Weet je toevallig hoe het daar werkt en hoelang je moet wachten op een huis? Je mag maar twee keer weigeren geloof ik, en dan wordt je uitgeschreven. Ik wil proberen in te schatten of het nu te vroeg is om me in te schrijven.quote:Op maandag 17 mei 2004 20:23 schreef wouter37 het volgende:
www.wooncom.nl is idd een woning bouw site.
ik weet niet de preciese wacht tijd, maar emmen is ERG lang wachten volgens mij. Waar had je eigelijk precies willen wonen dan? in de buurt van? ofzo..quote:Op maandag 17 mei 2004 20:14 schreef Christine het volgende:
Hoi mensen,
Ooit geboren in Emmen, wonende in de randstad, wil ik na mijn afstuderen weer terugkeren naar het noord-oosten van het land. Nu ben ik mij een beetje aan het verdiepen in de woonruimtes daarginds... ik kwam op deze site www.wooncom.nl en dat klinkt wel als een woningbouw-site. Het werkt alleen raar met opties nemen etc.
Hoe lang moet je gemiddeld wachten voor woonruimte in Emmen, en hoe kom je daar het beste aan? Gaat dat toch via die site?
De eventuele verhuizing is pas op zijn vroegst over anderhalf jaar, maar je kan nooit vroeg genoeg beginnen met informeren (toch?)
dat zeg ik. Maar ik denk persoonlijk dat ze met werk ook nog zo iets hebben vanquote:Op maandag 17 mei 2004 20:41 schreef cyberbull het volgende:
de wachttijd gemiddeld bij de woningstichtings in emmen is min 2 jaar. of je moet met een verklaring komen dan kun je eerder......denk dat werk een goede verklaring zou zijn. De buitendorpen gaan wat sneller.......
Je hebt wooncom, inter pares als woningstichtings.
succes
lauwrence
Emmen
Nee joh, wel meer, maar die site van hun is gewoon niet optimaal.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:40 schreef Christine het volgende:
Nou, de eerste stap is gezet, ik heb "opties" genomen bij wooncom. De site van interpares snap ik niet helemaal, hebben ze daar echt maar één huis in de aanbieding
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |