Als dit klopt, zou het echt een geweldige actie van Jon zijn.quote:Onderhandelt Laursen toch met Feyenoord?
[Bron: FR-Fans.nl]
Volgens de Deense website Onside.dk vliegt Martin Laursen vandaag naar Rotterdam om te onderhandelen met Feyenoord. Feyenoord-voorzitter Jorien van den Herik zei gisteren in Voetbal Insite dat de overgang van de baan was (Lees meer), maar nu lijkt Laursen dus toch weer in beeld. Laursen zou met oud-Feyenoorder Jon Dahl Tomasson gesproken hebben en zou toch best oren hebben naar een overgang. Laursen vindt het belangrijk dat hij weer basisspeler wordt. De vraag is alleen hoe serieus we deze Deense website moeten nemen. Loopt deze site nog achter of is het een handelstruc van Feyenoord?
Misschien wou hij die Derksen een hak zetten omdat hij het naar buiten heeft gebracht?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:38 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Als dit klopt, zou het echt een geweldige actie van Jon zijn..
Wat wij al eerder speculeerde is misschien wel waar. Tomasson is mogelijk toch van doorslaggevende factor.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:45 schreef RuudGullit het volgende:
Ja, daarom zeg ik ook 'als dit klopt'..
Daar zou je best wel eens deels gelijk in hebben.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Tomasson is mogelijk toch van doorslaggevende factor.
Alsof Bolton ofzo meer betaald als Feyenoord.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:49 schreef FrankyMcG het volgende:
Maar op het einde gaat het toch altijd om de ¤'s!
Ik denk dat je je daar flink op verkijkt hoor!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:52 schreef RuudGullit het volgende:
Alsof Bolton ofzo meer betaald als Feyenoord.
Misschien betalen ze even veel, of iets meer maar dat zal toch echt geen tonnen zijn? Engelse economie loopt natuurlijk ook minder tegenwoordig.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:54 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar flink op verkijkt hoor!
Als ik zie wat middenmoters in Engeland kunnen neerleggen voor transfers, en als ik zie wat Feyenoord niet kan neerleggen voor transfers.
Ik twijfel er niet aan dat een speler bij Bolton gemiddeld meer verdient dan bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:54 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar flink op verkijkt hoor!
Als ik zie wat middenmoters in Engeland kunnen neerleggen voor transfers, en als ik zie wat Feyenoord niet kan neerleggen voor transfers.
Ja hij is over de 1.90m geloof ik ook.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:02 schreef RuudGullit het volgende:
Wel een echte Deen trouwens..
[afbeelding]
Waarom dat dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Als hij katholiek is stijgt onze kans naar 75%
Pakken meer. Alle Engelse clubs uit de PL hebben al een hogere begroting dan Feyenoord, dus do the maths...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:52 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Alsof Bolton ofzo meer betaald als Feyenoord.
De enige reden om voor een Engelse middenmoot-club te kiezen is de competitie waar ze in spelen.
Neequote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:54 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ja. Ook duidelijk?
Dus Leicester City en Leeds United betalen meer als Feyenoord?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Pakken meer. Alle Engelse clubs uit de PL hebben al een hogere begroting dan Feyenoord, dus do the maths...
Leeds kon niets betalen whehehehe..quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:36 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Dus Leicester City en Leeds United betalen meer als Feyenoord?.
Dan mogen we wel wat aan de lonen gaan doen, zeg.
Wat kijkt hij ontzettend dom op die foto zeg. "Mooh, ik ben een koe", lijkt hij wel te willen zeggen met deze fotoquote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:02 schreef RuudGullit het volgende:
Wel een echte Deen trouwens..
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |