Benen zijn zichtbaar/bloot..quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:36 schreef Sugarlady het volgende:
nou ik vroeg me gewoon af wrom dat je dat bij een rokje meer hebt dan dat je bijvoorbeeld een broek aan hebt!1
dat hangt natuulijk ook sterk van de betreffende broek en benen af...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:36 schreef Sugarlady het volgende:
nou ik vroeg me gewoon af wrom dat je dat bij een rokje meer hebt dan dat je bijvoorbeeld een broek aan hebt!1
Korte broek is niet mooi nee... Dat heeft met het model te maken. Daarbij zie je de benen langer doorlopen in een rokje. Ik denk ook dat er meer 'spanning' wordt opgewekt door een rokje.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:38 schreef Sugarlady het volgende:
dus jullie vinden dan een korte broek ok sexy??
(en neej dan doel ik niet alleen op een hotpants)
heb je msn?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:40 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Korte broek is niet mooi nee... Dat heeft met het model te maken. Daarbij zie je de benen langer doorlopen in een rokje. Ik denk ook dat er meer 'spanning' wordt opgewekt door een rokje.![]()
Amen !!!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:46 schreef Foo_niks het volgende:
[afbeelding]
wat hij zegtquote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:07 schreef Brad het volgende:
Rokjes geven het idee dat je meer laat zien, maar toch nog subtiel afschermt.
Toegankelijker
Sexy benen die beter uitkomen.
dan kun je niet goed zien of het nou mooie benen zijn of nietquote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:36 schreef Sugarlady het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |