abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60580718
Raar nu staat hij er weer tussen

Rond 17:00 ~ 17:15 stond hij er echt niet tussen.
pi_60580916
Het kan bijna geen toeval zijn dat hij er (even) niet heeft tussen gestaan, kwestie van tijd totdat bekend wordt gemaakt dat het contract 'in goed overleg' is beeindigd.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 12:29:47 #228
67089 Gillingham
The horror...
pi_60597900
Dekker dus ook niet naar de Eneco Tour. Wat een zonde van zo'n talent.
What's it going to be then, eh?
  woensdag 6 augustus 2008 @ 12:35:57 #229
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_60598021
Rabo zou hem een voorstel hebben gedaan om zijn contract te ontbinden, maar Dekker vond het niet genoeg, hoe kan het ook anders??, geld.
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
  woensdag 6 augustus 2008 @ 12:43:11 #230
199699 Impala-neuker
Aepyceros melampus
pi_60598190
Wel opvallend dat Dekkertje nu met het strengere dopingbeleid geen zak meer presteert ten opzichte van andere jaren.
Passie voor kadavers, en hun anus in 't bijzonder.
pi_60598690
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 12:43 schreef Impala-neuker het volgende:
Wel opvallend dat Dekkertje nu met het strengere dopingbeleid geen zak meer presteert ten opzichte van andere jaren.
Bekijk nog even zijn prestaties uit het voorjaar neuker
  woensdag 6 augustus 2008 @ 13:06:45 #232
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_60598737
Zonde.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_60602982
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 13:04 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Bekijk nog even zijn prestaties uit het voorjaar neuker
Toen was CERA nog niet opspoorbaar, inmiddels wel en dat weten de renners ook. Zonder gekheid ik vind het iets te voorbarig en speculatief om Dekker te linken aan doping. Indien Rabo hem echt niet meer vertrouwt waarom hebben ze hem dan laten koersen in Sachsen Tour (in hol van de doping leeuw Duitsland)?

Overigens staat op de website van Dekker de UCI brief die verklaart dat de bloedwaarden van Dekker geen grenzen overschreden hebben.

http://www.tdmagazine.nl/foto/verklaring_UCI_TD_28072008.pdf

Ook verklaart Dekker dat hij de medische verklaring van de UCI gewoon ondertekent heeft.

http://www.tdmagazine.nl/index.php?menu_id=21&nieuws_id=902
  donderdag 7 augustus 2008 @ 10:53:44 #234
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_60621542
Lijkt er toch op dat ze hem gewoon niet meer vertrouwen, maar dat ze geen harde bewijzen hebben om hem te ontslaan. Anders ga je een renner met een lopend contract geen geld geven om toch maar te verdwijnen, al helemaal niet als het de grote hoop van het nationale wielrennen is.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_60622353
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 10:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lijkt er toch op dat ze hem gewoon niet meer vertrouwen, maar dat ze geen harde bewijzen hebben om hem te ontslaan. Anders ga je een renner met een lopend contract geen geld geven om toch maar te verdwijnen, al helemaal niet als het de grote hoop van het nationale wielrennen is.
Dat denk ik ook, of hij moet wel erg verrekte onmogelijk lastig zijn.(als dat in een zin kan)
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_60828073
Dekker vertrekt bij Rabo. Zijn nieuwe ploeg is nog niet bekend. Bron: NOS

Niet echt verrassend nieuws.
pi_60828147
waarschijnlijk wordt het Garmin. Goede keuze denk ik.

Rabo snijdt zichzelf wel hard in de vingers. Een peperdure opleidingsploeg hebben en dan dit met je eerste goede talent doen.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_60828170
Toch wel een deceptie eigenlijk voor de Rabobank. Kennelijk niet in staat blijken je grootste zelf opgeleide talent te behouden.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 14 augustus 2008 @ 16:08:46 #239
11102 knep
Mountainfreak
pi_60828193
Tja, wat een verrassing . Hopelijk gaat hij naar een aardige ploeg .
pi_60828197
quote:
14/08/08: Wielrennen Rabo Wielerploegen en Thomas Dekker uit elkaar
De directie van Rabo Wielerploegen en Thomas Dekker hebben besloten om met wederzijdse instemming uit elkaar te gaan. De bestaande meningsverschillen hebben geleid tot een niet te lijmen breuk tussen Rabo Wielerploegen en Thomas Dekker. Daarom is besloten om per 15 augustus 2008 uit elkaar te gaan.

Thomas Dekker is hierdoor per direct vrij om voor een andere ploeg te gaan rijden. Het is niet bekend voor welke ploeg Thomas Dekker in 2009 zal rijden. Afgesproken is dat beide partijen zich onthouden van verder commentaar. Thomas Dekker startte in 2002 zijn carrière bij de juniorenploeg van de Rabo, om via de beloftes in 2005 de stap te zetten naar het Pro Team.
Bron: Rabobank
quote:
Thomas Dekker per direct weg bij Rabobank
RIJSWIJK - Wielrenner Thomas Dekker vertrekt bij Rabobank. De coureur en wielerploeg zijn gezamenlijk tot de conclusie gekomen dat verschillende inzichten tot een breuk moeten leiden. Dat heeft Jacques Hanegraaf, de manager van de talentvolle renner, donderdag gezegd.

Het contract van de 23-jarige Dekker, dat nog liep tot en met 2009, wordt donderdag al ontbonden. De Nederlander is daarna direct vrij om voor een nieuwe ploeg te rijden. Volgens Hanegraaf heeft Dekker, die in 2002 bij de juniorenploeg van Rabobank begon, echter nog geen nieuwe werkgever gevonden.

De toekomst van Dekker bij de Rabobank-ploeg was sinds deze zomer uiterst onzeker. De ploeg liet de renner thuis tijdens de Ronde van Frankrijk omdat hij niet in vorm zou zijn. Na de laatste rit in Parijs kwam naar buiten dat er ook iets aan de hand was geweest met het bloed van Dekker.

Rabobank kreeg tijdens de Ronde van Zwitserland van de UCI te horen dat de bloedwaarden van de 23-jarige Dekker afwijkingen vertoonden, maar de beloftevolle renner mocht voorlopig wel blijven koersen. Dekker zag vervolgens ook af van deelname aan de Olympische Spelen. Hij zou daar zowel op de wegwedstrijd als op de tijdrit uitkomen.
Bron: Telegraaf
quote:
Dekker per direct weg bij Rabo
ROTTERDAM - Wielrenner Thomas Dekker vertrekt bij Rabobank. De coureur en wielerploeg zijn gezamenlijk tot de conclusie gekomen dat verschillende inzichten tot een breuk moeten leiden. Dat heeft Jacques Hanegraaf, de manager van de talentvolle renner, donderdag gezegd.

Het contract van de 23-jarige Dekker, dat nog liep tot en met 2009, wordt donderdag al ontbonden. De Nederlander is daarna direct vrij om voor een nieuwe ploeg te rijden. Volgens Hanegraaf heeft Dekker, die in 2002 bij de juniorenploeg van Rabobank begon, echter nog geen nieuwe werkgever gevonden. Garmin wordt genoemd als kandidaat om Dekker in te lijven.
Bron: AD Sportwereld
pi_60828419
Niet verrassend...Kijken wat hij bij Garmin kan...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_60828932
Vreemd als hij naar Garmin zou gaan. Op 2cycle zei iemand in de TD discussie dat hij niet zo met Adrie van Diemen door een deur kan die daar trainer is. Van Diemen was destijds ook bij Rabobank actief
pi_60828939
De meest populaire renner van de laatste 20 jaar (Boogerd) werkt niet meer bij Rabobank, en de meest populaire actieve renner ook niet meer. Doen ze lekker daar. Maar ja, dat krijg je als je een hoofd internetbankieren een wielerploeg laat runnen.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 16:52:57 #244
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_60829110
Altijd al een hekel gehad aan de Raboploeg, en na het wegsturen van Rasmussen al helemaal
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  donderdag 14 augustus 2008 @ 17:00:12 #245
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_60829299
Zou me niks verbazen als Lefevre hem inlijft.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_60830766
Rabo
pi_60831928
Garmin is dus een gerucht, ben benieuwd, want dat zou wel een leuke ploeg zijn voor Dekker.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 18:59:15 #248
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_60832142
Goed bezig Rabo
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  donderdag 14 augustus 2008 @ 19:23:25 #249
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_60832789
Mart Smeets was er op de radio vrij stellig over dat ie naar Garmin ging.
Maar ja wat weet Mart nog van wielrennen?
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_60833438
Goed voor beide partijen dat hij verder gaat kijken.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')