Jammer van de kleur van de knopjes. Zwart of grijs zou veel leuker zijn. Het is in iedergeval wel een leuke gele kleur. Ik had vroeger een gele gameboy pocket (mijn eerste nintendo apparaat) maar die was echt vies mosterdgeel (ik wilde ook liever de doorzichtige gameboy pocket maar die hadden ze niet meer en ik had geen zin om te wachten want ik had er al lang voor gespaard en op gewacht)quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weer een nieuwe SP:
[afbeelding]
Misschien wel de coolste OOIT
ik kende iemand die de gameboy classic in het geel had, dat was pas coolquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:17 schreef koei het volgende:
[..]
Jammer van de kleur van de knopjes. Zwart of grijs zou veel leuker zijn. Het is in iedergeval wel een leuke gele kleur. Ik had vroeger een gele gameboy pocket (mijn eerste nintendo apparaat) maar die was echt vies mosterdgeel (ik wilde ook liever de doorzichtige gameboy pocket maar die hadden ze niet meer en ik had geen zin om te wachten want ik had er al lang voor gespaard en op gewacht)
zelf geverfd ofzo? officieel is hij in europa in iedergeval niet uitgekomen...quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:44 schreef capibar het volgende:
[..]
ik kende iemand die de gameboy classic in het geel had, dat was pas cool![]()
hij had 'm uit amerika...quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:49 schreef koei het volgende:
[..]
zelf geverfd ofzo? officieel is hij in europa in iedergeval niet uitgekomen...
Bron: Nintendo Benelux. Vinden jullie dat ding wat of?quote:MARKETINGCAMPAGNE VAN VIJF MILJOEN EURO ONDERSTEUND DE GBA SP TRIBAL EDITION
De Game Boy Advance SP Tribal Edition wordt op 18 juni 2004 gelanceerd in Europa
10 Juni 2004 - Nintendo is een Europese marketingcampagne van vijf miljoen Euro gestart om de lancering van de nieuwste versie van de zeer succesvolle Game Boy Advance SP te ondersteunen. De Game Boy Advance SP Tribal Edition wordt in beperkte oplage uitgebracht.
Onderdeel van de campagne is een opvallende commercial, één van de grootste reclameproducties voor de Game Boy Advance in Europa. Deze commercial zal vanaf medio juni 2004 in Nederland en België worden uitgezonden.
Geheel in lijn met het stijlvolle tatoeageontwerp op de nieuwe ‘handheld’, vindt de commercial plaats in een tattooshop, waar een tiener op zijn Game Boy Advance zit te spelen. Vervolgens wordt hij naar de andere kant van de shop geleid, waar de tatoeageartiest zijn beschermbril opzet en een snijbrander tevoorschijn haalt. Het lijkt erop dat hij de tiener hiermee onder handen gaat
nemen. Op de achtergrond zitten twee grote, stoere kerels die van ‘hoofd tot teen’ zijn bedekt met tatoeages. Ze krimpen ineen bij de gedachte aan zo’n pijnlijke behandeling. Dan verandert het standpunt van de camera om te onthullen dat de tatoeageartiest in feite de Game Boy Advance aan het bewerken is. Het tribal-logo wordt in de Game Boy Advance SP gebrand en heeft
de Game Boy Advance SP Tribal Edition in zijn handen.
De commercial worden in de Benelux uitgezonden op de populairste muziek- en jongerenzenders waaronder MTV, TMF, The Box, Jim TV en MCM. Naast het medium TV, bestaat de campagne in de Benelux ook uit uitingen in: print, internet, outdoor (Boomerang) en cinema (commercial).
De commercial werd ontwikkeld door Leo Burnett in Italië, en geregisseerd door Andy Margetson. Margetson heeft eerder al aan twee andere commercials van Nintendo gewerkt, te weten Yoshi's Island 'Football' en de 2002 GBA zomercampagne, 'Laundry’. Hij was ook verantwoordelijk voor de controversiële herpositionering van BBC One, en recentelijk voltooide commercials voor The
Times en McDonald's. In de commercial voor de GBA SP Tribal Edition valt ook een bekend gezicht te herkennen, de tatoeageartiest wordt gespeeld door Rocky Mattioli, een wereldkampioen boksen uit de jaren zeventig.
Mobiel gamen doe je deze zomer op de Game Boy Advance SP Tribal Edition. De tribal-tattoo, gebaseerd op eeuwenoude ontwerpen uit Polynesië en India, geeft de portable console een even stoer als origineel uiterlijk. Het uiterlijk van de Game Boy Advance SP Tribal Edition zal een onmiddellijke aantrekkingskracht uitoefenen op de stijlbewuste gamer, terwijl het innerlijk toegang biedt tot het soort ultieme spelervaringen waar Nintendo mee groot is geworden.
De Game Boy Advance SP Tribal Edition wordt vanaf 18 juni 2004 in beperkte oplage verkocht voor 129,95 Euro (verwachte verkoopprijs).
Ga naar www.nintendo.nl voor het laatste officiële nieuws van Nintendo.
ik vind alleen die tribal op de achterkant van de 'klep' mooi, die bij de a en b knop en de vierpuntsdruktoets enz. niet...quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:53 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Bron: Nintendo Benelux. Vinden jullie dat ding wat of?
heeft mario een tattoo??quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
De tribal is lelijk, en dat Mario er nu ook een heeft op zijn arm is helemaal triest
ik zou hem kopen voordat hij uit de winkels is, dikke klassieker = over 10 jaar veel geld waardquote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:57 schreef Notorious_Roy het volgende:JA !
Mario in een game als Manhunt of GTA ofzo
Die zou ik overigens skippen
Het is ook het enige gameboyspel dat ik verkocht heb, ik was zo teleurgesteldquote:Op zondag 13 juni 2004 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, maar wel redelijk kut, veel te groot als je het mij vraagt![]()
Overigens ben ik erg teleurgesteld in Sword of ManaMuziekjes en namen zijn het enige dat hetzelfde gebleven is, het verhaal en de werelden zijn helemaal veranderd. Ook speelt het niet echt super...
Had dat dan gezegd voordat Roy 'm kocht!quote:Op zondag 13 juni 2004 13:13 schreef Lexie het volgende:
[..]
Het is ook het enige gameboyspel dat ik verkocht heb, ik was zo teleurgesteld.
ik heb mario vs donkey kong, JAP hier liggen. Hij is wel leuk maar ook niet echt weer briljant, ik geef er een 7.5 voor. Het spel is ook redelijk snel uit te spelen, binnen een paar uurquote:Op zondag 13 juni 2004 17:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, Lexie had het gezegd, maar ik ben eigenwijsIk heb nostalgie het laten winnen van het advies van een GameGod (
)
Mario vs DK ga ik ook opzeker halenDie lijkt me echt geniaal! Zowieso komen er een aantal TOPgames uit
Dat doe je snel... Lijkt het nou heel erg op de eerste donkey kong voor de gameboy of is het door die mini mario's een heel ander soort spel? En korte spellen vind ik meestal niet zo erg, ik ben er toch wel lang genoeg mee bezig en als het leuk genoeg is dan speel ik ze wel een keer of 10 uit (zoals super mario 2: 6 golden coins, maar dat kan er ook mee te maken hebben dat dat omgeveer anderhalf jaar lang mijn enige spel was...)quote:Op zondag 13 juni 2004 17:37 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
ik heb mario vs donkey kong, JAP hier liggen. Hij is wel leuk maar ook niet echt weer briljant, ik geef er een 7.5 voor. Het spel is ook redelijk snel uit te spelen, binnen een paar uur
Ik ben een review ervoor aan het schrijven voor M-Gaming.nl, jullie zullen het binnenkort te lezen krijgen. Maar het kan wel ff duren omdat ik nogal veel bezig ben met school de laatste tijdquote:Op zondag 13 juni 2004 18:05 schreef koei het volgende:
[..]
Dat doe je snel... Lijkt het nou heel erg op de eerste donkey kong voor de gameboy of is het door die mini mario's een heel ander soort spel? En korte spellen vind ik meestal niet zo erg, ik ben er toch wel lang genoeg mee bezig en als het leuk genoeg is dan speel ik ze wel een keer of 10 uit (zoals super mario 2: 6 golden coins, maar dat kan er ook mee te maken hebben dat dat omgeveer anderhalf jaar lang mijn enige spel was...)
Maar dan wel alleen de zwarte en de blauwe. De zilveren is nog gewoon 135. apart..quote:Op maandag 14 juni 2004 19:45 schreef MCH het volgende:
Hij is 100 eu bij de FRS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |