quote:nee en maandag en dan een maand ben ik 16 en ik ben er aan toe en dan heb ik zoiets van waarom niet
Op woensdag 08 augustus 2001 14:15 schreef Aneurism het volgende:
Je bent 15 meid, ga je niet iets te snel?
quote:ik heb nog nooit van het woord gehoord wat is nymphomane ik heb ook maar vbo gehad
Op woensdag 08 augustus 2001 14:19 schreef Hooghoudt het volgende:
Riann: onze huis-nymphomane.
quote:Als ze 16 is is 't legaal he
Op woensdag 08 augustus 2001 14:19 schreef Hooghoudt het volgende:
Riann: onze huis-nymphomane.
om de een ofandere reden erger ik me heel erg aan de manier waarop jij schrijft
quote:zeg maar sexverslaafde..
Op woensdag 08 augustus 2001 14:20 schreef Riann het volgende:[..]
ik heb nog nooit van het woord gehoord wat is nymphomane ik heb ook maar vbo gehad
[off-T]
Valt het ook iemand op dat er meer jongens(tot nu toe 100%) dan vrouwen op lesbo topics akomen?
[/off-T]
quote:totaal niet
Op woensdag 08 augustus 2001 14:30 schreef D-RiSe het volgende:[..]
zeg maar sexverslaafde..
[off-T]
Valt het ook iemand op dat er meer jongens(tot nu toe 100%) dan vrouwen op lesbo topics akomen?
[/off-T]
quote:Je bent toch student?!
ik heb nog nooit van het woord gehoord wat is nymphomane ik heb ook maar vbo gehad
quote:Jah, die schrijfstijl doet pijn aan mijn puristenoogjes...
Op woensdag 08 augustus 2001 14:28 schreef Taurus het volgende:
ik bedoel het ECHT niet lullig riann maar wil je pleaeaeaeaease met punten en komma's praten please..om de een ofandere reden erger ik me heel erg aan de manier waarop jij schrijft
quote:ik doe het ook niet zomaar met iedereen dit is mijn beste vriendin van me en wij willen dat zaterdag is doen kijken of we echt bi zijn en dat soort dingen
Op woensdag 08 augustus 2001 14:45 schreef Aneurism het volgende:
lieverd, je moet niet zomaar met iedereen het bed in duiken. Sex is iets wat speciaal hoort te zijn en dit doe je niet met iemand omdat deze persoon aardig voor je is. Straks ben je wat ouder, en krijg je spijt over sommige dingen.
quote:Mag ik meedoen ?
Op woensdag 08 augustus 2001 14:52 schreef Riann het volgende:[..]
ik doe het ook niet zomaar met iedereen dit is mijn beste vriendin van me en wij willen dat zaterdag is doen kijken of we echt bi zijn en dat soort dingen
quote:Eerste tip:
ik doe het ook niet zomaar met iedereen dit is mijn beste vriendin van me en wij willen dat zaterdag is doen kijken of we echt bi zijn en dat soort dingen
Tweede tip:
Ik ben bi-seksueel en kan je vertellen dat je "door het gewoon een keertje te doen" er niet achter komt of je bi bent of niet. Je kunt uiteraard ook bi-seksueel zijn in diverse gradiaties. Zo hou ik er wel van om met andere vrouwen te vrijen, maar zou ik bijvoorbeeld nooit geen relatie met een vrouw willen. Ook verliefd worden kan ik alleen maar op mannen.
Gelukkig heb ik een schat van een vriend die dit begrijpt en me hierin ook steunt (wellicht helpt het ook wel wat dat hij er ook van kan meegenieten, maar dit terzijde). Ik mag bv van hem best sex met een andere vrouw hebben, zolang hij het maar wel weet.
Een keertje met een vriendin van je vrijen is helemaal niet zo raar, maar praat er wel eerlijk over met haar. Wat ga je bijvoorbeeld doen als het jou enorm bevalt, maar haar niet en zij schaamt zich er opeens voor? Jij zou nog wel een kertje willen en wordt misschien zelfs verliefd op haar, maar zij wil het het liefst vergeten?
Alleen door praten kun je dna voorkomen dat je een goeie vriendin verliest.
Succes en als je nog eens wat wilt weten moet je maar een keertje mailen.
quote:ik heb met mijn vriendin hier heel goed overgehad en ik ben ook nog nooit verliefd geworden op een meisje en dat denk ik ook dat ik dat nooit word maar net als sex en zo wil ik wel en zei ook.
Op woensdag 08 augustus 2001 15:01 schreef Sony het volgende:[..]
Eerste tip:
Probeer je tekst eens met wat interpunctie op te vrolijken, je zult zien dan dan ook de respons toeneemt.Tweede tip:
Ik ben bi-seksueel en kan je vertellen dat je "door het gewoon een keertje te doen" er niet achter komt of je bi bent of niet. Je kunt uiteraard ook bi-seksueel zijn in diverse gradiaties. Zo hou ik er wel van om met andere vrouwen te vrijen, maar zou ik bijvoorbeeld nooit geen relatie met een vrouw willen. Ook verliefd worden kan ik alleen maar op mannen.
Gelukkig heb ik een schat van een vriend die dit begrijpt en me hierin ook steunt (wellicht helpt het ook wel wat dat hij er ook van kan meegenieten, maar dit terzijde). Ik mag bv van hem best sex met een andere vrouw hebben, zolang hij het maar wel weet.Een keertje met een vriendin van je vrijen is helemaal niet zo raar, maar praat er wel eerlijk over met haar. Wat ga je bijvoorbeeld doen als het jou enorm bevalt, maar haar niet en zij schaamt zich er opeens voor? Jij zou nog wel een kertje willen en wordt misschien zelfs verliefd op haar, maar zij wil het het liefst vergeten?
Alleen door praten kun je dna voorkomen dat je een goeie vriendin verliest.
Succes en als je nog eens wat wilt weten moet je maar een keertje mailen.
quote:alleen een punt op 't einde van je zin is al een verbetering, maar 't kan NOG beter!
Op woensdag 08 augustus 2001 15:12 schreef Riann het volgende:[..]
ik heb met mijn vriendin hier heel goed overgehad en ik ben ook nog nooit verliefd geworden op een meisje en dat denk ik ook dat ik dat nooit word maar net als sex en zo wil ik wel en zei ook.
Riann; ik hoop dat je weet wat je doet, lijkt er wel op iig en tja... veel plezier
quote:
lieverd, je moet niet zomaar met iedereen het bed in duiken. Sex is iets wat speciaal hoort te zijn en dit doe je niet met iemand omdat deze persoon aardig voor je is. Straks ben je wat ouder, en krijg je spijt over sommige dingen.
En als je spijt hebt van sommige dingen, dan was je toen al stom bezig. Nutteloos dus.
Heb ik nog nooit last van gehad.
Negatief gelul altijd
quote:Met een hoofdletter aan het begin?
Op woensdag 08 augustus 2001 16:15 schreef Taurus het volgende:
alleen een punt op 't einde van je zin is al een verbetering, maar 't kan NOG beter!
Riann, waarom met je beste vriendin? Als een van jullie twee het anders bevalt dan de ander, hebben jullie straks ruzie. Dat is zonde van de vriendschap.
Is dat niet een beetje teveel van het goeie? ik bedoel ik heb ook een keer sex gehad met een vrouw...maar dat gebeurde spontaan.
Dus niet met het uitgangspunt ...nu moet ik erachter komen of ik bi ben of niet.
Jeetje en je bent nog zo jong...vanwaar die haast?
Laat alles spontaan op je afkomen...dan zul je er ook meer van genieten, en ook ik zeg : pas op met je beste vriendin...
Greeetz Marcel
quote:Ok, maar zelfs op het vbo leer je het woord "waarschijnlijk" toch niet als "waarscheindelijk" schrijven lijkt me?
quote:Klopt, maar we gaan een beetje offtopic. Ik heb dus al een tijdje geen school gehad. Eerst had ik dat ook nooit hoor schreef ik het goed. Maar ik hoop dat ik nu alvast mijn leestekens goed heb geplaatst.
Op woensdag 08 augustus 2001 19:02 schreef StrayDog het volgende:[..]
Ok, maar zelfs op het vbo leer je het woord "waarschijnlijk" toch niet als "waarscheindelijk" schrijven lijkt me?
En nu AUB weer ontopic.
quote:heeft niet voor niks vbo gedaan
Op woensdag 08 augustus 2001 14:40 schreef PocketRocket het volgende:[..]
Je bent toch student?!
volgens mij kan ze dat woord ook beter opzoeken
Verder vind ik dat iedereen gigantisch zit te mekkeren. Als zij nou sex wil dan moet zij dat weten. 15 is niet eens zo heel jong. Gemiddelde leeftijd voor vrouwen om met een jongen naar bed te gaan is 17, geloven jullie dan dat mensen van 15 er niet aan toe kunnen zijn om sex met een vrouw te hebben?
quote:volgens mij moet jij beter nadenken. Want ik ga over een paar weekjes naar vervolgopleiding en dan zal ik ook moeten studeren om er voor te zorgen dat ik mijn beroep kan uitoefenen.
Op woensdag 08 augustus 2001 19:20 schreef merulez het volgende:[..]
heeft niet voor niks vbo gedaan
volgens mij kan ze dat woord ook beter opzoeken
quote:Aaaah.. kijk.. dit ziet er al een stuk intelligenter uit
Op woensdag 08 augustus 2001 19:38 schreef Riann het volgende:[..]
volgens mij moet jij beter nadenken. Want ik ga over een paar weekjes naar vervolgopleiding en dan zal ik ook moeten studeren om er voor te zorgen dat ik mijn beroep kan uitoefenen.
( check de hoofdletter, check de hoofdletter)
Vooral niet als je telkens vriendinnen hebt die sex wel 'leuk' vinden, maar hooguit één of twee keer per dag.. En ja, hoe vertel je aan de psych dat je verslaafd ben aan sex!? Ik praat misschien wel niet zo makkelijk over sex irl, maar goed...
quote:Hmmz..good point!
Op woensdag 08 augustus 2001 18:19 schreef Xenia het volgende:Riann, waarom met je beste vriendin? Als een van jullie twee het anders bevalt dan de ander, hebben jullie straks ruzie. Dat is zonde van de vriendschap.
quote:Ja, hoor..is prima
Op woensdag 08 augustus 2001 19:06 schreef Riann het volgende:[..]
Klopt, maar we gaan een beetje offtopic. Ik heb dus al een tijdje geen school gehad. Eerst had ik dat ook nooit hoor schreef ik het goed. Maar ik hoop dat ik nu alvast mijn leestekens goed heb geplaatst.
quote:Oh, komt mooi uit.. ik ben lesbisch
Op woensdag 08 augustus 2001 21:38 schreef Aernout het volgende:
* Aernout is hard toe aan een lesbisch avontuurtje
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 21:55 schreef Bijsmaak het volgende:
Ik ben ook lesbisch, maar ik zit gevangen in een mannenlichaam.
quote:En is het wat zo een incestieuze relatie? Ik zoek het persoonlijk liever buiten de familie.
Op donderdag 09 augustus 2001 00:05 schreef Maeghan het volgende:
ja en ik ben een pot maar ik heb verkering met een nicht...
quote:Te jong om bi of lesbisch te zijn?
Op woensdag 08 augustus 2001 14:15 schreef Aneurism het volgende:
Je bent 15 meid, ga je niet iets te snel?
quote:dat noem je naar school gaan. Studeren doe je aan de universiteit.
Op woensdag 08 augustus 2001 19:38 schreef Riann het volgende:[..]
volgens mij moet jij beter nadenken. Want ik ga over een paar weekjes naar vervolgopleiding en dan zal ik ook moeten studeren om er voor te zorgen dat ik mijn beroep kan uitoefenen.
quote:suffe moraliserende opmerking foei!
lekker spannend toch?
quote:Ik bedoel natuurlijk mijn lieve vriendje...
Op zaterdag 11 augustus 2001 13:36 schreef MiSS_TiquE het volgende:[..]
En is het wat zo een incestieuze relatie? Ik zoek het persoonlijk liever buiten de familie.
quote:Spannend op je 18e een reputatie hebben dat je een slet bent en binnen 10 jaar dood gaat aan aids.....
Op zaterdag 11 augustus 2001 20:00 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
suffe moraliserende opmerking foei!
als je ergens trek in hebt moet je ervan proeven....zolang je er niemand mee kwetst, en het geweldloos is, zeg ik, probeer er op los!!!lekker spannend toch?
quote:Nou ja..je raakt iig nooit je dildo zomaar kwijt...
quote:misschien is ze nog bezig...
Op zondag 12 augustus 2001 00:04 schreef MissX het volgende:
en was het lekker...
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2001 20:00 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
suffe moraliserende opmerking foei!
als je ergens trek in hebt moet je ervan proeven....zolang je er niemand mee kwetst, en het geweldloos is, zeg ik, probeer er op los!!!
*schudt aan de grondvesten van onze samenleving en de maatschappij*
Weg met de bestaande moraal, vreemdgaan en alles uitproberen moet de moraal worden. Maak drugs gratis, sex met verschillende personen ( en sexen) de regel.
quote:Jaja....
Op zondag 12 augustus 2001 13:48 schreef Tranceptor het volgende:
Weg met alle moraal
Weg met de bestaande moraal, vreemdgaan en alles uitproberen moet de moraal worden. Maak drugs gratis, sex met verschillende personen ( en sexen) de regel.
quote:*voor*
Op zondag 12 augustus 2001 13:48 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Weg met alle moraal
quote:ROn, laten we een wereldrevolutie beginnen
Op zondag 12 augustus 2001 14:24 schreef Ron_Jeremy het volgende:[..]
*voor*
quote:Ik weet precies hoe dat voelt!!
ik was gister dus bij haar een film gehuurd en zo en op een gegeven moment zei ik dus zo tegen haar "wil je het of niet" en toen zei zei ja want de dag van te voren had ze zo gezegt van ja ik heb een vriend en ik heb er over nagedacht en ik wil hem niet bedriegen. Maar aangezien ze dus ja had gezegt ging ik langs haar op bed zitten en zoende ik haar het was heerlijk ik wou verder te gaan. alleen we hoorde dat haar broer thuis kwam die eigenlijk bij zijn vriendin bleef slapen. Nou die kwam naar boven. Mijn vriendin weer video aangezet en inderdaad die broer kwam binnen dus het was maar goed dat we niet verder waren gegaan. Film afgekeken naar beneden gegaan weer naar boven het is wan inmiddels half 1 ik zo wil je weer of niet. en toen begon ze heel erg te twijfelen ik zei ja je moet het weten zeg je Ja dan is het ja zeg je nee is het nee. en toen heeft ze uiteindelijk nee gezegt omdat ze zich dan schuldig gaat voelen ze zei misschien andere keer maar ze had gelukkig geen spijt van die zoen. Die zoen was trouwens heerlijk dus ik heb toch een heerlijke zoen gehad van een vrouw wat ik dus nog nooit had gehad.
greeeeeeeeeetz
hopelijk gebeurt er volgende keer meer.
quote:dat weet ze ze heeft zelf ook internet ze is dan geen fokker maar ik haar deze link gegeven het topic en ze is anoniem en trouwens waar benmoei jij je eigen mee.
Op zondag 12 augustus 2001 18:31 schreef DeF2K het volgende:
En wat denk je dat ze zegt als jij haar vertelt dat je jullie verhaaltjes zo op internet post?
quote:En dan is de Hamvraag natuurlijk, ben je nu lesbisch ?
Op zondag 12 augustus 2001 18:24 schreef Riann het volgende:
Die zoen was trouwens heerlijk dus ik heb toch een heerlijke zoen gehad van een vrouw wat ik dus nog nooit had gehad.
quote:lesbisch ben ik zoiezo nooit ik val op jongens maaruh ik ben bi ja bi ik word niet verliefd op meidjes maar ik wil wel SEX met ze .
Op zondag 12 augustus 2001 19:06 schreef The_Coach het volgende:[..]
En dan is de Hamvraag natuurlijk, ben je nu lesbisch ?
Ik denk dat lesbiennes de beste uitvinding zijn van onze lieve heer. Ik vind persoonlijk, en dat zeg ik niet omdat ik hetero ben, dat vrouwen mooier zijn dan mannen.
Ok ik geef toe, en zijn "mooie" mannen, maar de bouw van vrouwen vind ik veel mooier. Ze zijn niet zo robuust en lekker zacht.
Ik vind dat alle vrouwen seks met andere vrouwen zouden moeten hebben en ik ga helemaal mee in de gedachte van andere mannelijke fokkers: ik ben een lesbienne in een mannenlichaam.
Maar 1 ding moet ik ook kwijt:
Ik denk dat een 15 jarig meisje die moeite heeft met de nederlandse taal in geschrift en in woord (damn ik wist niet dat je zo veel schrijffouten kon maken) moet experimenteren met sex.
Ik denk dat je dat nog helemaal niet aankan, en ik vind het een hele verstandige keuze van je vriendin om niet door te gaan met jullie sexuele fantasie.
Als je een vriend krijgt ga je ook niet meteen met hem naar bed. Dat moet je opbouwen, je moet elkaar verkennen en leren vertrouwen.
Maar sex om de sex? Dat is spelen met je eigen en met elkaars gevoelens. Er zijn maar weinig mensen die daar mee wegkomen.
Begrijp me niet verkeerd, verslagen in de toekomst mag je me direct mailen!!!
Maar denk er goed over na.
quote:Volgens mij wil je jezelf heel graag 'anders' laten zijn of zo, zodat je meer bent als een grijze muis in de massa. Biseksueel betekent toch dat je ook verliefd op ze kan worden of ben ik gek nu????
Op zondag 12 augustus 2001 19:08 schreef Riann het volgende:[..]
lesbisch ben ik zoiezo nooit ik val op jongens maaruh ik ben bi ja bi ik word niet verliefd op meidjes maar ik wil wel SEX met ze .
Als ik een meisje was, zou'k een keer langskomen
Twee met elkaar zoenende vrouwen * zucht*
quote:wat een onzin
Op zondag 12 augustus 2001 19:31 schreef Asotopiaa het volgende:Maar sex om de sex? Dat is spelen met je eigen en met elkaars gevoelens. Er zijn maar weinig mensen die daar mee wegkomen.
quote:Merel komt er wel mee weg
Op zondag 12 augustus 2001 19:36 schreef Merel het volgende:[..]
wat een onzin
quote:oja?
Op zondag 12 augustus 2001 19:50 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Merel komt er wel mee weg
Zelfs met afspraken komt er vaak een moment waarop 1 van beiden meer wil.
Ik heb het al eerder gezien in dit topic, en ik zie het ook om me heen!
Maar het blijft mijn mening.
quote:Mwah, slecht aftreksel van wat op een t-shirt staat uit de Large:
Of geld dat alleen als er liefde in het spel is?
quote:als je niet wilt dat iemand zich met je bemoeid, waarom post je dit topic dan?
dat weet ze ze heeft zelf ook internet ze is dan geen fokker maar ik haar deze link gegeven het topic en ze is anoniem en trouwens waar benmoei jij je eigen mee.
quote:jamaar, als dat allemaal zo zou gaan, wat blijft er dan voor al die lesbische vrouwen in dat "robuuste" mannen lichaam over (like you), die wil dan niemand meer natuurlijk.
Op zondag 12 augustus 2001 19:31 schreef Asotopiaa het volgende:Ik denk dat lesbiennes de beste uitvinding zijn van onze lieve heer. Ik vind persoonlijk, en dat zeg ik niet omdat ik hetero ben, dat vrouwen mooier zijn dan mannen.
Ok ik geef toe, en zijn "mooie" mannen, maar de bouw van vrouwen vind ik veel mooier. Ze zijn niet zo robuust en lekker zacht.
Ik vind dat alle vrouwen seks met andere vrouwen zouden moeten hebben en ik ga helemaal mee in de gedachte van andere mannelijke fokkers: ik ben een lesbienne in een mannenlichaam.
quote:Maak je mensen altijd wakker als ze dromen? That's rude you know!!
Op zondag 12 augustus 2001 22:32 schreef supergirl het volgende:[..]
jamaar, als dat allemaal zo zou gaan, wat blijft er dan voor al die lesbische vrouwen in dat "robuuste" mannen lichaam over (like you), die wil dan niemand meer natuurlijk.
quote:geplande sex... bah.
Op woensdag 08 augustus 2001 14:07 schreef Riann het volgende:
wie heeft hier ervaring mee en hoe was het enz. misschien waarscheindelijk na zaterdag ook mijn eerste ervaring maar hoe was het bij jullie enz.
quote:Ja dat is te merken...
[..]
Niet beledigend bedoeld hoor maar waarom zijn het altijd meiden van de MAVO/VBO die dit soort dingen willen/doen? :?Ik kan me daar echt aan storen, aan van die <sorry> MAVO-sletten... YEGH!!! :r:r
En vergeet niet: je bent nog maar 15 en je denkt dat je helemaal volwassen enzo bent; believe me, you're not!
gelukkig scheer jij nooit een hele groep mensen onder een kam
Nee jij bent het volwassenheidzelve hoe oud ben jij dan 17?
Mocht je nog ouder zijn of zelfs in mijn leeftijds groep zitten dan schaam ik mij zelfs.
Alsof jij alles weet en heb ervaren, you need a serious attitude adjustment you pretentious f&*k.
quote:als jij zo over je sexleven loopt te lullen en ik vraag zoiets...
Op zondag 12 augustus 2001 18:55 schreef Riann het volgende:[..]
dat weet ze ze heeft zelf ook internet ze is dan geen fokker maar ik haar deze link gegeven het topic en ze is anoniem en trouwens waar benmoei jij je eigen mee.
hoe logisch zeg, post dan niet...
quote:nooooouw, zij niet ?
Op zondag 12 augustus 2001 19:31 schreef Asotopiaa het volgende:
Als je een vriend krijgt ga je ook niet meteen met hem naar bed. Dat moet je opbouwen, je moet elkaar verkennen en leren vertrouwen.
quote:Wat heeft het er nou mee te maken welke opleiding je doet, dat je meteen een MAVO slet bent ofzo, ken er ook genoeg die op VWO/HAVO zitten
Op donderdag 16 augustus 2001 19:18 schreef Cornholi0 het volgende:[..]
Ja dat is te merken...
Niet beledigend bedoeld hoor maar waarom zijn het altijd meiden van de MAVO/VBO die dit soort dingen willen/doen? :?Ik kan me daar echt aan storen, aan van die <sorry> MAVO-sletten... YEGH!!!
:r:r
En vergeet niet: je bent nog maar 15 en je denkt dat je helemaal volwassen enzo bent; believe me, you're not!
meteen weer negatief als iemand VBO of iets dergelijks heeft gedaan..... jammer errug jammer
quote:Ja precies. Ik heb les gegeven aan ze. Wil ik niet snel nog een keer doen, maar het zijn verder prima personen hoor. Het is iig erg gezellig bij ze. Ze snappen mijn humor alleen nooit, maar ja..de helft van fok ook niet
Op donderdag 16 augustus 2001 21:21 schreef appelsientje het volgende:meteen weer negatief als iemand VBO of iets dergelijks heeft gedaan..... jammer errug jammer
quote:Dat is het zeker toont ook een beetje aan hoeveel mensen-kennis die persoon heeft die dat zei.
Op donderdag 16 augustus 2001 21:21 schreef appelsientje het volgende:[..]
Wat heeft het er nou mee te maken welke opleiding je doet, dat je meteen een MAVO slet bent ofzo, ken er ook genoeg die op VWO/HAVO zitten
meteen weer negatief als iemand VBO of iets dergelijks heeft gedaan..... jammer errug jammer
quote:Daar ben ik het helemaal mee eens !!
Op donderdag 16 augustus 2001 22:09 schreef The_Coach het volgende:[..]
Dat is het zeker toont ook een beetje aan hoeveel mensen-kennis die persoon heeft die dat zei.
Ik ken mensen die hebben V.B.O gedaan en die zijn in de omgang 10x beter dan mensen die een Universiteit hebben gedaan. Ik vind het gelukkig nog altijd belangrijker hoe iemand is dan wat voor opleiding hij/zij gedaan heeft.
quote:En anders ik wel toch jammer dat er mensen zijn die hier anders over denken. maaruh weet je dit is helemaal offtopic
Op donderdag 16 augustus 2001 23:20 schreef appelsientje het volgende:[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens !!
En laat ik nou net zeggen dat ik een meisje ken dat op het VBO zit die zelf ook zegt dat ze zich soms schaamt voor de meiden waar ze tussen zit in de klas.....
Cornholi0
Voor de rest heb ik nix zinnigs te zeggen, behalve dan dat ik wel wil weten wat er dit weekend allemaal gebeurt! Kun je niet een webcam op je slaapkamer zetten? Dan kunnen we je in real time bijstaan met raad (en daad! ).
[edit]
Zucht, waarom lees ik ook nooit de hele draad?!
Ik vind het in ieder geval een heel ruig verhaal! Goegaan, meiske, goegaan!
[/edit]
quote:Da's waar! Heb je nog meer leuke ideeën van lesbische aard?
Op donderdag 16 augustus 2001 23:25 schreef Riann het volgende:En anders ik wel toch jammer dat er mensen zijn die hier anders over denken. maaruh weet je dit is helemaal offtopic
quote:Onzin natuurlijk, het mooie van mannen is juist dat robuuste, gespierde, stevige (mjam
Ik vind persoonlijk, en dat zeg ik niet omdat ik hetero ben, dat vrouwen mooier zijn dan mannen.Ok ik geef toe, en zijn "mooie" mannen, maar de bouw van vrouwen vind ik veel mooier. Ze zijn niet zo robuust en lekker zacht.
quote:En hier zien we dus weer de bedoeling der natuur: mannen vinden vrouwen mooi, vrouwen vinden mannen mooi.... gelukkig maar
Op zaterdag 18 augustus 2001 18:27 schreef bruintjuh het volgende:[..]
Onzin natuurlijk, het mooie van mannen is juist dat robuuste, gespierde, stevige (mjam
) lichaam van hen. Je zegt het dus wel omdat je hetero bent, anders zag je wel in dat het figuur van mannen juist supersexy is. (mits het mooi gespierd is ed
)
quote:Laten we het hopen
Op zaterdag 18 augustus 2001 18:23 schreef Daklem het volgende:
jaja vanavond is het weer prijs voor Riann
quote:Het leest alleen wat lastiger... verder heb ik geen problemen ermee.
Op donderdag 16 augustus 2001 21:21 schreef appelsientje het volgende:[..]
Wat heeft het er nou mee te maken welke opleiding je doet, dat je meteen een MAVO slet bent ofzo, ken er ook genoeg die op VWO/HAVO zitten
quote:Tja, dat zou je dan inderdaad eens kunnen proberen.
quote:Ik snap dat je het zegt, maar ik zei al dat ik inderdaad ook wel eens een man er goed uit vind zien.
Op zaterdag 18 augustus 2001 18:27 schreef bruintjuh het volgende:[..]
Onzin natuurlijk, het mooie van mannen is juist dat robuuste, gespierde, stevige (mjam
) lichaam van hen. Je zegt het dus wel omdat je hetero bent, anders zag je wel in dat het figuur van mannen juist supersexy is. (mits het mooi gespierd is ed
)
Maar er zijn in mijn omgeving meerdere vrouwen die het met me eens zijn. Vrouwen zijn mooier gebouwd vinden zij ook, en ze zijn hetero hoor! Daarnaast. Ik ken niet veel mannen die "mooi" gespierd zijn!
Maar goed dat is niet de discussie.
quote:Eentje is genoeg: mn vriend
Ik ken niet veel mannen die "mooi" gespierd zijn!
Is er alweer eens iets gebeurd Riann?
Just curious.
geen leestekens, dom praat, niet alleen een laag IQ maar ook een EQ waarbij de diepste trog niets is.
Ik stel voor dat je met je 15 jaren je niet gaat bezighouden met sex etc, maar dat je eens ging ambieeren om te studeren en een klein beetje niveau te krijgen.
Goh, wat een altruistisch advies van mij he? ik ben niet altijd recalcitrant zoals je ziet!!
quote:--- Ongelofelijk is met een 'f'.
Riann, wat ben jij on-ge-lo-ve-lijk DOM!
quote:--- Zinnen beginnen met hoofdletters. Wat is: 'dom praat'?
geen leestekens, dom praat, niet alleen een laag IQ maar ook een EQ waarbij de diepste trog niets is.
quote:--- Na 'etc.' moet een punt (.). Zinsopbouw is ook slecht.
Ik stel voor dat je met je 15 jaren je niet gaat bezighouden met sex etc, maar dat je eens ging ambieeren om te studeren en een klein beetje niveau te krijgen.
Goh, het was nog erger dan ik dacht.
quote:- on-ge-loof-lijk
Op vrijdag 31 augustus 2001 14:54 schreef boer711 het volgende:
Riann, wat ben jij on-ge-lo-ve-lijk DOM!
quote:- Geen (hoofdletter)
quote:- etc. (punt)
quote:- altruïstisch
Goh, wat een altruistisch advies van mij he? ik ben niet altijd recalcitrant zoals je ziet!!
Ik zou me, als ik jou was, schamen als een boer met kiespijn.
quote:Loop moet met een hoofdletter.
Op zondag 02 september 2001 01:42 schreef knakkie het volgende:
EEEEEEEEEHJOH!!!!!! loop mijn vriendin is niet zo af-te- kraken.![]()
De streepjes tussen af en te mogen daar niet staan.
Zo, net zo slecht als Riann herself.
Nu weet ik zeker dat jij en Riann dezelfde persoon zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door Ron_Jeremy op 02-09-2001 10:24]
(lijkt me een leuke titel voor een cd)
maar je moet hier gewoon niet te erge vragen stellen, en vooral niet met zijn 2en opduiken in hetzelfde topic, en bewijs het anders met een voto.....
quote:hehehehhe
Op zondag 02 september 2001 22:11 schreef knakkie het volgende:
ja juist..... ik en rian zien elkaar vrijdag en we maken wel n fotootje van ons samen....
quote:Sorry maar ik hoef geen purno de purno te zien van 15 jarige, en al helemaal niet als ik zo lees wat voor type je bent...
ja juist..... ik en rian zien elkaar vrijdag en we maken wel n fotootje van ons samen....
quote:*aye ya make me hurl mate*
Op maandag 03 september 2001 09:20 schreef Ron_Jeremy het volgende:
Ik wil wel graag de foto zien
En minimaal tongzoenend, dus niet dat je met je buurjongetje staat te poseren!
quote:ja is goed vrijdag maken we foto maar dit is helemaal offtopic
Op maandag 03 september 2001 09:20 schreef Ron_Jeremy het volgende:
Ik wil wel graag de foto zien
En minimaal tongzoenend, dus niet dat je met je buurjongetje staat te poseren!
quote:Photoshop doet wonderen, als je tenminste weet hoe dat werkt.
Mijn mening?
Meisje, ik ben net 16, heb op het moment een lieve vriend, maar weet dat ik ook op vrouwen val, ook al ben ik op gebied van beide geslachten nog maagd (ik neem aan dat je weet wat dat betekent?).
Als jij persé wilt weten of je bi, lesbisch of hetero bent, doe dat dan alsjeblieft niet met de beste vriendin, ookal lijkt het goed te gaan, het kan na zo'n ervaring altijd fout gaan, zelfs escaleren tot een grote ruzie.
Mijn tip: wacht nog even met die sex. Je bent pas 15, bent nog vollop met je 'studie' bezig (tenminste, dat hoort zo te zijn, want je taalgebruik (incl. leestekens) lijkt erg veel op dat van iemand van een jaar of 11) en je zegt dat je het alleen maar doet voor de sex....
Meisje...alsjeblieft, denk er over na!
Ik weet toch zeker dat je al deze goede adviezen van al deze vriendelijke, meelevende fokkers in de wind slaat, dus ik vraag me eigenlijk af waarom ik jou hier een advies schrijf.... *zucht*
quote:Ik ga hier toch ook niet een foto van mezelf posten...
Op maandag 03 september 2001 12:25 schreef Aneurism het volgende:
Liever niet, ik word kotsmisselijk bij de gedachte...
Dat schrikt mensen af...
quote:Foto foto foto!!!!
Op maandag 03 september 2001 12:51 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Ik ga hier toch ook niet een foto van mezelf posten...
Dat schrikt mensen af...
[Dit bericht is gewijzigd door knakkie op 03-09-2001 13:41]
quote:Ga maar ff naar mn CU site, geen zin om op te zoeken, hoe je een foto post hier...
Op maandag 03 september 2001 13:11 schreef Ron_Jeremy het volgende:[..]
Foto foto foto!!!!
quote:ben ik ook lul, geef ik mn asl....
Op maandag 03 september 2001 13:49 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Ga maar ff naar mn CU site, geen zin om op te zoeken, hoe je een foto post hier...
quote:lol
Op maandag 03 september 2001 13:50 schreef Tranceptor het volgende:[..]
ben ik ook lul, geef ik mn asl....
Floooooden! Misbruiken!
quote:Ik doe het wel voor je hoor... is nie zo moeilijk
Op maandag 03 september 2001 13:49 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Ga maar ff naar mn CU site, geen zin om op te zoeken, hoe je een foto post hier...
Dames en heren: Tada: Tranceptor!
quote:Echt wel
Op maandag 03 september 2001 18:16 schreef F.U.B.A.R het volgende:
Zo geweldig is ie ook niet!
*start programma 'help tranceptor de winter door'
quote:*Meldt zich aan als collectant*
Op maandag 03 september 2001 19:19 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Echt wel
*start programma 'help tranceptor de winter door'
quote:Kijken is dan ook geen verplichting.
Op maandag 03 september 2001 09:18 schreef Aneurism het volgende:[..]
Sorry maar ik hoef geen purno de purno te zien van 15 jarige, en al helemaal niet als ik zo lees wat voor type je bent...
* DuchessX is juist wel benieuwd!
quote:Neem dan in ieder geval allebei niet dezelfde usericon. Da's zwaar irritant
Op maandag 03 september 2001 13:39 schreef knakkie het volgende:
MAAREH.....WE WAREN NET OP T ZELFDE MOMENT HIER OP FOK, omdat zij stiekempjes op school op internet zit, onder haar computer les ofzo, en ik zit thuis achter de computer......
Waarom eigelijk n foto hierop zetten?.....ik hoef me niet te bewijzen aan n stel fokkers.....
RIAN EN I... WHERE SITTING IN A TREE, THJEY WHERE
quote:Ook al niet meer als ik ut goed gelezen heb
Op zondag 02 september 2001 01:42 schreef knakkie het volgende:
EEEEEEEEEHJOH!!!!!! loop mijn vriendin is niet zo af-te- kraken.![]()
quote:*of ik moet wa gemist hebben na die tijd.. ook niet onmogelijk.. if so.. boeiuh
Lifestyle -> Koude handen:Riann - zondag 09 september 2001 18:51
-------------------------------------------------------
Weet iemand iets tegen koude handen???
Riann - zondag 09 september 2001 19:16
-------------------------------------------------------Op zondag 09 september 2001 19:12 schreef DuchessX het volgende:
Kan Knakkerd jouw handen niet warmen?aaargh het is uit
[Dit bericht is gewijzigd door -Maverick- op 17-09-2001 05:38]
quote:Wel toevallig dat je in de exacte minuut na het posten van Knakkie ook post!
Op donderdag 13 september 2001 23:53 schreef Riann het volgende:
haal dit topic niet steeds omhoog dit is allang achter de rug ik wou het laten zakken
kloontje?
quote:Weet je ik chat nog steeds met knakkie en als we het er is zo overhebben en zo dat doe ik met joost ook realzm daar heb ik het ook wel eens op fok van eeeh lees dat eens of zoiets of kijk daar eens naar
Op maandag 17 september 2001 08:43 schreef HeindeKort het volgende:[..]
Wel toevallig dat je in de exacte minuut na het posten van Knakkie ook post!
![]()
![]()
kloontje?
en realzm weet trouwens ook dat wij verschillende mensen zijn want die chat met mij en met knakkie en mij heeft ie ook nog eens een paar keer in het echie gezien.
quote:
Op maandag 17 september 2001 08:55 schreef Aneurism het volgende:
Goh en heb je al een lesbische sex ervaring opgedaan, heeft ze je nog BRUUT genomen met haar tarzan...
quote:Schijnbaar niet.. ze reageert nogal sjaggo..
Op maandag 17 september 2001 08:55 schreef Aneurism het volgende:Goh en heb je al een lesbische sex ervaring opgedaan, heeft ze je nog BRUUT genomen met haar tarzan...
quote:It's up, IT'S UP, and it's GOOD
Op dinsdag 18 september 2001 17:03 schreef -Maverick- het volgende:
* sadistische schop omhoog
He Shoots, He Scores ..... 3 points ........
quote:L
Op donderdag 20 september 2001 12:37 schreef dice het volgende:[..]
It's up, IT'S UP, and it's GOOD
He Shoots, He Scores ..... 3 points ........
quote:EN DAAR denk je op die leeftijd aan????
quote:jupz maar mag dit een slotje
Op zaterdag 22 september 2001 20:02 schreef emerey het volgende:
ben je nu dan nogsteeds bi-seksueel?
quote:gewoon doorposten tot er 255 berichten zijn. Dan is het stil. tot iemand een deel 2 opent natuurlijk
Op zaterdag 22 september 2001 22:01 schreef Riann het volgende:[..]
jupz maar mag dit een slotje
quote:ik help wel mee
Op maandag 24 september 2001 00:01 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
gewoon doorposten tot er 255 berichten zijn. Dan is het stil. tot iemand een deel 2 opent natuurlijk
quote:Thanks Martin en nu vind ik je wel weer lief
Op maandag 24 september 2001 00:18 schreef knakkie het volgende:
IK HELP OOK WEL, LAAT IK ES LIEF ZIJN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |