je vraagt er ook om hè Cart_manquote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:41 schreef Cart_man het volgende:
Ik ben ook zenuwachtig...
Met een Duits shirt het stadhuisplein op...
IK heb er ook zin in, maar me vriendin is niet thuisquote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:09 schreef DeSlager het volgende:
ik begin het al te voelen, als ik er aan denk.
ik heb er zin in!!!!!!
12 Juniquote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:55 schreef vdo28 het volgende:
Wanneer begint het EK ook al weer psies?
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:45 schreef just me het volgende:
[..]
je vraagt er ook om hè Cart_man
dankquote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
12 Juni
Voor het zelfde geld bedoel je het stadhuisplein van reykjavikquote:Op donderdag 20 mei 2004 10:19 schreef Praag het volgende:
Stadhuisplein van Rotterdam natuurlijk. Lijkt me wel de bekendste. Ik studeer in Rotterdam.
En rechterhand omhoog?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:41 schreef Cart_man het volgende:
Ik ben ook zenuwachtig...
Met een Duits shirt het stadhuisplein op...
EK 2004:quote:Op zondag 21 maart 2004 01:37 schreef Praag het volgende:
Ik heb zelfs nog een mp3tje van Jack van Gelder bij de 2-1 tegen Argentina, WK '98:
...duwt Stam van zich af, komt die bal voor, is het...ooooh... Batistuta net niet. Nee niks aan de hand, Frank de Boer had er goed het oog op. Nederland... Nederland gaat in de halve finale komen. Ik heb opeens zo'n GEVOEL dat we in de halve finale gaan komen. Met eh... balbezit voor Frank de Boer. Frank de Boer speelt de bal... heel goed. Naar Dennis Bergkamp. Dennis Bergkamp. Dennis Bergkamp neemt de bal aan... Dennis Bergkamp! DENNIS BERGKAMP!!! DENNIS BERGKAMP!!! DENNIS BERGKAMP!!! DENNIS BERGKAMP!!! OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH!!! Frank de Boer speelt de bal naar Dennis Bergkamp. Die neemt de bal feilloos aan... en die schiet de bal erin. We spelen nog officieel 20 seconden!!! DENNIS BERGKAMP, 2-1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daar is alles wel mee gezegd denk ik
waardeloze vriendquote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:25 schreef glossy het volgende:
ik niet
heb een hekel aan voetbal,je tv gaat er van storen
gelukkig houdt me vriend er ook niet van
*ben ik erg blij om*
Waarom kijk je hier danquote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:25 schreef glossy het volgende:
ik niet
*ben ik erg blij om*
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:27 schreef Praag het volgende:
WK '98:
[..]
EK 2004:
...duwt Stam van zich af, komt die bal voor, is het...ooooh... Totti net niet. Nee niks aan de hand, Heitinga had er goed het oog op. Nederland... Nederland gaat in de halve finale komen. Ik heb opeens zo'n GEVOEL dat we in de halve finale gaan komen. Met eh... balbezit voor Heitinga. Heitinga speelt de bal... heel goed. Naar Van der Vaart. Van der Vaart. Van der Vaart neemt de bal aan... Van der Vaart! VAN DER VAART!!! VAN DER VAART!!! VAN DER VAART!!! VAN DER VAART!!! OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH!!! Heitinga speelt de bal naar Van der Vaart. Die neemt de bal feilloos aan... en die schiet de bal erin. We spelen nog officieel 20 seconden!!! VAN DER VAART, 2-1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoewel Dennis Bergkamp toch lekkerder klinkt om te bleeeeeeeeren.![]()
nee goeie vriend ,voetbal is zo een dom gedoe,slaap verwekkend en zo saaiquote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:29 schreef snowwie2 het volgende:
[..]
waardeloze vriend![]()
wellicht tegen italiaquote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:11 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik kan nog steeds poepen
maar daar krijg ik pas problemen mee als we de kwartfinales halen.
eg waar? FOTO !!!quote:Op maandag 24 mei 2004 13:00 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
IKKE!!!! De straat is al oranje!
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:29 schreef snowwie2 het volgende:
[..]
waardeloze vriend![]()
Ik zal 'm vanavond maken..... morgen hier te vinden!!!!quote:Op maandag 24 mei 2004 13:43 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
eg waar? FOTO !!!![]()
Mooi voetbal kan me ff gestolen worden,als we maar winnen.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:21 schreef stame het volgende:
Zekers zin in. In elke agenda staat het groot geschreven. Nu maar hopen dat Nederland het een beetje goed doet, maar niet met lucky voetbal, maar met mooi spel.
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:27 schreef Praag het volgende:
EK 2004:
...duwt Stam van zich af, komt die bal voor, is het...ooooh... Totti net niet. Nee niks aan de hand, Heitinga had er goed het oog op. Nederland... Nederland gaat in de halve finale komen. Ik heb opeens zo'n GEVOEL dat we in de halve finale gaan komen. Met eh... balbezit voor Heitinga. Heitinga speelt de bal... heel goed. Naar Van der Vaart. Van der Vaart. Van der Vaart neemt de bal aan... Van der Vaart! VAN DER VAART!!! VAN DER VAART!!! VAN DER VAART!!! VAN DER VAART!!! OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH!!! Heitinga speelt de bal naar Van der Vaart. Die neemt de bal feilloos aan... en die schiet de bal erin. We spelen nog officieel 20 seconden!!! VAN DER VAART, 2-1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waar is ie nou?quote:Op maandag 24 mei 2004 15:06 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
[..]
Ik zal 'm vanavond maken..... morgen hier te vinden!!!!
Verzin jij is je eigen tekstquote:Op donderdag 27 mei 2004 01:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
blablabla
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:24 schreef Robertje het volgende:
Je hoeft maar een paar dagen zenuwachtig te zijn, want daarna ligt Nederland er al uit.
VI komt binnenkort met een grote special, daar zit meestal wel een grote invulposter bij, Sportweek zal ook wel niet achterblijvenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:00 schreef Linz het volgende:
Wacht maar als de hele show begint een paar dagen van te voren. Op televisie, kranten, op straat, het wordt weer geweldig! Wat ik altijd doe voor zo een groot toernooi is een paar van die dikke EK tijdschriften kopen met analyses over de landenteams en natuurlijk zo een poster met speelschema halen. Iemand goeie tips waar ik een gave ek poster met schema kan halen?
Ik heb hier alleen een afspraak gemaakt met een berg mensen voor de 1e wedstrijd, voor de rest van de wedstrijden bepalen we nog wat we doenquote:Op zondag 6 juni 2004 20:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb er ook zin in!
Voor alle wedstrijden al een afspraak gemaakt om te gaan kijken, met zn allen, wordt harstikke gezellig!
Tijdens Nederland - Tsjechie geven we een feest met bbq en beertenderquote:Op maandag 7 juni 2004 00:30 schreef thaduck het volgende:
[..]
Ik heb hier alleen een afspraak gemaakt met een berg mensen voor de 1e wedstrijd, voor de rest van de wedstrijden bepalen we nog wat we doen
quote:Op maandag 7 juni 2004 09:40 schreef Barca het volgende:
Nerveus? Nee! Waarom zou ik nerveus moeten zijn? Voor de afgang die ons te wachten staat?
Slik je al anti depressiva?quote:Op maandag 7 juni 2004 09:40 schreef Barca het volgende:
Nerveus? Nee! Waarom zou ik nerveus moeten zijn? Voor de afgang die ons te wachten staat?
Hij heeft gewoon gelijk... ik kan me er ook niet zenuwachtig over maken hoor. En dan uiteindelijk verslagen in je stoel zitten als nederland met een 3-1 verlies tegen Letland het toernooi afdruipt zekerquote:Op maandag 7 juni 2004 11:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Slik je al anti depressiva?
* just me is het helemaal meet kamaugurk eens!!quote:Op maandag 7 juni 2004 14:15 schreef kamagurka het volgende:
Flikker op! Als je gewoon accepteert dat ze niet ver komen is het veel beter te kijken, en is elke onverwachte meevaller meegenomen![]()
quote:Op maandag 7 juni 2004 17:35 schreef just me het volgende:
[..]
* kamagurka is het helemaal meet kamaugurk eens!!
lekker ontspannen kijken, biertje erbij en genieten van het spel
Is je vriend een omgebouwde vrouw ofzo?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:25 schreef glossy het volgende:
ik niet
*ben ik erg blij om*
je moest een weten hoe ik even aan een avond ontspanning toe ben!!! We gaan gewoon een meeting doen met die voetbal halve-zolenquote:Op maandag 7 juni 2004 19:27 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Gaan we nog ergens meeten met de voetbal-halve zolen? De wedstrijd nederland-tsjechie bijvoorbeeld...
Ik heb zowiezo al afspraak voor Duitsland - Nederland. In Utreg bij Winkel van Sinkel voor is groot scherm en daar hebben we afgesproken met vrienden, collega's, etc.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:01 schreef just me het volgende:
[..]
je moest een weten hoe ik even aan een avond ontspanning toe ben!!! We gaan gewoon een meeting doen met die voetbal halve-zolen
Nu ze in Portugal zijn aangekomen en er elke dag verslag is uit Portugal, begint het toch al wel redelijk te kriebelen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:20 schreef Duiveltja het volgende:
Ik heb nog geen kriebels, nee
Wie ben jij om te bepalen dat wij voetbal niet leuk mogen vinden?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:50 schreef AlwaysConnected het volgende:
1 woord boring
ga wat leuks doen dan stomme voetbal kijken
IDD!!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:03 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen dat wij voetbal niet leuk mogen vinden?
EN WAT DE NEUK DOE JE DAN HIER IN HET EK 2004 FORUM???
Sorry, moest er effe uit...
Ga je mee naar het 100-meter-tuinslangkruipen-met-hindernissen-forum?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:08 schreef Pimpelmees het volgende:
[..]
IDD!!
Ga wat anders doen dan in een forum posten wat je toch geen k*t interesseert!
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:50 schreef AlwaysConnected het volgende:
1 woord boring
ga wat leuks doen dan stomme voetbal kijken
Dit is eigenlijk de enige zin in het Duits die in andere talen niet dezelfde betekenis zou hebben.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:25 schreef jpzegthallo het volgende:
IK HEB ER ZIN IN!
En allemaal JETZT GEHT'S LOSS! zingen als Nederland scoort hea?
ik heb dinsdag ochtend nog een tentamenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:20 schreef Amersf00rt het volgende:
Ik begin de spanning al aardig te voelen. Maar dinsdag ochtend is het het ergst... heb ook niet voor niets de middag maar vrijgenomen, alvast lekker vroeg in de kroeg zitten en om 20:45 ........ fuuuuut.. gaaaaaaaaaaaaan!!!
Ja mama!quote:Op maandag 14 juni 2004 23:59 schreef woediewokkie het volgende:
GETT A LIFE....om dat spelletje met die verwende kinders
licht uit en slapen gaanquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:00 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja mama!
Ja papa!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:03 schreef woediewokkie het volgende:
[..]
licht uit en slapen gaan
Spelletje met BAL, geen kinders!quote:Op maandag 14 juni 2004 23:59 schreef woediewokkie het volgende:
GETT A LIFE....om dat spelletje met die verwende kinders
en geen handjes onder de dekensquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:04 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja papa!
Ik zal het tegen mijn vriendin zeggen!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:05 schreef woediewokkie het volgende:
[..]
en geen handjes onder de dekens
en apart slapenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:06 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik zal het tegen mijn vriendin zeggen!
Eerste mijlpaal vandaag is broertje die thuiskomt na vakantie (17 jaar, 1e vakantie alleen en nog wel naar Turkije).quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:08 schreef paultjuhhh het volgende:
vandaag gaat het gebeuren mensen![]()
![]()
![]()
Bespaar die maar voor de D**tsers straks (sorry, ik kan het woord niet in mijn mond nemen)!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:37 schreef just me het volgende:
eeeeeeeeeeeej tis geen slowchat hier anders gaan er rode of gele kaarten uitgedeeld worden
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 07:43 schreef just me het volgende:
Ik denk.. dat ik vandaag al in het oranje naar mijn werk ga !
Ja inderdaad ..quote:Op dinsdag 15 juni 2004 07:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zoo, nu beginnen de zenuwen toch wel echt te komen, tis zover!
'Waar moet die in? Daar moet die in!'quote:Op dinsdag 15 juni 2004 07:45 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja inderdaad ..
Jij weet dat ..quote:Op dinsdag 15 juni 2004 07:46 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
'Waar moet die in? Daar moet die in!'![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 07:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
Jij weet dat ..
Ik weet dat ..
nou zij nog![]()
Dan vertrouw ik weer in jouquote:Op dinsdag 15 juni 2004 07:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik heb er alle vertrouwen in dat ze daar achter komen vanavond! Haha
Komt goed!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 07:48 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dan vertrouw ik weer in jou
Weet je te vinden he![]()
Yeah right!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:06 schreef woediewokkie het volgende:
[..]
en apart slapen
de spanning is om te snijden, het top punt moet nog komenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:16 schreef Sylvana het volgende:
Ik kan echt niet meer wacten tot kwart voor 9 hoorBegin echt steeds zenuwachtiger te worden
en nu maar hopen op een goede afloop
Kijk dat is nu eens een goede vraag.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:28 schreef EddyMR het volgende:
Shit, wat een zenuwen. Waarom is dit ook alweer leuk???
Heb je geen vriendje? Of is dat ook zo'n adhd-er?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:36 schreef itsme het volgende:
[..]
Kijk dat is nu eens een goede vraag.
Ik ben ook heel zenuwachtig. eigenlijk al een paar uur.
(en had me zo voorgenomen me niet emotioneel in te laten met het EK dit keer)
Lukt niet.
Ik doe wel alsof het letland tegen kroatie is ofzo. dan maakt het niet uit wie er wint.
(lukt me nooit)![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |