Wat zijn de prijzen die je minimaal per shirt wil hebben? En in welke stad/dorp woon je? ( I.V.M de verzendkosten en eventueel zelf ophalen van de shirts)
Als dit alles me wel bevalt dan heb ik wel interesse in het uitshirt van 89-90 & 91-93 (is dat wel goed?)
Gezien de prijzen welke er voor dit soort shirts op de diverse veilingsites voor betaald worden moet je toch denken aan het volgende:
8485: 150 Euro 8990: 125 Euro 9193: 60 Euro 9495 uit: 75 Euro 9495 thuis: 60 Euro Winter: 65 Euro Pasanen: 65 Euro
Ik weet dat dit bedragen zijn welke alleen maar door verzamelaars worden geboden. Ajaxshirts van na het 1995-1996 seizoen zijn ook relatief een stuk duurder omdat na het succes van Ajax in 1995 steeds meer fans Ajaxshirts zijn gaan aanschaffen waardoor die nu veel makkelijker zijn aan te komen (en dus ook goedkoper zijn). Al mijn shirts zijn in een zeer goede staat (geen haakjes, gaatjes, vlekken e.d.), alleen het 8485 shirt heeft een lichte vlek in het rode gedeelte maar als je geinteresseerd bent kan ik daar wat meer gedetailleerde foto's van mailen. Verder is het zo dat ik de shirts alleen maar verstuur via aangetekende post met waarde-aangifte.
Hoe vergeefs des doelmans hand / Zich strekte naar de bal Die één minuut voor tijd / de Duitse doellijn kruiste Zij die vielen / rezen juichend uit hun graf
Hoe vergeefs des doelmans hand / Zich strekte naar de bal Die één minuut voor tijd / de Duitse doellijn kruiste Zij die vielen / rezen juichend uit hun graf