timbobquote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:20 schreef godard_k het volgende:
voor mensen die nog steeds willen weten wie de chick van timbobs avatar is ... UTFS![]()
is idd veranderd, maar d'r hebben al heel wat knutselaars met hun vingertjes aangezeten in de loop der tijdquote:Op maandag 17 mei 2004 20:23 schreef HolyPanther het volgende:
(die is perongeluk een beetje verandert)
yay! , ik heb timbobs zijn zusje d'r tiete op me pcquote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:55 schreef timbob het volgende:
[..]
timbob
Timbob!!
Obey hier het meisje op Timbob's Avatar!
Maarre, TimBob, even serieus
het is trouwens m'n zusje
het was degene die jij nu hebt maar ik had perongeluk het plaatje van stilstaan verwijdert. niej boeiend dusquote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:53 schreef NijntjeRocks het volgende:LOL
[..]
is idd veranderd, maar d'r hebben al heel wat knutselaars met hun vingertjes aangezeten in de loop der tijd
Wil je ook de tieten van mijn moeder hebben of nie'?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:57 schreef godard_k het volgende:
[..]
yay! , ik heb timbobs zijn zusje d'r tiete op me pc![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:08 schreef HolyPanther het volgende:
[..]
Wil je ook de tieten van mijn moeder hebben of nie'?![]()
maar ik vraag me tog wel af wat timbob ervoor heeft gedaan om der zus op cam mogen vastleggen![]()
en er staat volgens mij ook nog nergens hoe oud ze is(tis dak al verliefd ben op iemand anders maar anders......
)
*zoekt al theo van gogh plaatjes
duh, dit is de enige echte originelequote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:54 schreef HolyPanther het volgende:
het was degene die jij nu hebt
Metal Nijntjequote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:22 schreef NijntjeRocks het volgende:
[..]
duh, dit is de enige echte originele![]()
*ziet veel liever 2 vrouwen op usericon op die poses dan 2 mannen dus is niej grappig om te veranderen*quote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:32 schreef martinuhhh het volgende:
Maak es iets leuks van die van mij
Jammer, maar die van mij is ook moeilijk te verkutten. Alexandra en Rebecca blijven altijd leukquote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:53 schreef HolyPanther het volgende:
[..]
*ziet veel liever 2 vrouwen op usericon op die poses dan 2 mannen dus is niej grappig om te veranderen*
(ofwel heb geen inspiratie)![]()
en met dank aan paultjuhhhquote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:16 schreef super-muffin het volgende:
met dank aan Holypanyher en Timbob
zal best, maar dan hebbie um van mij gejat slimmerdquote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:21 schreef super-muffin het volgende:
ik had um ook
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:22 schreef NijntjeRocks het volgende:
[..]
zal best, maar dan hebbie um van mij gejat slimmerd
quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:19 schreef HolyPanther het volgende:
ik heb eindelijk die van timbob verneukte versie af(was niej zo heel veel werk maar had er steeds geen zin in.
de ene helft is overdag rond 5 uur en de ander meer snachts rond 1 uur dus is wat vaag. kon ook zo snel geen trui vinden als timbobs zusje maar het is allemaal wel een beetje gelukt.
Je raad het al ongeveer wel wat mijn ****** icoon nu is....
******adviseert om niet veel verder te scrollen******
Origineel:
(niet voor kleine kinderen)
[afbeelding]
en dan de mijne![]()
(ongeschikt voor iedereen)
[afbeelding]
een half uurquote:Op woensdag 19 mei 2004 11:50 schreef timbob het volgende:
je hebt er wel werk van gemaakt
geweldigquote:Op woensdag 19 mei 2004 11:54 schreef HolyPanther het volgende:
[..]
een half uur![]()
het was helemaal niet zo veel werk, enigste vervelende was dat ik paar keer met mijn tenen de muisknop moest indrukken om shot te maken omdat ik dan 2 handen in beeld nodig had![]()
ze blijven leuk maar omdak tog nog iets extra wou doen met al mijn mislukte webcam plaatjes...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:03 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Jammer, maar die van mij is ook moeilijk te verkutten. Alexandra en Rebecca blijven altijd leuk
= al de derde keer dat je dat vraagt.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:14 schreef BMWM3 het volgende:
Wie wil de mijne verneuken?
tis net of ze iets likt ...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:18 schreef timbob het volgende:
[..]
't is niet m'n vriendin
en ze trekt haar shirtje uit
quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:19 schreef HolyPanther het volgende:
ik heb eindelijk die van timbob verneukte versie af(was niej zo heel veel werk maar had er steeds geen zin in.
de ene helft is overdag rond 5 uur en de ander meer snachts rond 1 uur dus is wat vaag. kon ook zo snel geen trui vinden als timbobs zusje maar het is allemaal wel een beetje gelukt.
Origineel:
[afbeelding]
en dan de mijne![]()
[afbeelding]
alleen maar omdat ze in 2 frames ofzow de handen bij der mond in de buurt heeft?quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:29 schreef MrBean het volgende:
[..]
tis net of ze iets likt ...
presies!quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:33 schreef HolyPanther het volgende:
[..]
alleen maar omdat ze in 2 frames ofzow de handen bij der mond in de buurt heeft?
als je beter kijkt zie je heel andere dingen![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:36 schreef HolyPanther het volgende:
[..]
it's coming![]()
verwacht niet te veel want ik werk nu niet op mijn eigen computerquote:Op woensdag 19 mei 2004 12:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd!
hij is GAAFquote:Op woensdag 19 mei 2004 11:19 schreef HolyPanther het volgende:
Origineel:
[afbeelding]
en dan de mijne![]()
[afbeelding]
ja idd weet zij dat je haar als icoon gebruikt ?quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:41 schreef super-muffin het volgende:
[..]
heb je um al aan je zusje laten zien?
ook de originele
quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:09 schreef HolyPanther het volgende:
Ik heb dat andere nijntje nu ook wat bewerkt maar vin hem beetje erg fout en hopeloos maar kheb weinig zin nu weer iets anders te verzinnen.
mooi ist ook niej want ik zit niej op eigen comp maar dat terzijde![]()
[afbeelding]
ik vin mijn hoofd 1 keer per pagina al meer dan genoeg hoorquote:Op woensdag 19 mei 2004 13:29 schreef Renmaestro het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |