Maar NiNi, vertel eens.. wat ging er fout?quote:Op maandag 17 mei 2004 23:54 schreef NiNi het volgende:
Het zal je leren.![]()
Huuuuh.quote:Op maandag 17 mei 2004 23:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mag ik mijn kloppende genotsstaaf in je klamme knut schuiven,.
Zal ik mijn cam even voor je aanzetten,quote:Op maandag 17 mei 2004 23:55 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Er gaat iets mis..
Operator?.
Wanneer ben je geregistreerd?quote:Op maandag 17 mei 2004 23:55 schreef Vork het volgende:
[..]
Maar NiNi, vertel eens.. wat ging er fout?
Doe liever iets uit.quote:Op maandag 17 mei 2004 23:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zal ik mijn cam even voor je aanzetten,.
Voel je je buitengesloten,quote:Op maandag 17 mei 2004 23:56 schreef NiNi het volgende:
[..]
Huuuuh.
Ik gebruik die smiley's zelden, dus daar zal het wel niet aan liggenquote:Op maandag 17 mei 2004 23:56 schreef PrivateRyan het volgende:
Wanneer ben je geregistreerd?.
*note to self, bezuinig op de-smileys.
Niks jongen, het is met mij net God, ik pik ze at random uit om te lijden.quote:Op maandag 17 mei 2004 23:55 schreef Vork het volgende:
[..]
Maar NiNi, vertel eens.. wat ging er fout?
Als je hier wat vaker zou komen zou je weten dat de hele link naar de oppo springt ipv betreffende post!quote:Op maandag 17 mei 2004 23:54 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Leer tikken muts.
Ende:!
Machtsmisbruik!quote:Op maandag 17 mei 2004 23:57 schreef bolivian het volgende:
Pure evil zeg ik je!
Tsk, smoesjes.quote:Op maandag 17 mei 2004 23:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Als je hier wat vaker zou komen zou je weten dat de hele link naar de oppo springt ipv betreffende post!
Moet ik nou nog een keer zeggen dat ik nog niet dood met jou prive ga?quote:Op maandag 17 mei 2004 23:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Voel je je buitengesloten,.
Jawel! Gebruik ze vaker! Helpt!quote:Op maandag 17 mei 2004 23:57 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik gebruik die smiley's zelden, dus daar zal het wel niet aan liggen
Hallo, heb je het goedgemaakt?quote:Op maandag 17 mei 2004 23:57 schreef bolivian het volgende:
Pure evil zeg ik je!
Weet je wat de tandarts zei? "Koop tandapsta van een bepaald merk en een bijbehorende tandenborstel van datzelfde merk en als het over 2 weken nog niet over is dan bel je maar weer". 2 weken, dan heb ik ook gewoon al mijn examens gehad. Volgens mij is dit zo'n "ik ben ziek, dus als ik mijn examens verknal dan ligt het daar aan in plaats van mijn extreme luiheid"-excuus wat mij van bovenaf is aangeboden. Jammer dat je dat dan weer niet kunt weigerenquote:Op maandag 17 mei 2004 23:57 schreef NiNi het volgende:
Niks jongen, het is met mij net God, ik pik ze at random uit om te lijden.
Zitten we hier in KLB, staat er een sofa in de hoek? Neen!!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:00 schreef Vork het volgende:
[..]
Weet je wat de tandarts zei? "Koop tandapsta van een bepaald merk en een bijbehorende tandenborstel van datzelfde merk en als het over 2 weken nog niet over is dan bel je maar weer". 2 weken, dan heb ik ook gewoon al mijn examens gehad. Volgens mij is dit zo'n "ik ben ziek, dus als ik mijn examens verknal dan ligt het daar aan in plaats van mijn extreme luiheid"-excuus wat mij van bovenaf is aangeboden. Jammer dat je dat dan weer niet kunt weigeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |