Maar niemand van de selectie voor de Afrika Cup van dit jaar speelt in de Serie A, dus óf het is een hele jonge speler óf het gaat weer nergens over...quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:04 schreef methodmich het volgende:
Een Tunesiėr uit de Serie A?
Nou ken ik toch heel erg veel spelers in de Serie A, maar geen Tunesiėr. Ook geen middenvelders of aanvallers.
Genoa heeft wel Tunesiėrs.
Hou het maar op optie 2!quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:09 schreef Five_Horizons het volgende:
óf het is een hele jonge speler óf het gaat weer nergens over...
Bij Genoa (dat is Serie B) spelen volgens mij Hassan Ghabsi en Ibed Mhadeni. Dat zijn middenvelders.quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:08 schreef Cart_man het volgende:
Doe eens namen geven dan...
Nee die wilt niet naar ajax of feyenoord....quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:14 schreef _bigmac_ het volgende:
Stel nou dat Laursen niet komt .
Word het dan meneer Kevin H???
Gelukkig maar. Dat wordt toch nooit meer wat met die gast.quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:20 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee die wilt niet naar ajax of feyenoord....
Over zo'n 2 maanden dus?quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:17 schreef methodmich het volgende:
Zodra de Feyenoord-krant uit komt.
toen 'lucky' [insert team-naam] nog heel gewoon wasquote:Op woensdag 19 mei 2004 20:20 schreef methodmich het volgende:
Gerard Cox, die kan er wat van ja.
Toen was geluk heel gewoon, uit de tijd dat Feyenoord nog echt top was.
Bij Ajax is geluk nog steeds heel gewoon.quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:30 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
toen 'lucky' [insert team-naam] nog heel gewoon was
Sorry voor de loze kreet van een Tunesier uit de Serie A. In al mijn haast heb ik twee losstaande feiten aan elkaar gekoppeld. Feyenoord wil als de deal met Laursen niet doorgaat een andere verdediger uit de Serie A aantrekken, verder bekeek Feyenoord onlangs in Tunesie enkele spelers. Wotte:" Trabelsi is niet de enige topspeler uit dat land". Nogmaals sorry en Methodmich: knap speurwerk.quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:43 schreef methodmich het volgende:
Er is geen Tunesiėr in de Serie A. Of het moet een jeugdspeler zijn die nog nooit meegedaan heeft.
Dat verklaart een hoop.quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Sorry voor de loze kreet van een Tunesier uit de Serie A. In al mijn haast heb ik twee losstaande feiten aan elkaar gekoppeld. Feyenoord wil als de deal met Laursen niet doorgaat een andere verdediger uit de Serie A aantrekken, verder bekeek Feyenoord onlangs in Tunesie enkele spelers. Wotte:" Trabelsi is niet de enige topspeler uit dat land". Nogmaals sorry en Methodmich: knap speurwerk.
Wel een topspeler uit dat land.quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:39 schreef RuudGullit het volgende:
Ik vind Trabelsi niet echt een topspeler eigenlijk.
Vorig jaar deed ie het toch meer dan redelijk.quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:39 schreef RuudGullit het volgende:
Klopt de nummer twee van de verkiezing van de Afrikaanse speler van het jaar kan er niks van.quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:39 schreef RuudGullit het volgende:
Julie mogen willen dat jullie nieuwe centrale verdediger van het niveau Trabelsi is(op een andere positie natuurlijk)..quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:59 schreef RuudGullit het volgende:
Nou die titel heeft ie niet echt waar gemaakt.
Maar misschien komt het nog..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |