Is het (erg) zoet? Zit er suiker in?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:57 schreef DarkElf het volgende:
geen idee of het echt zo gezond is, maar de aardbei-sinaasappel is iig erg lekker
Is wel zoet, maar er is geen suiker toegevoegd.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:00 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Is het (erg) zoet? Zit er suiker in?
wel zoet ja, dat zijn aardbeien natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:00 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Is het (erg) zoet? Zit er suiker in?
Waarom zou het niet gezond zijn?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
kvind het niet echt lekker en ik vraag me ook af of het wel zo gezond is..
het ziet er ongezond uit in plastic.. misschien psycholoigschquote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:42 schreef Weopj het volgende:
[..]
Waarom zou het niet gezond zijn?![]()
natuurlijke suikers lijkt me welquote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:17 schreef Weopj het volgende:
Het bevat géén suiker. Lijkt me dus duidelijk.
Oké je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
natuurlijke suikers lijkt me wel
Ja, het is natuurlijk wel 1 euro per dag als je t zo bekijkt.. Maar ik weet van mezelf dat ik anders toch niet voldoende fruit binnenkrijg.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:30 schreef E.T. het volgende:
Ik heb de mango-perzik geprobeerd.. errug jammie
Ik vond alleen 1,99 voor twee flesje behoorlijk aan de prijs
Idd, een glazen flesje zou mij ook gezonder lijken. Hoewel alles natuurlijk suggestie is.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:43 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
het ziet er ongezond uit in plastic.. misschien psycholoigsch
Dat klinkt eigenlijk best gezond!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:12 schreef Castor het volgende:
[..]
Is wel zoet, maar er is geen suiker toegevoegd.
Ingredienten van Ananas-Banaan:Ananas (vruchten-pulp en -sap uit concentraat) (34%) Sinaasappelsap met vruchtvlees uit concentraat (31%) Appel gepureerd (19%) Banaan gepureerd (15%) Conserveermiddel (kaliumsorbaat) Aroma Kleurstof (beta-caroteen)
Was mijn eerste gedachte ook toen ik die flesjes zag. Ik maak liever zelf een fruitmixdrankjequote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:43 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
het ziet er ongezond uit in plastic.. misschien psycholoigsch
MEE EENS... niet te zuipen zo zuurquote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:02 schreef Adelante het volgende:
ik vond de ananas/banaan versie niet te zuipen,
terwijl ik wel graag bananen en soms ananas eet
Vandaag Ananas-Banaan geprobeerd. GAT-VER-DAMME!quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:03 schreef Woe het volgende:
Ik vind ze echt vies, en dat zeg ik niet gauw van eten of drinken. Op koninginnedag werden bekertjes uitgedeeld. Aan het aantal volle bekertjes in de prullenbakken en op de grond te zien was ik niet de enige die het smerig vond. Het is alsof je een sinaasappel met schil en al pureert en in een flesje duwt en de aardbeien met kroontjes erbij erdoorheen roert.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:15 schreef Syrena het volgende:
[..]
Vandaag Ananas-Banaan geprobeerd. GAT-VER-DAMME!
Het bruiste in m'n mond, echt heel erg vies. Kreeg telefoon, zette flesje weer neer, kijk 1 sec later om, bruist de hele zooi het flesje uit!! (foto van gemaakt om naar Hero te sturen)
Er staat toch echt schudden voor gebruik op!
Collega laten proeven, die vond het dus ook al enorm smerig.
In de gootsteen flesje leeggieten, heb ik bijna een verstopping veroorzaakt.
Ik voorspel dat het niet veel gaat worden met dat Fruit2Day....*gats*
Zoiets heet gistenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:15 schreef Syrena het volgende:
[..]
Vandaag Ananas-Banaan geprobeerd. GAT-VER-DAMME!
Het bruiste in m'n mond, echt heel erg vies. Kreeg telefoon, zette flesje weer neer, kijk 1 sec later om, bruist de hele zooi het flesje uit!! (foto van gemaakt om naar Hero te sturen)
Er staat toch echt schudden voor gebruik op!
Collega laten proeven, die vond het dus ook al enorm smerig.
In de gootsteen flesje leeggieten, heb ik bijna een verstopping veroorzaakt.
Ik voorspel dat het niet veel gaat worden met dat Fruit2Day....*gats*
Flesje was niet over de datum, en gekoeld bewaard.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zoiets heet gisten
Dat Hero Multifruit is idd niet te drinken neequote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:22 schreef Syrena het volgende:
[..]
Flesje was niet over de datum, en gekoeld bewaard.
Ik had ook beter moeten weten, vind de andere sappen van Hero ook niet lekker (op de cassis na dan).
Is het niet goed steriel geweest, en dan krijg je dat, is niet jouw fout, is de fout van heroquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:22 schreef Syrena het volgende:
[..]
Flesje was niet over de datum, en gekoeld bewaard.
Ik had ook beter moeten weten, vind de andere sappen van Hero ook niet lekker (op de cassis na dan).
Ja...Ieewwww, krijg ik dan een doos van dat spul !quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:27 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
Dat Hero Multifruit is idd niet te drinken nee
Maar dat gisten hoort niet hoor! Ik zou gewoon ff naar Hero schrijven.
Nou, was bij mij niet "licht" het was meer een "River-cola" ervaring.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:34 schreef merdeka het volgende:
bruisen? Ik vind het 'licht prikkelend' zeg maar, en ik dacht dat dat hoorde want ik vind het erg lekker... neem er tegenwoordig elke dag eentje. Maar kan het kwaad als het gist? Als het geen kwaad kan stoor ik me er nl. niet aan want vind het wel lekker zo
ze hadden waarschijnlijk liever ook het flesje met de rest van de inhoud gehad, kunnen ze het onderzoeken.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:35 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja...Ieewwww, krijg ik dan een doos van dat spul !
Ze hebben geen mailadres op hun site staan, verdorie![]()
Had ik dan trouwens het flesje niet moeten opsturen? Ik heb wel de dop nog (met de datum) en een foto van de fruitfontein.
Cola van de Aldiquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:36 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nou, was bij mij niet "licht" het was meer een "River-cola" ervaring.
(Kennen jullie die nog, die supergoedkope cola? Dat was meer koolzuur dan cola... Memoriieies).
Ja, dat dacht ik ook, maar hoe verstuur je dat? Het hing echt helemaal onder.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
ze hadden waarschijnlijk liever ook het flesje met de rest van de inhoud gehad, kunnen ze het onderzoeken.
3Es cola! En sinas! Altijd mee naar de Efteling!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Cola van de Aldi
:-)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |