De competitie waarin ze spelen is een stuk beter, maar Europees stelt Auxerre minder voor als ons.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:10 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat zegt niets. Ik denk dat Auxerre minstens net zoveel kwaliteit heeft als Feyenoord.
Qua spelers is Auxerre beter, Boumsong, Cisse, Mexes etc.quote:Op maandag 17 mei 2004 23:56 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Hehe, Auxerre beter als Feyenoord?.
PSV - Auxerre 3-0, weet je nog?
Boumsong: Weg.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Qua spelers is Auxerre beter, Boumsong, Cisse, Mexes etc.
Kalouquote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Qua spelers is Auxerre beter, Boumsong, Cisse, Mexes etc.
Ja, Waarom niet? Je zag het zondag. Ok dat was Zwolle.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 08:46 schreef FrankyMcG het volgende:
Kuyt en Lazovic in de spits, en Buffel erachter?
Ja/Nee?
Precies, Mexes is gewoon een natte droom voor supporters.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:59 schreef mister_popcorn het volgende:
mexes komt niet, wanneer dringt dat nou door in bepaalde botte kopen hiero...
die jongen kan naar alle topclubs in fuckin' europa. en met de salarissen (en helaas prestaties) van bijv juve of barca kan Feyenoord niet concureren.
duidelijk?
hij komt NIET!.
Ik denk dat Dehu en Meite ook van z'n leven niet zullen komen.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:21 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Precies, Mexes is gewoon een natte droom voor supporters.
Denk eerder aan Dehu of Madouni of Meite of die Marrokaan.
Dehu hoeft van mij niet te komen, hij is ook al 31.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:47 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik denk dat Dehu en Meite ook van z'n leven niet zullen komen.
Madouni misschien wel, maar of je daar zo blij mee moet zijn ....
Karkouri?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:51 schreef RedGuy het volgende:
Hoe heet die Marrokaan van PSG ook al weer, dat is de belangrijkste kandidaat op dit moment.
quote:Na de bekerfinale gaat Bosschaart met vrouw Merel op vakantie. Na de winterstop heeft hij nog even gewacht met boeken, maar al snel werd hem duidelijk dat bondscoach Dick Advocaat - ondanks warme pleidooien van onder anderen Foppe de Haan - niet van plan was hem op te nemen in de Oranje-selectie voor het komend EK. ,,Ik had gehoopt in een van de oefeninterlands een kans te krijgen. Maar misschien komt dat in de aanloop naar het WK in Duitsland. Bij een club als Feyenoord sta je meer in de kijker dan bij FC Utrecht.'' Voorlopig is Feyenoord voor Bosschaart nog toekomstmuziek. ,,Maar niemand was zo blij als ik toen de transfer eindelijk rondkwam. Al meer dan een jaar werd er over gesproken. Pas daags na Utrecht-Feyenoord op 18 april kreeg ik van mijn zaakwaarnemer Rob Jansen om half negen 's ochtends te horen dat ik die dag medisch gekeurd zou worden en mijn contract kon tekenen. Ik weet dat iedereen dacht dat het één grote poppenkast was omdat toch alles al weken rond was, maar dat was echt niet zo.''
Waarna Bosschaart breed grijnzend naar een kast loopt om daar zijn 'contract' tevoorschijn te toveren. ,,Hierbij verklaar ik, Pascal Bosschaart, dat ik de aankomende vijf jaar voor Feyenoord Rotterdam zal uitkomen in het eerste elftal als lelijkste speler van de selectie'', waren de regels die hij - met een glas champagne in de hand - in aanwezigheid van de massaal uitgerukte pers en familie en vrienden ondertekende. ,,Voetbalhumor. Mark Wotte houdt wel van een geintje'', lacht Bosschaart. ,,Ik zat daar met het zweet onder m'n oksels. Voor mij was het toch een bijzonder moment. En dan zo'n tekst. Serieus blijven kijken en onder het oog van fotografen en televisie-camera's bloedserieus je handtekening zetten, is best lachen.''
Nee, die Koeman, da's pas een lolbroek.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nou, die Wotte, dat is me toch een grappenmaker:
[..]
Ja maar dat doet hij niet expresquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:58 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Nee, die Koeman, da's pas een lolbroek.
Ja. Ook duidelijk?quote:Op maandag 17 mei 2004 22:38 schreef The_Hives het volgende:
Zjin jullie nou blij met van de herik als voorzitter![]()
In de deense media staat dat hij vandaag in Nederland is om te onderhandelen met Feyenoord.quote:Op maandag 17 mei 2004 22:34 schreef RuudGullit het volgende:
Laursen officieel afgehaakt dus nu.
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:56 schreef Nyrem het volgende:
[..]
In de deense media staat dat hij vandaag in Nederland is om te onderhandelen met Feyenoord.
Tsja kan ook een soort afleidingsmanouvre zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:05 schreef RuudGullit het volgende:
[..]. Bron?
vd Herik heeft toch zelf gezegd dat het niet doorging.
Hopelijk wel. Op het forum van voetbalzone zijn een aantal malloten die roepen dat 'Laursen maar matig is maar altijd beter dan Mexes of Tudor'. Dat moest ik even kwijt, is dat niet het toppunt van domheid?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:06 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Tsja kan ook een soort afleidingsmanouvre zijn natuurlijk
Karkouri heeft bijna het hele seizoen op de bank gezeten. De jaren daarvoor was hij nog een vaste kracht bij PSG. Lijkt er dus veel op dat hij niet meer aan spelen toekomt daar. Volgens mij willen de meeste spelers nog steeds graag voetballen, op Bogarde na dan, in plaats van te zitten op een bank en zo hun geld op strijken.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:56 schreef BZ het volgende:
Denk niet dat een speler van PSG naar Feyenoord komt.
Reden 1: Franse competitie is sterker dan de NL.
Reden 2: PSG is beter dan Feyenoord
Reden 3: PSG betaalt meer dan Feyenoord.
Reden 4: PSG speelt volgend jaar CL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |