Ik zou maar op mn woorden passen, mannetje!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:11 schreef Vork het volgende:
[..]
Dan zijn ze van Christus, alsof mij dat iets kan schelen, het maakt ze toch niet meer of minder irritant!
Het komt allemaal goed, seninieltje..quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:13 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, nou echt niet! Heus niet! Niemand.. echt niet.
Huuuuuuuuuuuh!![]()
Nee, verschillende, maar ik heb jaren over m'n collectie gedaan, dus je hebt nog even.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat ik ze morgen luister en alvast bedankt. Ze komen van één CD hoop ik?
*bedenkelijk in portemonnee kijkt
Sebbo, hij neuriet ook Iron Maiden en Slayer.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
http://www.dokaka.com/works.html
Te gek, deze gast neuriet nummers...
Vraag eens of het me boeit?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:13 schreef paniekzaaier het volgende:
Waar lag eigenlijk het punt dat iedereen de '@' niet meer met apenstaartje maar met [et] aan ging spreken?
Herinnering: open voortaan nieuwe topics voor prangende vragen in plaats van ze te stellen in incrowd-slowchattopics.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:14 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
De punt ligt na en soms voor het @..
Ik hoop dat je hiermee voldoende geīnformeerd bent..
Lul.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:15 schreef Seborik het volgende:
[..]
Nee, verschillende, maar ik heb jaren over m'n collectie gedaan, dus je hebt nog even.
Kijk, heel juist dat je nu eindelijk zelf ook inziet dat je op jouw woorden moet passenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:14 schreef NiNi het volgende:
Ik zou maar op mn woorden passen, mannetje!![]()
Neenee! Geen incrowd! Iedereen is welkom!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:16 schreef paniekzaaier het volgende:
[..]
Herinnering: open voortaan nieuwe topics voor prangende vragen in plaats van ze te stellen in incrowd-slowchattopics.
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:17 schreef Insomaniac het volgende:
Neenee! Geen incrowd! Iedereen is welkom!
Wat heb je 'r allemaal welniet gestuurd dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:15 schreef Seborik het volgende:
Nee, verschillende, maar ik heb jaren over m'n collectie gedaan, dus je hebt nog even.
LUL! LUL! LUL! LUL! LUL! LUL! LUL! LUL! LUL! LUL! LUL! LUL! LUL! LUL! LUL! LUL! LUL!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:18 schreef Seborik het volgende:
[..]
Gooi het eruit.
Ik heb liever dat je je broek aanhoudt..quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:18 schreef Seborik het volgende:
[..]
Gooi het eruit.
Precies, iedereen is welkom en wanneer je dan niet aan de criteria voldoet flikkeren we je eruit. Het is echt net het bindend studie-advies.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Thanks.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
http://www.dokaka.com/works.html
Te gek, deze gast neuriet nummers...
Ohja! Hoe meer zielen hoe meer vreugd!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je bent wel erg behoeftig.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
LUL! LUL! LUL! LUL! LUL! LUL! LUL! LUL! LUL! LUL! LUL! LUL! LUL! LUL! LUL! LUL! LUL!
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:19 schreef PrivateRyan het volgende:
Boeit het je, NiŅi?
Ja, zeg, jij vraagt het te vragen. Ga je antwoorden met een vraag.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:21 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?![]()
Het was retorisch. Suffie.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:21 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ja, zeg, jij vraagt het te vragen. Ga je antwoorden met een vraag..
TOO MANY QUESTIONS!!
J.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Tjoo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |