Zit er verschil tussen zilver en blauw? Behalve de kleur dan.quote:Op maandag 14 juni 2004 22:44 schreef koei het volgende:
[..]
Maar dan wel alleen de zwarte en de blauwe. De zilveren is nog gewoon 135. apart..
100 euro is het apparaat wel waard, ook al komt de DS eraan. Als je het goed verkoopt dan kan je toch nog zo'n 60/70 euro voor je GBA SP krijgen als je die gaat verkopen zodra de DS er is.
Nope, geen verschilquote:Op maandag 14 juni 2004 22:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Zit er verschil tussen zilver en blauw? Behalve de kleur dan.
ga es naar de slowchatquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, je wordt erg gestuurd, en het is erg makkelijkMaar wel een erg toffe game
Cool. Ik hebquote:Op donderdag 17 juni 2004 00:28 schreef koei het volgende:
Geef door welke NES spellen je graag in gba vorm zou willen zien op http://www.nintendo.com/classic.jsp Het is wel voor nintendo Amerika, maar wie weet wat ze ermee doen.
Bij dvdboxoffice.comquote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:04 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Weet iemand waar ik die mario bros. kan kopen/bestellen en of dat ECHT het spel was wat je vroeger op de NES speelde.
hmm... Ik moet toch maar eens een kennis gaan zoeken die bij de FRS werkt zo te horen...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:25 schreef Retarded het volgende:
Ik heb voor de vakantie maar even een paar goedkope game aangeschaft
Megaman
Rayman 3
Driven
Tomb Raider
Moto Racer GP
Final Fight One
Tom & Jerry...
sommige waren mar 3 euro.. maar de meeste 5 euro.. de laatste restjes van FRS
zwemmen kan ik je erg aanraden.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:01 schreef HomerJ het volgende:
Iemand nog leuke tips voor de zomer?
Heb ik alquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:42 schreef capibar het volgende:
[..]
zwemmen kan ik je erg aanraden.
nee, ff serieus, als je advance wars nog niet hebt moet je nu naar de winkel rennen om hem te kopen.
De tekst onder andere... Maar wat de neuk zijn die laatste 2 titels? Ik ken ze nietquote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:01 schreef Oksel het volgende:
FINAL FANTASY TACTICS ADVANCE : 20,00 EURO
FINAL FANTASY 3 A TIME OF HERO 20,00 EURO nieuw
FINAL FANTASY A TALE FROM FANTASY WORLD 20,00 EURO nieuw
Bied een gozer aan via Internet. Azian Import. Zou je het verschil goed zien met de NL versie's?
Dit zijn vaak nep cartridges, die zie je in Turkije ook veel. De spellen zijn wel helemaal speelbaar maar het doosje is een kopie en als er al een handleiding bij zit dan is het een zelfgemaakte of enkel wat screenshots uit het spel. Als je het spel later weer wil kunnen doorverkopen dan moet je niet voor zo'n versie gaan (en ze zijn natuurlijk illegaal, als je ermee gepakt wordt bijvoorbeeld op vakantie dan ben je ze kwijt + een boete en aan enkel de cartridges is al te zien dat ze nep zijn.)quote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:01 schreef Oksel het volgende:
FINAL FANTASY TACTICS ADVANCE : 20,00 EURO
FINAL FANTASY 3 A TIME OF HERO 20,00 EURO nieuw
FINAL FANTASY A TALE FROM FANTASY WORLD 20,00 EURO nieuw
Bied een gozer aan via Internet. Azian Import. Zou je het verschil goed zien met de NL versie's?
Die eerste zekerwel! Het is hierbij alleen wel handig om iets van een faq ofzo mee te nemen omdat je soms flink vast kan komen te zitten, want erg frustrerend kan zijn op vakantie.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:13 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Heb ik al
Ik heb mijn GBA nog niet zo lang maar ik heb Golden sun 1 uitgespeeld en erg cool
Is dit een mooi lijstje voor vakantie?
-Mario & Luigi: Superstar saga
-Golden sun 2
-Super mario advanced 4
Ik zou niet voor GS2 gaan, TEveel hetzelfde als GS1... Ik vond het niet leuk meerquote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:13 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Heb ik al
Ik heb mijn GBA nog niet zo lang maar ik heb Golden sun 1 uitgespeeld en erg cool
Is dit een mooi lijstje voor vakantie?
-Mario & Luigi: Superstar saga
-Golden sun 2
-Super mario advanced 4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |