abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 mei 2004 @ 20:14:36 #1
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_19201987
Hoi mensen,

Ooit geboren in Emmen, wonende in de randstad, wil ik na mijn afstuderen weer terugkeren naar het noord-oosten van het land. Nu ben ik mij een beetje aan het verdiepen in de woonruimtes daarginds... ik kwam op deze site www.wooncom.nl en dat klinkt wel als een woningbouw-site. Het werkt alleen raar met opties nemen etc.

Hoe lang moet je gemiddeld wachten voor woonruimte in Emmen, en hoe kom je daar het beste aan? Gaat dat toch via die site?

De eventuele verhuizing is pas op zijn vroegst over anderhalf jaar, maar je kan nooit vroeg genoeg beginnen met informeren (toch?)
pi_19202140
hoi,

ik heet je alvast van harte welkom in emmen ( ik woon er ook)
www.wooncom.nl is idd een woning bouw site.
kijk eens op www.emmen.nl daar staan vast nog wel meer dingen over wonen
of de makelaars in emmen http://emmen.makelaar.klup.nl/
  maandag 17 mei 2004 @ 20:27:41 #3
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_19202239
quote:
Op maandag 17 mei 2004 20:23 schreef wouter37 het volgende:
www.wooncom.nl is idd een woning bouw site.
Weet je toevallig hoe het daar werkt en hoelang je moet wachten op een huis? Je mag maar twee keer weigeren geloof ik, en dan wordt je uitgeschreven. Ik wil proberen in te schatten of het nu te vroeg is om me in te schrijven.
  maandag 17 mei 2004 @ 20:32:11 #4
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_19202317
quote:
Op maandag 17 mei 2004 20:14 schreef Christine het volgende:
Hoi mensen,

Ooit geboren in Emmen, wonende in de randstad, wil ik na mijn afstuderen weer terugkeren naar het noord-oosten van het land. Nu ben ik mij een beetje aan het verdiepen in de woonruimtes daarginds... ik kwam op deze site www.wooncom.nl en dat klinkt wel als een woningbouw-site. Het werkt alleen raar met opties nemen etc.

Hoe lang moet je gemiddeld wachten voor woonruimte in Emmen, en hoe kom je daar het beste aan? Gaat dat toch via die site?

De eventuele verhuizing is pas op zijn vroegst over anderhalf jaar, maar je kan nooit vroeg genoeg beginnen met informeren (toch?)
ik weet niet de preciese wacht tijd, maar emmen is ERG lang wachten volgens mij. Waar had je eigelijk precies willen wonen dan? in de buurt van? ofzo..
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_19202530
de wachttijd gemiddeld bij de woningstichtings in emmen is min 2 jaar. of je moet met een verklaring komen dan kun je eerder......denk dat werk een goede verklaring zou zijn. De buitendorpen gaan wat sneller.......

Je hebt wooncom, inter pares als woningstichtings.

succes

lauwrence
Emmen
  maandag 17 mei 2004 @ 20:42:40 #6
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_19202569
quote:
Op maandag 17 mei 2004 20:41 schreef cyberbull het volgende:
de wachttijd gemiddeld bij de woningstichtings in emmen is min 2 jaar. of je moet met een verklaring komen dan kun je eerder......denk dat werk een goede verklaring zou zijn. De buitendorpen gaan wat sneller.......

Je hebt wooncom, inter pares als woningstichtings.

succes

lauwrence
Emmen
dat zeg ik. Maar ik denk persoonlijk dat ze met werk ook nog zo iets hebben van bij de wooncome. interparis is wat tolleranter
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 17 mei 2004 @ 21:58:23 #7
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_19204673
Interpares is ook flink duurder.

Zo te horen kan het dus vast geen kwaad om me alvast in te schrijven. We willen het liefst in Angelslo wonen. Evt. kunnen we tijdelijk bij mijn ouders wonen (zij hebben een gastenverblijf) maar voor twee jaar... dat is wel erg lang. Misschien is kopen een optie tzt of viavia wat regelen.

Bedankt voor de tips alvast
  dinsdag 18 mei 2004 @ 10:40:37 #8
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_19212347
Nou, de eerste stap is gezet, ik heb "opties" genomen bij wooncom. De site van interpares snap ik niet helemaal, hebben ze daar echt maar één huis in de aanbieding
pi_19212814
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 10:40 schreef Christine het volgende:
Nou, de eerste stap is gezet, ik heb "opties" genomen bij wooncom. De site van interpares snap ik niet helemaal, hebben ze daar echt maar één huis in de aanbieding
Nee joh, wel meer, maar die site van hun is gewoon niet optimaal.
Als je lang Inter-Pares gaat (op kantoor) hebben ze wel meer woningen waar je je op kunt inschrijven.

Welkom alvast iig.
  dinsdag 18 mei 2004 @ 11:25:24 #10
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_19213377
Ik zal idd dan eens op hun kantoor langs gaan als ik weer eens in Emmen ben. Kan ik meteen vragen naar huurprijzen, wachttijden, etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')