abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 juli 2004 @ 16:03:28 #201
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20385204
Nee, de DS was er helaas niet

En de games moeten Q4 2004 uitkomen, dus niet in 2005 maar het waren wel nog vroege versies, bij Zelda kon je bijv kiezen uit 3 dungeons/stukken die je kon spelen. Je hoed heeft overigens wel humor

Mario Party lijkt een beetje op Wario Ware (GBA) gecombineerd met Mario Party (Cube). Lijkt me erg leuk
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 3 juli 2004 @ 17:05:28 #202
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_20386581
Wat nemen jullie allemaal mee op vakantie?

Ik:
Mario & Luigi: Superstar Saga

Golden sun 2

Super Mario Bros. 3: Super Mario Advance 4
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_20386718
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 17:05 schreef HomerJ het volgende:

Ik:
[afbeelding]

Golden sun 2
[afbeelding]

[afbeelding]
daar heb je toch echt wel de betere spellen

Vooral Super Mario Bros. 3: Super Mario Advance 4 is erg verslavend
pi_20387539
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 17:05 schreef HomerJ het volgende:

Ik:
[afbeelding]

Golden sun 2
[afbeelding]

[afbeelding]
Ik zou graag ook GS 2 mee willen nemen op vakantie

Ik weet verder nog niet echt welke game ik nog zou willen kopen
Ik wil wat anders dan een RPG (hoewel Shining Soul wel lekker is afgeprijsd), maar ik heb niet echt een spel in gedachten...

Wat vinden jullie trouwens van Shining Soul?
pi_20387814
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 15:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vroeger kocht ik alles bij Dim Plus, tegenwoordig importeer ik het grootste deel, of ik koop het via GCShop.nl.

"Echte" winkels omnaar uit te kijken zijn Replay en FutureZone.
keek net ff op GCshop.nl, maar echt veel GBA games hebben ze niet...
Ze zijn idd wel goedkoper

hebben die andere winkels ook een website?
  zaterdag 3 juli 2004 @ 19:01:27 #206
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20389344
Ja, zet er maar .nl achter

Ik neem geen GBA mee op vakantie, want ik ga niet Verder reis ik ook niet meer 2 keer in de week naar mijn stdentenkamer, dus eind augustus ben ik nog steeds bezig met Sword of Mana denk ik
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_20389562
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 19:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, zet er maar .nl achter

Ik neem geen GBA mee op vakantie, want ik ga niet Verder reis ik ook niet meer 2 keer in de week naar mijn stdentenkamer, dus eind augustus ben ik nog steeds bezig met Sword of Mana denk ik
Wat vind je van Sword of Mana?
  zaterdag 3 juli 2004 @ 19:28:28 #208
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20390056
Sword of Mana heeft zijn momenten, ik vind het minder dan ik had verwacht, maar het is wel leuk. Daar waar Seiken 1 / Final Fantasy Adventure / Mystiq Quest op de GB vijanden had die "zomaar" verschenen hebben ze nu allemaal een functie binnen het verhaal. Ook is de muziek behouden, maar wel verbeterd.

Grafisch ziet het er gewoon erg goed uit.
pi_20391207
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 19:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sword of Mana heeft zijn momenten, ik vind het minder dan ik had verwacht, maar het is wel leuk. Daar waar Seiken 1 / Final Fantasy Adventure / Mystiq Quest op de GB vijanden had die "zomaar" verschenen hebben ze nu allemaal een functie binnen het verhaal. Ook is de muziek behouden, maar wel verbeterd.

Grafisch ziet het er gewoon erg goed uit.
klinkt niet echt overtuigend...

heb je Shining Soul ook perongeluk gespeeld?
pi_20395161
ff voor de lol voor degene met Golden Sun

Hoeveel battles heb jij achter elkaar gewonnen?

Ik had er net 32

was best moeilijk...
pi_20403111
Ik neem op vakantie mijn Wario Ware Inc., m'n Mario & Luigi en mijn splinternieuwe Mario Golf: Advance Tour mee
pi_20405620
Ik neem graag wat afwisseling mee op vakantie

iig: MK SC, GS (deel 1 en binnenkort ook hopelijk deel 2)

Ik hoorde een paar goede reacties over CT Special Forces
hoeveel delen zijn daarvan?
en zijn ze allemaal leuk?

Hij is wel lekker goedkoop dus daarom lijkt het me wel leuk om die erbij te doen
  zondag 4 juli 2004 @ 16:02:25 #213
10910 Retarded
quack...
pi_20408008
Daar zijn 3 delen van... en ze zijn allemaal even leuk ik heb zelf deeltje 2, en die is nog best lastig.
pi_20408896
quote:
Op zondag 4 juli 2004 16:02 schreef Retarded het volgende:
Daar zijn 3 delen van... en ze zijn allemaal even leuk ik heb zelf deeltje 2, en die is nog best lastig.
ze zijn helaas niet allemaal even goedkoop
en ook niet even goed verkrijgbaar...

waarom heb je voor deel 2 gekozen dan?
pi_20423373
Zit in gedachte een beetje plannen te maken om mijn GBA te verkopen + een spel
en om daarvan een GBA SP te kopen

maar ik twijfel nog een beetje...

wat zijn nou de nadelen van de SP en welke voordelen heeft ie?
  maandag 5 juli 2004 @ 10:33:29 #216
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20423416
Nadelen, even denken... Euh... Als de batterij leeg is kan je niet zomaar je batterijen vervangen, ga dus weg met opgeladen batterij. Dat is, voor mi,j het enige, maar dat komt ook vooral omdat ik meestal vergeet hem op te laden

Voordelen, LICHT oplaadbatterij (goedkoper), mooi design, je kan makkelijk pauzeren door hem dicht te klappen.
pi_20424399
quote:
Op maandag 5 juli 2004 10:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nadelen, even denken... Euh... Als de batterij leeg is kan je niet zomaar je batterijen vervangen, ga dus weg met opgeladen batterij. Dat is, voor mi,j het enige, maar dat komt ook vooral omdat ik meestal vergeet hem op te laden

Voordelen, LICHT oplaadbatterij (goedkoper), mooi design, je kan makkelijk pauzeren door hem dicht te klappen.
tja.. een 2e batterij is de oplossing...
maar bij die SP komen volgens mij best veel extra kosten omdat je er speciale dingen voor moet aanschaffen...

dat dichtklappen is idd wel ideaal

maar ik moet eerst eens kijken of ik mn GBA kan verkopen...

Als ik mn GBA (in prima staat) + Rayman (incl. alle doosjes en boekjes) te koop zet...
hoeveel denken jullie dat ik ervoor kan krijgen?
pi_20424499
quote:
Op maandag 5 juli 2004 11:22 schreef Wacko-Dreamer het volgende:

Als ik mn GBA (in prima staat) + Rayman (incl. alle doosjes en boekjes) te koop zet...
Voor Rayman krijg je natuurlijk veel geld, ik dacht dat je daar nu nog wel 15.- voor kunt vangen, en je GBA kun je ook nog wel 40.- - 50.- voor vragen! Maar je weet zeker dat je Rayman wil verkopen? Kan ik me niet voorstelle
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_20424624
quote:
Op maandag 5 juli 2004 11:27 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Voor Rayman krijg je natuurlijk veel geld, ik dacht dat je daar nu nog wel 15.- voor kunt vangen, en je GBA kun je ook nog wel 40.- - 50.- voor vragen! Maar je weet zeker dat je Rayman wil verkopen? Kan ik me niet voorstelle
hou je bek toch over Rayman...

Als je nou een SP koopt, moet je natuurlijk wel de classic NES series editie halen

Check de ook website, die is zeker vet
  maandag 5 juli 2004 @ 11:39:50 #220
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20424763
quote:
Op maandag 5 juli 2004 11:22 schreef Wacko-Dreamer het volgende:

[..]

tja.. een 2e batterij is de oplossing...
Nee, want dan moet je elke keer het klepje openschroeven. Dat lijkt me niet echt goed. Pas als je originele batterij lam is (over een jaar of 100 zou ik hem vervangen)
quote:
maar bij die SP komen volgens mij best veel extra kosten omdat je er speciale dingen voor moet aanschaffen...
Hoezo? Voor de originele GBA kocht ik ook een oplaadunit, een lampje, beschermhoesje, etc. Voor de SP heb ik een USB oplaadkabel, een beschermhoesje en een koptelefoon verloopstekkertje.
quote:
50 totaal. Max.
pi_20425886
Ik heb helemaal geen accesoires gekocht voor mn GBA
een hoes had ik nog liggen (ook al is ie wat groot)
lamp had ik niet nodig en batterijen hebben we ook wel genoeg

hoelang duurt dat laden eigenlijk van die SP?

ik ga er wel ff vanuit dat ik wat meer voor mn GBA + spel kan krijgen...
ik heb advertenties gezien waar ze er meer voor vragen en ook krijgen...

dus ik ga het gewoon is proberen en als de prijs mij niet aanstaat verkoop ik 'm niet...
pi_20425958
quote:
Op maandag 5 juli 2004 11:27 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Tja... ik ben een beetje uigekeken op Rayman... na 1 of 2x gespeeld te hebben ben je 'm wel zat ook al is het een erg mooi spel...

jij als rayman fan kan mij vast wel vertellen of Rayman 2 voor de GBA bestaat of niet?
pi_20425989
Ik heb voor mn GBA sp enkel een beschermdoosje gekocht a 9,95 (maar die is dan ook heel cool). Voor mn gewone gba had ik 2 adapters en 2 accu's (omdat ze de accu's niet los verkopen), een wormlight, een beschermtasje en een linkkabel.

Volgens mij had ik trouwens ook ergens gelezen dat je garantie vervalt als je de batterij wisselt. De sp is echt een enorme vooruitgang t.o.v. de gewone GBA. Het is alleen een beetje zonde om nu nog een SP te halen omdat in november ergens de DS er moet zijn die alles kan wat de GBA kan en nog meer.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_20426064
quote:
Op maandag 5 juli 2004 12:23 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Ik heb helemaal geen accesoires gekocht voor mn GBA
een hoes had ik nog liggen (ook al is ie wat groot)
lamp had ik niet nodig en batterijen hebben we ook wel genoeg

hoelang duurt dat laden eigenlijk van die SP?

ik ga er wel ff vanuit dat ik wat meer voor mn GBA + spel kan krijgen...
ik heb advertenties gezien waar ze er meer voor vragen en ook krijgen...

dus ik ga het gewoon is proberen en als de prijs mij niet aanstaat verkoop ik 'm niet...
Dat laden duurt zo'n 3 uur en wordt goed aangegeven met een lampje (dus je ziet het wanneer hij klaar is in tegenstelling tot de losse GBA accu's.

Ik denk dat je echt blij mag zijn met 50 euro voor je GBA + rayman. De oude gba's zijn gewoon nog maar heel weinig waard. Natuurlijk kan je eerst hoog inzetten en wie weet is er wel een gek die je er meer voor geeft maar de marktwaarde is zo'n 45 euro.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_20426080
DS?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')