staat het niet in, normaal is het L+R+Select+Startquote:Op maandag 31 mei 2004 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zie boekje.
quote:
Mother 3
Mario Pinball
Donkey Kong: King of Swing
The Legend of Zelda: The Minish Cap
Mario Party Advance
w00t ... heb ik dat even gemist ... Dat ziet er heel vet uit. LttP meets WW. Hebbe Hebbe Hebbe (eerst OoA, MM, LoZ, AoL, OoT:MQ nog uitspelen ...)quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zelda Minish Cap screens![]()
http://www.planetgamecube.com/media.cfm?action=shot&id=2134&seq=1
LOL! Daar ben je nog wel ff een jaartje mee bezig.quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:45 schreef Young_David het volgende:
[..]
w00t ... heb ik dat even gemist ... Dat ziet er heel vet uit. LttP meets WW. Hebbe Hebbe Hebbe (eerst OoA, MM, LoZ, AoL, OoT:MQ nog uitspelen ...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
OMG dat ik dat over het hoofd heb gezienquote:Op woensdag 2 juni 2004 14:56 schreef Young_David het volgende:
En wat lees ik op de Nederlandsche E3 Site:
Het spel bevat bovendien ook nog een multiplayer-stand. Link je GBA's aan elkaar met behulp van een stel Game Boy Advance Game Link-snoeren en speel met z'n vieren!
Je kan em ook gewoon met zen 2-en of 3-en spelen. Four swords is echt briljant leukquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:08 schreef Young_David het volgende:
Ben trouwens wel heel benieuws hoe Zelda speelt in Multiplayer. Kheb LttP niet voor de GBA (want je moet dan ook nog eens 3 vrienden hebben die net zo gek zijn als jij). Misschien is het vooruitbordurend op het FSA verhaal ... of liever nog, een nieuw concept. (Ik vond Capcom met OoA en OoS ook al zo revolutionair)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |