Ik vraag me af of een puntentelling zo'n goed idee is eigenlijk. Ik bedoel, het blijft een forum, en zeker echte reizigers zitten niet 24 uur per dag te kijken of er al een nieuwe stad te raden valtquote:Op zondag 30 mei 2004 20:48 schreef Elocyp het volgende:
Danku Danku
Hier weer een nieuwe:
[afbeelding]
Succes![]()
Heeft treinreiziger trouwens al de 'nieuwe' regels en de puntentelling al een beetje bedacht? Want dat was de bedoeling toch?
Ik heb wel een eenvoudig scorelijstje in mijn gedachten alleen is dat gezien het karakter van Fok! niet te realiseren, een mod zou dat wel kunnen, maar zover ben ik nog niet!quote:Op zondag 30 mei 2004 20:56 schreef De_Hertog het volgende:
Ik vraag me af of een puntentelling zo'n goed idee is eigenlijk. Ik bedoel, het blijft een forum, en zeker echte reizigers zitten niet 24 uur per dag te kijken of er al een nieuwe stad te raden valt. Ik bedoel maar, Segovia had ik inmiddels ook al gevonden, maar toen ik terugkeerde om te posten was iemand me al voor... Als je hier echt een wedstrijd van wit maken zou je eigenlijk iedereen iets moeten laten insturen en na een van te voren bepaalde eindtijd de winnaar bekendmaken, of zo iets. Maar het gaat toch goed zo?
Tja, als jij het zegt zal het wel zo zijn hequote:Op zondag 30 mei 2004 20:50 schreef treinreiziger het volgende:
Perth, Western Australia, Australië.
Dat weet ik, ik klaag ook niet hoorquote:Op zondag 30 mei 2004 21:05 schreef treinreiziger het volgende:
[..]
Dat je medespelers het antwoord net ff iets eerder gevonden hebben dan jezelf is juist de sport van het spel.
Fijnquote:Maar je hebt gelijk niet iedereen heeft gelijke kansen om te scoren. Vandaar dat we nog maar ff moeten afzien van een puntenlijst.
Is dat wel te doen? Volgens mij kun je van lang niet iedere stad 400 pixels brede foto's vindenquote:Pics moeten minimaal 400 en maximaal 550 pixels breed zijn
Over zo'n regel gaan discussie's komenquote:De foto moet minimale herkenningspunten hebben.
Ik zou zeggen invoeren die hapquote:Op zondag 30 mei 2004 22:05 schreef treinreiziger het volgende:
Voorstel reglement by treinreiziger, andere ideeën/aanvullingen zeer welkom.
Tevens voorstel om in deel 41 de regels in te voeren.
- Nieuw topic: Nieuw topic openen met naam “Raad de stad deel x“ en beginnen met dit reglement.
- Nieuwe pic: Post een nieuwe pic als volgt: [ img]http://www.url.nl[/img]. Gebruik eigen of gratis webspace en rename je pic (geen directe url’s). Pics moeten minimaal 400 en maximaal 550 pixels breed zijn. Gebruik bijv. deze resizer . De foto moet minimale herkenningspunten hebben.
- Raden pic: Bij raden (of gokken) pic altijd plaatsnaam en land vermelden en evt. het gebouw, mogelijk met link naar het bewijs: [ url=http://www.url.nl]bewijs[/url].
- Hints: Post een hint na max. 24 uur zonder reactie of na 5 foutieve antwoorden.
- Pic geraden: Diegene die de pic geraden heeft, post een nieuwe pic of geeft de beurt aan een ander.
nog ff wachten op meerdere reacties, maar dank u!quote:Op zondag 30 mei 2004 23:20 schreef Rollufie het volgende:
Ik zou zeggen invoeren die hap
Zoveel is er toch niet veranderd behalve dat van de hints en dat dat regelement in de openingspost komt te staan? Maar voer het maar in hoorquote:Op zondag 30 mei 2004 23:25 schreef treinreiziger het volgende:
[..]
nog ff wachten op meerdere reacties, maar dank u!
Ik doelde meer op de steden waarvan alleen kleinere plaatjes te vinden zijn. Resizen van een plaatje van 200 naar 400 pixels geeft niet bepaald fijne resultaten. We willen inderdaad liever geen postzegelformaat, maar misschien is 400 wat aan de grote kantquote:Op zondag 30 mei 2004 22:21 schreef treinreiziger het volgende:
Lijkt me wel, ik geef niet voor niets een url aan om de boel te resizen. We komen hier ook gelijk een verzoek van Fok! tegemoet, de maten zijn het verzoek van Fok! zelf. En om het formaat "postzegel " tegen te gaan.
Ik vind 400 pixels eerder aan de kleine kant dan aan de grote kant. De stad van treinreiziger is 550 pixels en dat vind ik eigenlijk betern dan 400.quote:Ik doelde meer op de steden waarvan alleen kleinere plaatjes te vinden zijn. Resizen van een plaatje van 200 naar 400 pixels geeft niet bepaald fijne resultaten. We willen inderdaad liever geen postzegelformaat, maar misschien is 400 wat aan de grote kant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |