Je mist de smiley!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:58 schreef Xante het volgende:
[..]
Wat kijkt hij ontzettend dom op die foto zeg. "Mooh, ik ben een koe", lijkt hij wel te willen zeggen met deze foto.
Ja als Van Haaren leeft, en je haalt Bosschaart van het middenveld wel. Anders is hij tweede keus, en dat is geen overbodige luxe. Maar ik kan het wel begrijpen, het kost allemaal geld natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:10 schreef Smoonshine het volgende:
En Snoyl is volgend jaar ook niet meer nodig. Volgens Gullit dan. Ik vind het zelf wel een beetje zonde, het is een jonge talentvolle (eigen jeugd) speler. Maar ja, aan de andere kant zou hij wel 4de keus worden.
Nou, dan past 'ie perfect bij jullie.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:50 schreef Cart_man het volgende:
of helemaal geen talent.
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:53 schreef Bayer het volgende:
[..]
Nou, dan past 'ie perfect bij jullie.
Hoeveel seizoenen zit hij nu al bij de selectie? 2 volgens mij. Dan moet je niet meer groeien. Dan moet je er gewoon al zijn. Dat is niet geheel aan Ferne te wijten, weet ik wel. Bert van Marwijk liet jongeren wel debuteren maar liet ze niet doorgroeien.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:56 schreef Smoonshine het volgende:
Toch vind ik het zonde dat Snoyl weggaat. Een speler moet ook kunnen groeien in een team en ik vind dat Snoyl in zijn eerste wedstrijden in Feyenoord 1 een goede indruk heeft achtergelaten.
Hmm dat vind ik eerlijk gezegd 1 van de mindere dit seizoen bij excelsior. Staat vaak aan de verkeerde kant te dekken en denkt dat ie een superieure traptechniek heeft, maar dat laat ie maar zeer zelden zien. Ik zou er iig niet rouwig om zijn als ie weggaat bij excelsiorquote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:31 schreef Cart_man het volgende:
Mtiliga is de enige linksback die overblijft wanneer het waar zou zijn dat Snoijl uitgeleend wordt.
Ik verwacht helemaal niks meer van v. Haaren. Of ze willen Mels van Driel weer terughalen, een speler die ik graag weer bij de A-selectie gehaald zie worden.
Ook met 'nuttige' spelers kan je in de top meedraaien. Daar heb je geen toppers voor nodig.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:36 schreef RuudGullit het volgende:
We moeten vooruit, Cart_man. Aan 'nuttige' spelers hebben we niet veel, we moeten goede spelers hebben die met de top mee kunnen, i.c.m met talenten.
Wéér een 3e plek kunnen we ons niet meer veroorloven, we moeten minstens als 2e eindigen anders zie ik het somber in voor Feyenoord.
Weet ik het. Speelde aardig in de voorbereiding.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:42 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Hmm dat vind ik eerlijk gezegd 1 van de mindere dit seizoen bij excelsior. Staat vaak aan de verkeerde kant te dekken en denkt dat ie een superieure traptechniek heeft, maar dat laat ie maar zeer zelden zien. Ik zou er iig niet rouwig om zijn als ie weggaat bij excelsior
Tsja, dat is dan al de zoveelste "grote naam" die niet naar PSV wilquote:Op woensdag 19 mei 2004 08:44 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik las net dat psv nadrukkelijk geinteresseerd is in Dudek!
Het is te hopen dat Jerzy zijn Feyenoordhart laat spreken en voor een andere club kiest.
Volgens mij kan PSV dat helemaal niet betalen!quote:Op woensdag 19 mei 2004 08:44 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik las net dat psv nadrukkelijk geinteresseerd is in Dudek!
Het is te hopen dat Jerzy zijn Feyenoordhart laat spreken en voor een andere club kiest.
Laursen heeft toch helemaal geen trek in een avontuur bij Feyenoord......... meen ik gister toch echt op teletekst gelezen te hebben....quote:Op woensdag 19 mei 2004 08:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ook met 'nuttige' spelers kan je in de top meedraaien. Daar heb je geen toppers voor nodig.
Wat beschouwen jullie trouwens als toppers, want spelers als Mexes zullen nooit komen bij Feijenoord. Laursen onderhandelt met Feijenoord heb ik begrepen. Feijenoord krijgt de afdankertjes van de topclubs in Europa.
Je loopt achter, hij heeft er nu wel oren naar door een gesprek met Tomasson.quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:19 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Laursen heeft toch helemaal geen trek in een avontuur bij Feyenoord......... meen ik gister toch echt op teletekst gelezen te hebben....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |