Ga je gang. Maar niet hier.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:35 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb geen reden tot klagen PR.
Uiteraard is dat voor mij geen belemmering om het toch te doen.
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:53 schreef PrivateRyan het volgende:
Wat heb je aan je tnad dan?. Ernstig?
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:04 schreef jogy het volgende:
Ja, bloedloos enzo.
Dem, mijn IQ begint gewoon daadwerkelijk naar beneden te zakken door deze reeks.
GODVERDOMME jk, MOEST DAT NOU WEER, DATquote:
Ja mên, VOORAL datquote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:09 schreef jogy het volgende:
GODVERDOMME jk, MOEST DAT NOU WEER, DATD
U
I
T
S
?
!
?
![]()
Machtsmisbruik!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:09 schreef jogy het volgende:
This is a bloodfree zone, i reapeat, a bloodfree zone, thank you for your time
Tsk, open er maar een topic overquote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Machtsmisbruik!!
Dames en heren, de gebruikelijke vertolker van de van Favoriete Tiran wordt vandaag vertolkt door jogy.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:09 schreef jogy het volgende:
This is a bloodfree zone, i reapeat, a bloodfree zone, thank you for your time
Ik hoop dat je stikt in een medeklinkerquote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja mên, VOORAL datD
U
I
T
S
E
.
Ongelooflijke aansteller die je bent!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:57 schreef Insomaniac het volgende:
Ik ben dood..
De NS moet dood.
Conexxion moet dood.
Alles en iedereen dood.
Houd je smoel zeiksnol. Alleen omdat jij gezegend bent met een lichte menstruatie en PMS-vrij bent, betekent dat niet dat elke vrouw dat is.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:13 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ongelooflijke aansteller die je bent!
Ha!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:13 schreef Nouk het volgende:
Ha.
Ben jij weer aan het zuipen?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:53 schreef PrivateRyan het volgende:
Wat heb je aan je tnad dan?. Ernstig?
Dat JIJ nou tot een krassende aandachthuilie verwordt wanneer je ongesteld bent, kan IK niets aan doen. Je maakt ons hele ras te schande. Sterker, JIJ bent de reden dat mannen ons mijden als we ongesteld zijn. Terwijl er ook vrouwen zijn zoals IK die ons lijden gewoon zwijgzaam verdragen.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Houd je smoel zeiksnol. Alleen omdat jij gezegend bent met een lichte menstruatie en PMS-vrij bent, betekent dat niet dat elke vrouw dat is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |