Ik hoor wel vaker dat hij niet werkt, ik zou het later nog eens proberen. Je kan het ook ff vragen of nakijken in [Forum] Usericons - diverse problemenquote:Op donderdag 27 mei 2004 12:38 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Precies wat ik moet hebben! Super, bedankt!
heeft die iconmanager op het forum al ooit gewerkt of ligt ie er maar tijdelijk uit??
quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Yodido.. Is er een creatief iemand die een icon voor mij wil maken?
Iets met een bliksem oid lijkt me wel leuk
Kleuren.. Blauw.. Of geel met rood..
Of iets zwarts rood.. zoals amsterdam.. of Ajax..
Leef u uit!
quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:32 schreef HomerJ het volgende:
Zou iemand nog een leuke voor mij kunenn maken? Maakt niet uit hoe hij eruitziet, maar deze staat er iets te lang op. Hij moet iets met HomerJ te maken hebben, en grappig, miss meerdere plaatjes? En zou dit plaatje er tussen mogen?
[afbeelding]
OF iets in de tren van een zwarte gamecube
Alvast héél erg bedankt!!!!! Jullie doen geweldig werk
Ik had nog alle plaatjes die ik voor je vorige gebruikte en ik heb een aanvulling gemaakt, als je dit niet wil en alleen de nieuwe laat je het maar weten. (ik ga nu wel eerst ff CSI kijkenquote:Op donderdag 27 mei 2004 22:36 schreef DePresident het volgende:
Hey! Het gele teken!
Zou je voor mij een nieuwe willen maken? Het liefst de witte limo zoals je dat bij die zwarte (in mijn icoon) ook hebt gedaan in een paar keer zodat je hem helemaal ziet, mocht dat niet lukken dan weer dezelfde die hier ook onder staat. En dan al die plaatjes nog verkleinen zodat die na elkaar verschijnen.heel erg bedankt alvast
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
nee hartstikke bedankt, het is veel leuker als aanvulling!quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:10 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik had nog alle plaatjes die ik voor je vorige gebruikte en ik heb een aanvulling gemaakt, als je dit niet wil en alleen de nieuwe laat je het maar weten. (ik ga nu wel eerst ff CSI kijken)
[afbeelding]
quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Yodido.. Is er een creatief iemand die een icon voor mij wil maken?
Iets met een bliksem oid lijkt me wel leuk
Kleuren.. Blauw.. Of geel met rood..
Of iets zwarts rood.. zoals amsterdam.. of Ajax..
Leef u uit!
Dank je! Erg coolquote:Op donderdag 27 mei 2004 23:17 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
[afbeelding] 8,78kb, uploadbaar.
THNXquote:Op donderdag 27 mei 2004 22:56 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
[afbeelding]
34,3kb (maar ik merkte dat je je huidige ook op een server hebt staan, dus geen probleem veronderstel ik)
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:13 schreef ThomasBerge het volgende:
Hallo mensen,
Ik wil een bewegende icoon van mijn huidige icoon en de volgende afbeeldingen;
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat (C) Gerja & Alexander mag er af.
Alvast hartelijk dank!
Hij is echt geweldig. Maar zou je misschien deze foto er nog even aan toe kunnen voegen, dat zou echt geweldig zijn!quote:
Geen probleemquote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:10 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Hij is echt geweldig. Maar zou je misschien deze foto er nog even aan toe kunnen voegen, dat zou echt geweldig zijn!
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:51 schreef Weopj het volgende:
Zou iemand iets creatiefs willen doen met mijn username Weopj en een afwisselende serie foto's met als achtergrond bij "Weopj" een mooie kleur blauw?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heeel veel thanx voor degene die zich eraan wil wagen
Als het kan niet groter dan 15Kb
Heeeej! Thanx!!quote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:33 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
[afbeelding] 16,5kb
[afbeelding] 13,7kb
[afbeelding] 5,55kb
Zou je er eventueel een van 50 x 50 bij kunnen maken binnen 15 Kb?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:15 schreef Weopj het volgende:
[..]
Heeeej! Thanx!!![]()
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:14 schreef _bigmac_ het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand hier wat moois mee maken ??
Mijn nickname er in ofzo.
graag ook gelijk even 60x60
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:25 schreef Weopj het volgende:
[..]
Zou je er eventueel een van 50 x 50 bij kunnen maken binnen 15 Kb?![]()
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:24 schreef _wie het volgende:
Ik heb ook een request. Momenteel geen icoon, maar _wie mag werken op de O.S. in Athene!. Dus iets met de olympische logo, logo athene e.d. eigen username?
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[afbeelding]
Mag hier misschien nog ergens een Nederlandse vlaggetje bij? Op het buikje, wangetjes, of in handje ofzo?
Bedankt manquote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:41 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
[afbeelding] of [afbeelding]
Ik heb ook je vorige op picserver gezet, je kan deze url wel gebruiken als je wil.
[afbeelding]
Moet dat snuif smiletje er ook in?quote:Op zondag 30 mei 2004 14:44 schreef Steve-O het volgende:
Kunnen jullie iets leuks maken met dit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan je die laatste chick beetje door die auto laten morphen of hoe dat ook heet dat ie zeg maar langzaam der doorheen komtquote:
Zo?quote:Op zondag 30 mei 2004 15:03 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Kan je die laatste chick beetje door die auto laten morphen of hoe dat ook heet dat ie zeg maar langzaam der doorheen komt
bijnaquote:
quote:Op zondag 30 mei 2004 16:10 schreef Steve-O het volgende:
[..]
bijna
Die neger moet voor die auto en iets langzamer die laatste morph
Voor de rest erg leuk
Ik kan er niets mee, je zult ff op iemand anders moeten wachten....quote:Op zondag 30 mei 2004 19:07 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
zou je die van mij kunnen laten rijden...?
en dan de achterlichten laten blinken en het logo van BMW laten komen en weer laten gaan in het midden????
TY!
en die van mij dan?quote:Op zondag 30 mei 2004 20:19 schreef Wild_Snake het volgende:
[..]
Ik kan er niets mee, je zult ff op iemand anders moeten wachten....
quote:Op zondag 30 mei 2004 20:30 schreef blublub het volgende:
[..]
en die van mij dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |