Ik heb hier meestal gelijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:12 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik hoop dat je gelijk krijgt.
Laten we het dït keer gelovenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik heb hier meestal gelijk.
Jij begint hier ook al te verWuppen!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:27 schreef MirSus het volgende:
Laten we het dït keer geloven![]()
Ja zeker.. hoe bedenk je het! .. maargoed iemand samenvatting... ?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:15 schreef BVO het volgende:
Leuke OP weer.
Hij moet daar een spoor van moord en vernieling achterlaten. Daarna moet hij de hand aan zichzelf slaan, maar het moet onduidelijk zijn of dat ook echt gebeurt. Zo kan hij keer op keer terugkomen, net als Pim.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:30 schreef Wup het volgende:
nou, ik stem tegen.
ik vind het helemaal niet leuk als Victor terugkomt om een moord te plegen en dan weer te vertrekken
Dinsdag 18 mei 2004.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:17 schreef dunn0w het volgende:
Ja zeker.. hoe bedenk je het! .. maargoed iemand samenvatting... ?
dat is de Serge-story.....quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hij moet daar een spoor van moord en vernieling achterlaten. Daarna moet hij de hand aan zichzelf slaan, maar het moet onduidelijk zijn of dat ook echt gebeurt. Zo kan hij keer op keer terugkomen, net als Pim.
Zo zie ik het niet helemaal. Ik wil afgehakte lichaamsdelen en veel bloed zien. Iedereen denkt dan dat het om de opnamen van Joosts film gaat, maar uiteindelijk moet blijken dat er echte moorden zijn gepleegd en dat Victor in Dr. Frankenstein is veranderd. Immers, Joost zal niet zijn eigen vader in de hal van het ziekenhuis opknopen.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:56 schreef Wup het volgende:
dat is de Serge-story.....
Wup dacht: "W_i_v jat mijn jpegs, dan jat ik zijn superieure grappen!"quote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:20 schreef Svensational het volgende:
Hee, Wup ik dacht dat jij altijd zo'n hekel had aan die woordgrapjes van Arthur. En nu maak je ze zelf ookMaar verder leuke OP weer
Die vond ik ook leuk jaquote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:21 schreef Svensational het volgende:
De Joosti-band
Aha, dus jij heet irl Arhur?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wup dacht: "W_i_v jat mijn jpegs, dan jat ik zijn superieure grappen!"
Ik zie het als een blijk van erkenning.
Ja.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:28 schreef Svensational het volgende:
Aha, dus jij heet irl Arhur?
mja ik wilde van die filmtitels af omdat ik dat niet zo origineel meer vond, maar met Tuur begin ik nu ook alweer in herhaling te vervallen.....quote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:20 schreef Svensational het volgende:
Hee, Wup ik dacht dat jij altijd zo'n hekel had aan die woordgrapjes van Arthur. En nu maak je ze zelf ookMaar verder leuke OP weer
Renée investeert al haar geld in onroerend goed. Als die kooi klaar is verkoopt ze ze met veel winst.quote:Op woensdag 19 mei 2004 00:19 schreef Wup het volgende:
ze zijn echt een waanzinnig paleis aan het bouwen voor Renee, want Nico had nu al een kamer gekregen van de decorbouwers......
Thnx he.... dat van Lizzie en Joost met dat interview is echt niet spannend ofzoquote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:52 schreef Wup het volgende:
[..]
samenvatting [...]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |