron_Jeremy het volgende:

[..]

*voor*

ROn, laten we een wereldrevolutie beginnen
pi_1396544
quote:
Ik weet precies hoe dat voelt!!
pi_1396824
Nou ik zal het vertellen hoe het is gegaan.

ik was gister dus bij haar een film gehuurd en zo en op een gegeven moment zei ik dus zo tegen haar "wil je het of niet" en toen zei zei ja want de dag van te voren had ze zo gezegt van ja ik heb een vriend en ik heb er over nagedacht en ik wil hem niet bedriegen. Maar aangezien ze dus ja had gezegt ging ik langs haar op bed zitten en zoende ik haar het was heerlijk ik wou verder te gaan. alleen we hoorde dat haar broer thuis kwam die eigenlijk bij zijn vriendin bleef slapen. Nou die kwam naar boven. Mijn vriendin weer video aangezet en inderdaad die broer kwam binnen dus het was maar goed dat we niet verder waren gegaan. Film afgekeken naar beneden gegaan weer naar boven het is wan inmiddels half 1 ik zo wil je weer of niet. en toen begon ze heel erg te twijfelen ik zei ja je moet het weten zeg je Ja dan is het ja zeg je nee is het nee. en toen heeft ze uiteindelijk nee gezegt omdat ze zich dan schuldig gaat voelen ze zei misschien andere keer maar ze had gelukkig geen spijt van die zoen. Die zoen was trouwens heerlijk dus ik heb toch een heerlijke zoen gehad van een vrouw wat ik dus nog nooit had gehad.

greeeeeeeeeetz

hopelijk gebeurt er volgende keer meer.

pi_1396868
En wat denk je dat ze zegt als jij haar vertelt dat je jullie verhaaltjes zo op internet post?
pi_1397001
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 18:31 schreef DeF2K het volgende:
En wat denk je dat ze zegt als jij haar vertelt dat je jullie verhaaltjes zo op internet post?
dat weet ze ze heeft zelf ook internet ze is dan geen fokker maar ik haar deze link gegeven het topic en ze is anoniem en trouwens waar benmoei jij je eigen mee.
pi_1397050
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 18:24 schreef Riann het volgende:
Die zoen was trouwens heerlijk dus ik heb toch een heerlijke zoen gehad van een vrouw wat ik dus nog nooit had gehad.
En dan is de Hamvraag natuurlijk, ben je nu lesbisch ?
pi_1397069
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 19:06 schreef The_Coach het volgende:

[..]

En dan is de Hamvraag natuurlijk, ben je nu lesbisch ?

lesbisch ben ik zoiezo nooit ik val op jongens maaruh ik ben bi ja bi ik word niet verliefd op meidjes maar ik wil wel SEX met ze .
pi_1397094
En je hebt geen interpunctie-obsessie.

.

Verbaal genie in love!
pi_1397263
Ok, ik zal ook mijn mening opdringen in dit topic.

Ik denk dat lesbiennes de beste uitvinding zijn van onze lieve heer. Ik vind persoonlijk, en dat zeg ik niet omdat ik hetero ben, dat vrouwen mooier zijn dan mannen.

Ok ik geef toe, en zijn "mooie" mannen, maar de bouw van vrouwen vind ik veel mooier. Ze zijn niet zo robuust en lekker zacht.

Ik vind dat alle vrouwen seks met andere vrouwen zouden moeten hebben en ik ga helemaal mee in de gedachte van andere mannelijke fokkers: ik ben een lesbienne in een mannenlichaam.

Maar 1 ding moet ik ook kwijt:
Ik denk dat een 15 jarig meisje die moeite heeft met de nederlandse taal in geschrift en in woord (damn ik wist niet dat je zo veel schrijffouten kon maken) moet experimenteren met sex.
Ik denk dat je dat nog helemaal niet aankan, en ik vind het een hele verstandige keuze van je vriendin om niet door te gaan met jullie sexuele fantasie.

Als je een vriend krijgt ga je ook niet meteen met hem naar bed. Dat moet je opbouwen, je moet elkaar verkennen en leren vertrouwen.
Maar sex om de sex? Dat is spelen met je eigen en met elkaars gevoelens. Er zijn maar weinig mensen die daar mee wegkomen.

Begrijp me niet verkeerd, verslagen in de toekomst mag je me direct mailen!!!

Maar denk er goed over na.

pi_1397289
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 19:08 schreef Riann het volgende:

[..]

lesbisch ben ik zoiezo nooit ik val op jongens maaruh ik ben bi ja bi ik word niet verliefd op meidjes maar ik wil wel SEX met ze .

Volgens mij wil je jezelf heel graag 'anders' laten zijn of zo, zodat je meer bent als een grijze muis in de massa. Biseksueel betekent toch dat je ook verliefd op ze kan worden of ben ik gek nu????

Als ik een meisje was, zou'k een keer langskomen

Twee met elkaar zoenende vrouwen * zucht*

zondag 12 augustus 2001 @ 19:36:56 #66
331 Merel
Be here now.
pi_1397322
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 19:31 schreef Asotopiaa het volgende:

Maar sex om de sex? Dat is spelen met je eigen en met elkaars gevoelens. Er zijn maar weinig mensen die daar mee wegkomen.

wat een onzin
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_1397436
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 19:36 schreef Merel het volgende:

[..]

wat een onzin

Merel komt er wel mee weg
Als je van beide kanten duidelijk hebt, dat het om de sex gaat, kan het. Vaak is het in het begin ook zo, maar begint er één meer te voelen. Dan is er stront aan de knikker....maar die situatie hoeft er natuurlijk niet te komen.
  zondag 12 augustus 2001 @ 19:56:16 #68
331 Merel
Be here now.
pi_1397473
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 19:50 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Merel komt er wel mee weg

oja?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_1397547
Inderdaad, maar merel begrijpt niet wat ik bedoel.

Zelfs met afspraken komt er vaak een moment waarop 1 van beiden meer wil.
Ik heb het al eerder gezien in dit topic, en ik zie het ook om me heen!

Maar het blijft mijn mening.

zondag 12 augustus 2001 @ 20:15:27 #70
9981 Melluh
Eggcellent!
pi_1397593
quote:
Mwah, slecht aftreksel van wat op een t-shirt staat uit de Large:
"I'm a lesbian nymphomanic trapped in a men's body"
"Go ahead hate your neighbour, go ahead cheat a friend.[br]Do it in the name of heaven, you can justify it in the end" -Joan Baez[br]"Ah, but I was so much older then, I'm younger than that now" - Bob Dylan
pi_1398091
grappig, het onderschrift van Merel ondersteunt mijn mening.

Of geld dat alleen als er liefde in het spel is?

zondag 12 augustus 2001 @ 21:50:50 #72
331 Merel
Be here now.
pi_1398223
ik spreek jou toch ook niet echt tegen? ik bedoelde alleen maar aan te geven dat de uitspraak "sex voor de sex is verkeerd" nergens op slaat, in ieder geval niet in alle gevallen

zondag 12 augustus 2001 @ 21:57:04 #73
12843 SU_roelz
better believe it!
pi_1398281
quote:
dat weet ze ze heeft zelf ook internet ze is dan geen fokker maar ik haar deze link gegeven het topic en ze is anoniem en trouwens waar benmoei jij je eigen mee.
als je niet wilt dat iemand zich met je bemoeid, waarom post je dit topic dan?
- Susquehanna University BABY! -
  zondag 12 augustus 2001 @ 22:04:22 #74
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_1398348
Riann, ben blij dat je het naar je zin gehad hebt en hoop dat je zult krijgen wat je wilt en dat je er gelukkig mee zult zijn. En post gerust door of zoals eerder gezegd is meel het anders door (Riann mailinglist? ), want ik vind dit beter dan menig tv-serie
pi_1398640
quote:

Ik denk dat lesbiennes de beste uitvinding zijn van onze lieve heer. Ik vind persoonlijk, en dat zeg ik niet omdat ik hetero ben, dat vrouwen mooier zijn dan mannen.

Ok ik geef toe, en zijn "mooie" mannen, maar de bouw van vrouwen vind ik veel mooier. Ze zijn niet zo robuust en lekker zacht.

Ik vind dat alle vrouwen seks met andere vrouwen zouden moeten hebben en ik ga helemaal mee in de gedachte van andere mannelijke fokkers: ik ben een lesbienne in een mannenlichaam.

jamaar, als dat allemaal zo zou gaan, wat blijft er dan voor al die lesbische vrouwen in dat "robuuste" mannen lichaam over (like you), die wil dan niemand meer natuurlijk.
pi_1399343
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 22:32 schreef supergirl het volgende:

[..]

jamaar, als dat allemaal zo zou gaan, wat blijft er dan voor al die lesbische vrouwen in dat "robuuste" mannen lichaam over (like you), die wil dan niemand meer natuurlijk.

Maak je mensen altijd wakker als ze dromen? That's rude you know!!
pi_1403815
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 14:07 schreef Riann het volgende:
wie heeft hier ervaring mee en hoe was het enz. misschien waarscheindelijk na zaterdag ook mijn eerste ervaring maar hoe was het bij jullie enz.
geplande sex... bah.
domper zeg.
Sprakeloos.......
  donderdag 16 augustus 2001 @ 19:18:09 #78
13619 Cornholi0
 Are you threatening me?!
pi_1424824
quote:
[..]
Ja dat is te merken...

Niet beledigend bedoeld hoor maar waarom zijn het altijd meiden van de MAVO/VBO die dit soort dingen willen/doen? :?Ik kan me daar echt aan storen, aan van die <sorry> MAVO-sletten... YEGH!!! :r:r

En vergeet niet: je bent nog maar 15 en je denkt dat je helemaal volwassen enzo bent; believe me, you're not!

pi_1425602
Jezus christus cornhollio, waar komt die "attitude" vandaan,

gelukkig scheer jij nooit een hele groep mensen onder een kam

Nee jij bent het volwassenheidzelve hoe oud ben jij dan 17?

Mocht je nog ouder zijn of zelfs in mijn leeftijds groep zitten dan schaam ik mij zelfs.

Alsof jij alles weet en heb ervaren, you need a serious attitude adjustment you pretentious f&*k.

Thanksgiving is what makes my mom worth it
pi_1425618
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 18:55 schreef Riann het volgende:

[..]

als jij zo over je sexleven loopt te lullen en ik vraag zoiets...

hoe logisch zeg, post dan niet...

pi_1425631
quote:
Als je een vriend krijgt ga je ook niet meteen met hem naar bed. Dat moet je opbouwen, je moet elkaar verkennen en leren vertrouwen.
nooooouw, zij niet ?
  donderdag 16 augustus 2001 @ 21:21:34 #82
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_1425641
quote:
Op donderdag 16 augustus 2001 19:18 schreef Cornholi0 het volgende:

[..]

Ja dat is te merken...

Niet beledigend bedoeld hoor maar waarom zijn het altijd meiden van de MAVO/VBO die dit soort dingen willen/doen? :?Ik kan me daar echt aan storen, aan van die <sorry> MAVO-sletten... YEGH!!! :r:r

En vergeet niet: je bent nog maar 15 en je denkt dat je helemaal volwassen enzo bent; believe me, you're not!

Wat heeft het er nou mee te maken welke opleiding je doet, dat je meteen een MAVO slet bent ofzo, ken er ook genoeg die op VWO/HAVO zitten

meteen weer negatief als iemand VBO of iets dergelijks heeft gedaan..... jammer errug jammer

To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_1425846
quote:
Op donderdag 16 augustus 2001 21:21 schreef appelsientje het volgende:

meteen weer negatief als iemand VBO of iets dergelijks heeft gedaan..... jammer errug jammer

Ja precies. Ik heb les gegeven aan ze. Wil ik niet snel nog een keer doen, maar het zijn verder prima personen hoor. Het is iig erg gezellig bij ze. Ze snappen mijn humor alleen nooit, maar ja..de helft van fok ook niet
pi_1425977
quote:

[..]

Wat heeft het er nou mee te maken welke opleiding je doet, dat je meteen een MAVO slet bent ofzo, ken er ook genoeg die op VWO/HAVO zitten

Dat is het zeker toont ook een beetje aan hoeveel mensen-kennis die persoon heeft die dat zei.
Ik ken mensen die hebben V.B.O gedaan en die zijn in de omgang 10x beter dan mensen die een Universiteit hebben gedaan. Ik vind het gelukkig nog altijd belangrijker hoe iemand is dan wat voor opleiding hij/zij gedaan heeft.
  donderdag 16 augustus 2001 @ 23:20:49 #85
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_1426543
quote:
Op donderdag 16 augustus 2001 22:09 schreef The_Coach het volgende:

[..]

Dat is het zeker toont ook een beetje aan hoeveel mensen-kennis die persoon heeft die dat zei.
Ik ken mensen die hebben V.B.O gedaan en die zijn in de omgang 10x beter dan mensen die een Universiteit hebben gedaan. Ik vind het gelukkig nog altijd belangrijker hoe iemand is dan wat voor opleiding hij/zij gedaan heeft.

Daar ben ik het helemaal mee eens !!
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_1426596
quote:
Op donderdag 16 augustus 2001 23:20 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Daar ben ik het helemaal mee eens !!

En anders ik wel toch jammer dat er mensen zijn die hier anders over denken. maaruh weet je dit is helemaal offtopic
  donderdag 16 augustus 2001 @ 23:34:02 #87
13619 Cornholi0
 Are you threatening me?!
pi_1426679
Ik ken ook wel hele leuke meiden op de MAVO en het VBO hoor en ik zeg ook zeker niet dat ze allemaal zo zijn, maar het valt me gewoon op dat er in die klassen gewoon meer meiden zitten die bijvoorbeeld op school in hele korte rokjes lopen (dan denk ik van hallo je zit op school hoor moet dat nou) en helemaal onder de plamuur zitten (beetje make-up is mooi, maar je kunt overdrijven natuurlijk). Ach ja ik weet niet hoe je dat uit moet leggen in Nederland hebben we vrijheid van meningsuiting maar over sommige dingen mag je hier gewoon niet praten blijkbaar, dat wordt gelijk afgestraft.

En laat ik nou net zeggen dat ik een meisje ken dat op het VBO zit die zelf ook zegt dat ze zich soms schaamt voor de meiden waar ze tussen zit in de klas.....

Cornholi0

pi_1427462
Toch grappig, een paar keer in de maand "attendeer" ik dit forum (hihi, duur taalgebruik) en iedere keer staat er een topic van Riann waaruit blijkt dat ze wel heel dringend seks nodig heeft...

Voor de rest heb ik nix zinnigs te zeggen, behalve dan dat ik wel wil weten wat er dit weekend allemaal gebeurt! Kun je niet een webcam op je slaapkamer zetten? Dan kunnen we je in real time bijstaan met raad (en daad! ).

[edit]
Zucht, waarom lees ik ook nooit de hele draad?!

Ik vind het in ieder geval een heel ruig verhaal! Goegaan, meiske, goegaan!
[/edit]

pi_1437894
Jammer dat het niet meer gaat waar over het zou moeten gaan. iig is het weer zaterdag en hoop ik op een uitgebreid verslag morgen!!

pi_1438622
quote:
Op donderdag 16 augustus 2001 23:25 schreef Riann het volgende:

En anders ik wel toch jammer dat er mensen zijn die hier anders over denken. maaruh weet je dit is helemaal offtopic

Da's waar! Heb je nog meer leuke ideeën van lesbische aard?
  zaterdag 18 augustus 2001 @ 18:23:44 #91
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_1438688
jaja vanavond is het weer prijs voor Riann
World domination is my middle name.
  zaterdag 18 augustus 2001 @ 18:27:46 #92
11983 bruintjuh
Grote mond :O, klein hartje O+
pi_1438718
quote:
Ik vind persoonlijk, en dat zeg ik niet omdat ik hetero ben, dat vrouwen mooier zijn dan mannen.

Onzin natuurlijk, het mooie van mannen is juist dat robuuste, gespierde, stevige (mjam ) lichaam van hen. Je zegt het dus wel omdat je hetero bent, anders zag je wel in dat het figuur van mannen juist supersexy is. (mits het mooi gespierd is ed )
Sneller dan een mercedes, slaat mijn hart voor jou!!
pi_1439067
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2001 18:27 schreef bruintjuh het volgende:

[..]

Onzin natuurlijk, het mooie van mannen is juist dat robuuste, gespierde, stevige (mjam ) lichaam van hen. Je zegt het dus wel omdat je hetero bent, anders zag je wel in dat het figuur van mannen juist supersexy is. (mits het mooi gespierd is ed )

En hier zien we dus weer de bedoeling der natuur: mannen vinden vrouwen mooi, vrouwen vinden mannen mooi.... gelukkig maar
pi_1439486
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2001 18:23 schreef Daklem het volgende:
jaja vanavond is het weer prijs voor Riann
Laten we het hopen
  zaterdag 18 augustus 2001 @ 21:15:59 #95
11923 I.R.Baboon
pi_1439487
quote:

[..]

Het leest alleen wat lastiger... verder heb ik geen problemen ermee.
  zondag 19 augustus 2001 @ 01:10:12 #96
13695 hoogl298
mooie meneer....
pi_1440984
quote:

[..]

Tja, dat zou je dan inderdaad eens kunnen proberen.
Ik zeg maar zo: "je kent er nooit op achteruitgaan he, alleen maar vooruit" Als je het allebei eens wilt proberen: wat let je? veel plezier
Ach, het kan nog veel erger
pi_1442780
En Riann? Gisteren nog gescoord?
pi_1442897
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2001 18:27 schreef bruintjuh het volgende:

[..]

Ik snap dat je het zegt, maar ik zei al dat ik inderdaad ook wel eens een man er goed uit vind zien.

Maar er zijn in mijn omgeving meerdere vrouwen die het met me eens zijn. Vrouwen zijn mooier gebouwd vinden zij ook, en ze zijn hetero hoor! Daarnaast. Ik ken niet veel mannen die "mooi" gespierd zijn!

Maar goed dat is niet de discussie.

zondag 19 augustus 2001 @ 18:02:07 #99
11983 bruintjuh
Grote mond :O, klein hartje O+
pi_1443902
quote:
Ik ken niet veel mannen die "mooi" gespierd zijn!
Eentje is genoeg: mn vriend
Sneller dan een mercedes, slaat mijn hart voor jou!!
pi_1530903
-schop-

Is er alweer eens iets gebeurd Riann?

Just curious.

"I love deadlines. I love the wooshing sound they make as they go by."
"Fuck it Dude, let's go bowling."
pi_1532220
Riann, wat ben jij on-ge-lo-ve-lijk DOM!

geen leestekens, dom praat, niet alleen een laag IQ maar ook een EQ waarbij de diepste trog niets is.

Ik stel voor dat je met je 15 jaren je niet gaat bezighouden met sex etc, maar dat je eens ging ambieeren om te studeren en een klein beetje niveau te krijgen.

Goh, wat een altruistisch advies van mij he? ik ben niet altijd recalcitrant zoals je ziet!!

Resistence is futile
pi_1533519
Als je toch moeilijk gaat lopen doen is het: altruïstisch ( let op de ï).
Detail misschien maar ik ageer nu eenmaal graag. Wijsneus.
(.)(.) | J'habite à Tavernes, le Var, France.
pi_1533547
quote:
--- Ongelofelijk is met een 'f'.
quote:
geen leestekens, dom praat, niet alleen een laag IQ maar ook een EQ waarbij de diepste trog niets is.
--- Zinnen beginnen met hoofdletters. Wat is: 'dom praat'?
quote:
Ik stel voor dat je met je 15 jaren je niet gaat bezighouden met sex etc, maar dat je eens ging ambieeren om te studeren en een klein beetje niveau te krijgen.
--- Na 'etc.' moet een punt (.). Zinsopbouw is ook slecht.

Goh, het was nog erger dan ik dacht.

(.)(.) | J'habite à Tavernes, le Var, France.
  vrijdag 31 augustus 2001 @ 20:15:44 #104
9926 Jenga
maar dan anders
pi_1534252
Mag ik ook meedoen? Mag ik ook meedoen?
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2001 14:54 schreef boer711 het volgende:
- on-ge-loof-lijk
quote:
- Geen (hoofdletter)
- dom gepraat
- waarbij vergeleken
quote:
- etc. (punt)
- ambiëren
- "ambiëren om" is een foute constructie
quote:
Goh, wat een altruistisch advies van mij he? ik ben niet altijd recalcitrant zoals je ziet!!
- altruïstisch
- hè (met accent)
- er ontbreekt een komma tussen mij en hè
- Ik (hoofdletter)
- er ontbreekt een komma tussen recalcitrant en zoals

Ik zou me, als ik jou was, schamen als een boer met kiespijn.

Deze sjors is niet de enige eikel
pi_1541954
rofl
  zondag 2 september 2001 @ 01:42:10 #106
15214 knakkie
whe shall not be moved
pi_1542491
EEEEEEEEEHJOH!!!!!! loop mijn vriendin is niet zo af-te- kraken.
pi_1543314
quote:
Op zondag 02 september 2001 01:42 schreef knakkie het volgende:
Loop moet met een hoofdletter.

De streepjes tussen af en te mogen daar niet staan.

Zo, net zo slecht als Riann herself.

Nu weet ik zeker dat jij en Riann dezelfde persoon zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Ron_Jeremy op 02-09-2001 10:24]

zondag 2 september 2001 @ 21:49:00 #108
15214 knakkie
whe shall not be moved
pi_1547218
Ja goede humor.....best wel lomp vind ik t dat je zo denkt hoor maargoed....
  zondag 2 september 2001 @ 21:52:16 #109
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_1547235
schizofrenic lesbian nymphomaniac blues....

(lijkt me een leuke titel voor een cd)

maar je moet hier gewoon niet te erge vragen stellen, en vooral niet met zijn 2en opduiken in hetzelfde topic, en bewijs het anders met een voto.....

I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 2 september 2001 @ 22:11:06 #110
15214 knakkie
whe shall not be moved
pi_1547332
ja juist..... ik en rian zien elkaar vrijdag en we maken wel n fotootje van ons samen....
pi_1548586
quote:
Op zondag 02 september 2001 22:11 schreef knakkie het volgende:
ja juist..... ik en rian zien elkaar vrijdag en we maken wel n fotootje van ons samen....
hehehehhe
pi_1548724
quote:
Sorry maar ik hoef geen purno de purno te zien van 15 jarige, en al helemaal niet als ik zo lees wat voor type je bent...
pi_1548727
Ik wil wel graag de foto zien
En minimaal tongzoenend, dus niet dat je met je buurjongetje staat te poseren!
pi_1548773
quote:
Op maandag 03 september 2001 09:20 schreef Ron_Jeremy het volgende:
*aye ya make me hurl mate*
pi_1549131
quote:
Op maandag 03 september 2001 09:20 schreef Ron_Jeremy het volgende:
ja is goed vrijdag maken we foto maar dit is helemaal offtopic
  maandag 3 september 2001 @ 11:24:44 #116
15214 knakkie
whe shall not be moved
pi_1549133
oooooh dat zal toch wel goedkomen he, maar waarom moeten wij ons eigelijk tegenover jullie bewijzen?
Ech gaar gewoon dat jullie zon gedachte hebben.....
Maarja.....die foto komt wel goed, maar dromen jullie voorlopig maar lekker verder.....
pi_1549522
Liever niet, ik word kotsmisselijk bij de gedachte...
pi_1549591
quote:
Photoshop doet wonderen, als je tenminste weet hoe dat werkt.
Het is ook nogal frappant dat jullie (bijna) altijd precies op het zelfde moment online zijn....

Mijn mening?
Meisje, ik ben net 16, heb op het moment een lieve vriend, maar weet dat ik ook op vrouwen val, ook al ben ik op gebied van beide geslachten nog maagd (ik neem aan dat je weet wat dat betekent?).
Als jij persé wilt weten of je bi, lesbisch of hetero bent, doe dat dan alsjeblieft niet met de beste vriendin, ookal lijkt het goed te gaan, het kan na zo'n ervaring altijd fout gaan, zelfs escaleren tot een grote ruzie.
Mijn tip: wacht nog even met die sex. Je bent pas 15, bent nog vollop met je 'studie' bezig (tenminste, dat hoort zo te zijn, want je taalgebruik (incl. leestekens) lijkt erg veel op dat van iemand van een jaar of 11) en je zegt dat je het alleen maar doet voor de sex....
Meisje...alsjeblieft, denk er over na!

Ik weet toch zeker dat je al deze goede adviezen van al deze vriendelijke, meelevende fokkers in de wind slaat, dus ik vraag me eigenlijk af waarom ik jou hier een advies schrijf.... *zucht*

Doei.
pi_1549659
quote:
Op maandag 03 september 2001 12:25 schreef Aneurism het volgende:
Liever niet, ik word kotsmisselijk bij de gedachte...
Ik ga hier toch ook niet een foto van mezelf posten...

Dat schrikt mensen af...

pi_1549771
quote:
Op maandag 03 september 2001 12:51 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik ga hier toch ook niet een foto van mezelf posten...

Dat schrikt mensen af...

Foto foto foto!!!!
  maandag 3 september 2001 @ 13:39:37 #121
15214 knakkie
whe shall not be moved
pi_1549946
MAAREH.....WE WAREN NET OP T ZELFDE MOMENT HIER OP FOK, omdat zij stiekempjes op school op internet zit, onder haar computer les ofzo, en ik zit thuis achter de computer......
Waarom eigelijk n foto hierop zetten?.....ik hoef me niet te bewijzen aan n stel fokkers.....

[Dit bericht is gewijzigd door knakkie op 03-09-2001 13:41]

maandag 3 september 2001 @ 13:40:19 #122
15214 knakkie
whe shall not be moved
pi_1549951
let niet op de schrijffouten, voor de zeikerds vij fok!
pi_1549964
True true, maar je hebt het beloofd!
pi_1550002
quote:
Op maandag 03 september 2001 13:11 schreef Ron_Jeremy het volgende:

[..]

Foto foto foto!!!!

Ga maar ff naar mn CU site, geen zin om op te zoeken, hoe je een foto post hier...

http://asl.to/subatomic

pi_1550004
quote:
Op maandag 03 september 2001 13:49 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ga maar ff naar mn CU site, geen zin om op te zoeken, hoe je een foto post hier...

ben ik ook lul, geef ik mn asl....

pi_1550466
quote:
Op maandag 03 september 2001 13:50 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

ben ik ook lul, geef ik mn asl....

lol

Floooooden! Misbruiken!

pi_1550484
quote:
Op maandag 03 september 2001 13:49 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik doe het wel voor je hoor... is nie zo moeilijk

Dames en heren: Tada: Tranceptor!

pi_1550489
Shit ze linken niet door
pi_1551752
Zo geweldig is ie ook niet!
  maandag 3 september 2001 @ 18:39:57 #131
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_1551926
lol
pi_1552246
quote:
Op maandag 03 september 2001 18:16 schreef F.U.B.A.R het volgende:
Zo geweldig is ie ook niet!
Echt wel

*start programma 'help tranceptor de winter door'

pi_1552493
quote:
Op maandag 03 september 2001 19:19 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Echt wel

*start programma 'help tranceptor de winter door'

*Meldt zich aan als collectant*
pi_1554868
*geeft een €uro-centje*
pi_1554943
quote:
Op maandag 03 september 2001 09:18 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Sorry maar ik hoef geen purno de purno te zien van 15 jarige, en al helemaal niet als ik zo lees wat voor type je bent...

Kijken is dan ook geen verplichting.

* DuchessX is juist wel benieuwd!

#geen
pi_1554966
quote:
Op maandag 03 september 2001 13:39 schreef knakkie het volgende:
MAAREH.....WE WAREN NET OP T ZELFDE MOMENT HIER OP FOK, omdat zij stiekempjes op school op internet zit, onder haar computer les ofzo, en ik zit thuis achter de computer......
Waarom eigelijk n foto hierop zetten?.....ik hoef me niet te bewijzen aan n stel fokkers.....
Neem dan in ieder geval allebei niet dezelfde usericon. Da's zwaar irritant
#geen
  donderdag 13 september 2001 @ 23:52:13 #137
15214 knakkie
whe shall not be moved
pi_1632026
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

RIAN EN I... WHERE SITTING IN A TREE, THJEY WHERE

pi_1632033
haal dit topic niet steeds omhoog dit is allang achter de rug ik wou het laten zakken
  vrijdag 14 september 2001 @ 00:28:37 #139
15833 Jimbo78
He will return
pi_1632306
Het is een pornowereld pop
Het is een geile wereld
pi_1656082
* Schop!*
quote:
Op zondag 02 september 2001 01:42 schreef knakkie het volgende:
Ook al niet meer als ik ut goed gelezen heb
quote:
Lifestyle -> Koude handen:

Riann - zondag 09 september 2001 18:51
-------------------------------------------------------
Weet iemand iets tegen koude handen???

Riann - zondag 09 september 2001 19:16
-------------------------------------------------------

Op zondag 09 september 2001 19:12 schreef DuchessX het volgende:
Kan Knakkerd jouw handen niet warmen?

aaargh het is uit

*of ik moet wa gemist hebben na die tijd.. ook niet onmogelijk.. if so.. boeiuh *

[Dit bericht is gewijzigd door -Maverick- op 17-09-2001 05:38]

Call me a fuck-up, fucked-up or whatever... At least I'm honest...
Non-smoker since september 24th 2001/08:00 hrs
The Kenny Translator
pi_1656179
aaargh laat dit topic met rust
  maandag 17 september 2001 @ 08:43:28 #142
15651 HeindeKort
Is solidair met de Amerikanen
pi_1656208
quote:
Op donderdag 13 september 2001 23:53 schreef Riann het volgende:
haal dit topic niet steeds omhoog dit is allang achter de rug ik wou het laten zakken
Wel toevallig dat je in de exacte minuut na het posten van Knakkie ook post!

kloontje?

Osama Bin Laden is een varken
pi_1656222
quote:
Op maandag 17 september 2001 08:43 schreef HeindeKort het volgende:

[..]

Wel toevallig dat je in de exacte minuut na het posten van Knakkie ook post!

kloontje?

Weet je ik chat nog steeds met knakkie en als we het er is zo overhebben en zo dat doe ik met joost ook realzm daar heb ik het ook wel eens op fok van eeeh lees dat eens of zoiets of kijk daar eens naar

en realzm weet trouwens ook dat wij verschillende mensen zijn want die chat met mij en met knakkie en mij heeft ie ook nog eens een paar keer in het echie gezien.

pi_1656226
Goh en heb je al een lesbische sex ervaring opgedaan, heeft ze je nog BRUUT genomen met haar tarzan...
pi_1656809
quote:
Op maandag 17 september 2001 08:55 schreef Aneurism het volgende:

Goh en heb je al een lesbische sex ervaring opgedaan, heeft ze je nog BRUUT genomen met haar tarzan...

pi_1657409
quote:
Op maandag 17 september 2001 08:55 schreef Aneurism het volgende:

Schijnbaar niet.. ze reageert nogal sjaggo..
The Kenny Translator
  maandag 17 september 2001 @ 18:41:04 #147
15214 knakkie
whe shall not be moved
pi_1661054
HEHEHEHE, ff voor de duidelijkheid, onze verkering is nooit uit gegaan, sterker nog......TIZ NOG NOOIT AANGEWEEST OOK.....
IK VOND DR LEUK......MAAR TOEN IK DR IN T ECHT ZAG...........................BLEEEEEEEEEEH
pi_1661429
GOH.. Wáárom krijg ik nou zo héél sterk het idee dat je uit je nek lult tot en met?
Kan aan mij liggen hoor..
The Kenny Translator
pi_1669839
* sadistische schop omhoog
The Kenny Translator
  donderdag 20 september 2001 @ 12:37:18 #150
12560 dice
Koffiekoffiekoffiekoffiekoffie
pi_1684757
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 17:03 schreef -Maverick- het volgende:
* sadistische schop omhoog
It's up, IT'S UP, and it's GOOD

He Shoots, He Scores ..... 3 points ........

'Kots' zei het paard. 'Grote kots !' Maak het verhaal af en kleur de plaatjes.
pi_1685108
Rian,

Gewoon doen.
Geniet maximaal.

Daarna alles vergeten en doorgaan met je leven!!

pi_1687489
quote:
Op donderdag 20 september 2001 12:37 schreef dice het volgende:

[..]

It's up, IT'S UP, and it's GOOD

He Shoots, He Scores ..... 3 points ........

L L
The Kenny Translator
pi_1692584
Dit begint al net zo'n leuk topic te worden als de meest romantizzzzze missers
pi_1693385
Mag dit aub een slotje
pi_1695641
quote:
EN DAAR denk je op die leeftijd aan???? duhh
We're Jammin', I hope you like Jammin' too!
pi_1707164
Goh.. dr is zowaar nog weer een reactie bijgekomen ook nog...
The Kenny Translator
pi_1707204
ben je nu dan nogsteeds bi-seksueel?
I always tell the truth, even when I lie!
pi_1708317
quote:
Op zaterdag 22 september 2001 20:02 schreef emerey het volgende:
ben je nu dan nogsteeds bi-seksueel?
jupz maar mag dit een slotje
pi_1718196
Mnou.. schijnbaar niet..
Ik denk dat de modjes hun slotje hier niet aan willen verspillen...
Maar ok.. dat kan ik mishebben..
The Kenny Translator
  maandag 24 september 2001 @ 00:01:11 #160
11923 I.R.Baboon
pi_1718243
quote:
Op zaterdag 22 september 2001 22:01 schreef Riann het volgende:

[..]

jupz maar mag dit een slotje

gewoon doorposten tot er 255 berichten zijn. Dan is het stil. tot iemand een deel 2 opent natuurlijk
pi_1718289
quote:
Op maandag 24 september 2001 00:01 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

gewoon doorposten tot er 255 berichten zijn. Dan is het stil. tot iemand een deel 2 opent natuurlijk

ik help wel mee
I always tell the truth, even when I lie!
  maandag 24 september 2001 @ 00:18:16 #162
15214 knakkie
whe shall not be moved
pi_1718461
IK HELP OOK WEL, LAAT IK ES LIEF ZIJN
pi_1718900
als je dan ook die k*t caps es uit weet te zetten zou helemaal fijn zijn.. sjeesj..
The Kenny Translator
pi_1719272
quote:
Op maandag 24 september 2001 00:18 schreef knakkie het volgende:
IK HELP OOK WEL, LAAT IK ES LIEF ZIJN
Thanks Martin en nu vind ik je wel weer lief
pi_1722892
help
pi_1722896
even
pi_1722901
mee
pi_1722906
om dit vol te krijgen
pi_1724231
nee,
pi_1724232
sorry
pi_1724234
geen
pi_1724239
zin
pi_1724240
in.
pi_1724417
dan maak je maar zin
pi_1724421
pi_1724431
pi_1724434
En heb je haar nou bruut al genomen, je hebt wel de tarzan gebruikt of niet, want alleen handwerk kan je het niet mee doen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')