ik ook niet, daarom heb ik het zo simpel gemaaktquote:Op maandag 17 mei 2004 20:30 schreef martinuhhh het volgende:
Whehehe ze zijn wel tof
Maar ik kan dat niet
Daar hebben we het probleem alquote:Op maandag 17 mei 2004 20:37 schreef HolyPanther het volgende:
[..]
ik ook niet, daarom heb ik het zo simpel gemaakt![]()
Met het juiste programma is het best makkelijk, je hebt dan alleen nog maar een klein beetje fantasie nodig![]()
probeer maar eens wat simpels, simpele dingen zijn vaak ook leuk(en iets anders dan animated .gif kan ook leuk zijn)
ghehehe ik zat al te denken om jouw icoon ook iets wat te veranderen met een reeks plaatjes van theo van gogh ofzowquote:Op maandag 17 mei 2004 20:46 schreef timbob het volgende:
leuk
(tvp)
Wat komt er achter hem omhoog?quote:Op maandag 17 mei 2004 20:54 schreef Golf het volgende:
[afbeelding]
ik vin dat hoofdje op die manier al leuker dan origineelquote:Op maandag 17 mei 2004 20:54 schreef Golf het volgende:
[afbeelding]
das een inkoppertjequote:Op maandag 17 mei 2004 21:01 schreef El_Bartos het volgende:
Wie wil mijne eens verneuken??![]()
*meldtquote:Op maandag 17 mei 2004 21:01 schreef El_Bartos het volgende:
Wie wil mijne eens verneuken??![]()
Whehe, PMTA en zoquote:Op maandag 17 mei 2004 21:07 schreef HolyPanther het volgende:
[..]
das een inkoppertje
wat is daar een simpel programma voor dan ( wie veranderd mijnesquote:Op maandag 17 mei 2004 20:37 schreef HolyPanther het volgende:
[..]
Met het juiste programma is het best makkelijk, je hebt dan alleen nog maar een klein beetje fantasie nodig![]()
probeer maar eens wat simpels, simpele dingen zijn vaak ook leuk(en iets anders dan animated .gif kan ook leuk zijn)
ik vin zelf image ready(zit bij photoshop) wel simpel omdat het duidelijk layer en frame laat zien en ik bewerk plaatjes dan ook eerst met photoshop. er zijn wel nog makkelijkere progies maar die zijn voor mij alleen maar ruimte innemers omdat ik er voor de rest nix mee doe.(kheb 60 gig muziek dus hou nogal weinig plaats overquote:Op maandag 17 mei 2004 21:19 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
wat is daar een simpel programma voor dan ( wie veranderd mijnes)
thx image ready heb ik, is ff bestuderen danquote:Op maandag 17 mei 2004 21:23 schreef HolyPanther het volgende:
[..]
ik vin zelf image ready(zit bij photoshop) wel simpel omdat het duidelijk layer en frame laat zien en ik bewerk plaatjes dan ook eerst met photoshop. er zijn wel nog makkelijkere progies maar die zijn voor mij alleen maar ruimte innemers omdat ik er voor de rest nix mee doe.(kheb 60 gig muziek dus hou nogal weinig plaats over)
maar hoeft niej animated te zijn dus kan zelfs paint. als het maar grappig is![]()
en voor jouw icon hebk nogal weinig inspiratie nu denk ik![]()
ik geloof dat er ergens wel een standaard scriptje staat waar je alleen links voor hoeft te veranderen en de hoeveelheid gifjes gewoon kan kopieren plakken met nummertje deraan ofzow. Behalve in PHP ben ik ook slecht in bijna alle andere computertaaltjesquote:Op maandag 17 mei 2004 21:29 schreef super-muffin het volgende:
[..]![]()
eigenlijk zijn al die gifjes wel leuk net zo iets al Timbob heeft, elke keer anders.
ben alleen niet goed in PHP
bij die layers staan die oogjes die je per frame dus aan of uit kan zettenquote:Op maandag 17 mei 2004 21:36 schreef paultjuhhh het volgende:
hmz ik wil bijv bij dat nijntje 1 frame bewerken zeg maar, maar als ik dat doe veranderen alle frames mee, hoe verander je dat ?
de php kiest alleen een willekeurig plaatje uit hoorquote:Op maandag 17 mei 2004 20:50 schreef HolyPanther het volgende:
[..]
ghehehe ik zat al te denken om jouw icoon ook iets wat te veranderen met een reeks plaatjes van theo van gogh ofzow(ik ben alleen heel slecht in php
)
Waarmee maak je diequote:Op maandag 17 mei 2004 20:37 schreef HolyPanther het volgende:
[..]
Oeeee Dat is pas verneukenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:01 schreef timbob het volgende:
[..]
mag ik er fijenoord opzetten?
of pee es vee?
of go ahead eagles?
mag ik dat script ookquote:Op maandag 17 mei 2004 23:53 schreef timbob het volgende:
[..]
de php kiest alleen een willekeurig plaatje uit hoor
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Wat doet ze eigenlijk?quote:Op maandag 17 mei 2004 23:53 schreef timbob het volgende:
[..]
Tja, wat doet jouw avater eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:41 schreef MrBean het volgende:
[..]
Wat doet ze eigenlijk?![]()
En wie is ze?
php:quote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:32 schreef super-muffin het volgende:
[..]
mag ik dat script ook![]()
quote:Op maandag 17 mei 2004 23:53 schreef timbob het volgende:
[..]
Ow sorry, het kon toch?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:11 schreef timbob het volgende:
[..]
is het mijn vriendin?!
goh, leuk om te weten
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:14 schreef timbob het volgende:
[..]
php:
--------------------------------------------------------------------------------
<?
Header("Content-type: image/gif");
Header("Cache-Control: no-cache, must-revalidate");
srand((double)microtime()*1000000);
$nr=rand(1,6); //de 6 ia het aantal plaatjes
$fn=fopen("$nr.gif","r");
fpassthru($fn);
?>
Maar wat doet ze?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:11 schreef timbob het volgende:
[..]
is het mijn vriendin?!
goh, leuk om te weten
een tvp'je om dat thuis eens te proberen.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:14 schreef timbob het volgende:
[..]
php:
--------------------------------------------------------------------------------
<?
Header("Content-type: image/gif");
Header("Cache-Control: no-cache, must-revalidate");
srand((double)microtime()*1000000);
$nr=rand(1,6); //de 6 ia het aantal plaatjes
$fn=fopen("$nr.gif","r");
fpassthru($fn);
?>
ooooooh iahahia hij verander steeds, stoer, die van mijnes zit er ook tussenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:19 schreef timbob het volgende:
[..]
vet random man!
Retecoolquote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:39 schreef super-muffin het volgende:
check nu mn avatar
kga er zelf ook nog een paar aanpassingen aanmaken!
timbobquote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:20 schreef godard_k het volgende:
voor mensen die nog steeds willen weten wie de chick van timbobs avatar is ... UTFS![]()
is idd veranderd, maar d'r hebben al heel wat knutselaars met hun vingertjes aangezeten in de loop der tijdquote:Op maandag 17 mei 2004 20:23 schreef HolyPanther het volgende:
(die is perongeluk een beetje verandert)
yay! , ik heb timbobs zijn zusje d'r tiete op me pcquote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:55 schreef timbob het volgende:
[..]
timbob
Timbob!!
Obey hier het meisje op Timbob's Avatar!
Maarre, TimBob, even serieus
het is trouwens m'n zusje
het was degene die jij nu hebt maar ik had perongeluk het plaatje van stilstaan verwijdert. niej boeiend dusquote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:53 schreef NijntjeRocks het volgende:LOL
[..]
is idd veranderd, maar d'r hebben al heel wat knutselaars met hun vingertjes aangezeten in de loop der tijd
Wil je ook de tieten van mijn moeder hebben of nie'?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:57 schreef godard_k het volgende:
[..]
yay! , ik heb timbobs zijn zusje d'r tiete op me pc![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:08 schreef HolyPanther het volgende:
[..]
Wil je ook de tieten van mijn moeder hebben of nie'?![]()
maar ik vraag me tog wel af wat timbob ervoor heeft gedaan om der zus op cam mogen vastleggen![]()
en er staat volgens mij ook nog nergens hoe oud ze is(tis dak al verliefd ben op iemand anders maar anders......
)
*zoekt al theo van gogh plaatjes
duh, dit is de enige echte originelequote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:54 schreef HolyPanther het volgende:
het was degene die jij nu hebt
Metal Nijntjequote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:22 schreef NijntjeRocks het volgende:
[..]
duh, dit is de enige echte originele![]()
*ziet veel liever 2 vrouwen op usericon op die poses dan 2 mannen dus is niej grappig om te veranderen*quote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:32 schreef martinuhhh het volgende:
Maak es iets leuks van die van mij
Jammer, maar die van mij is ook moeilijk te verkutten. Alexandra en Rebecca blijven altijd leukquote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:53 schreef HolyPanther het volgende:
[..]
*ziet veel liever 2 vrouwen op usericon op die poses dan 2 mannen dus is niej grappig om te veranderen*
(ofwel heb geen inspiratie)![]()
en met dank aan paultjuhhhquote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:16 schreef super-muffin het volgende:
met dank aan Holypanyher en Timbob
zal best, maar dan hebbie um van mij gejat slimmerdquote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:21 schreef super-muffin het volgende:
ik had um ook
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:22 schreef NijntjeRocks het volgende:
[..]
zal best, maar dan hebbie um van mij gejat slimmerd
quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:19 schreef HolyPanther het volgende:
ik heb eindelijk die van timbob verneukte versie af(was niej zo heel veel werk maar had er steeds geen zin in.
de ene helft is overdag rond 5 uur en de ander meer snachts rond 1 uur dus is wat vaag. kon ook zo snel geen trui vinden als timbobs zusje maar het is allemaal wel een beetje gelukt.
Je raad het al ongeveer wel wat mijn ****** icoon nu is....
******adviseert om niet veel verder te scrollen******
Origineel:
(niet voor kleine kinderen)
[afbeelding]
en dan de mijne![]()
(ongeschikt voor iedereen)
[afbeelding]
een half uurquote:Op woensdag 19 mei 2004 11:50 schreef timbob het volgende:
je hebt er wel werk van gemaakt
geweldigquote:Op woensdag 19 mei 2004 11:54 schreef HolyPanther het volgende:
[..]
een half uur![]()
het was helemaal niet zo veel werk, enigste vervelende was dat ik paar keer met mijn tenen de muisknop moest indrukken om shot te maken omdat ik dan 2 handen in beeld nodig had![]()
ze blijven leuk maar omdak tog nog iets extra wou doen met al mijn mislukte webcam plaatjes...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:03 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Jammer, maar die van mij is ook moeilijk te verkutten. Alexandra en Rebecca blijven altijd leuk
= al de derde keer dat je dat vraagt.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:14 schreef BMWM3 het volgende:
Wie wil de mijne verneuken?
tis net of ze iets likt ...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:18 schreef timbob het volgende:
[..]
't is niet m'n vriendin
en ze trekt haar shirtje uit
quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:19 schreef HolyPanther het volgende:
ik heb eindelijk die van timbob verneukte versie af(was niej zo heel veel werk maar had er steeds geen zin in.
de ene helft is overdag rond 5 uur en de ander meer snachts rond 1 uur dus is wat vaag. kon ook zo snel geen trui vinden als timbobs zusje maar het is allemaal wel een beetje gelukt.
Origineel:
[afbeelding]
en dan de mijne![]()
[afbeelding]
alleen maar omdat ze in 2 frames ofzow de handen bij der mond in de buurt heeft?quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:29 schreef MrBean het volgende:
[..]
tis net of ze iets likt ...
presies!quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:33 schreef HolyPanther het volgende:
[..]
alleen maar omdat ze in 2 frames ofzow de handen bij der mond in de buurt heeft?
als je beter kijkt zie je heel andere dingen![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:36 schreef HolyPanther het volgende:
[..]
it's coming![]()
verwacht niet te veel want ik werk nu niet op mijn eigen computerquote:Op woensdag 19 mei 2004 12:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd!
hij is GAAFquote:Op woensdag 19 mei 2004 11:19 schreef HolyPanther het volgende:
Origineel:
[afbeelding]
en dan de mijne![]()
[afbeelding]
ja idd weet zij dat je haar als icoon gebruikt ?quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:41 schreef super-muffin het volgende:
[..]
heb je um al aan je zusje laten zien?
ook de originele
quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:09 schreef HolyPanther het volgende:
Ik heb dat andere nijntje nu ook wat bewerkt maar vin hem beetje erg fout en hopeloos maar kheb weinig zin nu weer iets anders te verzinnen.
mooi ist ook niej want ik zit niej op eigen comp maar dat terzijde![]()
[afbeelding]
ik vin mijn hoofd 1 keer per pagina al meer dan genoeg hoorquote:Op woensdag 19 mei 2004 13:29 schreef Renmaestro het volgende:
je kunt een flat in het plaatje plakken en dan aan het eind dat ie er tegen aan vliegt en boem zegtquote:Op woensdag 19 mei 2004 18:05 schreef HolyPanther het volgende:
Een getekend plaatje is veel makkelijker om te veranderen omdat er in een tekening maar een paar kleuren zitten(meestal)
beetje moeilijk zo
ik von dat eerste nijntje en natuurlijk timbobs avatar wel inspirerend om te veranderen. wah moet ik nou met een zweefvliegtuig?
quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
je kunt een flat in het plaatje plakken en dan aan het eind dat ie er tegen aan vliegt en boem zegt
quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:57 schreef Ghosty het volgende:
hmm na die van ijsmeis gezien te hebben zal ik maar niet vragen of iemand de mijne wil 'verbeteren'
Past inderdaad wel beter danquote:Op woensdag 19 mei 2004 19:26 schreef Ghosty het volgende:
[..]
![]()
zalk me naam ook maar veranderen in "shity" dan?
vreemd, misschien wat met picserver aan de hand?quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:01 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ik zie geen plaatje
ik zie hem nu iig welquote:Op woensdag 19 mei 2004 20:02 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
vreemd, misschien wat met picserver aan de hand?![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:15 schreef petre86 het volgende:
snourcy is wel een goeie kandidaat om de avatar de verneuken...
haal iets van zu'n lip...?
en anders mijne...?
wie is snorcy. en ik zit morgen met mijn eigen computer hierquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:19 schreef Mattt het volgende:
[..]
Strak plan! We gaan snorcy verneuken![]()
Shut The F*ck Upquote:Op donderdag 20 mei 2004 00:20 schreef BMWM3 het volgende:
Geweldig
N00b vraag, wat betekent STFU?
quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:45 schreef mcDavid het volgende:
nog een verkracht-avatar in de aanbieding: [afbeelding]
F*ck??? Mag je hier geen eens 'fuck' gebruiken?? Zou wel flauw zijn...quote:Op donderdag 20 mei 2004 00:24 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Shut The F*ck Up![]()
SUPER!!!quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:19 schreef HolyPanther het volgende:
Origineel:
[afbeelding]
en dan de mijne![]()
[afbeelding]
voor vrouwen overtref ik misgien wel die van timbob(niej over potteke gesprokenquote:Op donderdag 20 mei 2004 01:33 schreef ernie09 het volgende:
[..]
SUPER!!!
Kun je met mijne wat? (al kun je die (= die van timbob) niet overtreffen...)
ik woon in een doodlopende straat, wat heb een bulldozer hier nou te zoeken?quote:Op donderdag 20 mei 2004 00:41 schreef BMWM3 het volgende:
Rolling On The Floor Laughing Biting The Carpet Dancing In Circles And Jumping Through The Window Almost Dieing By Smashing Into HP Who's Then Running Horrified Into The Street Beeing Killed Accidentally By A Yellow Bulldozer
Sorryback OT
ik heb nix tegen homo's maaruh dat ziet eruit als homo homo(overduidelijk verwijfd type dat gewoon fout is)quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:49 schreef petre86 het volgende:
bij elk postje dat ie maakte kreeg ie minimaal 5 reacties van "wat zit er op je lip"of"hey er zit wat op je lip" ... erna...
lekker irri voor hem.. leuk voor ons![]()
![]()
DOEN!quote:Op donderdag 20 mei 2004 02:13 schreef HolyPanther het volgende:
[..]
ik heb nix tegen homo's maaruh dat ziet eruit als homo homo(overduidelijk verwijfd type dat gewoon fout is)
perfect om te verneuken(fuck mag dus gezegd worden want das nix anders dan neuken/verneuken)![]()
owjah omdat ik het nogal nutteloos von 4 posts achter elkaar te maken zet ik hier maar wat extra bij.
mijn vrienden waren van mening dat ik timbobs avatar nog eens moest veranderen ! dit keer moest ik maar een heleboel frames weghalen en alleen ontbloting--->truitje--->ontbloting--->truitje laten zien
als ik morgen ooit wakker wordtquote:Op donderdag 20 mei 2004 02:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
DOEN!
Wordt je welquote:Op donderdag 20 mei 2004 02:26 schreef HolyPanther het volgende:
[..]
als ik morgen ooit wakker wordt![]()
huh? Orgineel?quote:Op donderdag 20 mei 2004 02:31 schreef HolyPanther het volgende:
[..]
das ut origineel n44b![]()
maar nog steeds![]()
whahahaahaquote:Op donderdag 20 mei 2004 02:32 schreef Mastertje het volgende:
[..]
huh? Orgineel?
Fucking Amal!quote:Op maandag 17 mei 2004 20:44 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Daar hebben we het probleem al
quote:Op donderdag 20 mei 2004 00:08 schreef petre86 het volgende:
Het grote sourcy-snor topic!
sourcy er zit wat op je lip
De bovenlip van sourcy
he sourcy...
Als je een trio met twee vrouwen doet...
Chocolade en acné... een fabeltje?
Ben jij een harde rammer?
Er zit iets op je lip...
en nog een hele boel die eindigen met "er zit iets op je lip"![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 mei 2004 09:57 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
[afbeelding]
En nu natuurlijk met de enige echte Chiel Montagne snor!
quote:Op donderdag 20 mei 2004 09:57 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
[afbeelding]
En nu natuurlijk met de enige echte Chiel Montagne snor!
quote:Op donderdag 20 mei 2004 09:35 schreef HolyPanther het volgende:
Ben ik nou zo vroeg wakker, kheb toch wel van 4 tot 9 geslapen.
Naja hier timbobs zusje met wat minder frames. maar ik denk dat ik toch maar blokjes ervoor ga zetten want dit begint een beetje te veel op pr0n lijken.
[afbeelding]
Jij hebt een leuke avatar.quote:Op maandag 17 mei 2004 23:53 schreef timbob het volgende:
[..]
ik wil die nog een keer hebbenquote:Op woensdag 19 mei 2004 11:19 schreef HolyPanther het volgende:
Origineel:
[afbeelding]
en dan de mijne![]()
[afbeelding]
zet me maar op MSN ofzow stuur ik het dan wel door, ik durf het niet meer te hosten want op school kijken ze ook nogal eens naar waar ik hostquote:Op zondag 30 mei 2004 00:38 schreef timbob het volgende:
[..]
ik wil die nog een keer hebben
quote:Op donderdag 20 mei 2004 02:13 schreef HolyPanther het volgende:
[..]
ziet eruit als homo homoeen nicht
nouquote:Op zondag 30 mei 2004 02:45 schreef HolyPanther het volgende:
[..]
zet me maar op MSN ofzow stuur ik het dan wel door, ik durf het niet meer te hosten want op school kijken ze ook nogal eens naar waar ik host![]()
uhhh wat wil je der trouwens mee?![]()
![]()
pretty sick yaquote:Op zondag 30 mei 2004 11:54 schreef timbob het volgende:
[..]
nou
ik wilde aan iemand laten zien hoe erg mensen op m'n avatar reageren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |