*Piemel uit broek gooit, half opfluft*quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:44 schreef NiNi het volgende:
[..]
Het was de Arquillian Prince! Hang liever je vlag half-stok.
Ik zal jou eens wat vertellen: JE GROOTOUDERS NEUKEN OOK NOG!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Okay, maar heel soms douchen mannen zich nog wel eens, en er is genoeg mis met lopende dooien die aan het neuken zijn!
Shit, ik was al bang dat je dat ging zeggen.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:44 schreef jogy het volgende:
[..]
*Piemel uit broek gooit, half opfluft*
in de hemel!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:45 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik zal jou eens wat vertellen: JE GROOTOUDERS NEUKEN OOK NOG!
NNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE *puf* EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:45 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik zal jou eens wat vertellen: JE GROOTOUDERS NEUKEN OOK NOG!
Voorspelbaarheid is soms okayquote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:46 schreef NiNi het volgende:
[..]
Shit, ik was al bang dat je dat ging zeggen.![]()
Hihi, fluft.
Ja, maar ook "vagina van vrouw" is dubbel. Ohnee, wacht je zou ook natuurlijk ook vagina van olifant kunnen bedoelen.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:44 schreef Karboenkeltje het volgende:
Oh, enne... NiNi, ik zat al te twijfelen of het "vruchtbare vrouwen vagina" of "vruchtbare vrouwenvagina" moest zijn. Ik bedoelde natuurlijk: "Vagina van vrouw die vruchtbaar is."
Wat ook al aardig allitereert!
Koppijn-praatquote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:49 schreef NiNi het volgende:
Hoe heet dat ook weer? Niet contaminatie maar dat andere..
Pleologie? Tautonasme?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:49 schreef NiNi het volgende:
Ja, maar ook "vagina van vrouw" is dubbel. Ohnee, wacht je zou ook natuurlijk ook vagina van olifant kunnen bedoelen.
Nee, ik had namelijk een bijzonder naar probleem. Ik moest namelijk niet vruchtbare vrouwen uitsluiten en de term "vruchtbare vagina" is natuurlijk een onzinterm. Vagina's zijn helemaal niet vruchtbaar. Dus moest de term "vrouw" er bij en ging ik de fout in met die onjuiste samentrekking.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:49 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, maar ook "vagina van vrouw" is dubbel. Ohnee, wacht je zou ook natuurlijk ook vagina van olifant kunnen bedoelen.
Misschien dat die eikenhouten ladenkast wat verschuift als je vader je moeder daar tegenaan neemt.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:47 schreef jogy het volgende:
Straks zeg je ook nog dat mijn ouders nog neuken en dat ze niet zwaar meubulair aan het verplaatsen zijn, midden in de nacht.
*wodka pakt*quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:53 schreef NiNi het volgende:
[..]
Misschien dat die eikenhouten ladenkast wat verschuift als je vader je moeder daar tegenaan neemt.
Ik weet niet.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Pleologie? Tautonasme?
Euh, ja, dat viel me opzich ook al op. Maar first things first natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:53 schreef Karboenkeltje het volgende:
Vagina's zijn helemaal niet vruchtbaar.
Jeuj! Feestje!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:54 schreef Insomaniac het volgende:DE BRONCO IS ER
![]()
DE BRONCO IS ER
![]()
DE BRONCO IS ER
![]()
DE BRONCO IS ER
![]()
DE BRONCO IS ER
![]()
De wattes?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:54 schreef Insomaniac het volgende:DE BRONCO IS ER
![]()
DE BRONCO IS ER
![]()
DE BRONCO IS ER
![]()
DE BRONCO IS ER
![]()
DE BRONCO IS ER
![]()
Hij is écht huge!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jeuj! Feestje!.
*mental note: Nooit meer in Noord-Holland komen*
Ford Bronco.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:00 schreef NiNi het volgende:
[..]
De wattes?
Is dat een nieuw soort tampo?
Dat is zo een Amerikaanse veel te grote terreinauto waarmede Inso alle mannen gaat klootzakken omdat ze dood zijn.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:00 schreef NiNi het volgende:
De wattes?
Dat is een auto, een soort rijdend fallus symbool.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:00 schreef NiNi het volgende:
[..]
De wattes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |