super mario world 2quote:Op zondag 20 juni 2004 11:13 schreef HomerJ het volgende:
Ik kan me héél lang geleden herrineren dat ik die Super mario heb gespeeld, en oh wat vond ik dat geweldig
een gewone GBA? 40 euro maximaal (als koper dan) als verkoper zou ik beginnen met een prijs van 60, dat zijn een beetje de prijzen waarvoor ze tegenwoordig verkocht worden. Als je 'm wil verkopen dan is het op zich wel een goed idee om er wat spellen bij te doen die weinig meer waard zijn en die je niet leuk meer vind. Hierdoor kan de prijs nog redelijk stijgen (en krijg je meer voor je spel dan bij losse verkoop). Ook koopt de massa volgens mij liever een gba met wat spellen.quote:Op zondag 20 juni 2004 11:57 schreef mordradead het volgende:
[..]
super mario world 2..... wat is een mooie prijs voor een kale 2e handse gba? met doosje en boekje enzo
Ik speel op dit moment veel GS2. Erg leuk weer.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zou niet voor GS2 gaan, TEveel hetzelfde als GS1... Ik vond het niet leuk meer![]()
zo vervelend dat ze dan die advertenties verwijderen, nu ben ik te laat...quote:
Naar wat ik heb gehoord kan dit enkel bij automatische incasso's en dan binnen een week of 3quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:15 schreef Oksel het volgende:
[..]
Hoezo?
Je kan via de bank ALTIJD geld terugboeken btw.
Er stond in de advertentie waar je Donkey kong vs. Mario(of hoe die nieuwe titel ook heet) kon kopen voor 15 euro. Stond ook: Je hoeft niet te bieden er is genoeg voor iedereen!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:24 schreef koei het volgende:
[..]
zo vervelend dat ze dan die advertenties verwijderen, nu ben ik te laat...
[..]
Naar wat ik heb gehoord kan dit enkel bij automatische incasso's en dan binnen een week of 3
gelukkigquote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Guilty Gear, WAAAAAR gekocht?
En dat van HALO was een grap ja![]()
Is dat ook bij nieuwe savegames? Volgesn mij krijg je zo'n melding als je terwijl je saved, de GBA uitzet... Ik heb geen idee hoe je dat kan verhelpen overigensquote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:24 schreef HomerJ het volgende:
Maar als ik bij z'on blokje ben en wil saven zegt hij: Saving failed save file can be corrupt and cant be loaded, ik heb al een paar keer in de cassette en GBA SP geblazen maar niks helpt
He, ik dacht nieuw ergens zo goedkoopquote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:27 schreef Retarded het volgende:
[..]
gelukkigIk heb em gekocht bij Re-Play..was een 2e handsje, maar doosje, handleiding en card zagen er perfect uit
Maar meegenomen dus.
Niet echt, ik doe geen GBA games weg.quote:Ik zit te twjifelen of ik KOF moet gaan halen, die vond ik namelijk toch iets leuker... of jij moet nog een leuke titel hebben liggen Roy?
Jah maar ik ben net een new game begonnen(heb het spel nieuw) dus heb nog niks gesavedquote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is dat ook bij nieuwe savegames? Volgesn mij krijg je zo'n melding als je terwijl je saved, de GBA uitzet... Ik heb geen idee hoe je dat kan verhelpen overigens
Dacht ik alquote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
He, ik dacht nieuw ergens zo goedkoop![]()
[..]
Niet echt, ik doe geen GBA games weg.
klopt.. maar voor nieuwe titels betaal ik zelf nooit zoveel, dankzij personeelspas van FRS. Meestal voor een consolegame 48 euro, en voor een GBA game 35 of 40.. dus dat valt nog wel te doen. Maar zoals ik al zei koop ik alleen de toppers. "Wel-leuke-games" koop ik liever 2ehands via internet of in de gameshop. Of ik wacht gewoon lang genoeg tot het moment dat ze flink zijn afgeprijsd bij ons in de winkel (Mortal Kombat 5 Xbox 10 euro, Indiana Jones Xbox 10 euro, Deathrow Xbox 5 euro.... allemaal de laatste restjesquote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, ik moet daar ook eens beter op letten eigenlijk. Het scheelt al heel veel dat ik nu het gros importeer. 30 euro voor een nieuwe sealed GBA titel is heel wat fijner dan 45 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |