daar heb je toch echt wel de betere spellenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:05 schreef HomerJ het volgende:
Wat nemen jullie allemaal mee op vakantie?
Ik:
Mario & Luigi: Superstar Saga
[afbeelding]
Golden sun 2
[afbeelding]
Super Mario Bros. 3: Super Mario Advance 4
[afbeelding]
Ik zou graag ook GS 2 mee willen nemen op vakantiequote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:05 schreef HomerJ het volgende:
Wat nemen jullie allemaal mee op vakantie?
Ik:
Mario & Luigi: Superstar Saga
[afbeelding]
Golden sun 2
[afbeelding]
Super Mario Bros. 3: Super Mario Advance 4
[afbeelding]
keek net ff op GCshop.nl, maar echt veel GBA games hebben ze niet...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vroeger kocht ik alles bij Dim Plus, tegenwoordig importeer ik het grootste deel, of ik koop het via GCShop.nl.
"Echte" winkels omnaar uit te kijken zijn Replay en FutureZone.
Wat vind je van Sword of Mana?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, zet er maar .nl achter
Ik neem geen GBA mee op vakantie, want ik ga nietVerder reis ik ook niet meer 2 keer in de week naar mijn stdentenkamer, dus eind augustus ben ik nog steeds bezig met Sword of Mana denk ik
klinkt niet echt overtuigend...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sword of Mana heeft zijn momenten, ik vind het minder dan ik had verwacht, maar het is wel leuk. Daar waar Seiken 1 / Final Fantasy Adventure / Mystiq Quest op de GB vijanden had die "zomaar" verschenen hebben ze nu allemaal een functie binnen het verhaal. Ook is de muziek behouden, maar wel verbeterd.
Grafisch ziet het er gewoon erg goed uit.
ze zijn helaas niet allemaal even goedkoopquote:Op zondag 4 juli 2004 16:02 schreef Retarded het volgende:
Daar zijn 3 delen van... en ze zijn allemaal even leukik heb zelf deeltje 2, en die is nog best lastig.
tja.. een 2e batterij is de oplossing...quote:Op maandag 5 juli 2004 10:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nadelen, even denken... Euh... Als de batterij leeg is kan je niet zomaar je batterijen vervangen, ga dus weg met opgeladen batterij. Dat is, voor mi,j het enige, maar dat komt ook vooral omdat ik meestal vergeet hem op te laden
Voordelen, LICHToplaadbatterij (goedkoper), mooi design, je kan makkelijk pauzeren door hem dicht te klappen.
Voor Rayman krijg je natuurlijk veel geld, ik dacht dat je daar nu nog wel 15.- voor kunt vangen, en je GBA kun je ook nog wel 40.- - 50.- voor vragen! Maar je weet zeker dat je Rayman wil verkopen? Kan ik me niet voorstellequote:Op maandag 5 juli 2004 11:22 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Als ik mn GBA (in prima staat) + Rayman (incl. alle doosjes en boekjes) te koop zet...
hoeveel denken jullie dat ik ervoor kan krijgen?
hou je bek toch over Rayman...quote:Op maandag 5 juli 2004 11:27 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Voor Rayman krijg je natuurlijk veel geld, ik dacht dat je daar nu nog wel 15.- voor kunt vangen, en je GBA kun je ook nog wel 40.- - 50.- voor vragen! Maar je weet zeker dat je Rayman wil verkopen? Kan ik me niet voorstelle
Nee, want dan moet je elke keer het klepje openschroeven. Dat lijkt me niet echt goed. Pas als je originele batterij lam is (over een jaar of 100quote:Op maandag 5 juli 2004 11:22 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
tja.. een 2e batterij is de oplossing...
Hoezo? Voor de originele GBA kocht ik ook een oplaadunit, een lampje, beschermhoesje, etc. Voor de SP heb ik een USB oplaadkabel, een beschermhoesje en een koptelefoon verloopstekkertje.quote:maar bij die SP komen volgens mij best veel extra kosten omdat je er speciale dingen voor moet aanschaffen...
50 totaal. Max.quote:Als ik mn GBA (in prima staat) + Rayman (incl. alle doosjes en boekjes) te koop zet...
hoeveel denken jullie dat ik ervoor kan krijgen?
Tja... ik ben een beetje uigekeken op Rayman... na 1 of 2x gespeeld te hebben ben je 'm wel zat ook al is het een erg mooi spel...quote:Op maandag 5 juli 2004 11:27 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Voor Rayman krijg je natuurlijk veel geld, ik dacht dat je daar nu nog wel 15.- voor kunt vangen, en je GBA kun je ook nog wel 40.- - 50.- voor vragen! Maar je weet zeker dat je Rayman wil verkopen? Kan ik me niet voorstelle
Dat laden duurt zo'n 3 uur en wordt goed aangegeven met een lampje (dus je ziet het wanneer hij klaar is in tegenstelling tot de losse GBA accu's.quote:Op maandag 5 juli 2004 12:23 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Ik heb helemaal geen accesoires gekocht voor mn GBA
een hoes had ik nog liggen (ook al is ie wat groot)
lamp had ik niet nodig en batterijen hebben we ook wel genoeg
hoelang duurt dat laden eigenlijk van die SP?
ik ga er wel ff vanuit dat ik wat meer voor mn GBA + spel kan krijgen...
ik heb advertenties gezien waar ze er meer voor vragen en ook krijgen...
dus ik ga het gewoon is proberen en als de prijs mij niet aanstaat verkoop ik 'm niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |