abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 juli 2008 @ 20:13:12 #201
66825 Reya
Fier Wallon
pi_60427026
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 11:40 schreef groenen het volgende:

[..]

Dekker is geen prof geworden om drinkbussen te halen Hij moet dus zeker niet naar CSC gaan, Charmin of Columbia lijkt me een stuk beter.
Ik weet het niet; zowel Columbia als Garmin hebben een aantal subtoppers die al een stuk meer bewezen hebben dan Dekker. Het is allerminst evident dat hij voor die ploegen in de grote koersen als kopman van start zal gaan, en ik vraag me af of het meerwaarde tov de huidige situatie heeft als hij moet gaan rijden voor een Kirchen of een Vandevelde ipv een Freire of een Mentsjov. CSC is gewoon momenteel met kop en schouders de beste ploeg die er rondrijdt in het peloton, en hij zal daar gegarandeerd voor anderen moeten rijden, maar zolang hij groeipotentie heeft kan hij daar wel veel leren. Over een jaar of twee kan hij dan eventueel weer doorgaan naar een ploeg waar hij wel in de grote koersen kan schitteren - ik acht hem nu nog niet rijp voor volledig kopmanschap.
pi_60427113
Zo snel mogelijk weg bij die Oranje-Toko. Columbia of Garmin zouden perfect zijn.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 20:54:26 #203
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_60428024
Dekker heeft als potentiële man voor het klassement in een grote ronde nog weinig tot niks bewezen. Andy Schleck heeft dit wel (Giro én Tour) en is sowieso een veel beter klimmer.

Die vergelijking slaat echt nergens op.
pi_60428168
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 20:54 schreef SuikerVuist het volgende:
Dekker heeft als potentiële man voor het klassement in een grote ronde nog weinig tot niks bewezen. Andy Schleck heeft dit wel (Giro én Tour) en is sowieso een veel beter klimmer.

Die vergelijking slaat echt nergens op.
Heeft hij al een kans gehad om zich te bewijzen? 1 Giro als hele jonge renner om wat te leren en een tour waarbij hij al vroeg kopwerk moest doen. Ik denk ook niet dat hij gelijk het niveau van Andy haalt, maar ambitie hebben mag toch zeker wel?
- verwijderd door admin -
  dinsdag 29 juli 2008 @ 21:21:07 #205
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_60428621
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 21:00 schreef groenen het volgende:

[..]

Heeft hij al een kans gehad om zich te bewijzen? 1 Giro als hele jonge renner om wat te leren en een tour waarbij hij al vroeg kopwerk moest doen. Ik denk ook niet dat hij gelijk het niveau van Andy haalt, maar ambitie hebben mag toch zeker wel?
Tour van vorig jaar was een goede indicatie. Had, naar eigen zeggen, verschillende slechte dagen. Was nooit indrukwekkend in het echte hooggebergte, etc.
pi_60428980
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 20:13 schreef Reya het volgende:

[..]

Ik weet het niet; zowel Columbia als Garmin hebben een aantal subtoppers die al een stuk meer bewezen hebben dan Dekker. Het is allerminst evident dat hij voor die ploegen in de grote koersen als kopman van start zal gaan, en ik vraag me af of het meerwaarde tov de huidige situatie heeft als hij moet gaan rijden voor een Kirchen of een Vandevelde ipv een Freire of een Mentsjov. CSC is gewoon momenteel met kop en schouders de beste bij de beste ploegen die er rondrijden in het peloton, en hij zal daar gegarandeerd voor anderen moeten rijden, maar zolang hij groeipotentie heeft kan hij daar wel veel leren. Over een jaar of twee kan hij dan eventueel weer doorgaan naar een ploeg waar hij wel in de grote koersen kan schitteren - ik acht hem nu nog niet rijp voor volledig kopmanschap.
ASTANA is zeker zo goed als CSC. Klassiekers CSC >>, rondewerk ASTANA >>. Maar dat erbuiten gelaten .

Dekker zou bij ASTANA nog kopman zijn de klassiekers... Maar voor dekker is zowel ASTANA als CSC een achteruitgang kwa kopmanschap.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 21:37:58 #207
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_60429012
Wat een dopingschandaal zeg die Thomas, en dat beweert dan talent te hebben.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_60429173
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 21:36 schreef Devpartner het volgende:

[..]

ASTANA is zeker zo goed als CSC. Klassiekers CSC >>, rondewerk ASTANA >>. Maar dat erbuiten gelaten .

Dekker zou bij ASTANA nog kopman zijn de klassiekers... Maar voor dekker is zowel ASTANA als CSC een achteruitgang kwa kopmanschap.
CSC is over het geheel veel beter, dat zal zelfs jij moeten toegeven. CSC is dé topploeg op het klassieke gebied. In het rondewerk staan ze denk ik net achter Astana. In het klassieke werk is Astana niets bijzonders, zeker nu Gusev weg is en Ivanov moet vertrekken is het niet meer dan middenmoot.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 22:03:13 #209
67089 Gillingham
The horror...
pi_60429698
Astana word ook een beetje overschat enkel omdat ze het trio Contador, Klöden, Leipheimer hebben. CSC was overheersender in de tour dan Astana in de Giro.
What's it going to be then, eh?
pi_60429837
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 21:44 schreef wimderon het volgende:

[..]

CSC is over het geheel veel beter, dat zal zelfs jij moeten toegeven. CSC is dé topploeg op het klassieke gebied. In het rondewerk staan ze denk ik net achter Astana. In het klassieke werk is Astana niets bijzonders, zeker nu Gusev weg is en Ivanov moet vertrekken is het niet meer dan middenmoot.
je moet ook rekening houden met het kleine rondewerk he, daar staat csc dan weer nergens.
Astana heeft in elke kleinere ronde podium gehaald. (waar ze mochten starten.)
baskenland/calif/romandie/zwiss/dauphin/georgia.

Als astana de vuelta wint, dan vind ik persoonlijk astana kop en schouders boven de rest. Maargoed just my 2 cents .

Laten we stoppen bij CSC en astana combined >>> alle andere ploegen tesamen .
pi_60430374
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 22:08 schreef Devpartner het volgende:

[..]

je moet ook rekening houden met het kleine rondewerk he, daar staat csc dan weer nergens.
Astana heeft in elke kleinere ronde podium gehaald. (waar ze mochten starten.)
baskenland/calif/romandie/zwiss/dauphin/georgia.

Als astana de vuelta wint, dan vind ik persoonlijk astana kop en schouders boven de rest. Maargoed just my 2 cents .

Laten we stoppen bij CSC en astana combined >>> alle andere ploegen tesamen .
Mwah, Cancellara won de Tirreno, in Zwitserland was Frank Schleck de gedoodverfde winnaar tot voor z'n val, Voigt zal Duitsland wel weer winnen en won het Criterium International weer zoals gewoonlijk, Larsson heeft al een hoop ereplaatsen in kleinere rondjes, terwijl de focus volledig op de Tour lag. Dat Astana overal hoog eindigde ligt natuurlijk simpel aan het feit dat ze geen Tour (en aanvankelijk ook geen Giro) mochten rijden.
pi_60432534
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 20:13 schreef Reya het volgende:

[..]

Ik weet het niet; zowel Columbia als Garmin hebben een aantal subtoppers die al een stuk meer bewezen hebben dan Dekker. Het is allerminst evident dat hij voor die ploegen in de grote koersen als kopman van start zal gaan, en ik vraag me af of het meerwaarde tov de huidige situatie heeft als hij moet gaan rijden voor een Kirchen of een Vandevelde ipv een Freire of een Mentsjov.
Ik denk echt niet dat hij moet gaan rijden voor Kirchen of Vandevelde hoor. Bij Team Columbia heeft Kirchen weliswaar de Waalse Pijl gewonnen, maar in de zwaardere heuvelkoersen kan hij niet met de top mee. Dekker was dit jaar veel en veel beter in zowel de Gold Race als Luik-Bastenaken-Luik. Ook in 2007 was hij al minstens even goed in deze koersen. In de Tour heeft Kirchen natuurlijk al meer bewezen, maar ook daar zit er voor Kirchen niet meer in dan een top-10 plaats, dus moet er voor Dekker met zijn potentie zeker wel een vrije rol in zitten.

Garmin-Chipotle heeft precies nul renners die goed een heuvel kunnen oprijden, dus in die koersen zal Dekker de onbetwiste kopman zijn. Voor de Tour heeft men Vandevelde, maar ook die is geen kanshebber op de eindzege en is bovendien al 32 jaar. Het lijkt me daarom sterk dat Dekker kopwerk voor hem moet gaan doen, misschien alleen in noodsituaties als Vandevelde in de top-5 staat en Dekker niet in de top-10. Een vrije rol lijkt me ook bij Garmin dus realistisch.
pi_60433387
Garmin zou perfect zijn voor dekker. geen gezeik meer met meerdere kopmannen. hij zou dan de absolute kopman zijn waar hij dan ook koerst. bij garmin werkt ook een nederlandse trainer. en als de prestaties van vandevelde in de tour daar een gevolg van zijn, zie ik dekker graag bij garmin rijden. ik wil dat dekker bij een ploeg gaat rijden waar ze weten wat ze doen, zoals csc en astana met bruyneel en riss. want bij rabobank hebben ze geen flauw idee hoe ze renners beter moeten laten presteren. het is toch onbegrijpelijk dat rabobank pas tijdens de RVZ er achterkomt dat dekker die een van de speerpunten voor nederland en rabobank van de afgelopen tour had moeten worden totaal niet in vorm blijkt te zijn. de begeleiding van rabobank is waardeloos zo ook de ploegleiding. riss en bruyneel zouden dit nooit toegelaten hebben. zij zouden die renners vanaf het begin van het seizoen intensief begeiden met als doel de TDF. maar helaas rijden er al te veel goede coureurs bij astana en csc.
  woensdag 30 juli 2008 @ 10:06:41 #214
40566 Ericr
Livewrong
pi_60437753
Vraag me af of TD wel kan aarden bij een andere ploeg. Lijkt me niet de makkelijkste renner om te begeleiden en ook niet iemand die genoegen gaat nemen met een rol op het tweede plan. Veel topploegen hebben toch kopmannen die zich ook niet zomaar laten wegdrukken vanwege de komst van een nieuwe toprenner. Dat predikaat toprenner moet TD dan dit seizoen ook nog eens bewijzen, voorlopig meedoen op het tweede plan lijkt me dan voor de hand liggen.
pi_60437885
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 10:06 schreef Ericr het volgende:
Vraag me af of TD wel kan aarden bij een andere ploeg. Lijkt me niet de makkelijkste renner om te begeleiden en ook niet iemand die genoegen gaat nemen met een rol op het tweede plan. Veel topploegen hebben toch kopmannen die zich ook niet zomaar laten wegdrukken vanwege de komst van een nieuwe toprenner. Dat predikaat toprenner moet TD dan dit seizoen ook nog eens bewijzen, voorlopig meedoen op het tweede plan lijkt me dan voor de hand liggen.
Op dat gebied zou Garmin misschien wel voor hem wat zijn, de Nederlander Adrie van Diemen is daar nu de trainer van Millar en Vandevelde, vroeger trainer van o.a. Lemond, en later van het Rabo beloften team waar hij met Dekker gewerkt heeft. Begin van de Tour zei hij dit:
quote:
Het grootste talent dat hij trainde? „Qua tijdrit en klimvermogen absoluut Thomas Dekker. Al heb ik Robert Gesink en Bauke Mollema niet meegemaakt. Maar je hebt renners, goede renners en renners van de ‘hors categorie’. Tot die laatste groep behoort Thomas. Moet je zien hoe snel hij goed is na een blessure of een rustperiode. De klasse druipt er vanaf.” Ook Van Diemen vindt het vreemd dat de 23-jarige Dekker niet in de Tour rijdt. „Doodzonde. Hij laat doorschemeren dat hij weg wil bij Rabo, het moet hem erg hoog zitten. Ik weet niet wat er speelt tussen hem en de ploegleiding. Thomas is natuurlijk een speciale, een jongen met gebruiksaanwijzing. Maar dat zijn LeMond, Millar of Bart Veldkamp ook. Volgens mij zou hij prima bij onze ploeg passen. Wij hebben ook zo’n jongen, de Ier Dan Martin. Pas 21, maar al wel de Route du Sud gewonnen.”
Precies wat je zegt: niet de makkelijke jongen om mee te werken, maar sommige zien dat blijkbaar als uitdaging.
  woensdag 30 juli 2008 @ 16:29:40 #216
48077 N3M0
Niemand? ... nee niemand nee!
pi_60446776
Laten we het weer over Dkeertje hebben, Ik hoop dat hij blijft of dat hij misschien naar een nieuwe NL "PRO TOUT" kan waar veel geld is! Het lijkt mij het leukst als de eerste aanstaande topper wel bij een NL ploeg rijd!
pi_60451961
Dan kan hij later nog veranderen. Hij moest al jaren bij rabobank weg zijn. Progressie die hij daar maakte is zeer miniem. Hij kan ook nog altijd niet deftelijk in een peleton rijden.
pi_60452947
Garmin of Columbia lijken me de beste ploegen voor hem. Daar kan hij belangrijk worden en die ploegen lijken me beter in elkaar steken dan Rabobank. CSC en Astana lijken me dan weer minder voor hem, omdat daar teveel grote namen zijn.
  woensdag 30 juli 2008 @ 21:55:57 #219
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_60453815
Dadelijk blijft ie 'gewoon'..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
  woensdag 30 juli 2008 @ 22:17:33 #220
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_60454326
tvp

ben het eens met de meesten geen csc of astana
garmin of colombia wel
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_60455128
Hoop wel dat hij kiest voor z'n toekomst en niet voor de snelle centen...
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_60579779
Dekker al weg bij Rabo?

http://www.rabosport.nl/?pagina=nieuws&sport=wielrennen&open=proteam&sub=renners

Volgens Knebel is men nog in gesprek:
quote:
05/08/08 - Wielrennen
Rabo Wielerploeg nog in gesprek met Dekker
De Rabo Wielerploeg en Thomas Dekker spreken nog steeds over de toekomst.

'Het is duidelijk dat we in een aantal indringende gesprekken met Thomas Dekker zijn beland omtrent zijn toekomst bij onze ploeg. Beide partijen streven naar een spoedige oplossing voor de ontstane situatie, maar het is nog niet bekend wanneer we de uitkomst hiervan bekend kunnen maken', aldus algemeen directeur Harold Knebel.
Bron: rabosport.nl

Al doet de zin "streven naar een spoedige oplossing voor de ontstane situatie, maar het is nog niet bekend wanneer we de uitkomst hiervan bekend kunnen maken" vermoeden dat er een einde komt aan het contract tussen Dekker en Rabobank.
pi_60580258
Heb jij dat plaatje bewerkt?

Bij mij staat ie er gewoon tussen, 4e van links naast Laurens Ten Dam
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_60580314
Bij mij staat Dekker er nog steeds tussen hoor
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 17:48:32 #225
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_60580490
Misschien was dat nieuwe plaatje te vroeg online gezet en is de fout alweer hersteld?

Kan me niet voorstellen dat Targaflorio met zo'n flauw grapje op de proppen komt. Lijkt me ook erg veel werk om al die foto's een plaats naar voren te schuiven.
pi_60580718
Raar nu staat hij er weer tussen

Rond 17:00 ~ 17:15 stond hij er echt niet tussen.
pi_60580916
Het kan bijna geen toeval zijn dat hij er (even) niet heeft tussen gestaan, kwestie van tijd totdat bekend wordt gemaakt dat het contract 'in goed overleg' is beeindigd.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 12:29:47 #228
67089 Gillingham
The horror...
pi_60597900
Dekker dus ook niet naar de Eneco Tour. Wat een zonde van zo'n talent.
What's it going to be then, eh?
  woensdag 6 augustus 2008 @ 12:35:57 #229
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_60598021
Rabo zou hem een voorstel hebben gedaan om zijn contract te ontbinden, maar Dekker vond het niet genoeg, hoe kan het ook anders??, geld.
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
  woensdag 6 augustus 2008 @ 12:43:11 #230
199699 Impala-neuker
Aepyceros melampus
pi_60598190
Wel opvallend dat Dekkertje nu met het strengere dopingbeleid geen zak meer presteert ten opzichte van andere jaren.
Passie voor kadavers, en hun anus in 't bijzonder.
pi_60598690
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 12:43 schreef Impala-neuker het volgende:
Wel opvallend dat Dekkertje nu met het strengere dopingbeleid geen zak meer presteert ten opzichte van andere jaren.
Bekijk nog even zijn prestaties uit het voorjaar neuker
  woensdag 6 augustus 2008 @ 13:06:45 #232
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_60598737
Zonde.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_60602982
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 13:04 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Bekijk nog even zijn prestaties uit het voorjaar neuker
Toen was CERA nog niet opspoorbaar, inmiddels wel en dat weten de renners ook. Zonder gekheid ik vind het iets te voorbarig en speculatief om Dekker te linken aan doping. Indien Rabo hem echt niet meer vertrouwt waarom hebben ze hem dan laten koersen in Sachsen Tour (in hol van de doping leeuw Duitsland)?

Overigens staat op de website van Dekker de UCI brief die verklaart dat de bloedwaarden van Dekker geen grenzen overschreden hebben.

http://www.tdmagazine.nl/foto/verklaring_UCI_TD_28072008.pdf

Ook verklaart Dekker dat hij de medische verklaring van de UCI gewoon ondertekent heeft.

http://www.tdmagazine.nl/index.php?menu_id=21&nieuws_id=902
  donderdag 7 augustus 2008 @ 10:53:44 #234
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_60621542
Lijkt er toch op dat ze hem gewoon niet meer vertrouwen, maar dat ze geen harde bewijzen hebben om hem te ontslaan. Anders ga je een renner met een lopend contract geen geld geven om toch maar te verdwijnen, al helemaal niet als het de grote hoop van het nationale wielrennen is.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_60622353
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 10:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lijkt er toch op dat ze hem gewoon niet meer vertrouwen, maar dat ze geen harde bewijzen hebben om hem te ontslaan. Anders ga je een renner met een lopend contract geen geld geven om toch maar te verdwijnen, al helemaal niet als het de grote hoop van het nationale wielrennen is.
Dat denk ik ook, of hij moet wel erg verrekte onmogelijk lastig zijn.(als dat in een zin kan)
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_60828073
Dekker vertrekt bij Rabo. Zijn nieuwe ploeg is nog niet bekend. Bron: NOS

Niet echt verrassend nieuws.
pi_60828147
waarschijnlijk wordt het Garmin. Goede keuze denk ik.

Rabo snijdt zichzelf wel hard in de vingers. Een peperdure opleidingsploeg hebben en dan dit met je eerste goede talent doen.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_60828170
Toch wel een deceptie eigenlijk voor de Rabobank. Kennelijk niet in staat blijken je grootste zelf opgeleide talent te behouden.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 14 augustus 2008 @ 16:08:46 #239
11102 knep
Mountainfreak
pi_60828193
Tja, wat een verrassing . Hopelijk gaat hij naar een aardige ploeg .
pi_60828197
quote:
14/08/08: Wielrennen Rabo Wielerploegen en Thomas Dekker uit elkaar
De directie van Rabo Wielerploegen en Thomas Dekker hebben besloten om met wederzijdse instemming uit elkaar te gaan. De bestaande meningsverschillen hebben geleid tot een niet te lijmen breuk tussen Rabo Wielerploegen en Thomas Dekker. Daarom is besloten om per 15 augustus 2008 uit elkaar te gaan.

Thomas Dekker is hierdoor per direct vrij om voor een andere ploeg te gaan rijden. Het is niet bekend voor welke ploeg Thomas Dekker in 2009 zal rijden. Afgesproken is dat beide partijen zich onthouden van verder commentaar. Thomas Dekker startte in 2002 zijn carrière bij de juniorenploeg van de Rabo, om via de beloftes in 2005 de stap te zetten naar het Pro Team.
Bron: Rabobank
quote:
Thomas Dekker per direct weg bij Rabobank
RIJSWIJK - Wielrenner Thomas Dekker vertrekt bij Rabobank. De coureur en wielerploeg zijn gezamenlijk tot de conclusie gekomen dat verschillende inzichten tot een breuk moeten leiden. Dat heeft Jacques Hanegraaf, de manager van de talentvolle renner, donderdag gezegd.

Het contract van de 23-jarige Dekker, dat nog liep tot en met 2009, wordt donderdag al ontbonden. De Nederlander is daarna direct vrij om voor een nieuwe ploeg te rijden. Volgens Hanegraaf heeft Dekker, die in 2002 bij de juniorenploeg van Rabobank begon, echter nog geen nieuwe werkgever gevonden.

De toekomst van Dekker bij de Rabobank-ploeg was sinds deze zomer uiterst onzeker. De ploeg liet de renner thuis tijdens de Ronde van Frankrijk omdat hij niet in vorm zou zijn. Na de laatste rit in Parijs kwam naar buiten dat er ook iets aan de hand was geweest met het bloed van Dekker.

Rabobank kreeg tijdens de Ronde van Zwitserland van de UCI te horen dat de bloedwaarden van de 23-jarige Dekker afwijkingen vertoonden, maar de beloftevolle renner mocht voorlopig wel blijven koersen. Dekker zag vervolgens ook af van deelname aan de Olympische Spelen. Hij zou daar zowel op de wegwedstrijd als op de tijdrit uitkomen.
Bron: Telegraaf
quote:
Dekker per direct weg bij Rabo
ROTTERDAM - Wielrenner Thomas Dekker vertrekt bij Rabobank. De coureur en wielerploeg zijn gezamenlijk tot de conclusie gekomen dat verschillende inzichten tot een breuk moeten leiden. Dat heeft Jacques Hanegraaf, de manager van de talentvolle renner, donderdag gezegd.

Het contract van de 23-jarige Dekker, dat nog liep tot en met 2009, wordt donderdag al ontbonden. De Nederlander is daarna direct vrij om voor een nieuwe ploeg te rijden. Volgens Hanegraaf heeft Dekker, die in 2002 bij de juniorenploeg van Rabobank begon, echter nog geen nieuwe werkgever gevonden. Garmin wordt genoemd als kandidaat om Dekker in te lijven.
Bron: AD Sportwereld
pi_60828419
Niet verrassend...Kijken wat hij bij Garmin kan...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_60828932
Vreemd als hij naar Garmin zou gaan. Op 2cycle zei iemand in de TD discussie dat hij niet zo met Adrie van Diemen door een deur kan die daar trainer is. Van Diemen was destijds ook bij Rabobank actief
pi_60828939
De meest populaire renner van de laatste 20 jaar (Boogerd) werkt niet meer bij Rabobank, en de meest populaire actieve renner ook niet meer. Doen ze lekker daar. Maar ja, dat krijg je als je een hoofd internetbankieren een wielerploeg laat runnen.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 16:52:57 #244
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_60829110
Altijd al een hekel gehad aan de Raboploeg, en na het wegsturen van Rasmussen al helemaal
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  donderdag 14 augustus 2008 @ 17:00:12 #245
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_60829299
Zou me niks verbazen als Lefevre hem inlijft.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_60830766
Rabo
pi_60831928
Garmin is dus een gerucht, ben benieuwd, want dat zou wel een leuke ploeg zijn voor Dekker.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 18:59:15 #248
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_60832142
Goed bezig Rabo
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  donderdag 14 augustus 2008 @ 19:23:25 #249
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_60832789
Mart Smeets was er op de radio vrij stellig over dat ie naar Garmin ging.
Maar ja wat weet Mart nog van wielrennen?
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_60833438
Goed voor beide partijen dat hij verder gaat kijken.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')