Tot op zekere hoogte, geloof ik.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:00 schreef NiNi het volgende:
[..]
Hallo, heb je het goedgemaakt?![]()
Mij mogen ze wel uitschelden in het MUZ feedbacktopic hoor.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:03 schreef Seborik het volgende:
Hey Jogy post hier. Jogy, iemand in ons feedbacktopic vond je een eikel. Ik heb toen vriendelijk verzocht om alleen op de muziekmods te schelden in ons feedbacktopic. Het moet niet gekker worden.
Het was Sensodine. En zonder te kijken heb ik zo het gevoel dat het het duurste merk betreft.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:03 schreef NiNi het volgende:
Zitten we hier in KLB, staat er een sofa in de hoek? Neen!!
En maakt Oral-B ook tandpasta?
Ik dacht dat het allicht wel handig was om direct bij de duivel zelf te klagen, aangezien zij mij at random dit leed heeft bezorgd. Typisch weer iets voor de duivel om me dan door te verwijzen naar de klaagbaak, waar vervolgens mijn problemen gaan verloren tussen al die waardeloze reacties van de plaatselijke satans-kinderen uit dat forum.quote:Neen hoor, Vrokje,dr'op.
Het feedbacktopic is our precious.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:06 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Mij mogen ze wel uitschelden in het MUZ feedbacktopic hoor..
Mag dat niet gewoon hier?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:06 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Mij mogen ze wel uitschelden in het MUZ feedbacktopic hoor..
Nogmaals voor de duidelijkheid: NIEMAND MOET JE!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
Geile chicks uit Amsterdam type ###
Mensen die vragen worden overgeslagen.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:07 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mag dat niet gewoon hier?
Hebbie mn afscheidsboodschap op irc gelezen?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:07 schreef Seborik het volgende:
[..]
Het feedbacktopic is our precious.
Jammer.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:07 schreef Seborik het volgende:
[..]
Het feedbacktopic is our precious.
Houd je smoel triangeljosti!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:07 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Mensen die vragen worden overgeslagen..
Nee.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:07 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hebbie mn afscheidsboodschap op irc gelezen?
Das okay, men. Edoch heeft u wat gemist!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:04 schreef bolivian het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte, geloof ik.
Ik ben inmiddels geen persona non grata meer.
Dat ik ze morgen luister en alvast bedankt. Ze komen van één CD hoop ik?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:09 schreef Seborik het volgende:
[..]
Nee.
Dat zijn mijn kinderen niet! Wannabee's!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:07 schreef Vork het volgende:
van de plaatselijke satans-kinderen uit dat forum.
Vroeg iemand jou wat?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Houd je smoel triangeljosti!
Ja, was toch blut, armoezaaier!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat ik ze morgen luister en alvast bedankt. Ze komen van één CD hoop ik?
*bedenkelijk in portemonnee kijkt
Dan zijn ze van Christus, alsof mij dat iets kan schelen, het maakt ze toch niet meer of minder irritant!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:10 schreef NiNi het volgende:
Dat zijn mijn kinderen niet! Wannabee's!
Ketske,quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:07 schreef NiNi het volgende:
[..]
Nogmaals voor de duidelijkheid: NIEMAND MOET JE!
Ja, nou echt niet! Heus niet! Niemand.. echt niet.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ketske,.
Dat zeg ik toch ook! Daarom kijk ik bedenkelijk knaas!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:11 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, was toch blut, armoezaaier!
De punt ligt na en soms voor het @.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:13 schreef paniekzaaier het volgende:
Waar lag eigenlijk het punt dat iedereen de '@' niet meer met apenstaartje maar met [et] aan ging spreken?
Ik zou maar op mn woorden passen, mannetje!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:11 schreef Vork het volgende:
[..]
Dan zijn ze van Christus, alsof mij dat iets kan schelen, het maakt ze toch niet meer of minder irritant!
Het komt allemaal goed, seninieltje..quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:13 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, nou echt niet! Heus niet! Niemand.. echt niet.
Huuuuuuuuuuuh!![]()
Nee, verschillende, maar ik heb jaren over m'n collectie gedaan, dus je hebt nog even.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat ik ze morgen luister en alvast bedankt. Ze komen van één CD hoop ik?
*bedenkelijk in portemonnee kijkt
Sebbo, hij neuriet ook Iron Maiden en Slayer.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
http://www.dokaka.com/works.html
Te gek, deze gast neuriet nummers...
Vraag eens of het me boeit?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:13 schreef paniekzaaier het volgende:
Waar lag eigenlijk het punt dat iedereen de '@' niet meer met apenstaartje maar met [et] aan ging spreken?
Herinnering: open voortaan nieuwe topics voor prangende vragen in plaats van ze te stellen in incrowd-slowchattopics.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:14 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
De punt ligt na en soms voor het @..
Ik hoop dat je hiermee voldoende geïnformeerd bent..
Lul.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:15 schreef Seborik het volgende:
[..]
Nee, verschillende, maar ik heb jaren over m'n collectie gedaan, dus je hebt nog even.
Kijk, heel juist dat je nu eindelijk zelf ook inziet dat je op jouw woorden moet passenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:14 schreef NiNi het volgende:
Ik zou maar op mn woorden passen, mannetje!![]()
Neenee! Geen incrowd! Iedereen is welkom!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:16 schreef paniekzaaier het volgende:
[..]
Herinnering: open voortaan nieuwe topics voor prangende vragen in plaats van ze te stellen in incrowd-slowchattopics.
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:17 schreef Insomaniac het volgende:
Neenee! Geen incrowd! Iedereen is welkom!
Wat heb je 'r allemaal welniet gestuurd dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:15 schreef Seborik het volgende:
Nee, verschillende, maar ik heb jaren over m'n collectie gedaan, dus je hebt nog even.
LUL! LUL! LUL! LUL! LUL! LUL! LUL! LUL! LUL! LUL! LUL! LUL! LUL! LUL! LUL! LUL! LUL!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:18 schreef Seborik het volgende:
[..]
Gooi het eruit.
Ik heb liever dat je je broek aanhoudt..quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:18 schreef Seborik het volgende:
[..]
Gooi het eruit.
Precies, iedereen is welkom en wanneer je dan niet aan de criteria voldoet flikkeren we je eruit. Het is echt net het bindend studie-advies.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Thanks.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
http://www.dokaka.com/works.html
Te gek, deze gast neuriet nummers...
Ohja! Hoe meer zielen hoe meer vreugd!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je bent wel erg behoeftig.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
LUL! LUL! LUL! LUL! LUL! LUL! LUL! LUL! LUL! LUL! LUL! LUL! LUL! LUL! LUL! LUL! LUL!
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:19 schreef PrivateRyan het volgende:
Boeit het je, NiŅi?
Ja, zeg, jij vraagt het te vragen. Ga je antwoorden met een vraag.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:21 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?![]()
Het was retorisch. Suffie.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:21 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ja, zeg, jij vraagt het te vragen. Ga je antwoorden met een vraag..
TOO MANY QUESTIONS!!
J.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Tjoo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |