quote:
GENEVA - Tegen Ruud Lubbers, de hoge commissaris van de Verenigde Naties voor vluchtelingen, is een klacht ingediend wegens ongewenste intimiteiten. Lubbers verklaarde dinsdag zelf dat er een onderzoek naar hem loopt, nadat een medewerker van de vluchtelingenorganisatie de klacht indiende.
"Ik heb me niet ongepast gedragen", verklaarde Lubbers. Hij zei dat de klacht op 27 april was ingediend en over een ontmoeting gaat in zijn kantoor op 18 december vorig jaar. Daarbij waren ook vijf andere medewerkers aanwezig.
Een woordvoerder van de vluchtelingenorganisatie van de Verenigde Naties verklaarde alleen dat de zaak wordt onderzocht.
Bron : http://www.telegraaf.nl/b(...)voor_aanranding.html
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:45 schreef Isabeau het volgende:
Lijkt me helemaal niks voor Lubbers, da's zo'n stijve herk...
En hoe kan je hem nou aanklagen als er 5 anderen bij in de kamer waren en er niets is gebeurd?
Als die 5 anderen zich ook hebben misdragenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:45 schreef Isabeau het volgende:
En hoe kan je hem nou aanklagen als er 5 anderen bij in de kamer waren en er niets is gebeurd?
Georganiseerde gangbang. Op de een of andere manier zie ik Ruud Lubbers toch niet helemaal in dat plaatje passen.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:51 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Als die 5 anderen zich ook hebben misdragen![]()
Geloof je alles wat de telegraaf schrijft?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:47 schreef Meki het volgende:
dat schrijft Telegraaf
Denk het ook. Geile donder hoor die ruud! Tuut tuut tuut, m'n prostaat is nog lang niet kaduuk.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:54 schreef splendor het volgende:
hij zal haar wel in haar kont geknepen hebben ofzo
neeh Telegraaf liegtquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Geloof je alles wat de telegraaf schrijft?
jaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:51 schreef 8op het volgende:
Ruud???
Medewerker, en geen medewerkster???
Was Angelina Jolie ook niet ambassadrice van de VN voor vluchtelingen???
de Telegraaf liegt altijdquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:56 schreef Meki het volgende:
[..]
neeh Telegraaf liegt
Van die Balkenende kunnen we op dat vlak ook nog heel wat verwachtenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:04 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Lubbers.....CDA......katholiek(?)........incest.......onzedelijk gedrag.....'t klopt eigenlijk wel![]()
Behalve als het over buitenlanders gaatquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Geloof je alles wat de telegraaf schrijft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |