Een kleine update:quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:57 schreef 10voor12 het volgende:
26 juni - Rock in Park - Goffertpark, Nijmegen
7 juli - Coldplay - Gelredome, Arnhem
Mijn agenda is mager gevuld
7 juli - Greenday - Ahoy', R'damquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:31 schreef Itch het volgende:
7 juli - Coldplay - Gelredome, Arnhem
En eventueel nog Pinkpop en/of Lowlands
The Clientele kwam toch ook met een nieuw album? (of is het er al en heb ik het over het hoofd gezien?)quote:Op donderdag 22 september 2005 23:52 schreef bukgeit het volgende:
10 oktober: Transformed Dreams/k-Tsjoem label night in Paradiso met The Clientele (UK), Downdime (UK) en About (NL).
Nee. En het nieuwe album (Strange Geometry) heb ik hier nog niet gezien. In Engeland is het al verschenen, in Amerika komt ie volgende maand uit.quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:05 schreef Z het volgende:
Ken je Downdime en/of About?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 01:35 schreef Bosbeetle het volgende:
4 mei zombi / dälek / isis , Avalon NY
Dan werkt het volgende topic toch beterquote:Op woensdag 29 maart 2006 01:26 schreef Ascaroth het volgende:
Even een flinke kick omdat dit toch best een interessant topic is dat je wellicht op leuke concerten kan attenderen.
Wie neemt zo'n lijst nou door?quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:37 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Dan werkt het volgende topic toch beter:
MUZ Concertagenda
Voor te attenderen is die goed genoeg, maar daar zie je niet wat iedereen gaat doen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:37 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Dan werkt het volgende topic toch beter:
MUZ Concertagenda
Ik vergeet gewoon Motorpsycho in de Effenaar 4 mei. Shame on me.quote:Op woensdag 29 maart 2006 01:26 schreef Ascaroth het volgende:
Mijn voorlopige agenda:
RED SPAROWES
Vrijdag 7 april
EKKO, Utrecht
A SILVER MT. ZION
Vrijdag 19 mei
Paradiso, Amsterdam
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:12 schreef SevenWonders het volgende:
in de badkamer in Amsterdam.
|
|
| Forum Opties | |