abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19784787
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weer een nieuwe SP:

[afbeelding]

Misschien wel de coolste OOIT
Jammer van de kleur van de knopjes. Zwart of grijs zou veel leuker zijn. Het is in iedergeval wel een leuke gele kleur. Ik had vroeger een gele gameboy pocket (mijn eerste nintendo apparaat) maar die was echt vies mosterdgeel (ik wilde ook liever de doorzichtige gameboy pocket maar die hadden ze niet meer en ik had geen zin om te wachten want ik had er al lang voor gespaard en op gewacht)
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  donderdag 10 juni 2004 @ 15:44:21 #77
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_19785705
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 15:17 schreef koei het volgende:

[..]

Jammer van de kleur van de knopjes. Zwart of grijs zou veel leuker zijn. Het is in iedergeval wel een leuke gele kleur. Ik had vroeger een gele gameboy pocket (mijn eerste nintendo apparaat) maar die was echt vies mosterdgeel (ik wilde ook liever de doorzichtige gameboy pocket maar die hadden ze niet meer en ik had geen zin om te wachten want ik had er al lang voor gespaard en op gewacht)
ik kende iemand die de gameboy classic in het geel had, dat was pas cool
pi_19785883
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 15:44 schreef capibar het volgende:

[..]

ik kende iemand die de gameboy classic in het geel had, dat was pas cool
zelf geverfd ofzo? officieel is hij in europa in iedergeval niet uitgekomen...
  donderdag 10 juni 2004 @ 15:50:24 #79
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_19785912
Ik zat ook al te twijfelen ja Ik weet niet meer of die ouwe GB Classics wel in verschillende kleuren gereleased zijn... De GB Pockets en GB Colors wel iig.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 10 juni 2004 @ 15:54:07 #80
67128 capibar
pi_19786005
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 15:49 schreef koei het volgende:

[..]

zelf geverfd ofzo? officieel is hij in europa in iedergeval niet uitgekomen...
hij had 'm uit amerika...
pi_19797994
quote:
MARKETINGCAMPAGNE VAN VIJF MILJOEN EURO ONDERSTEUND DE GBA SP TRIBAL EDITION

De Game Boy Advance SP Tribal Edition wordt op 18 juni 2004 gelanceerd in Europa

10 Juni 2004 - Nintendo is een Europese marketingcampagne van vijf miljoen Euro gestart om de lancering van de nieuwste versie van de zeer succesvolle Game Boy Advance SP te ondersteunen. De Game Boy Advance SP Tribal Edition wordt in beperkte oplage uitgebracht.

Onderdeel van de campagne is een opvallende commercial, één van de grootste reclameproducties voor de Game Boy Advance in Europa. Deze commercial zal vanaf medio juni 2004 in Nederland en België worden uitgezonden.

Geheel in lijn met het stijlvolle tatoeageontwerp op de nieuwe ‘handheld’, vindt de commercial plaats in een tattooshop, waar een tiener op zijn Game Boy Advance zit te spelen. Vervolgens wordt hij naar de andere kant van de shop geleid, waar de tatoeageartiest zijn beschermbril opzet en een snijbrander tevoorschijn haalt. Het lijkt erop dat hij de tiener hiermee onder handen gaat
nemen. Op de achtergrond zitten twee grote, stoere kerels die van ‘hoofd tot teen’ zijn bedekt met tatoeages. Ze krimpen ineen bij de gedachte aan zo’n pijnlijke behandeling. Dan verandert het standpunt van de camera om te onthullen dat de tatoeageartiest in feite de Game Boy Advance aan het bewerken is. Het tribal-logo wordt in de Game Boy Advance SP gebrand en heeft
de Game Boy Advance SP Tribal Edition in zijn handen.

De commercial worden in de Benelux uitgezonden op de populairste muziek- en jongerenzenders waaronder MTV, TMF, The Box, Jim TV en MCM. Naast het medium TV, bestaat de campagne in de Benelux ook uit uitingen in: print, internet, outdoor (Boomerang) en cinema (commercial).

De commercial werd ontwikkeld door Leo Burnett in Italië, en geregisseerd door Andy Margetson. Margetson heeft eerder al aan twee andere commercials van Nintendo gewerkt, te weten Yoshi's Island 'Football' en de 2002 GBA zomercampagne, 'Laundry’. Hij was ook verantwoordelijk voor de controversiële herpositionering van BBC One, en recentelijk voltooide commercials voor The
Times en McDonald's. In de commercial voor de GBA SP Tribal Edition valt ook een bekend gezicht te herkennen, de tatoeageartiest wordt gespeeld door Rocky Mattioli, een wereldkampioen boksen uit de jaren zeventig.

Mobiel gamen doe je deze zomer op de Game Boy Advance SP Tribal Edition. De tribal-tattoo, gebaseerd op eeuwenoude ontwerpen uit Polynesië en India, geeft de portable console een even stoer als origineel uiterlijk. Het uiterlijk van de Game Boy Advance SP Tribal Edition zal een onmiddellijke aantrekkingskracht uitoefenen op de stijlbewuste gamer, terwijl het innerlijk toegang biedt tot het soort ultieme spelervaringen waar Nintendo mee groot is geworden.

De Game Boy Advance SP Tribal Edition wordt vanaf 18 juni 2004 in beperkte oplage verkocht voor 129,95 Euro (verwachte verkoopprijs).

Ga naar www.nintendo.nl voor het laatste officiële nieuws van Nintendo.
Bron: Nintendo Benelux. Vinden jullie dat ding wat of?
  donderdag 10 juni 2004 @ 22:59:36 #82
67128 capibar
pi_19798204
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 22:53 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Bron: Nintendo Benelux. Vinden jullie dat ding wat of?
ik vind alleen die tribal op de achterkant van de 'klep' mooi, die bij de a en b knop en de vierpuntsdruktoets enz. niet...
  vrijdag 11 juni 2004 @ 00:30:22 #83
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_19801159
De tribal is lelijk, en dat Mario er nu ook een heeft op zijn arm is helemaal triest
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  vrijdag 11 juni 2004 @ 00:32:04 #84
67128 capibar
pi_19801203
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 00:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
De tribal is lelijk, en dat Mario er nu ook een heeft op zijn arm is helemaal triest
heeft mario een tattoo??
straks gaat hij nog drugs gebruiken!
  vrijdag 11 juni 2004 @ 00:51:36 #85
8758 P8R
Dat is goed...
pi_19801617
Dat zo wel een hele speciale Mario 128 betekenen...
  vrijdag 11 juni 2004 @ 00:57:26 #86
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_19801724
JA !

Mario in een game als Manhunt of GTA ofzo

Die zou ik overigens skippen
  vrijdag 11 juni 2004 @ 00:58:41 #87
67128 capibar
pi_19801755
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 00:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
JA !

Mario in een game als Manhunt of GTA ofzo

Die zou ik overigens skippen
ik zou hem kopen voordat hij uit de winkels is, dikke klassieker = over 10 jaar veel geld waard
pi_19843804
Een tijdmachine voor je GBA SP

De game verkoop site lik-sang biedt nu wel een heel bijzondere accesoire voor je GBA aan.

Dit grappige speeltje, Time Machine [Famicom Games Player] genaamd, steld je in staat je oude Famicom games op je GBA SP te spelen. De Timemachine is (natuurlijk) Japans, en je zult dus ook een 10 dollar kostende converter moeten aanschaffen om je NES games te spelen. De Timemachine zelf kun je krijgen voor de prijs van 69,99 dollar.
Zie Lik-Sang voor meer informatie.

bron: http://www.m-gaming.nl/article.php?id=5571

Maak dus nu een portable NES van je GBA. Als je hierbij nog een GBA SP Famicom editie hebt dan heb je natuurlijk helemaal een mooie set!
  zondag 13 juni 2004 @ 12:15:46 #89
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_19852859
Ja, maar wel redelijk kut, veel te groot als je het mij vraagt

Overigens ben ik erg teleurgesteld in Sword of Mana Muziekjes en namen zijn het enige dat hetzelfde gebleven is, het verhaal en de werelden zijn helemaal veranderd. Ook speelt het niet echt super...
pi_19854100
quote:
Op zondag 13 juni 2004 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, maar wel redelijk kut, veel te groot als je het mij vraagt

Overigens ben ik erg teleurgesteld in Sword of Mana Muziekjes en namen zijn het enige dat hetzelfde gebleven is, het verhaal en de werelden zijn helemaal veranderd. Ook speelt het niet echt super...
Het is ook het enige gameboyspel dat ik verkocht heb, ik was zo teleurgesteld .
pi_19856837
quote:
Op zondag 13 juni 2004 13:13 schreef Lexie het volgende:

[..]

Het is ook het enige gameboyspel dat ik verkocht heb, ik was zo teleurgesteld .
Had dat dan gezegd voordat Roy 'm kocht!

Maar ik ga 'm in iedergeval ook niet halen, ik hou niet zo van RPG's. Doe mij maar Mario en Donkey kong, die ziet er wel leuk uit en ook de recensie in een blad (PU?) zag er wel leuk uit.... Alleen raar dat de release hier weer zo lang gaat duren want in Amerika is hij al uit volgens mij.
  zondag 13 juni 2004 @ 17:30:18 #92
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_19859822
Ja, Lexie had het gezegd, maar ik ben eigenwijs Ik heb nostalgie het laten winnen van het advies van een GameGod ( )

Mario vs DK ga ik ook opzeker halen Die lijkt me echt geniaal! Zowieso komen er een aantal TOPgames uit
pi_19860002
quote:
Op zondag 13 juni 2004 17:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, Lexie had het gezegd, maar ik ben eigenwijs Ik heb nostalgie het laten winnen van het advies van een GameGod ( )

Mario vs DK ga ik ook opzeker halen Die lijkt me echt geniaal! Zowieso komen er een aantal TOPgames uit
ik heb mario vs donkey kong, JAP hier liggen. Hij is wel leuk maar ook niet echt weer briljant, ik geef er een 7.5 voor. Het spel is ook redelijk snel uit te spelen, binnen een paar uur
pi_19860540
quote:
Op zondag 13 juni 2004 17:37 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

ik heb mario vs donkey kong, JAP hier liggen. Hij is wel leuk maar ook niet echt weer briljant, ik geef er een 7.5 voor. Het spel is ook redelijk snel uit te spelen, binnen een paar uur
Dat doe je snel... Lijkt het nou heel erg op de eerste donkey kong voor de gameboy of is het door die mini mario's een heel ander soort spel? En korte spellen vind ik meestal niet zo erg, ik ben er toch wel lang genoeg mee bezig en als het leuk genoeg is dan speel ik ze wel een keer of 10 uit (zoals super mario 2: 6 golden coins, maar dat kan er ook mee te maken hebben dat dat omgeveer anderhalf jaar lang mijn enige spel was...)
pi_19862313
quote:
Op zondag 13 juni 2004 18:05 schreef koei het volgende:

[..]

Dat doe je snel... Lijkt het nou heel erg op de eerste donkey kong voor de gameboy of is het door die mini mario's een heel ander soort spel? En korte spellen vind ik meestal niet zo erg, ik ben er toch wel lang genoeg mee bezig en als het leuk genoeg is dan speel ik ze wel een keer of 10 uit (zoals super mario 2: 6 golden coins, maar dat kan er ook mee te maken hebben dat dat omgeveer anderhalf jaar lang mijn enige spel was...)
Ik ben een review ervoor aan het schrijven voor M-Gaming.nl, jullie zullen het binnenkort te lezen krijgen. Maar het kan wel ff duren omdat ik nogal veel bezig ben met school de laatste tijd
pi_19885148
Is het nog verstandig om een GBA SP te kopen met het oog op de binnenkort verschijnende DS van Nintendo. Met andere woorden heeft de SP op dit moment nog een lange levensduur?
  maandag 14 juni 2004 @ 17:06:25 #97
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_19885222
De DS komt pas Maart 2005 ofzo, dus ik zou zeker nog een SP halen, zoveel goede games
pi_19886231
ik heb wel spijt dat ik recent een SP gekocht heb (ik had al een gewone GBA). De DS zou rond november uitkomen in Amerika en Japan dus ik verwacht hem iets later hier in Europa. De prijs schijnt vrijwel hetzelfde te zijn alleen daalt de huidige GBA wel in prijs als de DS hier is denk ik.

Als je al een GBA hebt zou ik het niet doen. Heb je geen GBA dan zou ik een 2e hands GBA/GBA SP kopen om even de maanden te overbruggen. Als je nu nog een nieuwe koopt dan heb je in korte tijd heel veel waardeverlies. Als je niet van plan bent om direct een DS te gaan kopen maar wacht op de eerste prijsverlaging dan is het nogwel de moeite waard om een nieuwe GBA SP te kopen.

Kijk wel even rond voordat je hem koopt want bijna overal is een gba sp 135 euro, terwijl je 'm soms ook voor 120 euro tegenkomt en dat is dan toch mooi mee genomen.
pi_19889162
Hij is 100 eu bij de FRS.
pi_19894785
quote:
Op maandag 14 juni 2004 19:45 schreef MCH het volgende:
Hij is 100 eu bij de FRS.
Maar dan wel alleen de zwarte en de blauwe. De zilveren is nog gewoon 135. apart..

100 euro is het apparaat wel waard, ook al komt de DS eraan. Als je het goed verkoopt dan kan je toch nog zo'n 60/70 euro voor je GBA SP krijgen als je die gaat verkopen zodra de DS er is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')