Vergelijkbaar met Golden Sun? Dat turnbased? Is het leuk? Onderhoudend? Niet VEELSTE moeilijk?quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
60 uurEn dan heb je hem op zo'n 50 % uitgespeeld denk ik
Maar tis niet echt een RPG, tis een TurnBased Strategy, gebaseerd op FF (jobclasses, magie, characters)
Jup. Wel cool dat hij spellen heeft die niet uitkomen in Nederland. Of voorlopig niet.quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fake
Nee, het is niet als Golden Sun, je moet ook je characters positioneren, en sommige aanvallen hebben een beperkte range.quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:27 schreef Oksel het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met Golden Sun? Dat turnbased? Is het leuk? Onderhoudend? Niet VEELSTE moeilijk?
Die helemaal niet uitgekomen zijn zelfsquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:28 schreef Oksel het volgende:
[..]
Jup. Wel cool dat hij spellen heeft die niet uitkomen in Nederland. Of voorlopig niet.
Die FF titel komt meer voor op internet.. hoe verklaar je dat dan?quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die helemaal niet uitgekomen zijn zelfs
!quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:22 schreef Oksel het volgende:
Okay.. ik heb Golden Sun 2 bijna uitgespeeld. Welke RPG moet ik nu kopen? Final Fantasy? Het moet een lange game zijn.![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
In de PU stond dat de lineup van de GBA wat matig was, maar als ik denk aan het volgende lijstje ben ik het daar niet mee eens
Mario vs DK
Fire Emblem
Final Fantasy 1/2
Zelda MagicMinish Cap
Pokemon Red/Green
Mario Pinball
Mario PartyGBA
Wat een handheld
:')quote:The Legend of Zelda: Magical Hood (Nintendo)
Q4 2004
In het persbericht staat bij mij toch echt "The Legend of Zelda®: The Minish Cap". Gamespress.com zegt "The Legend of Zelda: Magical Hood"quote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo Persbericht
[..]
:')
Wel raar. The Minish Cap heet in europa in four swords ook gewoon minish cap. Wel raar dat ze dat nu gaan veranderen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
In Europa is het Magical Hood, in de US is het Minish CapNiets moeilijks aan
Ik gebruik daar spellen als Golden Sun 1 en 2 voorquote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:42 schreef sharkysharky het volgende:
Zijn hier nog meer mensen die alvast Mario Golf: AT hebben besteld uit de VS?
Het is namelijk een uitermate geschikte game voor lange reizen richting vakantiebestemmingen
En Mario Kart dan?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:51 schreef sharkysharky het volgende:
Dat zijn zeker ook geschikte spellen daarvoor Inu, maar Mario Golf heeft als voordeel dat je het ook met meerdere spelers kunt spelen![]()
Ik heb vorig jaar veel lol in de trein gehad (naar Tsjechie) met de, overigens briljante, GBC versie van het spel!
Voor Mario Kart heb je wel weer meerdere GBA's nodig (toch?). Met Mario Golf kun je op een cartridge lekker partijtjes spelen met meerdere personenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:01 schreef Inu het volgende:
[..]
En Mario Kart dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |