*blondt kijkt*quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"Dat gaat vast werken Inseau".
"Dat gaat vast werken."
Jaja, ik heb een échte OJ auto!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
remember deze bronco nog?
[afbeelding]
Die auto is er zodat ik straks iets heb om in te rijden. En hij blijft tot ik m total-loss heb gereden.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:13 schreef NiNi het volgende:
Maar waarom is die oto er?
En blijftie?
"Oh meneer Agent, ik heb geen geld, hoe kan ik u betalen?"quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:13 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
*blondt kijkt*
*tieten schudt*
*giechelt*
Ik wist écht niet dat je ook in een automaat een rijbewijs nodig had, meneer Agent.
*knippert*
hoe total je zoiets?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die auto is er zodat ik straks iets heb om in te rijden. En hij blijft tot ik m total-loss heb gereden.
"meneer? Ik ben een vrouw dame, wilt u even uit de auto stappen?"quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:13 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
*blondt kijkt*
*tieten schudt*
*giechelt*
Ik wist écht niet dat je ook in een automaat een rijbewijs nodig had, meneer Agent.
*knippert*
*lippen tuit*quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
"Oh meneer Agent, ik heb geen geld, hoe kan ik u betalen?"
Je wou daar meteen in gaan kruipen?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die auto is er zodat ik straks iets heb om in te rijden. En hij blijft tot ik m total-loss heb gereden.
Het lukt me vast wel!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
hoe total je zoiets?
tegen een flat aanrijden en hopen dat het geen limburgse aannemer was?
"Oh sorry, wat doe ik nu!"quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:16 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
*lippen tuit*
*per ongeluk met Bronco ieniemienie pliesieautootje kapot rijdt*
Gaan we naar de McDrive. Moet ik uit het raam klimmen om in die microfoon te kunnen spreken.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:16 schreef NiNi het volgende:
[..]
Je wou daar meteen in gaan kruipen?![]()
Ok.
Ik wil ook.
"U mag mijn mobieltje wel even lenen hoor"quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
"Oh sorry, wat doe ik nu!"
*blonde giegel*
"Ja, ik heb ook geen rijbewijs zie je".
In mijn hoofd, hoezo?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:12 schreef Tijn het volgende:
Wie zijn al die mensen die je citeert?
Gezellig.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
In mijn hoofd, hoezo?
Ik bedoelde, ik wil rijden.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Gaan we naar de McDrive. Moet ik uit het raam klimmen om in die microfoon te kunnen spreken.. En het geld dat hokkie in gooien.
.
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:26 schreef Tijn het volgende:
Woehoe! Waarom springen we?
Temp-ta-tion Is-land.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:26 schreef Tijn het volgende:
Woehoe! Waarom springen we?
Stelletje sletten, allemaal!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:28 schreef NiNi het volgende:
[..]
Temp-ta-tion Is-land.
Ve-ro-ni-ca!
*famous last words*quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik ga even de hond uitlaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |